Het restaurant ging om 6 uur open voor families met kindjes maar zonder in principe pas om half 8 dus dat is pas 10 minuten en het is tot 10 uur open dus ik ga over 20 minuten denk ik of een half uurtje. Wil niet de eerste zijn:Dquote:
Ik jou welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Jawel...
Maar... Daar kan nog meeeeer bij!![]()
![]()
quote:
Even wat sap geven dan maar. Gaat vrij vlotquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Zucht. iPad leeg. kan ik nog niet makkelijk in hiragana typen. Argh.
Weet ik toch welquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het restaurant ging om 6 uur open voor families met kindjes maar zonder in principe pas om half 8 dus dat is pas 10 minuten en het is tot 10 uur open dus ik ga over 20 minuten denk ik of een half uurtje. Wil niet de eerste zijn:D
ik kanl zo maar even een grand prestige openquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kanl zo maar even een grand prestige open
Ja, daarom..quote:
Ik drink al voordat ik eet vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net het eten op, dus nu is het 'tijd'
Whahahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch welWas een grapje mop!
ja echtquote:
Wat is datquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kanl zo maar even een grand prestige open
Ja, daar ligt ie nu aan. Ik moet nog een opdracht en een examen en dan heb ik een nietszeggend certificaatje, maar toch cool. Dan kijken of ik het in februari weer kan oppakken. En anders zelf maar zorgen dat ik het internationale examen kan gaan voorbereiden. Dat is veel lastiger, maar ja, dat zegt ook meteen een stuk meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even wat sap geven dan maar. Gaat vrij vlot
Ik vind het ook cool hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ligt ie nu aan. Ik moet nog een opdracht en een examen en dan heb ik een nietszeggend certificaatje, maar toch cool. Dan kijken of ik het in februari weer kan oppakken. En anders zelf maar zorgen dat ik het internationale examen kan gaan voorbereiden. Dat is veel lastiger, maar ja, dat zegt ook meteen een stuk meer
Als ik merk dat jij er bijna bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daarom..
Dus, wanneer kom je precies, dan hou ik daar even rekening mee
HJ, daar is niets mis meequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.hertogjan.nl/s(...)e-kelderschatten.php
Ohnoesquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn katten mauwen en stoeienEen beetje te hard alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |