Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wil het je wel bewijzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
[..]
yeah way
[..]
dan had ik wel 2.16 neergezet
Ik ben meestal net niet de grootste, er is meestal wel iemand groter als mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Grrrrrr
Op de middelbare school was ik altijd al het kleinste in de klas. Ik weet nog dat toen ik 14 was ik maar 1.54 was en zelfs het kleinste meisje was toen een halve centimeter groter
Zij staat trouwens op mijn FB
Vind je het wel tof om zo absurd groot te zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
Ik ben meestal net niet de grootste, er is meestal wel iemand groter als mijBehalve hier thuis
Krak, dat was mijn hartquote:
bange angsthazen jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat er van die debielen zijn die 10 km echt 10 km voor je tuffen. En dan zijn er ook nog van die idioten die de weg blokkeren met hun auto. Maar goed ik hoef niet met het OV. Ik zet een lekker muziekje op en zing keihad mee,ik zorg dat ik wat lekkers te snaaien heb, ik heb een dekentje in de kofferbak voor als ik mocht stranden. Ik kom mijn tijd wel door hoor.
over kleine meisjes of kirsten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Stuart het volgende:iet met tt
Zeven jaar te laat. Al die vrouwen die opeens aandacht willen. Toentertijd nietquote:
het interesseert me geen zier wat jij wilt of jij denkt te bewijzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil het je wel bewijzen
[..]
Ik ben meestal net niet de grootste, er is meestal wel iemand groter als mijBehalve hier thuis
onbereikbaar maakt geliefdquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeven jaar te laat. Al die vrouwen die opeens aandacht willen. Toentertijd niet
ja gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
bange angsthazen ja![]()
ooh handig, kom je dan gaan we sneeuwpicknicken
[..]
andere rotsquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
[KSC #2.337] Kleine vrouwen zijn sexy!
Zo absurd groot ben ik niet, ben 1.82quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het wel tof om zo absurd groot te zijn
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja gezellig![]()
Hihi je zei picknicken
Nou ik zou het veel beter nieuws vinden als Wilders weg ging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Halsema weg. het beste nieuws van deze dag
Oh ja hihiquote:
Ja he, daar kan ik niets aan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeven jaar te laat. Al die vrouwen die opeens aandacht willen. Toentertijd niet
ja die is gauw gepeerd voordat het wachtgeld wordt afgeschaftquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb helemaal NIETS met GL maar vond haar best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Pheno het volgende:
Oooh, dat is inderdaad wel netjes danquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo absurd groot ben ik niet, ben 1.82
Peterquote:
Dat dacht ik ook, ben ook maar heel ietsjes groter als mijn paquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is inderdaad wel netjes dan
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is gauw gepeerd voordat het wachtgeld wordt afgeschaft
En dat met dit weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Goede actie van Bol.com. Woensdag een DVD besteld, met levertijd tot 7 werkdagen, levering werd 24 december verwacht, maar vandaag lag hij al in de brievenbus
.
De periode van het wachtgeld terwijl mensen uit eigen wil opstappen vind ik wel buitengewoon frustrerendquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.
ja precies jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.
Welke film heb je besteld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Goede actie van Bol.com. Woensdag een DVD besteld, met levertijd tot 7 werkdagen, levering werd 24 december verwacht, maar vandaag lag hij al in de brievenbus
.
het is buitengewoon triestquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De periode van het wachtgeld terwijl mensen uit eigen wil opstappen vind ik wel buitengewoon frustrerend
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterJe laatste werkdag overleefd?
stem pedroquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, laat ik me nu niet uitlaten over de politiek
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben ruim3 uur onderweg geweest naar huis.
Om 2 uur werd ik gewaarschuwd dat de Wijkertunnel dichtging, en ben ik bertrokken.
Amderhalf uur later reed ik pas de velsertunnel door (7 km van mijn werk) Vlak achter me werd de tunnel gesloten omdat de vrachtwagens niet meer boven kwamen.
Dan heb je geluk gehad zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben ruim3 uur onderweg geweest naar huis.
Om 2 uur werd ik gewaarschuwd dat de Wijkertunnel dichtging, en ben ik bertrokken.
Amderhalf uur later reed ik pas de velsertunnel door (7 km van mijn werk) Vlak achter me werd de tunnel gesloten omdat de vrachtwagens niet meer boven kwamen.
Hoeren, allemaal!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, daar kan ik niets aan doen?
Ja hoi!quote:
Altijd goed!quote:
hoera vd kneuterigheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
Kudt, trauma. Ik zie Ron Brandsteder tijdens het zappen. Weer zo'n oubollig programma uit de goot getrokken: wie van de drie...
Voorin een mazda hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi!Vooral achterin een kapotte Lada 111
En dan afvragen waarom de publieken moeten bezuinigen. Optiefen die zooiquote:
Ja he, ik bied me alleen maar aan he, ik heb het nog gedaan jij slettebakquote:
ja er wordt een hoop rotzooi gemaakt omwille van subsidiequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom de publieken moeten bezuinigen. Optiefen die zooi
nee, motorkapquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, ik bied me alleen maar aan he, ik heb het nog gedaan jij slettebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |