Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is gauw gepeerd voordat het wachtgeld wordt afgeschaft
En dat met dit weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Goede actie van Bol.com. Woensdag een DVD besteld, met levertijd tot 7 werkdagen, levering werd 24 december verwacht, maar vandaag lag hij al in de brievenbus
.
De periode van het wachtgeld terwijl mensen uit eigen wil opstappen vind ik wel buitengewoon frustrerendquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.
ja precies jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo graaierig zijn ze wel ja. Altijd miepen, maar als ze zelf aan de beurt zijn...Links of rechts, ze vullen toch wel.
Welke film heb je besteld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Goede actie van Bol.com. Woensdag een DVD besteld, met levertijd tot 7 werkdagen, levering werd 24 december verwacht, maar vandaag lag hij al in de brievenbus
.
het is buitengewoon triestquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De periode van het wachtgeld terwijl mensen uit eigen wil opstappen vind ik wel buitengewoon frustrerend
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterJe laatste werkdag overleefd?
stem pedroquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, laat ik me nu niet uitlaten over de politiek
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben ruim3 uur onderweg geweest naar huis.
Om 2 uur werd ik gewaarschuwd dat de Wijkertunnel dichtging, en ben ik bertrokken.
Amderhalf uur later reed ik pas de velsertunnel door (7 km van mijn werk) Vlak achter me werd de tunnel gesloten omdat de vrachtwagens niet meer boven kwamen.
Dan heb je geluk gehad zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben ruim3 uur onderweg geweest naar huis.
Om 2 uur werd ik gewaarschuwd dat de Wijkertunnel dichtging, en ben ik bertrokken.
Amderhalf uur later reed ik pas de velsertunnel door (7 km van mijn werk) Vlak achter me werd de tunnel gesloten omdat de vrachtwagens niet meer boven kwamen.
Hoeren, allemaal!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, daar kan ik niets aan doen?
Ja hoi!quote:
Altijd goed!quote:
hoera vd kneuterigheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
Kudt, trauma. Ik zie Ron Brandsteder tijdens het zappen. Weer zo'n oubollig programma uit de goot getrokken: wie van de drie...
Voorin een mazda hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi!Vooral achterin een kapotte Lada 111
En dan afvragen waarom de publieken moeten bezuinigen. Optiefen die zooiquote:
Ja he, ik bied me alleen maar aan he, ik heb het nog gedaan jij slettebakquote:
ja er wordt een hoop rotzooi gemaakt omwille van subsidiequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom de publieken moeten bezuinigen. Optiefen die zooi
nee, motorkapquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, ik bied me alleen maar aan he, ik heb het nog gedaan jij slettebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |