Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb er ook al 1 geopendquote:
Dat zat ik ook al de hele tijd te doenquote:
bew=Ben Er Weerquote:
Sorry, zag dat er nauwelijks tijd tussen zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er ook al 1 geopend
Ik zou naar Leiden, maar blijf maar thuisquote:
maakt niet uit laten we die andere sluitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, zag dat er nauwelijks tijd tussen zit
het viel vanmiddag nog mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
Weet iemand hoe veel sneeuw in apeldoorn ligt?
Of daar gaan we hierna verder. Dan hoeven we ook niet te wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt niet uit laten we die andere sluiten
HE HE Hoe ging je gesprek nou?quote:
pheno heeft hem al voor ons geslotenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of daar gaan we hierna verder. Dan hoeven we ook niet te wachten
Ook goed natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pheno heeft hem al voor ons gesloten
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kon geen nieuw deel/topic openen![]()
Is dat zo lastig dan? Welke telefoon heb je nu?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen maar weer verder met de nieuwe foon![]()
ik moet nou nog het juiste taalpakket erop zien te krijgen
stranded stuquote:
Dat had ik in de gatenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Stomme mobiele internetquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Helaas wel ja. Moest 2 uur wachten om mijn vlucht om te kunnen boekenquote:
Precies dat wat er staatquote:
Kan gebeurenquote:
Je zat mobiel te I-netten, daar heb ik geen ervaring mee maar gelukkig heeft Dhr. Stuart het topic opengesteldquote:
Datquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stomme mobiele internet![]()
Nee hoor, lief mobiel internetsoms wat onhandig alleen
![]()
ach ja,, je zit droog en je hebt drankquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Moest 2 uur wachten om mijn vlucht om te kunnen boeken
Stuart, mijn heldquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zat mobiel te I-netten, daar heb ik geen ervaring mee maar gelukkig heeft Dhr. Stuart het topic opengesteld
Ik heb pas sinds kort mobiel internet, maar ik hou er nu al vanquote:
Je mag wel Stu zeggen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je zat mobiel te I-netten, daar heb ik geen ervaring mee maar gelukkig heeft Dhr. Stuart het topic opengesteld
Eet smakelijk alvast en stuur svp je IM opnieuwquote:
lekker!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van allesPasta, pastasaus, italiaanse koekjes, drop, chips, koffie en een kaasje met peper
![]()
Echt wel. Ben benieuwd of er dit jaar andere dingen bij staanquote:[..]![]()
En jijquote:[..]
Ja, want jij
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. eindelijk thuis..
nu in "maar "een uurtje..
zo nog even op baby bezoek
eens kijken of ikkan overhalen om het kleine ventje vast te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet de baby vasthouden? Hoor ik daar eierstokken rammelen? En een psychologische oorlogsvoering beraamd worden?
Ik wil ook koffie testenquote:!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Smakelijkquote:
Oh, wel goed...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan gebeurenGelukkig ben je er nog
Hoe was je dag op school?
Dat deed ik alquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Stuart het volgende:
Eet smakelijk alvast en stuur svp je IM opnieuw![]()
Ja, dat is waar. Deze avond kom ik ook wel door. Nu maar hopen dat mijn vlucht morgenmiddag wel doorgaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja,, je zit droog en je hebt drank
Okey dokey, cheers lovequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat deed ik al![]()
Ik pm je later wel, na het eten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |