Was het maar waar. Nope, zit in 'the Runnymede-on-thames' hotelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het kanaal maar overgezwommen?
Ja, mooi hotel wel. Dinner en ontbijt worden betaald dus morgen ontbijt op bedquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hi Stu![]()
Is je hotel een beetje comfi?
Haarverf?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hi Stu![]()
Is je hotel een beetje comfi?
J
[..]
JeujEn hopelijk mag ik ook de haarverf testen
Nicequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mooi hotel wel. Dinner en ontbijt worden betaald dus morgen ontbijt op bed
Dinner begint pas om half 8 though
Omdat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haarverf?Waarom heb ik daar niks over gehoord?
Ik had toch liever nu in NL gezeten hoorquote:
Jammer. Misschien tot later Phenoquote:
Ook niks van gehoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
[..]
Omdat weet ik nietWas volgens mij nav die beautypoll
Later Phenoquote:
Ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had toch liever nu in NL gezeten hoor
stuartquote:
quote:
quote:
STquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
STU!
![]()
Stom man, dat je nog moet wachten! Enig idee wanneer je kunt vliegen?
Wat is een Strongbow?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik vanavond hier lekker in bad ga liggen met een Strongbow erbij en wat muziek
Nooit gedronkenquote:
Uhoh...dan maar heel heel hard hopen dat het meevaltquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef Stuart het volgende:
ST![]()
Nou, ik ben omgeboekt naar morgenmiddag. Die BA vlucht is pas om 4.30pm hier en komt aan in NL om 18.45
Afwachten maar though, want de weersvoorspelling hier is heavy snow![]()
met bier dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |