is een duitse telefoon via T-mobilequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
bizar dat daar maar 3 talen opzitten![]()
van welke louche handelaar heb je hem
aah ja das erklart een bischen den boelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een duitse telefoon via T-mobile
Dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een duitse telefoon via T-mobile
wel als het boekje wat er bij zit op zijn duits isquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijnMaar Engels moet toch niet echt een probleem zijn toch?
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E61-1_UG_nl.pdfquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als het boekje wat er bij zit op zijn duits is
handleiding nederlandsquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als het boekje wat er bij zit op zijn duits is
all you got to do to win it is knock over that little spaceship therequote:
I'm on my way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
Whaoh! Liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een kerstpakket gekregen van STLief
En doorgaans zitten er wel meer talen op een foon hoor gf
Lief tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke heeft gewoon gestofgezogen toen ik aan het douchen was
Van allesquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef MPG het volgende:
Ik krijg morgen mijn cadeaucarrousel uitzoekboekje a.k.a. kerstpakket op werk.
Ja, want jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke heeft gewoon gestofgezogen toen ik aan het douchen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. eindelijk thuis..
nu in "maar "een uurtje..
zo nog even op baby bezoek
eens kijken of ikkan overhalen om het kleine ventje vast te houden
Baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wie is de baby?
Ik zou het dapper vinden van de meneerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik geloof niet dat de laptophaalmeneer nog komt vandaag
En ik mag weer koffie testen![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik mag ook koffie testenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Baby'sVan wie is de baby?
[..]
Ik zou het dapper vinden van de meneer
En ik mag weer koffie testen![]()
Ah, het kanaal maar overgezwommen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |