Misschien, wie weetquote:
mooi dan is de cake die ik zo ga bakken voor mijquote:
ehm... wat voor cake?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dan is de cake die ik zo ga bakken voor mij
Nee, het is nu even droog hier, sneeuw komt straks weerquote:
spacecakequote:
'Kruiden'cakequote:
quote:
half om half, normaal/chocoquote:
er is hier geen kip op straat en ik denk dat ik zo mijn geluk ga beproeven op de glijbaan richting de super, normaal 3 minuten lopen, zal nu wel 10 minuten wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, het is nu even droog hier, sneeuw komt straks weer
nope, ik maak wel altijd spacebrownies, is chillerquote:
Ben net met de fiets naar de super gegaan, niet gefietst, maar fiets is wel handig omdat ik dan de boodschappen niet hoef te dragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
half om half, normaal/choco
[..]
er is hier geen kip op straat en ik denk dat ik zo mijn geluk ga beproeven op de glijbaan richting de super, normaal 3 minuten lopen, zal nu wel 10 minuten worden
ja ook wel een plan, ik heb een bakkersfiets met grote bak voorop vet handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben net met de fiets naar de super gegaan, niet gefietst, maar fiets is wel handig omdat ik dan de boodschappen niet hoef te dragen
Bakfiets kun je ook nog best mee fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook wel een plan, ik heb een bakkersfiets met grote bak voorop vet handig
bakkersfiets, geen bakfietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bakfiets kun je ook nog best mee fietsenDie valt niet zo makkelijk om
Oh, dat is minder handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bakkersfiets, geen bakfiets![]()
[ afbeelding ]
geen last van gehad vorig jaar en tot nu toequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat is minder handigBoodschapjes kun je met sneeuw beter boven je achter- dan je voorwiel hebben
Sneeuw stuurt zwaar, boodschappen boven je voorwiel/aan je stuur ook... vandaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van gehad vorig jaar en tot nu toe
helemaal geen last en ik heb toch een aardige partij gesneeuwfietst tot nu toequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sneeuw stuurt zwaar, boodschappen boven je voorwiel/aan je stuur ook... vandaar
En toch heb ik liever de boodschappen op de achterkantquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
helemaal geen last en ik heb toch een aardige partij gesneeuwfietst tot nu toe
ik rook liever dan space cakequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan houd ik het braaf bij de appeltaart van LL
Sleetje rijdenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
En anders zet je die mand op een slee
wat????quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
file melding
Momenteel 1059 incidenten met 2127km lengte in regio Nederland
wtf
Volgens de Verkeersinformatiedienst staan er maar zo'n 60 files met 725 km lengte...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
file melding
Momenteel 1059 incidenten met 2127km lengte in regio Nederland
wtf
hij zit me hendig vastquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
En anders zet je die mand op een slee
http://www.geenfile.nl/quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de Verkeersinformatiedienst staan er maar zo'n 60 files met 725 km lengte...
Met je skis in de superquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zit me hendig vast![]()
bovendien heb ik geen slee
wel ski's![]()
ik ga wel op de ski's naar de super
die kun je toch uitdoen, je gaat toch niet apres skien op ski's pitjequote:
Jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je toch uitdoen, je gaat toch niet apres skien op ski's pitje
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens even naar het dorp... lopend, dus tot over een paar uur![]()
.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Pheno het volgende:
Zo sta voor het ziekenhuis. De weg valt hier zo mee
Hij zit in een hotel te wachten tot hij wel mag vliegenquote:
Nog in Londen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zit in een hotel te wachten tot hij wel mag vliegen
fuck zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Stu is gestrand
Vlucht gecancelled![]()
Kan nog wel even duren denk ik... en alles wat daar valt komt daarna hierheen... dus dan moet ie ook nog mogen landenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zit in een hotel te wachten tot hij wel mag vliegen
wat gek zeg, hoe komt dat nu danquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Stu is gestrand
Vlucht gecancelled![]()
Ohnoes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Stu is gestrand
Vlucht gecancelled![]()
Uhuh.quote:
jaquote:
Ja, dat zal inderdaad wel even duren nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
Kan nog wel even duren denk ik... en alles wat daar valt komt daarna hierheen... dus dan moet ie ook nog mogen landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |