Misschien, wie weetquote:
mooi dan is de cake die ik zo ga bakken voor mijquote:
ehm... wat voor cake?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dan is de cake die ik zo ga bakken voor mij
Nee, het is nu even droog hier, sneeuw komt straks weerquote:
spacecakequote:
'Kruiden'cakequote:
quote:
half om half, normaal/chocoquote:
er is hier geen kip op straat en ik denk dat ik zo mijn geluk ga beproeven op de glijbaan richting de super, normaal 3 minuten lopen, zal nu wel 10 minuten wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, het is nu even droog hier, sneeuw komt straks weer
nope, ik maak wel altijd spacebrownies, is chillerquote:
Ben net met de fiets naar de super gegaan, niet gefietst, maar fiets is wel handig omdat ik dan de boodschappen niet hoef te dragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
half om half, normaal/choco
[..]
er is hier geen kip op straat en ik denk dat ik zo mijn geluk ga beproeven op de glijbaan richting de super, normaal 3 minuten lopen, zal nu wel 10 minuten worden
ja ook wel een plan, ik heb een bakkersfiets met grote bak voorop vet handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben net met de fiets naar de super gegaan, niet gefietst, maar fiets is wel handig omdat ik dan de boodschappen niet hoef te dragen
Bakfiets kun je ook nog best mee fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook wel een plan, ik heb een bakkersfiets met grote bak voorop vet handig
bakkersfiets, geen bakfietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bakfiets kun je ook nog best mee fietsenDie valt niet zo makkelijk om
Oh, dat is minder handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bakkersfiets, geen bakfiets![]()
[ afbeelding ]
geen last van gehad vorig jaar en tot nu toequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat is minder handigBoodschapjes kun je met sneeuw beter boven je achter- dan je voorwiel hebben
Sneeuw stuurt zwaar, boodschappen boven je voorwiel/aan je stuur ook... vandaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van gehad vorig jaar en tot nu toe
helemaal geen last en ik heb toch een aardige partij gesneeuwfietst tot nu toequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sneeuw stuurt zwaar, boodschappen boven je voorwiel/aan je stuur ook... vandaar
En toch heb ik liever de boodschappen op de achterkantquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
helemaal geen last en ik heb toch een aardige partij gesneeuwfietst tot nu toe
ik rook liever dan space cakequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan houd ik het braaf bij de appeltaart van LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |