Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daar zijn ze het wat meer gewend, denk ik, en daar worden de wegen ook iets minder intensief gebruikt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe doen ze dat dan in landen waar het vaker en meer sneeuwt
Dat vind ik lief van jequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik je ophalen op mijn sneeeuwscooter![]()
[ afbeelding ]
ja dat of er wonen hier veel aanstellers en beroerde chauffeursquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zijn ze het wat meer gewend, denk ik, en daar worden de wegen ook iets minder intensief gebruikt waarschijnlijk.
ik denk beidequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of er wonen hier veel aanstellers en beroerde chauffeurs
de panda is een bedreigde diersoort dus ik doe mijn best deze te helpenquote:
hier ookquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
de panda is een bedreigde diersoort dus ik doe mijn best deze te helpen
er komt nog meer aanquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
Hier heeft het vandaag nog helemaal niet gesneeuwd.
Ik stond net in de keuken om wat te drinken te halen, en ik zag dat boven zee een behoorlijk zwarte lucht hangt, dus gene nood: er is verse sneeuw onderwegquote:
Lucky Youquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
Mja, hier ook nog steeds sneeuwluchtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond net in de keuken om wat te drinken te halen, en ik zag dat boven zee een behoorlijk zwarte lucht hangt, dus gene nood: er is verse sneeuw onderweg.
Stuurt alle sneeuw richting Realquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
En daar hebben ze nou mobiele telefoons voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef RealZeus het volgende:
Leuk trouwens, huisartsen die je zullen bellen. Hij is inmiddels al zo'n twee uur te laat en ik moet straks weg.
Optie 1: 'Ik bel zelf de huisarts even'quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef RealZeus het volgende:
Leuk trouwens, huisartsen die je zullen bellen. Hij is inmiddels al zo'n twee uur te laat en ik moet straks weg.
Fok, twitter.. what's in a name?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Optie 1: 'Ik bel zelf de huisarts even'
Optie 2: 'Ohnoes, ik moet dit gauw op FOK! posten'
mainly lettersquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fok, twitter.. what's in a name?
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Optie 1: 'Ik bel zelf de huisarts even'
Optie 2: 'Ohnoes, ik moet dit gauw op FOK! posten'
Ook goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Optie 3: Ik rijd straks wel even langs de praktijk.
Sterkte!quote:
moeilijk hequote:
Jaquote:
Dat kost jou zo te zien ook aardig moeitequote:
Dat liet ik bewust staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kost jou zo te zien ook aardig moeite
Als je gaat lopen kun je dat in een uur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal ook eens kijken of ik binnen anderhalf uur de 5,6 kilometer kan overbruggen
Lopend gaat dat hendig sjiekquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal ook eens kijken of ik binnen anderhalf uur de 5,6 kilometer kan overbruggen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zeg: massagekussen
OMG
En hier sneeuwt het een beetje
Op de ski zal het ook wel lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je gaat lopen kun je dat in een uur.
Op de fiets ging het hier ook nog primaquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je gaat lopen kun je dat in een uur.
maar daarvandaan ga ik naar huis, en mijn auto past net niet in mijn koffertjequote:
Ja, maar ik gok dat hij die niet bij de hand heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op de ski zal het ook wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |