Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daar zijn ze het wat meer gewend, denk ik, en daar worden de wegen ook iets minder intensief gebruikt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe doen ze dat dan in landen waar het vaker en meer sneeuwt
Dat vind ik lief van jequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik je ophalen op mijn sneeeuwscooter![]()
[ afbeelding ]
ja dat of er wonen hier veel aanstellers en beroerde chauffeursquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zijn ze het wat meer gewend, denk ik, en daar worden de wegen ook iets minder intensief gebruikt waarschijnlijk.
ik denk beidequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat of er wonen hier veel aanstellers en beroerde chauffeurs
de panda is een bedreigde diersoort dus ik doe mijn best deze te helpenquote:
hier ookquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
de panda is een bedreigde diersoort dus ik doe mijn best deze te helpen
er komt nog meer aanquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
Hier heeft het vandaag nog helemaal niet gesneeuwd.
Ik stond net in de keuken om wat te drinken te halen, en ik zag dat boven zee een behoorlijk zwarte lucht hangt, dus gene nood: er is verse sneeuw onderwegquote:
Lucky Youquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
Mja, hier ook nog steeds sneeuwluchtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond net in de keuken om wat te drinken te halen, en ik zag dat boven zee een behoorlijk zwarte lucht hangt, dus gene nood: er is verse sneeuw onderweg.
Stuurt alle sneeuw richting Realquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef RealZeus het volgende:
En daar hebben ze nou mobiele telefoons voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef RealZeus het volgende:
Leuk trouwens, huisartsen die je zullen bellen. Hij is inmiddels al zo'n twee uur te laat en ik moet straks weg.
Optie 1: 'Ik bel zelf de huisarts even'quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef RealZeus het volgende:
Leuk trouwens, huisartsen die je zullen bellen. Hij is inmiddels al zo'n twee uur te laat en ik moet straks weg.
Fok, twitter.. what's in a name?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Optie 1: 'Ik bel zelf de huisarts even'
Optie 2: 'Ohnoes, ik moet dit gauw op FOK! posten'
mainly lettersquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fok, twitter.. what's in a name?
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Optie 1: 'Ik bel zelf de huisarts even'
Optie 2: 'Ohnoes, ik moet dit gauw op FOK! posten'
Ook goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Optie 3: Ik rijd straks wel even langs de praktijk.
Sterkte!quote:
moeilijk hequote:
Jaquote:
Dat kost jou zo te zien ook aardig moeitequote:
Dat liet ik bewust staanquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kost jou zo te zien ook aardig moeite
Als je gaat lopen kun je dat in een uur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal ook eens kijken of ik binnen anderhalf uur de 5,6 kilometer kan overbruggen
Lopend gaat dat hendig sjiekquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal ook eens kijken of ik binnen anderhalf uur de 5,6 kilometer kan overbruggen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zeg: massagekussen
OMG
En hier sneeuwt het een beetje
Op de ski zal het ook wel lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je gaat lopen kun je dat in een uur.
Op de fiets ging het hier ook nog primaquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je gaat lopen kun je dat in een uur.
maar daarvandaan ga ik naar huis, en mijn auto past net niet in mijn koffertjequote:
Ja, maar ik gok dat hij die niet bij de hand heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op de ski zal het ook wel lukken
Van ST met shiatsu massage, de goddelijkheidquote:
Massage en kussen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zeg: massagekussen
OMG
En hier sneeuwt het een beetje
Ja, dat is lastig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
maar daarvandaan ga ik naar huis, en mijn auto past net niet in mijn koffertje
Onder je arm meenemen dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
maar daarvandaan ga ik naar huis, en mijn auto past net niet in mijn koffertje
Jaloers!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van ST met shiatsu massage, de goddelijkheid
Ik heb zo'n 75liter grote trekkersrugzak, lenen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien past ie in de rugzak van mijn collega
Gewoon lopen naar huis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien past ie in de rugzak van mijn collega
quote:NS adviseert niet met de trein te reizen
Uitgegeven: 17 december 2010 15:50
Laatst gewijzigd: 17 december 2010 15:49
UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen (NS) adviseren mensen niet met de trein te reizen als dat niet strikt noodzakelijk is. Gaan mensen toch, dan moeten ze ruim op tijd vertrekken.
© NU.nl/bart gerritsenEen woordvoerder liet vrijdag weten dat de NS zich gezien de weersomstandigheden aansluit bij eerdere adviezen van de ANWB en het KNMI.
Het treinverkeer is nog op gang, aldus de zegsman. ''Maar het is wel zwaar overal.''
Door je puppy-oogjes mag jij vast ookquote:
Het wordt ook steeds gekkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef DaMart het volgende:
Na het weeralarm en het verkeeralarm hebben we dan ook een spooralarm.
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo is Tilburg ineens heel dichtbijhttp://maps.google.nl/map(...)61,0.342636&t=h&z=12
Hoi Bongquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds gekker
Goedemiddag @iedereen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo is Tilburg ineens heel dichtbijhttp://maps.google.nl/map(...)61,0.342636&t=h&z=12
|Dan zit je letterlijk vast gesneeuwd... beetje jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De NS was helemaal klaar voor de winter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
bongquote:
Wat. De. Neuk.???quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft werpen die wintertests met zomerweer hun vruchten af nu.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De NS was helemaal klaar voor de winter.Ik hoor het ze nog zeggen.
Nou, echt wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft werpen die wintertests met zomerweer hun vruchten af nu.
Nee, voor jou valt het meequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat. De. Neuk.???
Hier ligt GEEN sneeuw, en nog weigeren die lutsers mij naar huis te brengen?
natuurlijkquote:
Wat doe je voor werk eigenlijk, of mag ik dat niet vragen?quote:
kijk maar in mijn sigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk, of mag ik dat niet vragen?
iig niet overdag kennelijk
Ligt er aan waar in NL. Kan ie niet een weekend ruilen dan gewoon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het in nederland echt zo'n slecht weer![]()
mijn kameraad zou dit weekend eigenlijk zijn dochtertje hebben maar door het slechte weer zal dat waarschijnlijk niet doorgaan
Iets met bats en koningquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk, of mag ik dat niet vragen?
iig niet overdag kennelijk
Stom, niet gezienquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan waar in NL. Kan ie niet een weekend ruilen dan gewoon?
heel relaxedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stom, niet gezien
Maar wel relaxed werk lijkt me?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgende week is het kerst en het weekend daarna moet hij hier werken achter de bar
iddquote:
dat heeft hij dus ookquote:
Suc6quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer werken![]()
de laatste spullen uit de vrachtwagen halen, en dan is de verhuizing ook weer klaar
Werksequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer werken![]()
de laatste spullen uit de vrachtwagen halen, en dan is de verhuizing ook weer klaar
Hai mup!quote:
Wel thuisquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
Ik heb het gehad. Ik ga naar huis.
Bis später
Feli!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Distributiecentrum voor apothekers. Ik ga aan de pillen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
oxycontin svpquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
nee onder de douche, zo even wat sneeuwvlokken op mijn kale knar laten smeltenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt in een sneeuwbui gelopen?
je moet het slikken en niet googlenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je daar op googled wordt je ook nie vrolijker
nou liever nietquote:
kan ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of eerst googlen en daarna slikken. Dat lost het ook wel op.
zware opiaten daar wordt ik niet vrolijk van wel knetterstonedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou liever niet
alhoewel na deze week kan ik wel wat vrolijkers gebruiken
nou sorry dan pas ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ook
[..]
zware opiaten daar wordt ik niet vrolijk van wel knetterstoned
hoe heb jij er last van als ik knetterstoned benquote:
geen ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe heb jij er last van als ik knetterstoned ben
ik denk geenquote:
tot zoquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar over het algemeen als je stoned bent ben je ook wel vrolijk (niet altijd)
nee johquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
Je gebruikt het weleens 'recreatief'?
oeh hmmquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de appeltaart uit de oven halen
ja of niet danquote:
oeh nicequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
AF! Mine!quote:
wil je een hele taart danquote:
Danke Liebchen. Zit nu in de trein.quote:
ik wil ook jou appeltaartquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Brides.ru?quote:
als ik stoned ben dan voel ik me zo enorm goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar over het algemeen als je stoned bent ben je ook wel vrolijk (niet altijd)
sneeuwde het ook zo hardquote:
Misschien, wie weetquote:
mooi dan is de cake die ik zo ga bakken voor mijquote:
ehm... wat voor cake?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dan is de cake die ik zo ga bakken voor mij
Nee, het is nu even droog hier, sneeuw komt straks weerquote:
spacecakequote:
'Kruiden'cakequote:
quote:
half om half, normaal/chocoquote:
er is hier geen kip op straat en ik denk dat ik zo mijn geluk ga beproeven op de glijbaan richting de super, normaal 3 minuten lopen, zal nu wel 10 minuten wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, het is nu even droog hier, sneeuw komt straks weer
nope, ik maak wel altijd spacebrownies, is chillerquote:
Ben net met de fiets naar de super gegaan, niet gefietst, maar fiets is wel handig omdat ik dan de boodschappen niet hoef te dragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
half om half, normaal/choco
[..]
er is hier geen kip op straat en ik denk dat ik zo mijn geluk ga beproeven op de glijbaan richting de super, normaal 3 minuten lopen, zal nu wel 10 minuten worden
ja ook wel een plan, ik heb een bakkersfiets met grote bak voorop vet handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben net met de fiets naar de super gegaan, niet gefietst, maar fiets is wel handig omdat ik dan de boodschappen niet hoef te dragen
Bakfiets kun je ook nog best mee fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook wel een plan, ik heb een bakkersfiets met grote bak voorop vet handig
bakkersfiets, geen bakfietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bakfiets kun je ook nog best mee fietsenDie valt niet zo makkelijk om
Oh, dat is minder handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bakkersfiets, geen bakfiets![]()
[ afbeelding ]
geen last van gehad vorig jaar en tot nu toequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat is minder handigBoodschapjes kun je met sneeuw beter boven je achter- dan je voorwiel hebben
Sneeuw stuurt zwaar, boodschappen boven je voorwiel/aan je stuur ook... vandaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen last van gehad vorig jaar en tot nu toe
helemaal geen last en ik heb toch een aardige partij gesneeuwfietst tot nu toequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sneeuw stuurt zwaar, boodschappen boven je voorwiel/aan je stuur ook... vandaar
En toch heb ik liever de boodschappen op de achterkantquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
helemaal geen last en ik heb toch een aardige partij gesneeuwfietst tot nu toe
ik rook liever dan space cakequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan houd ik het braaf bij de appeltaart van LL
Sleetje rijdenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
En anders zet je die mand op een slee
wat????quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
file melding
Momenteel 1059 incidenten met 2127km lengte in regio Nederland
wtf
Volgens de Verkeersinformatiedienst staan er maar zo'n 60 files met 725 km lengte...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
file melding
Momenteel 1059 incidenten met 2127km lengte in regio Nederland
wtf
hij zit me hendig vastquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
En anders zet je die mand op een slee
http://www.geenfile.nl/quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de Verkeersinformatiedienst staan er maar zo'n 60 files met 725 km lengte...
Met je skis in de superquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zit me hendig vast![]()
bovendien heb ik geen slee
wel ski's![]()
ik ga wel op de ski's naar de super
die kun je toch uitdoen, je gaat toch niet apres skien op ski's pitjequote:
Jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je toch uitdoen, je gaat toch niet apres skien op ski's pitje
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens even naar het dorp... lopend, dus tot over een paar uur![]()
.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Pheno het volgende:
Zo sta voor het ziekenhuis. De weg valt hier zo mee
Hij zit in een hotel te wachten tot hij wel mag vliegenquote:
Nog in Londen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zit in een hotel te wachten tot hij wel mag vliegen
fuck zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Stu is gestrand
Vlucht gecancelled![]()
Kan nog wel even duren denk ik... en alles wat daar valt komt daarna hierheen... dus dan moet ie ook nog mogen landenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij zit in een hotel te wachten tot hij wel mag vliegen
wat gek zeg, hoe komt dat nu danquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Stu is gestrand
Vlucht gecancelled![]()
Ohnoes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Stu is gestrand
Vlucht gecancelled![]()
Uhuh.quote:
jaquote:
Ja, dat zal inderdaad wel even duren nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:04 schreef Pien85 het volgende:
Kan nog wel even duren denk ik... en alles wat daar valt komt daarna hierheen... dus dan moet ie ook nog mogen landen
de kamelen van de sjeik waren nog nog niet ingeladen?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de kamelen van de sjeik waren nog nog niet ingeladen?
Ga de vroue lastigvallen ofzo, danquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja![]()
Ik bedoel meer dat ik me verveel
ja jij begintquote:
nee hoor, ik vertelde gewoon dat zijn vlucht gecancelled was.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, ik vertelde gewoon dat zijn vlucht gecancelled was.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de kamelen van de sjeik waren nog nog niet ingeladen?
Heisse Schokolade mit Rum und Sahnequote:
stel je aan zegquote:
quote:
maar smokingdiertjes zijn juist de sneeuwkoningenquote:
Dat kun je instellen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering is die telefoon op zijn duits of in het engels
jij reageert lullig en dan mag ik dat niet terug doen?quote:
dat ligt eraan of je je goede leesbril op hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering is die telefoon op zijn duits of in het engels
ik deed niet lulligquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij reageert lullig en dan mag ik dat niet terug doen?
nopequote:
verkeerd gevondenquote:
jaquote:
dat maak ik godverdomme zelf nog wel uitquote:
neequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat maak ik godverdomme zelf nog wel uit
alleen duits of engels of een andere taal die ik niet kenquote:
ivm verjaardag of heb je ingeslagen voor de grote storm en apacolypsequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb meer boodschappen gehaald dan ooit te voren
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen duits of engels of een andere taal die ik niet ken
nokia E61quote:
Misschien kan je hier iets vinden?quote:
Doeiii vraariequote:
bizar dat daar maar 3 talen opzittenquote:
is een duitse telefoon via T-mobilequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
bizar dat daar maar 3 talen opzitten![]()
van welke louche handelaar heb je hem
aah ja das erklart een bischen den boelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een duitse telefoon via T-mobile
Dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een duitse telefoon via T-mobile
wel als het boekje wat er bij zit op zijn duits isquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijnMaar Engels moet toch niet echt een probleem zijn toch?
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_E61-1_UG_nl.pdfquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als het boekje wat er bij zit op zijn duits is
handleiding nederlandsquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als het boekje wat er bij zit op zijn duits is
all you got to do to win it is knock over that little spaceship therequote:
I'm on my way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
Whaoh! Liefquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een kerstpakket gekregen van STLief
En doorgaans zitten er wel meer talen op een foon hoor gf
Lief tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke heeft gewoon gestofgezogen toen ik aan het douchen was
Van allesquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef MPG het volgende:
Ik krijg morgen mijn cadeaucarrousel uitzoekboekje a.k.a. kerstpakket op werk.
Ja, want jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke heeft gewoon gestofgezogen toen ik aan het douchen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. eindelijk thuis..
nu in "maar "een uurtje..
zo nog even op baby bezoek
eens kijken of ikkan overhalen om het kleine ventje vast te houden
Baby'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wie is de baby?
Ik zou het dapper vinden van de meneerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik geloof niet dat de laptophaalmeneer nog komt vandaag
En ik mag weer koffie testen![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik mag ook koffie testenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Baby'sVan wie is de baby?
[..]
Ik zou het dapper vinden van de meneer
En ik mag weer koffie testen![]()
Ah, het kanaal maar overgezwommen?quote:
Hi Stuquote:
Jeujquote:
Was het maar waar. Nope, zit in 'the Runnymede-on-thames' hotelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het kanaal maar overgezwommen?
Ja, mooi hotel wel. Dinner en ontbijt worden betaald dus morgen ontbijt op bedquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hi Stu![]()
Is je hotel een beetje comfi?
Haarverf?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hi Stu![]()
Is je hotel een beetje comfi?
J
[..]
JeujEn hopelijk mag ik ook de haarverf testen
Nicequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mooi hotel wel. Dinner en ontbijt worden betaald dus morgen ontbijt op bed
Dinner begint pas om half 8 though
Omdat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haarverf?Waarom heb ik daar niks over gehoord?
Ik had toch liever nu in NL gezeten hoorquote:
Jammer. Misschien tot later Phenoquote:
Ook niks van gehoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
[..]
Omdat weet ik nietWas volgens mij nav die beautypoll
Later Phenoquote:
Ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had toch liever nu in NL gezeten hoor
stuartquote:
quote:
quote:
STquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
STU!
![]()
Stom man, dat je nog moet wachten! Enig idee wanneer je kunt vliegen?
Wat is een Strongbow?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:27 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik vanavond hier lekker in bad ga liggen met een Strongbow erbij en wat muziek
Nooit gedronkenquote:
Uhoh...dan maar heel heel hard hopen dat het meevaltquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:26 schreef Stuart het volgende:
ST![]()
Nou, ik ben omgeboekt naar morgenmiddag. Die BA vlucht is pas om 4.30pm hier en komt aan in NL om 18.45
Afwachten maar though, want de weersvoorspelling hier is heavy snow![]()
met bier dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |