quote:
jaja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben de niet vergeten
Ik heb het dus NIET gedaan
En lekker hoor
Wat vraag je daar voor?
Ja, dan kan ik tenminste naar Nederland komenquote:
Dus als ik poets dan heb ik betaald?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaja.
Even met de doek er overheen, anders wordt alles zo zwart.
Ik ga al heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
jaja.
Even met de doek er overheen, anders wordt alles zo zwart.
wat doe jequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus als ik poets dan heb ik betaald?
[..]
Ik ga al heen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus als ik poets dan heb ik betaald?
[..]
Ik ga al heen![]()
Niet weten dat ik geen mazda meer heb.quote:
Ja ik was ook wel blij dat ik thuis wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben blij dat je heel thuis bent
Ja dat had ik zeker, ik heb heel wat geschaarde vrachtwagens gezien, en een die helemaal van het talud was gegledenquote:
mooi woord taludquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel blij dat ik thuis was
[..]
Ja dat had ik zeker, ik heb heel wat geschaarde vrachtwagens gezien, en een die helemaal van het talud was gegleden
Wowquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat had ik zeker, ik heb heel wat geschaarde vrachtwagens gezien, en een die helemaal van het talud was gegleden
Helpen sneeuwschuiven voor Stuquote:
Ik poets me suf, wanneer kom je?quote:
Geil hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
ik ga me even soigneren zodat ik parmantig over het talud kan flaneren
En dan komt er een vrachtwagen die je er af kukelt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
ik ga me even soigneren zodat ik parmantig over het talud kan flaneren
ik snap dat niet dat mensen dat oprecht vebaast er zijn plekken in nederland waar bijna niks ligtquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Ik sta hier wel van te kijken allemaal hoor. Had hier niets van meegekregen. Mijn vader mailde me dat er zoveel sneeuw was gevallen en ik dacht dat hij me in de maling nam omdat wij niets hadden
ik heb katachtige reflexen en ontsnap zulke hachelijke situaties met gemakquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komt er een vrachtwagen die je er af kukelt!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komt er een vrachtwagen die je er af kukelt!
Nee de chaos was serieus compleet. In Haarlem is zeker 20 cm gevallen, en hier in HHW ligt ook zoietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Ik sta hier wel van te kijken allemaal hoor. Had hier niets van meegekregen. Mijn vader mailde me dat er zoveel sneeuw was gevallen en ik dacht dat hij me in de maling nam omdat wij niets hadden
Ik ook, hier ligt nog geen 5 cmquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap dat niet dat mensen dat oprecht vebaast er zijn plekken in nederland waar bijna niks ligt
Geniet ervan Trevquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
Dat is voor NL begrippen toch wel erg veel. Ik had mijn wellies in mijn koffer moeten stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Nee de chaos was serieus compleet. In Haarlem is zeker 20 cm gevallen, en hier in HHW ligt ook zoiets
wat lach jequote:
weetabixquote:
Er ligt 2cm hierquote:
Hmmmz, dat is nou weer net niet mijn dingquote:
Ik zag in gedachten die vrachtwagen uitwijken voor jou op het talud met alle gevolgen van dienquote:
Nee, dat is viezig vind ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is nou weer net niet mijn ding
goed als ontbijt man, een bak weetabix en je bent klaar voor een dag noestig arbeid in de regenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is nou weer net niet mijn ding
Ik draag liever een regenpakquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed als ontbijt man, een bak weetabix en je bent klaar voor een dag noestig arbeid in de regen
hoeft ik, ik wijk wel uit, en zet zo heel cool 1 stap aan de kant, hou een lucifer omhoog, laat deze ontsteken door de passerende tientonner en steek mijn sigaret aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag in gedachten die vrachtwagen uitwijken voor jou op het talud met alle gevolgen van dien
iewquote:
baby stu, ah kooshie kooquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:12 schreef Stuart het volgende:
maat 176 past mij nog wel
Nou ja, of dat nou om te juichen is
do you want your bottle baby stuquote:
Ik ben niet oud. Ik ben met andere dingen bezig die heel belangrijk zijnquote:
Strongbow wil ie welquote:
ooh minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef Stuart het volgende:
Heavy snow morgen
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |