heel goed. wel 1 foutquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
zelfs als niemand me geloofd ben ik de koning in mijn hoofd
Kies maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw kussen tussen mijn benen, of jou bovenop me?
ook hoi![]()
Hoi meneer met de zwoele stem waarvoor ik het type niet benquote:
Geen idee, maar het doet me denken aan het nummer 'koning Hay' van Rowwen Hezequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi gezegdIs dat van iemand?
dat is hoe ik mezelf zie, ik vind mezelf een geniequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je je niets verbeeldt, dan ben je niets!
d = tquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel goed. wel 1 fout
[..]
Kies maar![]()
Keurig opgemerktquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel goed. wel 1 fout
[..]
Kies maar![]()
quote:
Mij niet want dat nummer ken ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, maar het doet me denken aan het nummer 'koning Hay' van Rowwen Heze.
F5quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn Fok! refreshed niet meer, wat moet ik doen?
Jaquote:
laptop op de grond gooien en er op stampen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn Fok! refreshed niet meer, wat moet ik doen?
Doe maar eens opzoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You sniff pretty
[..]
Mij niet want dat nummer ken ik niet
En hoequote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
You sniff pretty
[..]
Mij niet want dat nummer ken ik niet
Elke keer handmatig met dit tempo?quote:
Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet heel goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
laptop op de grond gooien en er op stampen!
is dat zo waar en hoe was dat dan wel nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh PeZu, ik kwam er eergisteren achter dat jij de eerste was die mij officieel welkom heette op Fok!
Of gewoon genoeg reageren, dan hoeft het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke keer handmatig met dit tempo?![]()
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet heel goed.
Dat was vroeger niet andersquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke keer handmatig met dit tempo?![]()
Dat heb je toch al best vaak gedaan?quote:
Yes pleasequote:
Zelfs dan refreshed ie niet, ik krijg dus ook mijn nieuwe post niet te zien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon genoeg reageren, dan hoeft het niet
Vandaag toch minstens 2 keerquote:
Wat zij zegtquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag toch minstens 2 keer
Lekker vaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dan refreshed ie niet, ik krijg dus ook mijn nieuwe post niet te zien.
Lekker optijd Stuquote:
De eerste plas van de ochtend..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat zo waar en hoe was dat dan wel niet
Jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je toch al best vaak gedaan?
Nog nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb je toch al best vaak gedaan?
zijn ze lekker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk heb nu chippies dankzij jou te knabbelen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |