Dan doe je toch iets fout.quote:
Tijd om het vliegenstickertje in de pot te plakken dus.quote:
He bah, moet dit gelijk in mijn allereerste topic op Fok? Ik wou in klasse en stijl hier beginnen.quote:
en dan open je zo'n topic met een kut kloonquote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah, moet dit gelijk in mijn allereerste topic op Fok? Ik wou in klasse en stijl hier beginnen.
goed beginquote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah, moet dit gelijk in mijn allereerste topic op Fok? Ik wou in klasse en stijl hier beginnen.
Wat een assumpties weer. Ik ben een nieuwe user helaas.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan open je zo'n topic met een kut kloon_!
Oh jee, werken ze hier ook al met een ontgroening?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
goed begin
tip: laat je niet gek maken door gasten die je een kloon noemen
nee, sommige echter wel met de meest achterlijke reacties op nieuwkomersquote:Op zondag 15 maart 2009 11:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee, werken ze hier ook al met een ontgroening?
wat een droeftoeter ben je plots geworden huptquote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, sommige echter wel met de meest achterlijke reacties op nieuwkomers
Ik vind het altijd wel iets hebben, met z'n allen een nieuwkomer aan de tand voelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, sommige echter wel met de meest achterlijke reacties op nieuwkomers
Het_Hupt is gewoon nog een beetje over de pisquote:Op zondag 15 maart 2009 11:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel iets hebben, met z'n allen een nieuwkomer aan de tand voelen.
iig have fun hierquote:Op zondag 15 maart 2009 11:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel iets hebben, met z'n allen een nieuwkomer aan de tand voelen.
Ik bespeur een verkapt woordgrapje.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het_Hupt is gewoon nog een beetje over de pis
wrongquote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |