Oh, dat heb ik ook nog, proberen?quote:
als je lord omdraait krijg je drolquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
Als dit topic vol is gaat Lord Stuart eten
Ik ben gemeen. Mijn eerste gedachte is "iedereen stoppen met posten!!"quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
Als dit topic vol is gaat Lord Stuart eten
Ik ben man he, dat gaat wat lastigerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan mag jij toch ook gewoon meerdere keren
Neuh, niet nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook nog, proberen?
ben je ziek danquote:
Je wilt mij dood hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben gemeen. Mijn eerste gedachte is "iedereen stoppen met posten!!"
Sorry
quote:
drollie, eet smakelijkquote:
Je wilt hem hier houden he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben gemeen. Mijn eerste gedachte is "iedereen stoppen met posten!!"
Sorry
engelse ponden of posts?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
Haal ik dit jaar 100k is de grote vraag natuurlijk
Tuurlijk! Nu zit je vast in een hotel en je verveelt je. De vraag is: wordt het vandaag of morgen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
Ik niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
hahaha, dan haal ik wel een dagrecord als dat zou lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nu zit je vast in een hotel en je verveelt je. De vraag is: wordt het vandaag of morgen ?
Ohquote:
Nee gewoon dat je een beetje honger krijgt en dat ik dan voor je neus vet lekkere dingen ga zitten eten en jij mag nietquote:
Ja, we zijn zo al druk zat natuurlijkquote:
Mietje. Een keer of 8 achter elkaar kan best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij gaat volgend jaar richting de 200kquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee gewoon dat je een beetje honger krijgt en dat ik dan voor je neus vet lekkere dingen ga zitten eten en jij mag niet![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mietje. Een keer of 8 achter elkaar kan best.komt gewoon niks meer uit en het doet wat pijn mja als je geil bent doe je het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Daaromquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we zijn zo al druk zat natuurlijk
Niet zo veel zuipenquote:
OK. Jij het blikje, ik de meidquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
En nu heb ik wel deze verdient vind ik:
[ afbeelding ]
MTEquote:
Ik zei niet dat het niet kon, maar dat het lastiger gingquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mietje. Een keer of 8 achter elkaar kan best
quote:.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slet.quote:
Daar ga jij ook naar toe, net als iedereen die postquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat volgend jaar richting de 200k
Ja, maar bij mij is het nog lang niet in zichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ga jij ook naar toe, net als iedereen die post
Bij mij kan dat ook nog wel 10 jaar duren hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij is het nog lang niet in zicht
Ik ben sowieso heel spannend hoor. Vraag maar aan Marijke of Suikerbeebquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, misschien is Fha wel spannend met andere dingen though
Wedden van niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet kon, maar dat het lastiger ging
[..]
Zou kunnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij kan dat ook nog wel 10 jaar duren hoor
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel spannend hoor. Vraag maar aan Marijke of Suikerbeeb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |