Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bedoel je parabool of die andere die ik ook niet zo even weetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
hoe heet dat ook alweer, een rechte lijn is lineair en een gebogenlijn is ...
Komt goed over een met de TTquote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
Zo, nu al 6 koekjes op en nog 1 te gaan
Krom.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Ben er 4x geweest en het ligt er maar net aan waar je bent. Heb overigens een tijdje op Long Island gewoondquote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer in Amerika maar langzaam te etenDat is zoiets als een Koffieslowchat, dat gaat ook niet traag
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
McD ook eigenlijk niet. Alleen in Amerika hebben ze verse groente
KISS-principe ftwquote:
bergparabool? omgekeerd evenredig?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Ik kan het hebben. Omdat ik gezond eet maakt dit niets uitquote:
Als je gezond eet, kun je ongezond drinken. Hier, een strongbow!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Omdat ik gezond eet maakt dit niets uit
Hyperbool?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Zo is dat. Dank heer Phenoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gezond eet, kun je ongezond drinken. Hier, een strongbow!
Haha, ik werk meestal net anders omquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Omdat ik gezond eet maakt dit niets uit
een boog!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Ik drink overdags meestal appelsap, orange juice of water though en slechts 1 blikje colaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haha, ik werk meestal net anders om
Monster is niet gezond hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haha, ik werk meestal net anders om
die anderequote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je parabool of die andere die ik ook niet zo even weet
bijnaquote:
neequote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hyperbool?
Convex?
Concaaf (al is dat strikt genomen een variant van convex)?
Krom?
toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bergparabool? omgekeerd evenredig?
Schnitzel en gehaktballen zijn heus wel gezondquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Monster is niet gezond hoor
Thijs vandaag over het armsgat in zijn slaapzakje: kijk mama, een cirkel!quote:
quote:
Wat knap van hemquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vandaag over het armsgat in zijn slaapzakje: kijk mama, een cirkel!
Die gaat de beta-kant op!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik meestal dubbelfriss en warme chocomelkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink overdags meestal appelsap, orange juice of water though en slechts 1 blikje cola
Vandaag nog niet gehad en dat blijft zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Monster is niet gezond hoor
Ik kan ook nog andere dingen gebruikenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Schnitzel en gehaktballen zijn heus wel gezond.
Zeker gegarneerd met prei.
't is een complotquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed van hemquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik alquote:
Achtung! Die Kurve!quote:
exponentiële groei?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
waarvoor eigenlijk?quote:
nee, da's geen gebogen lijn...quote:
Staat mijn webcam weer aan?quote:
Heus wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, da's geen gebogen lijn...
Thijs die aan het tellen is: één, tweeeeeeee, vier....zes...zeven acht negen TIEN!quote:
eten zou ik zeggenquote:
Same here. Daarom eet ik nu koekjes maar die zijn op. Er liggen hier nog Skittles, Starburst, After 8 en nog ietsquote:
Verzet je er tegenquote:
Dus welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, da's geen gebogen lijn...
Skittlesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Daarom eet ik nu koekjes maar die zijn op. Er liggen hier nog Skittles, Starburst, After 8 en nog iets
Een snelle leerling dus. Iets te snel, maar dat maakt niet uit, hij denkt stappen vooruit ipv te hangen bij het bekendequote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs die aan het tellen is: één, tweeeeeeee, vier....zes...zeven acht negen TIEN!
van gebogen lijnen heb ik er genoegquote:
Eet je arm op.quote:
en die kindertjes in afrika enzo...quote:
quote:
Haha, ja, zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een snelle leerling dus. Iets te snel, maar dat maakt niet uit, hij denkt stappen vooruit ipv te hangen bij het bekende
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ja, zo kan je het ook zien.
Tegen een poppetje dat hij net uit een auto heeft gevist: hoi meneer, lekker auto gerijd?
same herequote:Op donderdag 16 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
van gebogen lijnen heb ik er genoeg
Vroeger at ik daar wel een zak per dag van opquote:
en dan regenboogkotsenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger at ik daar wel een zak per dag van op
Eerst even mijn nummer afluisteren dan komt die welquote:
ik nou net nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een GOED saucijzenbroodje
Anders ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
Hoe vaak douche jij op een dag? Smetvrees?quote:
Ik in veel vlees met knoflook. Iets in die richting.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
Is ook niet handig onder de douchequote:
Dat zou er hier ook wel ingaan. Mits absurd veel knoflooksausquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik in veel vlees met knoflook. Iets in die richting.
neen, meestal één keer per dag, maar nu heb ik op school m'n armen+gezicht onder laten tekenen dus ik vind het wel fijn om met een normale huid te gaan slapenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe vaak douche jij op een dag? Smetvrees?
turkse pizza?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was je lekker aan het kleuren en krassen met je vriendjesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neen, meestal één keer per dag, maar nu heb ik op school m'n armen+gezicht onder laten tekenen dus ik vind het wel fijn om met een normale huid te gaan slapen
Joah, een broodje shoarma gaat er hier ook wel ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel, maar mijn huid heeft daar erg gemengde gevoelens overquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neen, meestal één keer per dag, maar nu heb ik op school m'n armen+gezicht onder laten tekenen dus ik vind het wel fijn om met een normale huid te gaan slapen
Dat heb ik al JAREN niet meer gehad bedenk ik me nuquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Joah, een broodje shoarma gaat er hier ook wel ik
Dat dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou er hier ook wel ingaan. Mits absurd veel knoflooksaus
Ja, ik hoef er helemaal geen groente of slappe sla bijquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.En zo weinig mogelijk groente of brood of iets. Echt veel vleesch.
![]()
![]()
Ik van het zomer nog, binnen kort weer gourmetten en dan als het goed is shoarmaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik al JAREN niet meer gehad bedenk ik me nu
la ma kome!quote:
Ik wil het als ik naar Nederland kom deze rondequote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik van het zomer nog, binnen kort weer gourmetten en dan als het goed is shoarma
Mixed grill ben ik ook gek opquote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
Ah, de betere shoarmaschotel, of nee, mixed grill
Dat is ook het beste na een avond flink doorhalenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een broodje shoarma op bij zo'n knakkert
Dat zal de reden zijn dat ik het nooit op hebquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook het beste na een avond flink doorhalen
Dan neem je kapsalon.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
Maar volgens mij is dat ook meer uitgaansvoer: alles dicht, dus dan maar dat
Koop je een bak shoarma en een turks brood en eetsequote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het als ik naar Nederland kom deze ronde![]()
Paar weken geleden onbeperkt opquote:
Ik hou niet zo van entrecote maar wel van tournedos. Ik hou niet van vet dus met een t-bone vind ik maar 1 helft lekkerquote:
Kapsalon.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je kapsalon.
Of een grote friet ala.
De kapper is na 5 uur dicht hierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je kapsalon.
Of een grote friet ala.
Ik wil het niet in huis eten hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop je een bak shoarma en een turks brood en eetse
Dat is hier bij een restaurant standaard zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paar weken geleden onbeperkt opEn daarna nog bij de crewmeet ook nog. Vleesch aan botten
In Amersfoort zit zo'n lekkere tentquote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik heb ze van de week nog gegeten, heeerlijk
Die grillteller daar aan de gracht in Utrechtquote:
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zou geen vegetarier kunnen zijn. Ik hou echt veels te veel van vlees
Ik vind krom beter klinken.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
nu kan ik rustig gaan slapen![]()
na het voorlezen natuurlijk
Klasse!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Welke aapquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst wel
En hoe is het eten?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Amersfoort zit zo'n lekkere tent
Een of andere knakker met een topic waarin hij iedereen wilde dwingen vegetariër te wordenquote:
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Lekker. Vleesch aan bottenquote:
Kom eens buiten slowchats!quote:
Ik ben alleen vegetarier als ik niet eet of drinkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zou geen vegetarier kunnen zijn. Ik hou echt veels te veel van vlees
Trusten Wokquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Op zich snap ik wel dat mensen moeite hebben met slachtvee. Die gedachte vind ikzelf ook niet even prettig. Maar we zijn als mensen teveel aan vlees gewend ben ik bangquote:Op donderdag 16 december 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Een of andere knakker met een topic waarin hij iedereen wilde dwingen vegetariër te worden.
Volkomen ruk. Maar hey, de tent is lekkerquote:
Graag gedaan he.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Daar heb ik toch geen tijd voorquote:
Hoektanden. Die zijn om vleesch te verscheurenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich snap ik wel dat mensen moeite hebben met slachtvee. Die gedachte vind ikzelf ook niet even prettig. Maar we zijn als mensen teveel aan vlees gewend ben ik bang
Te verscheurenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoektanden. Die zijn om vleesch te verscheuren![]()
Niet om tofu mee te knagen
quote:
Amenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik kan er niet bij zijn, bij die volgende meat!quote:
preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van als ik het niet eet dan doet een ander dat welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich snap ik wel dat mensen moeite hebben met slachtvee. Die gedachte vind ikzelf ook niet even prettig. Maar we zijn als mensen teveel aan vlees gewend ben ik bang
Een olifant heeft een slurf!quote:
Ik ben vet gevaarlijk hoorquote:
Ja, ik denk ook dat ik er niets tegen kan doenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van als ik het niet eet dan doet een ander dat wel
Een grote, ook nogquote:
Daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vet gevaarlijk hoor
olifant beer en varken zijn vrij en gaan naar het park.quote:
Maar jij hebt me al gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik kan er niet bij zijn, bij die volgende meat!
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies, en dus ook dolfijn, walvis hond en kat. Dat gejank. Het was al dood. Nou ja, in mijn geval somsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van als ik het niet eet dan doet een ander dat wel
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat echt schaterlachend en dijenkletsend achter mijn computerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst wel
olifant, slurf, groter, blazen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
olifant beer en varken zijn vrij en gaan naar het park.
olifant heeft voor iedereen een strandbal.
varken vindt de zijne groter en blaast hem zo hard op dat hij stuk gaat
Ga je daar ook mee gorgelen. En dan krijg je zoiets als bij de Rollo reclame?quote:
Anders ik wel maar doe het nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
Een gehaktbal met satesaus lust ik nu ook wel
En ik wil het ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ik er niets tegen kan doen
Welterustenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
ik ben al heul laat voor mijn doen
WOK slaap lekker, ow en moet ik me scheren volgende week?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
Je gaat wel mobielquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten
Ik ben er morgen niet
Daar word je wel warm van he?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
olifant, slurf, groter, blazen.
check!
Ik zou wel met mijn telefoon online kunnen komen maar daar heb ik geen zin inquote:
Nogmaals Trusten Wokquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
Raaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwquote:
*hapquote:
likje erover?quote:
Truste WOK!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
Ik ben gek op scaryquote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Raaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrw![]()
Scary, huh?
Niet in een sneeuwbuiquote:
Ja, maar dan sexyquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je daar ook mee gorgelen. En dan krijg je zoiets als bij de Rollo reclame?
Die vond ik de lelijkste spice girlquote:
Ik wist niet eens dat er een scary wasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vond ik de lelijkste spice girl
Ginger, Baby, Posh, Scary en Sporty toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een scary was
En ik dacht dat ik slecht was in triviant...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een scary was
Ik wist alleen baby en poshquote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ginger, Baby, Posh, Scary en Sporty toch?
Gingerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Geri, Emma, Victoria, Mel B en Mel C, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
De Spijt Girls?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Geri, Emma, Victoria, Mel B en Mel C, als ik me niet vergis.
Ik denk niet dat ze veel spijt hebbenquote:
Heb je een zusje?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
OMG.
Waarom weet ik die spice girls shit?
Omdat je anders onder een grote krop sla zou hebben gelegen?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
OMG.
Waarom weet ik die spice girls shit?
Nee. Ook geen broertje trouwens.quote:
Slaap lekkerquote:
Peettante!quote:
Ook nietquote:
Die welquote:
Maar die tellen na je 18e toch niet meer?quote:
Oh, dat verklaart een hoopquote:
Ik ookquote:[..]
Die wel.
Ik mag hopen van niet. ik heb ze ook al in geen jaren gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar die tellen na je 18e toch niet meer?
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. ik heb ze ook al in geen jaren gezien
Mooi he, die betrokkenheid?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. ik heb ze ook al in geen jaren gezien
Wat verklaart dat danquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop
[..]
Ik ook
Nietsquote:
Die hadden ze al niet toen ik klein was. Niet dat het boeit. De familie heeft niets met elkaar, dus ooms en tantes zag ik eerst 1x in het jaar, bij d everjaardag van opa, maar die ligt al een tijdje dood te zijn, dus nu zie ik ze niet meer. Schijnheilig gedoe ook altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi he, die betrokkenheid?
Je bent toch niet ziek aan het worden he?quote:
Welnee joh, ik ben zo gezond als een visquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden he?
Pffff...soms.....quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hadden ze al niet toen ik klein was. Niet dat het boeit. De familie heeft niets met elkaar, dus ooms en tantes zag ik eerst 1x in het jaar, bij d everjaardag van opa, maar die ligt al een tijdje dood te zijn, dus nu zie ik ze niet meer. Schijnheilig gedoe ook altijd
Oh, pa en ma. En soms broer.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
Haha, ik zie ook zo goed als NIEMAND van mijn familie
ik ben Peter (joh it's all in the name) van het kind dat ik echt leuk vind van mijn schoonzus en zwagerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi he, die betrokkenheid?
Nee, jij zit ook een klein beetje ver weg hequote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
Neuh, ik zit er niet mee, dus ik kan dat lastig perikelen noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...soms.....
Familieperikelen
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...soms.....
Familieperikelen
Makkelijk toch!quote:
Maar het meerendeel kan wat mij betreft verbranden hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij zit ook een klein beetje ver weg he
dat is dan wel tofquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben Peter (joh it's all in the name) van het kind dat ik echt leuk vind van mijn schoonzus en zwager
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepostquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
Oh, okeequote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, ik zit er niet mee, dus ik kan dat lastig perikelen noemen
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.quote:
Ik ga niet naar begravenissenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepost
Maar je zit er wel mee opgescheeptquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
Mijn familie is gewoon tof![]()
De andere kant dan weer niet, maar dat is ook lekker niet mijn familie
gewoon opsturen naar je oom!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
Yuk, die bagel was echt waardeloos. Jammer dat ik hem niet kon terug sturen
Limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.
Ik vond het echt GEWELDIG, een nieuwe start waar je 'anoniem' bentquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.
Ik zou janken bij een vreemdelingquote:
Nah, die kan ik nog wat verstaanquote:
Nee hoor. Ik negeer ze gewoon.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je zit er wel mee opgescheept.
Belgisch Limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, die kan ik nog wat verstaan
Dat ben ik hier ook al, dus wat dat betreft boeit het niet. Maar ik vind de sfeer hier zo kil, zo afstandelijk. Mijn probleem, maar zo zie ik het.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het echt GEWELDIG, een nieuwe start waar je 'anoniem' bent
Ow ja. Begrafenissen. Dan zitten ineens weer al die familieleden die je in geen eeuwen gezien hebt heel schijnheilig te doen alsof ze de overledene waar ze al jaren niks van moesten weten zo vreselijk missenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepost
Mag ik vragen in welke regio jij woontquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik hier ook al, dus wat dat betreft boeit het niet. Maar ik vind de sfeer hier zo kil, zo afstandelijk. Mijn probleem, maar zo zie ik het.
De matige grap op de markt werkt overal!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, is het niet sowieso wel handig als je de mensen in je nieuwe land kunt verstaan?
Daar heb ik nooit last van gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, is het niet sowieso wel handig als je de mensen in je nieuwe land kunt verstaan?
Dat mag.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke regio jij woont
Daar is niks mis meequote:
Droge zak hooi.quote:
En natuurlijk geen idee hebben wat dat kost, zo'n tafelquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja. Begrafenissen. Dan zitten ineens weer al die familieleden die je in geen eeuwen gezien hebt heel schijnheilig te doen alsof ze de overledene waar ze al jaren niks van moesten weten zo vreselijk missen..
Om zich daarna vol te vreten aan de koffietafel.
Gelderland. Nijmegen.quote:
Soms lastig om er 2 tegelijk bij te houdenquote:
Nog nooit geweest. Geen idee hoe het daar isquote:
toen mijn oma op sterven lag werden mijn ouders en ik er buiten gehouden. Ik kwam het via iemand anders aan de weet en ben er vol gas heengescheurd. Ik was niet welkom maar ik heb min tante een rotzwiep verkocht en was er getuige van hoe alles wat van waarde was (en uitsluitend emotionele waarde, want oma had geen rooie cent, dat heeft ze gelukkig zelf opgemaakt) werd gejat terwijl ze nog leefde. En het mooiste van alles. Oma was dolblij dat ze me zag, ik heb haar nog even gesproken, en na haar laatste woorden tegen mij sliep ze in...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet naar begravenissen
Ken het verhaal overigens niet
Ah, op zich leuke stad hoor. Studentenstad, dus alles is nog betaalbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Geen idee hoe het daar is
Verzachtend likje bij doenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, maar je hapt zo leuk
Nee, prostaatmelkje.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Vannacht maar even mijn koffer inpakken
Vervelend verhaalquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen mijn oma op sterven lag werden mijn ouders en ik er buiten gehouden. Ik kwam het via iemand anders aan de weet en ben er vol gas heengescheurd. Ik was niet welkom maar ik heb min tante een rotzwiep verkocht en was er getuige van hoe alles wat van waarde was (en uitsluitend emotionele waarde, want oma had geen rooie cent, dat heeft ze gelukkig zelf opgemaakt) werd gejat terwijl ze nog leefde. En het mooiste van alles. Oma was dolblij dat ze me zag, ik heb haar nog even gesproken, en na haar laatste woorden tegen mij sliep ze in...
Op de begrafenis ben ik tijdens mijn toespraak heeeel duidelijk geweest, en toen vorig jaar mijn vader overleed waren de schijnheilen wel op de begrafenis, maar ze hadden niet het fatsoen om te condoleren.
Truste ST-tjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
![]()
![]()
![]()
Stu, goede reis morgen!![]()
Dat klinkt op zich niet vervelendquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op zich leuke stad hoor. Studentenstad, dus alles is nog betaalbaar
Cheers lovequote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
![]()
![]()
![]()
Succes morgen en welterusten alvastquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
Wasmachine klaar. Was ophangen en dan ga ik maar naar bed. Moe, schouder ligt uit de kom en morgen een lange dag voor de boeg. Hopelijk met een leuk eind.
Slaap lekker Suikerbeeeeeebquote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
![]()
![]()
![]()
Zo klein ben ik niet hoorquote:
Kleine vrouwenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo klein ben ik niet hoor![]()
Hoewel, wel in de lengte![]()
Truste Pinguinquote:
_Oquote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo klein ben ik niet hoor![]()
Hoewel, wel in de lengte![]()
Ideale pijphoogtequote:
nou nou, dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
_O
ik ben niet klein in lengte maar ook zeker niet in omvang
daar zie je geen buik opquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou nou, dat valt wel mee toch?
ik zag je foto's heus wel hoor
iedereen is anders altijd langer dan ik hoorquote:
oheeee, dat foefje gebruik ik ook altijdquote:
Ik vind 1.68 vrij groot voor een dame hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iedereen is anders altijd langer dan ik hoor
Muck nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iedereen is anders altijd langer dan ik hoor
Sweet dreamsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lieve pluisjes![]()
haha.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 1.68 vrij groot voor een dame hoor
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag snuitjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
kussie kussiequote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Groter mag echt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha.
ik niet![]()
ik moet altijd springen voor de bovenste schappen in de suup.
nee, klimmen eigenlijk
slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
dat maak ik verdomme zelf nog wel uitquote:
Slaap lekker snoetjequote:
Nee, dat maak ik uitquote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat maak ik verdomme zelf nog wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |