Werk zequote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer naar me klanten
Ik wel.quote:
Ik wist heus dat het wel echt menens was hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de hele gezellige groep van een tijd terug ligt nu behoorlijk uit elkaar helaas
Sweet dreamsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga hem ook nokken hier.. kan het niet meer bijhouden. En ik moet ook nog douchen en slapen en zo...![]()
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga hem ook nokken hier.. kan het niet meer bijhouden. En ik moet ook nog douchen en slapen en zo...![]()
Dan was het dus nodigquote:
Geniet van je douchequote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
quote:
quote:
Hm. Ergens heb ik het idee dat jij niet zo'n haast hebt om te gaan slapenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Wat weet jij dat ik niet weet?
Dat klopt. Ik hoef niet te werken. Als ik maar op tijd ben voor Jamesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ergens heb ik het idee dat jij niet zo'n haast hebt om te gaan slapen
Hoe laat komt James?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Stuart het volgende:
Dat klopt. Ik hoef niet te werken. Als ik maar op tijd ben voor James
Zomaar? Out of the blue?quote:
quote:
Ik vlieg om 13.40 maar het duurt wel een uur om op T5 te komen en ik wil daar lunchenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar je vliegt toch pas 's middags?
quote:
Ik kom meestal wel met mijn ontblote torso (met borsthaar) uit de oceaan gelopen ja.quote:
Hey Phenoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom meestal wel met mijn ontblote torso (met borsthaar) uit de oceaan gelopen ja.
Ahaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg om 13.40 maar het duurt wel een uur om op T5 te komen en ik wil daar lunchen
Sexy heur!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom meestal wel met mijn ontblote torso (met borsthaar) uit de oceaan gelopen ja.
Oeh, morgen vlees dagquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg om 13.40 maar het duurt wel een uur om op T5 te komen en ik wil daar lunchen
Bij de McD?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Daar kom ik nagenoeg nooit. Nee, ik wil lunchen bij Wagamamaquote:
Vanwege de sla.quote:
Er zit geen KFC. Denk ik. Nu ik er over nadenk, ik ben 1x bij de KFC geweest: ik moest plassen...quote:
Ik ook niet. Alleen de coleslaw en de baked beans eet ik van KFCquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat krijg ik echt niet door mijn strot
McD ook eigenlijk niet. Alleen in Amerika hebben ze verse groentequote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou het zijnquote:
Dan ben jij er al vaker geweest als ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit geen KFC. Denk ik. Nu ik er over nadenk, ik ben 1x bij de KFC geweest: ik moest plassen...
nou, zeg maar na, je kunt het heus: Bie Kee en Kee Ef Siequote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |