Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Toch gewoon doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En o wee als ik eens ergens op wil reageren.. zit ik meteen met een enorme achterstand te kijken
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
Was dan ook een taaltoets om toegelaten te worden, gemaakt door m'n werk. Baas wil graag zeker weten dat ze de opleiding betalen voor mensen die 't ook daadwerkelijk aankunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is de enige opleiding die ik ken met de taaltoets, dus vandaar.
niets, gewoon tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er mis met je andere account?
Oké! Tof dat je het gehaald hebt en nu aan de opleiding mag beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was dan ook een taaltoets om toegelaten te worden, gemaakt door m'n werk. Baas wil graag zeker weten dat ze de opleiding betalen voor mensen die 't ook daadwerkelijk aankunnen
Tof toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpende 2Verkort, versneld, en dan volgend jaar verzorgende of kraamverzorgende
maar dat weet je nog niet zekerquote:
Maakt niet uit, het gaat om het idee van het inwrijven.quote:
niet zo mierenneukenquote:
Ik hoop dat je iets moois krijgt voor Kerst thoughquote:
Achh, twijfelde er niet echt aanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oké! Tof dat je het gehaald hebt en nu aan de opleiding mag beginnen.
Ja, zeker tofquote:
Dat weet je bij mijn werk nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat weet je nog niet zeker
En bij PABO moet je toneel spelenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... zou ik écht niet willenVind oudjes veel leuker dan jonkies
Nou danquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet je bij mijn werk nooit
Moeten wij ook, geloof ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets moois krijgt voor Kerst though
Kijk, dan word ie helemaal makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Achh, twijfelde er niet echt aan
Vertel vertel vertelquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mocht vandaag een brief schrijven aan De heer de Heer![]()
Niks mis mee, ik vond dat stiekem best een leuk vak.quote:
Was alleen begrijpend lezen en begrijpend luisteren... dat kan ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk, dan word ie helemaal makkelijk gemaakt.
moet je maar niet over mijn wekkertje beginnenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
IS niet leukbest zwaar klote eigenlijk
Ik kan dat niet op commandoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond dat stiekem best een leuk vak.
Me tooquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond dat stiekem best een leuk vak.
Dan is die voor mij toch wel lastigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was alleen begrijpend lezen en begrijpend luisteren... dat kan ik wel
Vrouwen en begrijpend lezen en luisteren?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was alleen begrijpend lezen en begrijpend luisteren... dat kan ik wel
Ik had vroeger een klant en die meneer heette AMC Amsterdam. Ik dacht altijd dat ik naar 't ziekenhuis moestquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nou gewoon, dat we hadden gedaan wat hij wildequote:
Respectquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
jij pest mij over mijn teveel aantal werkdagen dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet je maar niet over mijn wekkertje beginnen
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en begrijpend lezen en luisteren?![]()
*duikt maar alvast weg*
Dat kunnen er maar weinig, je begint ook vaak met simpele opwarmingslessen, voordat het echte werk komt.quote:
Wat een kutgrap ook van die oudersquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klant en die meneer heette AMC Amsterdam. Ik dacht altijd dat ik naar 't ziekenhuis moest
Ik lees ook maar de helft van wat er gepost wordquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef DR34M3R het volgende:
sjeez.... mensen, doe eens iets langzamer?
Ik had ooit een klant met de voorletters IJS en zijn achternaam was Liefhebberquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klant en die meneer heette AMC Amsterdam. Ik dacht altijd dat ik naar 't ziekenhuis moest
Meerkeuze vragen, begrijpend lezen was steeds niet meer dan 5 regels tekst met de vraag er onder. Begrijpend luisteren was steeds een verhaaltje van mx 30seconden, met de vraag er onder en je kon 100 keer terugluisteren... was niet heel moeilijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is die voor mij toch wel lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |