Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is minderquote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is bij mij het aantal dat ik vrij ben
Ik krijg juist graag massages.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En masseren. Bij forsere mannen ook meer om te masseren
![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg juist graag massages.Daar kan ik een man echt voor misbruiken gewoon.
Soms moet er atoombommetje ploffen zodat de grond geëffend word en je relatie er weer op kunt verder bouwen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar ik ben niet een beetje boos dan hoor![]()
Dan ben ik een soort atoombom dus dan kun je beter gewoon even weg gaan
Ik was gewoon mijzelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, jij versierde mij eerst hoor
weeknie?quote:
Tsk, ik ga nu in een hoekje zitten huilenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Soms moet er atoombommetje ploffen zodat de grond geëffend word en je relatie er weer op kunt verder bouwen.
[..]
Ik was gewoon mijzelf.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Symph, sorry, maar ik moet je gewoon knuffelen volgende week okee?
Oh, ik wel, dat kan prima, wat er ook uitgekraamd wordt. Ik heb een ruimdenkende moeder.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze er bij zitMaar verder is iedereen welkom ja
Alleen mag ik wel zelf naar de winkel, mijn vrienden enzo
Ja sorry, ik wou nog vrienden blijven. Je doet het echt jezelf aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsk, ik ga nu in een hoekje zitten huilen
Ohhhh... het wordt nog een knuffelmeet ook? Ik wil ooooooook! Bij ons in de kantine dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Symph, sorry, maar ik moet je gewoon knuffelen volgende week okee?
Ik wou die ook nog vrij maar kreeg ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet er nog 6, ik ga zelfs nog extra werken op de 31e
Ben nu 24quote:
Hey Enfequote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Even snel hoi![]()
Lange maar productieve dag gehad vandaag. Nu kaasje, crackertje, thee, lief en bank.
geniet ervanquote:
Klinkt goed Merelquote:Op donderdag 16 december 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Even snel hoi![]()
Lange maar productieve dag gehad vandaag. Nu kaasje, crackertje, thee, lief en bank.
Okeuj!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Muckie, zet je msn even aan... Ik wil Muck&Pien.zip graag hebben
Da's nog steeds 2 jaar jonger dan mijn vorige vriendquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou die ook nog vrij maar kreeg ik niet
[..]
Ben nu 24
[..]
Hey Enfe![]()
quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Pien85 het volgende:
Muckie, zet je msn even aan... Ik wil Muck&Pien.zip graag hebben
Ik heb em wel gekust en em horen snurkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb symph al eens een knuffel gegeven volgens mij.
Wel netjes een post achter gelaten of alleen gelurkt?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, nu heb ik schaamteloos alle privacy geschonden.
Twee atoombommen tegen elkaar is toch echt vooral alleen dramaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Soms moet er atoombommetje ploffen zodat de grond geëffend word en je relatie er weer op kunt verder bouwen.
Heb je ook berichtjes achter gelaten?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, nu heb ik schaamteloos alle privacy geschonden.
Maar hij ziet er ouder uit hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's nog steeds 2 jaar jonger dan mijn vorige vriend
Jij wint.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb em wel gekust en em horen snurken![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Anders ik wel
[..]
He jammer, hoe oud ben jij dan als ik het mag wetenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's nog steeds 2 jaar jonger dan mijn vorige vriend
Ik lurk standaard. Elke keer iets origineels verzinnen om te posten lukt me echt niet hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel netjes een post achter gelaten of alleen gelurkt?
Wie ik?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ook berichtjes achter gelaten?
[..]
Maar hij ziet er ouder uit hoor![]()
Nee hoor, want het is geen wedstrijdquote:
Wie nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Anders ik wel
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is geen wedstrijdEn knuffelen is fijner dan snurken
![]()
Dus stuur maar doorquote:
Was een grapjequote:
Aangezien jij mij bent of ik jou kun je em best doorsturenquote:
En met snurken wint TJquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is geen wedstrijdEn knuffelen is fijner dan snurken
![]()
36quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer, hoe oud ben jij dan als ik het mag weten
En nu dus antwoordenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En daar komen de eerste klachten in mijn FoBo binnen.
Waar is die?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ohhhh... het wordt nog een knuffelmeet ook? Ik wil ooooooook! Bij ons in de kantine dus?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik, ik heb hem niet gekust.
misschien vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |