Hoi.quote:
kan me daar weinig van voorstellen eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben een bitch en zo zie ik er dan ook uit. Mensen zijn bang voor mij.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zijn er eigenlijk onschuldig ogende vrouwen in deze slowchat?
Ah shit, ik wou je net vragen, M'N LEVEN, WAT DOE JE?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik val op mannen die zo'n 10 jaar ouder zijn dan jou.
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En masseren. Bij forsere mannen ook meer om te masseren
![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat er gewoon bij zitten als er een feestje is. En iedereen is altijd welkom, het komt nooit ongelegen. Sterker nog, ze gaat nog naar de winkel ook als blijkt dat ze te weinig in huis heeft.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn moeder is tof omdat ze gewoon oprot naar boven en niet zeurt als het een beetje lawaaierig is
![]()
![]()
![]()
en omdat ik nog steeds op schoot mag als ik moet huilen![]()
![]()
En daarom ben je ook vast een modje.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zijn er eigenlijk onschuldig ogende vrouwen in deze slowchat?
Je bent te jong...quote:
Dat geeft niks, ik ben wel een beetje boosheid gewend.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]maar als ik boos ben valt het toch tegen
You lucky bastardquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ah shit, ik wou je net vragen, M'N LEVEN, WAT DOE JE?
Ik wil niet dat ze er bij zitquote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat er gewoon bij zitten als er een feestje is. En iedereen is altijd welkom, het komt nooit ongelegen. Sterker nog, ze gaat nog naar de winkel ook als blijkt dat ze te weinig in huis heeft.
Ja he, jij versierde mij eerst hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je nodig zeggen! Jij jaagde als een cougar op dit onschuldige eendje.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En daarom ben je ook vast een modje.
Oh maar ik ben niet een beetje boos dan hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat geeft niks, ik ben wel een beetje boosheid gewend.
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En masseren. Bij forsere mannen ook meer om te masseren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |