Ik vond het ook al zo raar dat het ligt beneden niet uit ging maar nu weet ik waardoor het kwamquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, maar ik heb een harde kop, en die geeft nog steeds licht van al die rontgenfoto's die gemaakt zijn toen
Zo goedkoop zijn die anders nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Chauffeur ja. Taxi klinkt zo goedkoop
ligt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo raar dat het ligt beneden niet uit ging maar nu weet ik waardoor het kwam
Ja, ik bedoel, stel je voor dat zo'n clown met een Ford komt aanzetten. No wayquote:
en een Rolls dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, stel je voor dat zo'n clown met een Ford komt aanzetten. No way
quote:
Daarom en dan verwacht ik ook het beste. Een Mercedes, James in een keurig pak met gepoetste schoenen die precies op tijd aanbelt en mijn koffer tilt en de deur voor mij open houdtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo goedkoop zijn die anders niet
ok.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat me nou, ik ben al lang blij dat ik niet de oudste ben in dit topic. Nou ja, op GF na natuurlijk maar die is er nu niet, en die is extreem jong van geest
quote:
Die zijn vaak te duur om te hurenquote:
quote:
het ging toch niet over bierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt..
Door al dat gestaak heeft hij verzuimd de lessen Nederlands te volgen.quote:
trevquote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd al gehad en dat zou ook zo blijven
[..]
Hey GF
droomquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt..
stuartquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Auw auw auw hoofd, ik ga maar weer naar bed![]()
Doeg lieve mensen
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Die waren wegbezuinigd.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Door al dat gestaak heeft hij verzuimd de lessen Nederlands te volgen.
trusten marijkequote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Morgen, kussen, jijquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Wat danquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb ff met mijn vuist op tafel geslagen in de TAl SC
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
droom![]()
![]()
![]()
hoezo ? wat?
[..]
stuart
dacht het ook nietquote:
Het zit gewoon niet lekker daar en die meet was zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
kusje op je auquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Was het nodig?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
wel lieve dingen gezegd danquote:
Heb je de tafel wel heel gelatenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
er zijn er een paar die de boel verstieren met kleutergedrag en dat is nu wel een keer klaar enzo...quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer naar me klanten
Ja, de hele gezellige groep van een tijd terug ligt nu behoorlijk uit elkaar helaasquote:
Je hebt gelijk ook! Well donequote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er een paar die de boel verstieren met kleutergedrag en dat is nu wel een keer klaar enzo...
Ik sla niet vaak met mijn vuist op tafel, maar ik kan het wel
nee, natuurlijk niet!quote:
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de hele gezellige groep van een tijd terug ligt nu behoorlijk uit elkaar helaas
Zo goed ken ik hem ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet!
als Sym slaat, dan doet hij dat niet zomaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |