OK, kom maarquote:
quote:
JOAH!quote:
Niks mis met een goed nummerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jaren achtereen thunderstruck als wakkerwordliedje gehad op het werk... kwart over zeven als eerste binnen, muziek aan en vol open. Om vervolgens raar aangekeken te worden als er toevallig nog een vroege vogel binnen kwam
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jaren achtereen thunderstruck als wakkerwordliedje gehad op het werk... kwart over zeven als eerste binnen, muziek aan en vol open. Om vervolgens raar aangekeken te worden als er toevallig nog een vroege vogel binnen kwam
even denken, eentje met mijn lada. achteruit op een paaltje. precies met de trekhaak, geen schade.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke eentje begin dit jaar nog, was geen succes
wat, ben jij al zó oud?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even denken, eentje met mijn lada. achteruit op een paaltje. precies met de trekhaak, geen schade.
1 keer achter op een paar ganezen gegleden met mijn opel record, 3 klappen met de hamer van opa en opgelost (de schade aan de auto dan he)
en mijn volvo 244 total loss gereden op een eik met 100km/h
dat is het wel in bijna 20 jaar
oeh, dat paaltje met de trekhaak heb ik ook een keer gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even denken, eentje met mijn lada. achteruit op een paaltje. precies met de trekhaak, geen schade.
1 keer achter op een paar ganezen gegleden met mijn opel record, 3 klappen met de hamer van opa en opgelost (de schade aan de auto dan he)
Waarop?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De eerste foto's staan erop van vanmiddag.
Ik afgelopen jaar met 30 km en ijzel rechts voor de hele wiel ophanging en stuurinrichting kapot kregen tegen een boom, auto was net niet totaal loss. Damm, met die volvo wel geluk gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Protestactie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs. Keniscrisis heet de actie.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarop?
En wat was er vanmiddag?
quote:
Ladaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kenis?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Protestactie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs. Keniscrisis heet de actie.
Ook weer niet goed?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En ik heb hier het schuurtje of de metalen balk wel eens geraakt met de trekhaak, niets aan de hand![]()
Zo erg is het dus alquote:
jamaar....quote:
Niet helemaal mijn dingquote:
Kennis, kun je zien hoe erg de crisis al door die spelfout!quote:
nou geluk met die volvoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik afgelopen jaar met 30 km en ijzel rechts voor de hele wiel ophanging en stuurinrichting kapot kregen tegen een boom, auto was net niet totaal loss. Damm, met die volvo wel geluk gehad
Komt van al die bezuinigingenquote:
jij bent 36?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar....
20 jaar.. poe hey..
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou geluk met die volvo![]()
de gordel heeft me wel gered maar het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik weer helemaal genezen verklaard was
vertel nou even waarom je die boom raaktequote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou geluk met die volvo![]()
de gordel heeft me wel gered maar het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik weer helemaal genezen verklaard was
Het is goed dat je het zegt want ik herken je zo nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niet dat jullie er iets aan hebben, maar deze eend staat bij het eerste knikje van de neerwaartse pijl.
Laat me nou, ik ben al lang blij dat ik niet de oudste ben in dit topic. Nou ja, op GF na natuurlijk maar die is er nu niet, en die is extreem jong van geestquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent 36?
dan schelen we niet zo veel hoor
Vergeet anders Sym nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat me nou, ik ben al lang blij dat ik niet de oudste ben in dit topic. Nou ja, op GF na natuurlijk maar die is er nu niet, en die is extreem jong van geest
Ja, vind ikzelf ook wel. Ik hoop dat James met een Mercedes komt anders stap ik niet inquote:
ja, maar ik heb een harde kop, en die geeft nog steeds licht van al die rontgenfoto's die gemaakt zijn toenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het had dus ook anders af kunnen lopen
Dat is altijd goedquote:
Chauffeur ja. Taxi klinkt zo goedkoopquote:
Ik snap datquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ikzelf ook wel. Ik hoop dat James met een Mercedes komt anders stap ik niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |