Paar keer per dag misschienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het is:
Als je van het dak af valt dan ben je snel benee
[..]
Volgens mij is het daar echt geen af en toe maar vaak
Je lichaam heeft vocht nodig, dus iedereen moet drinkenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het is:
Als je van het dak af valt dan ben je snel benee
[..]
Volgens mij is het daar echt geen af en toe maar vaak
Die is wel grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig hoef je niet alleen te werken Trev. Deze mannen moet ook nog werken.
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Mijn longen voelen alsof ze imploderen, dus ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker allemaal poelewoepsies!![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de gezellige avond
Slaap lekker lieveplieveploefquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Mijn longen voelen alsof ze imploderen, dus ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker allemaal poelewoepsies!![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmz, weird. How comequote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lekker slapen fha meisje!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
slaap zachtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar geen alcohol zoals Stu dat bedoeldquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lichaam heeft vocht nodig, dus iedereen moet drinken
Slaap ze.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
zpijt me oversized sinterklaasquote:
Serieus.. wij hadden 1 klein deukje, bijna niet te zien. De Seat waar ik met mijn kont tegenaan zat had 4800 euro schade (?!?!?!). Daar was de kofferbak helemaal van verwrongen, slot kapot...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De enorme deuk en bumper stuk aan onze auto komen allebei door meneer taart![]()
Dat hoort bij de december maand. Ik word gedwongen door Father Christmasquote:Op donderdag 16 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar geen alcohol zoals Stu dat bedoeld
Smoesjesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort bij de december maand. Ik word gedwongen door Father Christmas
Ik weet wel meer maanden dat het goed gaatquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Alcohol en december gaan hand in hand.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Duh, niet voor kleine jongetjes. Obviouslyquote:
Alle likeurtjes, glühwein, vodka etc. Ik weet wel bij welke maand alcohol hoort.quote:
Wel eens van comazuipende groep 6-ers uit groningen gehoord?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, niet voor kleine jongetjes. Obviously![]()
Merry Christmasquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
net de kerstboom eeehhm... in huis gegleden
Bij meneer taart was het een paaltje (bij de verloskundigequote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Serieus.. wij hadden 1 klein deukje, bijna niet te zien. De Seat waar ik met mijn kont tegenaan zat had 4800 euro schade (?!?!?!). Daar was de kofferbak helemaal van verwrongen, slot kapot...
Mijn andere ongeluk, daar werd mijn auto in eerste instantie total loss verklaard maar dankzij de beun rijdt ie nog steeds (kostte me nog steeds 2.5k maar iig goedkoper dan mijn auto kwijt.. had hem net een maand), maar de boerderij mankeerde niks. En beukenheggen blijken enorm veerkrachtig, die veerde gewoon weer terug.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog vrolijke niet kerstige muziek?
woei, glijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
net de kerstboom eeehhm... in huis gegleden
Kinderen en alcohol is verboden. Father Christmas wil NIET dat jij drinkt ventjequote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wel eens van comazuipende groep 6-ers uit groningen gehoord?
Dat van die bomen weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij meneer taart was het een paaltje (bij de verloskundige)
En een boom (gladheid)
Die veren niet zo mee
Father Christmas bestaat niet, dat weet iedereenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kinderen en alcohol is verboden. Father Christmas wil NIET dat jij drinkt ventje![]()
OOoh, ben jij er zo eenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Father Christmas bestaat niet, dat weet iedereen
Nee, net nietquote:
Deze is wel leukquote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat van die bomen weet ikstomme ijzel
Dat vind ik dus ook net zo als al hun muziekquote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, net niet
[..]
Deze is wel leuk
Ik houd niet zo van Blofquote:
Ehm... ik zit ACDC te luisteren. Maar om dat nou 'vrolijk' te noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat is vrolijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... ik zit ACDC te luisteren. Maar om dat nou 'vrolijk' te noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |