ik moet er zelf toch ook nog 6 manquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij pest mij over mijn teveel aantal werkdagen dit jaar
Verbazingwekkend hequote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en begrijpend lezen en luisteren?![]()
*duikt maar alvast weg*
Ik houd van mijn parelmoer witte tomtomquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb ik goede ervaringen mee
echt waarquote:
Ach nou ja, Thijs heet ook TPGquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit een klant met de voorletters IJS en zijn achternaam was LiefhebberOuders met humor
Oke, dan moet ik het ook nog wel kunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meerkeuze vragen, begrijpend lezen was steeds niet meer dan 5 regels tekst met de vraag er onder. Begrijpend luisteren was steeds een verhaaltje van mx 30seconden, met de vraag er onder en je kon 100 keer terugluisteren... was niet heel moeilijk
Ik dus meer en jij doet er ook nog eentje vrijwilligquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet er zelf toch ook nog 6 man
Shockerend bijna. Mijn hele wereldbeeld in één klap weggeslagen.quote:
Ik wilde reageren op het langzamer gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
echt waar. En ook nog inparkeren
achteruit?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Shockerend bijna. Mijn hele wereldbeeld in één klap weggeslagen.
Dat kan ik wel heel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, Thijs heet ook TPG
beidequote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achteruit?
of file?
of allebei?
Vrouwen kunnen niet rijden he WWquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Shockerend bijna. Mijn hele wereldbeeld in één klap weggeslagen.
Gelukkig heeft ie niet Post als achternaamquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, Thijs heet ook TPG
Zeg dat wel. Nu de wereld niet zo voorspelbaar is dat ik dacht ben ik mijn complete zekerheid kwijt, mijn veilige basis waarop ik de wereld verkende.quote:
Ja, maar als jij thuis bent hoef je niets meer te doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Ik dus meer en jij doet er ook nog eentje vrijwillig
*aai*quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Nu de wereld niet zo voorspelbaar is dat ik dacht ben ik mijn complete zekerheid kwijt, mijn veilige basis waarop ik de wereld verkende.
Ja en des te harder je piept trev des te harder wij plagenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als jij thuis bent hoef je niets meer te doen![]()
Ik heb dan ook enorm leuk werk, en ik help er een collega mee die dan lekker de hele week vrij kan zijn
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Was het maar zo'n feest dat ik hier niks hoef te doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als jij thuis bent hoef je niets meer te doen![]()
Ik heb dan ook enorm leuk werk, en ik help er een collega mee die dan lekker de hele week vrij kan zijn
Jij moet echt minder gaan drinkenquote:
Dat mag ik niet meer zeggen, want dan moet ik teruglopen vanaf Aalten naar huis.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Trevland het vo lgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet rijden he WW
Heb ik uitgezochtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
Nee, dan zou het TPP zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie niet Post als achternaam![]()
Wel hoor. Heb pas 1x een ongeluk gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet rijden he WW
Ik hoef niet meer te werken vriendquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij moet echt minder gaan drinken
Dit is geen plagen meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en des te harder je piept trev des te harder wij plagen![]()
Oh sorry.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dat ik hier niks hoef te doen
[..]
Jij moet echt minder gaan drinken
Nee inderdaad, we doen het bijna zo structureel dat het op werken begint te lijken.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen, want dan moet ik teruglopen vanaf Aalten naar huis.
Gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te werken vriend
Helaas nog wel veel meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh sorry.
Je moet je schoenen opruimen?
Haar.. en haar .. en haar *wijst*quote:
Daarom ook niet doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee inderdaad, we doen het bijna zo structureel dat het op werken begint te lijken.
Jingel Bells, Jingel Bells, Sjingel oll de wee,quote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
Ik breng jullie in de Kerst stemming
De enorme deuk en bumper stuk aan onze auto komen allebei door meneer taartquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
Wel hoor. Heb pas 1x een ongeluk gehad. Nou ja, eigenlijk 2, maar dat ene kleine deukje telt niet, en dat is bovendien al 13 jaar geleden. Met mijn autootje maar eentje
Ik rook niet, gebruik geen drugs, drink geen koffie. Af en toe een slokje kan geen kwaadquote:
Ik ga ook helemaal niet meer werken joh.quote:
Woohoo, met een slok is alles leukerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jingel Bells, Jingel Bells, Sjingel oll de wee,
Ow wat fain it is to raid in an won hord open sleehee [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal niet meer werken joh.
Nee het is:quote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jingel Bells, Jingel Bells, Sjingel oll de wee,
Ow wat fain it is to raid in an won hord open sleehee [ afbeelding ]
Volgens mij is het daar echt geen af en toe maar vaakquote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik rook niet, gebruik geen drugs, drink geen koffie. Af en toe een slokje kan geen kwaad
Dank je dat je mij van daar eerder bevestigtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal niet meer werken joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |