quote:
Wat knap van hemquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vandaag over het armsgat in zijn slaapzakje: kijk mama, een cirkel!
Die gaat de beta-kant op!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik meestal dubbelfriss en warme chocomelkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink overdags meestal appelsap, orange juice of water though en slechts 1 blikje cola
Vandaag nog niet gehad en dat blijft zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Monster is niet gezond hoor
Ik kan ook nog andere dingen gebruikenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Schnitzel en gehaktballen zijn heus wel gezond.
Zeker gegarneerd met prei.
't is een complotquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed van hemquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik alquote:
Achtung! Die Kurve!quote:
exponentiële groei?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
hoe heet dat ook alweer, een rechte lijn is lineair en een gebogenlijn is ...
waarvoor eigenlijk?quote:
nee, da's geen gebogen lijn...quote:
Staat mijn webcam weer aan?quote:
Heus wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, da's geen gebogen lijn...
Thijs die aan het tellen is: één, tweeeeeeee, vier....zes...zeven acht negen TIEN!quote:
eten zou ik zeggenquote:
Same here. Daarom eet ik nu koekjes maar die zijn op. Er liggen hier nog Skittles, Starburst, After 8 en nog ietsquote:
Verzet je er tegenquote:
Dus welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, da's geen gebogen lijn...
Skittlesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Daarom eet ik nu koekjes maar die zijn op. Er liggen hier nog Skittles, Starburst, After 8 en nog iets
Een snelle leerling dus. Iets te snel, maar dat maakt niet uit, hij denkt stappen vooruit ipv te hangen bij het bekendequote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs die aan het tellen is: één, tweeeeeeee, vier....zes...zeven acht negen TIEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |