Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bedoel je parabool of die andere die ik ook niet zo even weetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
hoe heet dat ook alweer, een rechte lijn is lineair en een gebogenlijn is ...
Komt goed over een met de TTquote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef Stuart het volgende:
Zo, nu al 6 koekjes op en nog 1 te gaan
Krom.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Ben er 4x geweest en het ligt er maar net aan waar je bent. Heb overigens een tijdje op Long Island gewoondquote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer in Amerika maar langzaam te etenDat is zoiets als een Koffieslowchat, dat gaat ook niet traag
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
McD ook eigenlijk niet. Alleen in Amerika hebben ze verse groente
KISS-principe ftwquote:
bergparabool? omgekeerd evenredig?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Ik kan het hebben. Omdat ik gezond eet maakt dit niets uitquote:
Als je gezond eet, kun je ongezond drinken. Hier, een strongbow!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Omdat ik gezond eet maakt dit niets uit
Hyperbool?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Zo is dat. Dank heer Phenoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gezond eet, kun je ongezond drinken. Hier, een strongbow!
Haha, ik werk meestal net anders omquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Omdat ik gezond eet maakt dit niets uit
een boog!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
Ik drink overdags meestal appelsap, orange juice of water though en slechts 1 blikje colaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haha, ik werk meestal net anders om
Monster is niet gezond hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haha, ik werk meestal net anders om
die anderequote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je parabool of die andere die ik ook niet zo even weet
bijnaquote:
neequote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hyperbool?
Convex?
Concaaf (al is dat strikt genomen een variant van convex)?
Krom?
toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bergparabool? omgekeerd evenredig?
Schnitzel en gehaktballen zijn heus wel gezondquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Monster is niet gezond hoor
Thijs vandaag over het armsgat in zijn slaapzakje: kijk mama, een cirkel!quote:
quote:
Wat knap van hemquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vandaag over het armsgat in zijn slaapzakje: kijk mama, een cirkel!
Die gaat de beta-kant op!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik meestal dubbelfriss en warme chocomelkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink overdags meestal appelsap, orange juice of water though en slechts 1 blikje cola
Vandaag nog niet gehad en dat blijft zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Monster is niet gezond hoor
Ik kan ook nog andere dingen gebruikenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Schnitzel en gehaktballen zijn heus wel gezond.
Zeker gegarneerd met prei.
't is een complotquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed van hemquote:Op donderdag 16 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik alquote:
Achtung! Die Kurve!quote:
exponentiële groei?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef wel.o.k het volgende:
HELP
waarvoor eigenlijk?quote:
nee, da's geen gebogen lijn...quote:
Staat mijn webcam weer aan?quote:
Heus wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, da's geen gebogen lijn...
Thijs die aan het tellen is: één, tweeeeeeee, vier....zes...zeven acht negen TIEN!quote:
eten zou ik zeggenquote:
Same here. Daarom eet ik nu koekjes maar die zijn op. Er liggen hier nog Skittles, Starburst, After 8 en nog ietsquote:
Verzet je er tegenquote:
Dus welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, da's geen gebogen lijn...
Skittlesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here. Daarom eet ik nu koekjes maar die zijn op. Er liggen hier nog Skittles, Starburst, After 8 en nog iets
Een snelle leerling dus. Iets te snel, maar dat maakt niet uit, hij denkt stappen vooruit ipv te hangen bij het bekendequote:Op donderdag 16 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs die aan het tellen is: één, tweeeeeeee, vier....zes...zeven acht negen TIEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |