neen, meestal één keer per dag, maar nu heb ik op school m'n armen+gezicht onder laten tekenen dus ik vind het wel fijn om met een normale huid te gaan slapenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe vaak douche jij op een dag? Smetvrees?
turkse pizza?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik in veel vlees met knoflook. Iets in die richting.
Was je lekker aan het kleuren en krassen met je vriendjesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neen, meestal één keer per dag, maar nu heb ik op school m'n armen+gezicht onder laten tekenen dus ik vind het wel fijn om met een normale huid te gaan slapen
Joah, een broodje shoarma gaat er hier ook wel ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik in veel vlees met knoflook. Iets in die richting.
dat wil ik ook wel, maar mijn huid heeft daar erg gemengde gevoelens overquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neen, meestal één keer per dag, maar nu heb ik op school m'n armen+gezicht onder laten tekenen dus ik vind het wel fijn om met een normale huid te gaan slapen
Dat heb ik al JAREN niet meer gehad bedenk ik me nuquote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Joah, een broodje shoarma gaat er hier ook wel ik
Dat dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou er hier ook wel ingaan. Mits absurd veel knoflooksaus
Ja, ik hoef er helemaal geen groente of slappe sla bijquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.En zo weinig mogelijk groente of brood of iets. Echt veel vleesch.
![]()
![]()
Ik van het zomer nog, binnen kort weer gourmetten en dan als het goed is shoarmaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik al JAREN niet meer gehad bedenk ik me nu
la ma kome!quote:
Ik wil het als ik naar Nederland kom deze rondequote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik van het zomer nog, binnen kort weer gourmetten en dan als het goed is shoarma
Mixed grill ben ik ook gek opquote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
Ah, de betere shoarmaschotel, of nee, mixed grill
Dat is ook het beste na een avond flink doorhalenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een broodje shoarma op bij zo'n knakkert
Dat zal de reden zijn dat ik het nooit op hebquote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook het beste na een avond flink doorhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |