Dan neem je kapsalon.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
Maar volgens mij is dat ook meer uitgaansvoer: alles dicht, dus dan maar dat
Koop je een bak shoarma en een turks brood en eetsequote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het als ik naar Nederland kom deze ronde![]()
Paar weken geleden onbeperkt opquote:
Ik hou niet zo van entrecote maar wel van tournedos. Ik hou niet van vet dus met een t-bone vind ik maar 1 helft lekkerquote:
Kapsalon.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je kapsalon.
Of een grote friet ala.
De kapper is na 5 uur dicht hierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je kapsalon.
Of een grote friet ala.
Ik wil het niet in huis eten hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop je een bak shoarma en een turks brood en eetse
Dat is hier bij een restaurant standaard zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paar weken geleden onbeperkt opEn daarna nog bij de crewmeet ook nog. Vleesch aan botten
In Amersfoort zit zo'n lekkere tentquote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik heb ze van de week nog gegeten, heeerlijk
Die grillteller daar aan de gracht in Utrechtquote:
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zou geen vegetarier kunnen zijn. Ik hou echt veels te veel van vlees
Ik vind krom beter klinken.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
nu kan ik rustig gaan slapen![]()
na het voorlezen natuurlijk
Klasse!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Welke aapquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst wel
En hoe is het eten?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Amersfoort zit zo'n lekkere tent
Een of andere knakker met een topic waarin hij iedereen wilde dwingen vegetariër te wordenquote:
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Lekker. Vleesch aan bottenquote:
Kom eens buiten slowchats!quote:
Ik ben alleen vegetarier als ik niet eet of drinkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zou geen vegetarier kunnen zijn. Ik hou echt veels te veel van vlees
Trusten Wokquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Op zich snap ik wel dat mensen moeite hebben met slachtvee. Die gedachte vind ikzelf ook niet even prettig. Maar we zijn als mensen teveel aan vlees gewend ben ik bangquote:Op donderdag 16 december 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Een of andere knakker met een topic waarin hij iedereen wilde dwingen vegetariër te worden.
Volkomen ruk. Maar hey, de tent is lekkerquote:
Graag gedaan he.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Daar heb ik toch geen tijd voorquote:
Hoektanden. Die zijn om vleesch te verscheurenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich snap ik wel dat mensen moeite hebben met slachtvee. Die gedachte vind ikzelf ook niet even prettig. Maar we zijn als mensen teveel aan vlees gewend ben ik bang
Te verscheurenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoektanden. Die zijn om vleesch te verscheuren![]()
Niet om tofu mee te knagen
quote:
Amenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik kan er niet bij zijn, bij die volgende meat!quote:
preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van als ik het niet eet dan doet een ander dat welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich snap ik wel dat mensen moeite hebben met slachtvee. Die gedachte vind ikzelf ook niet even prettig. Maar we zijn als mensen teveel aan vlees gewend ben ik bang
Een olifant heeft een slurf!quote:
Ik ben vet gevaarlijk hoorquote:
Ja, ik denk ook dat ik er niets tegen kan doenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van als ik het niet eet dan doet een ander dat wel
Een grote, ook nogquote:
Daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vet gevaarlijk hoor
olifant beer en varken zijn vrij en gaan naar het park.quote:
Maar jij hebt me al gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik kan er niet bij zijn, bij die volgende meat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |