Dan neem je kapsalon.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
Maar volgens mij is dat ook meer uitgaansvoer: alles dicht, dus dan maar dat
Koop je een bak shoarma en een turks brood en eetsequote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het als ik naar Nederland kom deze ronde![]()
Paar weken geleden onbeperkt opquote:
Ik hou niet zo van entrecote maar wel van tournedos. Ik hou niet van vet dus met een t-bone vind ik maar 1 helft lekkerquote:
Kapsalon.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je kapsalon.
Of een grote friet ala.
De kapper is na 5 uur dicht hierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neem je kapsalon.
Of een grote friet ala.
Ik wil het niet in huis eten hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop je een bak shoarma en een turks brood en eetse
Dat is hier bij een restaurant standaard zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paar weken geleden onbeperkt opEn daarna nog bij de crewmeet ook nog. Vleesch aan botten
In Amersfoort zit zo'n lekkere tentquote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik heb ze van de week nog gegeten, heeerlijk
Die grillteller daar aan de gracht in Utrechtquote:
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst welquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
Ik zou geen vegetarier kunnen zijn. Ik hou echt veels te veel van vlees
Ik vind krom beter klinken.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
nu kan ik rustig gaan slapen![]()
na het voorlezen natuurlijk
Klasse!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
Welke aapquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst wel
En hoe is het eten?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Amersfoort zit zo'n lekkere tent
Een of andere knakker met een topic waarin hij iedereen wilde dwingen vegetariër te wordenquote:
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef wel.o.k het volgende:
EXPONENTIEEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |