Gelderland. Nijmegen.quote:
Soms lastig om er 2 tegelijk bij te houdenquote:
Nog nooit geweest. Geen idee hoe het daar isquote:
toen mijn oma op sterven lag werden mijn ouders en ik er buiten gehouden. Ik kwam het via iemand anders aan de weet en ben er vol gas heengescheurd. Ik was niet welkom maar ik heb min tante een rotzwiep verkocht en was er getuige van hoe alles wat van waarde was (en uitsluitend emotionele waarde, want oma had geen rooie cent, dat heeft ze gelukkig zelf opgemaakt) werd gejat terwijl ze nog leefde. En het mooiste van alles. Oma was dolblij dat ze me zag, ik heb haar nog even gesproken, en na haar laatste woorden tegen mij sliep ze in...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet naar begravenissen
Ken het verhaal overigens niet
Ah, op zich leuke stad hoor. Studentenstad, dus alles is nog betaalbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Geen idee hoe het daar is
Verzachtend likje bij doenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, maar je hapt zo leuk
Nee, prostaatmelkje.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Vannacht maar even mijn koffer inpakken
Vervelend verhaalquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen mijn oma op sterven lag werden mijn ouders en ik er buiten gehouden. Ik kwam het via iemand anders aan de weet en ben er vol gas heengescheurd. Ik was niet welkom maar ik heb min tante een rotzwiep verkocht en was er getuige van hoe alles wat van waarde was (en uitsluitend emotionele waarde, want oma had geen rooie cent, dat heeft ze gelukkig zelf opgemaakt) werd gejat terwijl ze nog leefde. En het mooiste van alles. Oma was dolblij dat ze me zag, ik heb haar nog even gesproken, en na haar laatste woorden tegen mij sliep ze in...
Op de begrafenis ben ik tijdens mijn toespraak heeeel duidelijk geweest, en toen vorig jaar mijn vader overleed waren de schijnheilen wel op de begrafenis, maar ze hadden niet het fatsoen om te condoleren.
Truste ST-tjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
![]()
![]()
![]()
Stu, goede reis morgen!![]()
Dat klinkt op zich niet vervelendquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op zich leuke stad hoor. Studentenstad, dus alles is nog betaalbaar
Cheers lovequote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
![]()
![]()
![]()
Succes morgen en welterusten alvastquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
Wasmachine klaar. Was ophangen en dan ga ik maar naar bed. Moe, schouder ligt uit de kom en morgen een lange dag voor de boeg. Hopelijk met een leuk eind.
Slaap lekker Suikerbeeeeeebquote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
![]()
![]()
![]()
Zo klein ben ik niet hoorquote:
Kleine vrouwenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo klein ben ik niet hoor![]()
Hoewel, wel in de lengte![]()
Truste Pinguinquote:
_Oquote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo klein ben ik niet hoor![]()
Hoewel, wel in de lengte![]()
Ideale pijphoogtequote:
nou nou, dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
_O
ik ben niet klein in lengte maar ook zeker niet in omvang
daar zie je geen buik opquote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou nou, dat valt wel mee toch?
ik zag je foto's heus wel hoor
iedereen is anders altijd langer dan ik hoorquote:
oheeee, dat foefje gebruik ik ook altijdquote:
Ik vind 1.68 vrij groot voor een dame hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iedereen is anders altijd langer dan ik hoor
Muck nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iedereen is anders altijd langer dan ik hoor
Sweet dreamsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lieve pluisjes![]()
haha.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 1.68 vrij groot voor een dame hoor
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag snuitjequote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
kussie kussiequote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Groter mag echt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha.
ik niet![]()
ik moet altijd springen voor de bovenste schappen in de suup.
nee, klimmen eigenlijk
slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
dat maak ik verdomme zelf nog wel uitquote:
Slaap lekker snoetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |