Nietsquote:
Die hadden ze al niet toen ik klein was. Niet dat het boeit. De familie heeft niets met elkaar, dus ooms en tantes zag ik eerst 1x in het jaar, bij d everjaardag van opa, maar die ligt al een tijdje dood te zijn, dus nu zie ik ze niet meer. Schijnheilig gedoe ook altijdquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi he, die betrokkenheid?
Je bent toch niet ziek aan het worden he?quote:
Welnee joh, ik ben zo gezond als een visquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden he?
Pffff...soms.....quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hadden ze al niet toen ik klein was. Niet dat het boeit. De familie heeft niets met elkaar, dus ooms en tantes zag ik eerst 1x in het jaar, bij d everjaardag van opa, maar die ligt al een tijdje dood te zijn, dus nu zie ik ze niet meer. Schijnheilig gedoe ook altijd
Oh, pa en ma. En soms broer.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
Haha, ik zie ook zo goed als NIEMAND van mijn familie
ik ben Peter (joh it's all in the name) van het kind dat ik echt leuk vind van mijn schoonzus en zwagerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi he, die betrokkenheid?
Nee, jij zit ook een klein beetje ver weg hequote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
Neuh, ik zit er niet mee, dus ik kan dat lastig perikelen noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...soms.....
Familieperikelen
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...soms.....
Familieperikelen
Makkelijk toch!quote:
Maar het meerendeel kan wat mij betreft verbranden hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij zit ook een klein beetje ver weg he
dat is dan wel tofquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben Peter (joh it's all in the name) van het kind dat ik echt leuk vind van mijn schoonzus en zwager
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepostquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
Oh, okeequote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, ik zit er niet mee, dus ik kan dat lastig perikelen noemen
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.quote:
Ik ga niet naar begravenissenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepost
Maar je zit er wel mee opgescheeptquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
Mijn familie is gewoon tof![]()
De andere kant dan weer niet, maar dat is ook lekker niet mijn familie
gewoon opsturen naar je oom!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
Yuk, die bagel was echt waardeloos. Jammer dat ik hem niet kon terug sturen
Limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.
Ik vond het echt GEWELDIG, een nieuwe start waar je 'anoniem' bentquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het liefst tief ik 'm ook op uit Nederland, omdat het kan. Maar eerst maar eens kijken waarheen.
Ik zou janken bij een vreemdelingquote:
Nah, die kan ik nog wat verstaanquote:
Nee hoor. Ik negeer ze gewoon.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je zit er wel mee opgescheept.
Belgisch Limburgquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, die kan ik nog wat verstaan
Dat ben ik hier ook al, dus wat dat betreft boeit het niet. Maar ik vind de sfeer hier zo kil, zo afstandelijk. Mijn probleem, maar zo zie ik het.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het echt GEWELDIG, een nieuwe start waar je 'anoniem' bent
Ow ja. Begrafenissen. Dan zitten ineens weer al die familieleden die je in geen eeuwen gezien hebt heel schijnheilig te doen alsof ze de overledene waar ze al jaren niks van moesten weten zo vreselijk missenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de familie van mijn vaders en moeders kant heb ik mee gebroken, behalve 1 zus van mijn vader. De rest heb ik tijdens de begrafenis van mijn oma onder handen genomen. heb het verhaal hier al wel eens gepost
Mag ik vragen in welke regio jij woontquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik hier ook al, dus wat dat betreft boeit het niet. Maar ik vind de sfeer hier zo kil, zo afstandelijk. Mijn probleem, maar zo zie ik het.
De matige grap op de markt werkt overal!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, is het niet sowieso wel handig als je de mensen in je nieuwe land kunt verstaan?
Daar heb ik nooit last van gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, is het niet sowieso wel handig als je de mensen in je nieuwe land kunt verstaan?
Dat mag.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke regio jij woont
Daar is niks mis meequote:
Droge zak hooi.quote:
En natuurlijk geen idee hebben wat dat kost, zo'n tafelquote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow ja. Begrafenissen. Dan zitten ineens weer al die familieleden die je in geen eeuwen gezien hebt heel schijnheilig te doen alsof ze de overledene waar ze al jaren niks van moesten weten zo vreselijk missen..
Om zich daarna vol te vreten aan de koffietafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |