quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vet gevaarlijk hoor
precies, en dus ook dolfijn, walvis hond en kat. Dat gejank. Het was al dood. Nou ja, in mijn geval somsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van als ik het niet eet dan doet een ander dat wel
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vet gevaarlijk hoor
Ik zat echt schaterlachend en dijenkletsend achter mijn computerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand dwingt je. Nou ja, die aap in GC vorige week het liefst wel
olifant, slurf, groter, blazen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
olifant beer en varken zijn vrij en gaan naar het park.
olifant heeft voor iedereen een strandbal.
varken vindt de zijne groter en blaast hem zo hard op dat hij stuk gaat
Ga je daar ook mee gorgelen. En dan krijg je zoiets als bij de Rollo reclame?quote:
Anders ik wel maar doe het nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
Een gehaktbal met satesaus lust ik nu ook wel
En ik wil het ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ik er niets tegen kan doen
Welterustenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
ik ben al heul laat voor mijn doen
WOK slaap lekker, ow en moet ik me scheren volgende week?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
Je gaat wel mobielquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten
Ik ben er morgen niet
Daar word je wel warm van he?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
olifant, slurf, groter, blazen.
check!
Ik zou wel met mijn telefoon online kunnen komen maar daar heb ik geen zin inquote:
Nogmaals Trusten Wokquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
Raaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrwquote:
*hapquote:
likje erover?quote:
Truste WOK!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef wel.o.k het volgende:
tot morgen lui![]()
Ik ben gek op scaryquote:Op donderdag 16 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Raaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrw![]()
Scary, huh?
Niet in een sneeuwbuiquote:
Ja, maar dan sexyquote:Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je daar ook mee gorgelen. En dan krijg je zoiets als bij de Rollo reclame?
Die vond ik de lelijkste spice girlquote:
Ik wist niet eens dat er een scary wasquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vond ik de lelijkste spice girl
Ginger, Baby, Posh, Scary en Sporty toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een scary was
En ik dacht dat ik slecht was in triviant...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een scary was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |