Mogelijk zijn die onderdelen gefotoshopped of inderdaad "rondgestrooid". Heb je ooit van "planted evidence" gehoord? Het is toch vreemd dat op sommige beelden geen drol te zien is en op sommige beelden "vliegtuigonderdelen" te zien zijn? Het ziet er in ieder geval vreemd uit. De crash in pensylvania ziet er ook zeer ongewoon uit. Mogelijk is hier ook bewijs "rondgestrooid". Ik heb nog nooit zo een geval van een vliegtuigcrash gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat een hoop mest. Het is een enkeling die het vliegtuig ten noorden van het benzinestation plaatst en vaak zijn die verklaringen ook nog zwaar gestuurd door de jongens van CIT, de opstellers van deze maffe theorie. Merk ook op dat het complot nog véél vetzuchtiger wordt bij wat CIT beweert, dan moeten er hulpjes zijn geweest die vliegtuigonderdelen hebben rondgestrooid, lantaarnpalen hebben omgeknakt, DNA, bezittingen en lichaamsdelen hebben verspreid, etc. Absurd!

Die kolommen hebben het vooral begeven op de zwakste plek:quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef blazik1 het volgende:
[..]
Dat de kolommen in de impact zone aan een temperatuur hebben blootgestaan die sterk genoeg is om de de atoombindingen te verbreken, tot daar aan toe.
In de vele verdiepingen daaronder was er helemaal geen brand, dus hoe wil je het staal stuk krijgen? De kracht die de reeds ingestorte verdiepingen leveren zal de kolommen eronder eerst doen vervormen alvorens er iets gaat breken, maar op het beeldmateriaal zie ik vooral kaarsrechte kolommen.

Jij snapt het punt nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef gorggg het volgende:
[..]
Die kolommen hebben het vooral begeven op de zwakste plek:
Interior kolommen: lasverbindingen (die zijn niet voorzien om dergelijke extreme krachten te overleven).
Buiten kolommen: bouten die de kolommen verbinden.
Niet echt onlogisch, niet?

Zoekt en gij zult vinden:quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mogelijk zijn die onderdelen gefotoshopped of inderdaad "rondgestrooid". Heb je ooit van "planted evidence" gehoord? Het is toch vreemd dat op sommige beelden geen drol te zien is en op sommige beelden "vliegtuigonderdelen" te zien zijn? Het ziet er in ieder geval vreemd uit. De crash in pensylvania ziet er ook zeer ongewoon uit. Mogelijk is hier ook bewijs "rondgestrooid". Ik heb nog nooit zo een geval van een vliegtuigcrash gezien.

Ik heb de vleugelinslagen gevondenquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En het klopt omdat het op youtube gezegd wordt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik heb de vleugelinslagen gevonden
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Die lagen er al....aldus de video, sinds 1994....

Ik ga eerst eens lekker naar bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
En het klopt omdat het op youtube gezegd wordt?
 en laat jou deze keer het tegendeel bewijzen!
  en laat jou deze keer het tegendeel bewijzen!  
 Zien!......ik wil bewijs dat 'dat' geen S'ville is.....slaapzúh overigens.quote:De plaats en orientiatie komen niet eens overeen, lieve schat.

Mja ik zie heel wat vliegtuig onderdelen jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook gezien. Vooral dat 'threatened to keep silent'.quote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Voor mij hoef je hier niet op te reageren hóór. Ik had 'deze' zelf al helemaal voor elkaar.
Met andere woorden, ik had de uitzending van deze Conspiracy Theorie zelf wel kunnen schrijven.
Alle onderwerpen waar over gesproken is;
# Onze hijackvliegtuigacrobaat Hanni.
# 10-10-2001, de toespraak van Rumsfeld , dat hij niet wist waar de 2.3 trillion waren gebleven!
# Dat diegene die aan de 'Pentagon tekorten' werkten, in het gedeelte van de inslag 'werkten'.
# Dat alle documenten en het papieren wat er was, er door de inslag niet meer is.
# Zelfs de simulatievlucht is nagebootst...''ALWEER" konden ze de Boeing er niet inkrijgen.
Alleen de dame hieronder had ik nog niet gezien.
Maar dat er iemand de 'ballen' heeft om er überhaupt een uitzending over te maken.....
zegt wel veel imao!
[..]
[ afbeelding ]
Gesprek met een Pentagon medewerkster.....
[..]
De rest is hier te lezen;
http://beforeitsnews.com/(...)GOVERNMENT_FALL.html
En hier;
http://www.veteranstoday.(...)cas-government-fall/
Nog beter......de VIDEO!!!!
Gelukkig laat hij voor "jou" en 'mij' één belangrijk item open!
Was het een Boeing of was het een Missile....en mijn antwoord hierop wijkt 50% af van dat van jouw.

Dat mag je lekker zelf gaan uitvogelen, Sherlock. Gaat je dat lukken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:45 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens lekker naar beden laat jou deze keer het tegendeel bewijzen!
[..]
Zien!......ik wil bewijs dat 'dat' geen S'ville is.....slaapzúh overigens.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja ik zie heel wat vliegtuig onderdelen ja

Het is gewoon fake. Echt bizar wat je allemaal niet in die memorials aantreft. De foto's in de albums zijn al bizar, maar de tributes zijn ook vaak echt belachelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:21 schreef DeMolay het volgende:
Die oudere vrouw heeft een hele vreemde botbreuk !!!
[ afbeelding ]
Bunin ... bunny! En wat is dat met "jewmaican"?... Elmer fud of iets dubbelzinnigs?quote:Stephen Bunin
World Trade Center
Bugs Bunny to Bob Marley
"Stevie, you know you're a strange person," Hyacinth Bunin would say with great delight to her husband, Stephen Bunin. And he graciously accepted the compliment.
Mr. Bunin, 44, was a systems administrator, a computer guy, at Cantor Fitzgerald, but oh, that does not tell the story. He was quiet enough, but made buoyant by his goofy sense of humor. He was an inveterate Trekkie, a fan of the Three Stooges and Bugs Bunny cartoons, and he spent every summer Sunday wading into a Long Island pond to launch his prized motorized sailboats. He was a nut about foreign cars, and he was enamored of all things from the homeland of his wife, Hyacinth: "I'm a Jewmaican!" he would say.
He eventually became a Seventh-day Adventist, one of a handful of white members of the couple's Queens church, and was an easygoing, approachable man whom teenagers sought out for advice. But Mr. Bunin also checked in with his mother, Corinne, and sister, Kitty, almost daily, celebrating holidays with them. An enduring image: Mr. Bunin playing guitar and singing, awfully but with earnest intention, Bob Marley's "No Woman No Cry."
Profile published in THE NEW YORK TIMES on September 9, 2002.

quote:Ik ga eerst eens lekker naar beden laat jou deze keer het tegendeel bewijzen!
[..]
Zien!......ik wil bewijs dat 'dat' geen S'ville is.....slaapzúh overigens.
 Man lekker geslapen.....
  Man lekker geslapen.....Ik vogel "heu-le-maal" niks....nakko, nada meer uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:11 schreef Terecht het volgende:
Dat mag je lekker zelf gaan uitvogelen, Sherlock. Gaat je dat lukken?

Missie geslaagd!quote:De plaats en orientiatie komen niet eens overeen, lieve schat.

quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef ATuin-hek het volgende:
Is het niveau nou zo ver afgedaald dat zo gereageerd wordt op een simpele typo?

Volgens mij ben je anders hopeloos gestrand, als je heu-le-maal niks nakkes nada meer wenst uit te vogelen. Stel je toch eens voor dat je tot nieuwe inzichten zult komen! *ril*quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Man lekker geslapen.....
[..]
Ik vogel "heu-le-maal" niks....nakko, nada meer uit
[..]
Missie geslaagd!
Ik heb je zo ver op de kast, dat je A; je ladder al bij je had en B; deze keer de dure woorden bent vergeten te Googlen
Kunnen we nou weer verder.......

Een weerzinwekkend figuur, die Terecht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Serieus nu: Ik denk dat Terecht hier momenteel de gene is die een naar ondertoontje bezigt en dus zorgt voor een kutsfeer in dit topic.

Gewoon een vervelende troll.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef Terecht het volgende:
Een weerzinwekkend figuur, die Terecht.

Vervelend in de zin dat hij nog best wel goede punten weet te maken?quote:

Mwoah... zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vervelend in de zin dat hij nog best wel goede punten weet te maken?
Die foto's van vliegtuig crashes bijv.

001110010011000100110001001000000111011101100001011100110010000001100001001000000110100101101110011100110110100101100100011001010010000001101010011011110110001000100001quote:

Het zijn inderdaad de juiste coordinaten. Ik heb net gekeken op google earth. Het gat is weggehaald. Ik zal binnenkort een schermprintje plaatsen. ZEER interessant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

)
 ) 

wtfquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
THE HUG-ME CLONES "Hug me! It makes me so much realer!"
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan nog een ander apart geval:
Soms waren ze gewoonweg lui:
RICKNAUTH JAGGERNAUTH (geloof me...dit is echt de naam van een victim)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

That's gonna make some people MAD!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:43 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]
wtf
Ik vraag me altijd af waarom hier nooit een documantaire van komt op TV. Denk dat dit best wat kijkcijfers zou trekken.

Jemig, die foto'squote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
That's gonna make some people MAD!
En als je zelf gaat wroeten in de memorials, dan kun je zelf genoeg hele weirde dingen ontdekken. Ik geef toe.... het is even een drempel die je over moet.
Edit: Overigens zal er vast ooit wel iemand komen die met de "eer" aan de haal gaat en dit op de een of andere manier goed uitgewerkt publiceert. Maar ik vraag me serieus af of de grote media er ruchtbaarheid aan zullen geven. Het maakt zaken zo gecompliceerd en de wereldpolitiek waarschijnlijk zo ... uh... anders.

quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, die foto's
Ga ik toch weer twijfelen

En dan nog deze comment er onder:quote:Hey, parents/relatives/friends of Emmanuel Afuakwah!!! Are you listening?
I'm Simon Shack and I would like to let you know that those idiots at "VOICES OF SEPTEMBER 11" have swapped your son's portrait with another guy (Alok Agarwal). But wait ! - they both look awfully alike! And they were both 37? Were they twins with different surnames? Anyhow, are you going to do something about it? Or will you let the $1 billion 9/11 Memorial & Museum open their doors with the wrong picture of Emmanuel under his name?
quote:Now, seriously: They've evidently made up 2 VicSims with the same template of the same face! What a horrid mess.
The ultimate irony of it all is that WE on this forum often get accused of "disrespecting the 9/11 victims" !

Ik heb twee schermprintjes genomen. Een van google earth en één van de video. Als je de google earth foto wat draait dan zul je zien dat ze nagenoeg op elkaar passenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Pfffff die kleine stukjes kunnen van elk mechanisch vliegend voorwerp komen.. Het is een heel ander aanblik dan wat ik gewend ben van al die andere vliegtuigrampen over de hele wereld op het nieuws en op foto's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zeker ook teveel voor de exquise smaak van Schenkstroop?

quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pfffff die kleine stukjes kunnen van elk mechanisch vliegend voorwerp komen.. Het is een heel ander aanblik dan wat ik gewend ben van al die andere vliegtuigrampen over de hele wereld op het nieuws en op foto's.
Meestal zie je veel grotere stukken van een neergestort vliegtuig. Maarja 9/11 the day of many firsts.. all coincidence! yeah right
 ! Zelfs Maxime Verhagen is nog niet zo'n glibberende aal als jij.

Ja, want er waren geen vliegtuigen, dus dan zou het luchtmachtpersoneel er achter komen dat ze op spoken aan het jagen waren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef DeMolay het volgende:
"Stand down" orders waren duidelijk......

Gek genoeg alleen voor de truthers. Die wijzen dan naar de verklaring van Minetta waar hij dat zogenaamd gezegd zou hebben maar dat doet hij helemaal niet, integendeel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef DeMolay het volgende:
"Stand down" orders waren duidelijk......

Dit moet je even herschrijven, zo kan ik er geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef DeMolay het volgende:
er was er een die den '" order"niet duidelijk heeft genomen...
vandaar "fighter planes" in de omgeving

Toch wel frapant dat jij de foto's die ik de afgelopen dag geplaatst heb, compleet negeert. Je hebt er geen antwoord op he?.. Maar ja... er is geen coherent scenario, dus gaat de kop weer het zand in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Gek genoeg alleen voor de truthers. Die wijzen dan naar de verklaring van Minetta waar hij dat zogenaamd gezegd zou hebben maar dat doet hij helemaal niet, integendeel.

Wat? Ik ga niet iedere drol van je besniffelen mocht je dat denken. De vicsimstheorie is zo dood als een pier en daar gaan die fotootjes vergezeld van jouw waanwijze commentaar "ik snap het niet dus kan het niet" weinig aan veranderen hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch wel frapant dat jij de foto's die ik de afgelopen dag geplaatst heb, compleet negeert. Je hebt er geen antwoord op he?.. Maar ja... er is geen coherent scenario, dus gaat de kop weer het zand in.

Zo dood als een pier?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat? Ik ga niet iedere drol van je besniffelen mocht je dat denken. De vicsimstheorie is zo dood als een pier en daar gaan die fotootjes vergezeld van jouw wereldvreemde commentaar "ik snap het niet dus kan het niet" weinig aan veranderen hoor.
 Verklaar je nader?
 Verklaar je nader? 

Wat zou het anders kunnen zijn? De luchtmacht was in staat het vliegtuig uit de lucht te knallen. Waarom zou er anders "do the orders still stand" gevraagd worden als ze toch niet in staat zouden zijn het vliegtuig te onderscheppen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Gek genoeg alleen voor de truthers. Die wijzen dan naar de verklaring van Minetta waar hij dat zogenaamd gezegd zou hebben maar dat doet hij helemaal niet, integendeel.

Volgens radargegevens was de dichtstbijzijnde straaljager meer dan 100 km verwijderd van flight 93 en zijn er zijn cockpitopnamen van nabije lijnvluchten die flight 93 hebben zien neerstorten. En Rumsfeld die een stand down order gegeven zou hebben? Leg uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef DeMolay het volgende:
Ok, heb wat bier op
De "stand down " bevel kwam van rumsfeld nadat hij "mischien" wist "van".. maar vervolgens heeft een "lone" fighter wel gesschoten ondanks de order !.
Ikzelf geloof niet in die crashsite aan gezien het een complot beoogd gezien de feiten daar gezien.

Je hebt geen fatsoenlijk antwoord kunnen geven op de vraag naar een coherent scenario dus 'right of the bat' is het al een vrij onwaarschijnlijk idee en de argumentatie die je aandraagt voor zgn fakery is simpelweg infantiel. En zelfs al zouden er een paar foto's geshopt zijn: wat dan nog? Ook dat heb je niet redelijk kunnen uitleggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo dood als een pier?Verklaar je nader?
Jij hebt echt een gigantisch dikke stalen plaat voor je harsens.

Jezus kerel... ga je bed in ofzo..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef DeMolay het volgende:
Ik vind hetzelf nogal vreemd dat niemand met het chemtrail feit in de hand het wel weet te verklaren dat er in die 5 frames een naar mijn inziens een raker motor ,gezien de TRAIL te zien is itt een contrail wat eigenlijk volgens jullie verkalringen in het topiq niet mogelijk is , uiteindelijk deze theorie van een vliegtuig in het pentagram onderschrijft

Hoe bedoel je de luchtmacht was daartoe in staat? In principe, of in dit geval? De shoot down orders bleven staan omdat men in Washington al helemaal niet goed op de hoogte was wat er allemaal aan de hand was in het luchtruim.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat zou het anders kunnen zijn? De luchtmacht was in staat het vliegtuig uit de lucht te knallen. Waarom zou er anders "do the orders still stand" gevraagd worden als ze toch niet in staat zouden zijn het vliegtuig te onderscheppen?

ga ik doen na deze editquote:Jezus kerel... ga je bed in ofzo..

Volgens mij is het grotendeels rook van een beschadigde turbine die een lantaarnpaaltje heeft meegepakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:03 schreef DeMolay het volgende:
@ Trerecht het laatste frame is nogal een "smokey"fenomeen ?........wat denk jij op ground level is een "Contrail"zoals dat op de 5 frames mogelijk ?
Ik denk Tomahawk gezien die vleugels hebben en als "United Airlines"geschilders kunnen worden

Nogmaals, wellicht kom ik nu door die dikke plaat heen: Scenario - is - niet - belangrijk - als - je - fakery - constateert. Je - weet - dan - dat - de - boel - nep - is - en - dat - je - door - o.a. - de - media - ontzettend - bent - belazerd. Hoe - precies - dat - komt - nog - wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je hebt geen fatsoenlijk antwoord kunnen geven op de vraag naar een coherent scenario dus 'right of the bat' is het al een vrij onwaarschijnlijk idee en de argumentatie die je aandraagt voor zgn fakery is simpelweg infantiel. En zelfs al zouden er een paar foto's geshopt zijn: wat dan nog? Ook dat heb je niet redelijk kunnen uitleggen.
 Jezus...
 Jezus...  

Ja dat is een vreemde gedachtegang omdat er tig onschuldige redenen kunnen zijn voor het shoppen van die ene foto.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals, wellicht kom ik nu door die dikke plaat heen: Scenario - is - niet - belangrijk - als - je - fakery - constateert. Je - weet - dan - dat - de - boel - nep - is - en - dat - je - door - o.a. - de - media - ontzettend - bent - belazerd. Hoe - precies - dat - komt - nog - wel.
"En al zouden er een paar foto's geshopt zijn... wat dan nog?"Jezus...
1 geshopte foto betekent dat ze allemaal verdacht zijn of is dat een hele vreemde gedachtegang?

Dat hangt er vanaf welke foto geshopt is natuurlijk en wat er dan precies geshopt is. Ik denk niet dat jij het gaat begrijpen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja dat is een vreemde gedachtegang omdat er tig onschuldige redenen kunnen zijn voor het shoppen van die ene foto.

Mogelijkquote:Volgens mij is het grotendeels rook van een beschadigde turbine die een lantaarnpaaltje heeft meegepakt.
 .....
..... 

Ik begrijp het prima hoor, en ja het hangt af wat er precies gesoept is. Maar vooralsnog is het je niet echt gelukt iets verdachts aan te tonen, wel? Je hebt bijv enkele topics lang geroepen dat enkele foto's met daarop lichaamsdelen geshopt zouden zijn en zelfs toen je erop werd gewezen dat je argumentatie daarvoor niet klopte bleef je het -iets stiller weliswaar- koppig volhouden. Je hele houding omtrent fakery is kortom irrationeel en dat komt nog eens tot uiting in je bizarre onvermogen je in situaties en anderen te kunnen inleven, "Die meneer of mevrouw reageert niet zoals ik zou doen (nadat ik overigens al weet wat er zou gaan gebeuren) en dus speelt-ie toneel! --> OMG fakery!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke foto geshopt is natuurlijk en wat er dan precies geshopt is. Ik denk niet dat jij het gaat begrijpen.
 ".
".

Jawel, als de motoren onbeschadigd zouden zijn zouden ze op die hoogte geen contrail achterlaten idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:11 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Mogelijk.....
Maar begrijp je m'n contrail argument op "ground level" ?

Newsflash: Jij bent hier zo'n beetje de enige die niets verdacht vindt. *tok* *tok* *tok*... is er iemand thuis?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima hoor, en ja het hangt af wat er precies gesoept is. Maar vooralsnog is het je niet echt gelukt iets verdachts aan te tonen wel? Je hebt topics lang geroepen dat enkele foto's met daarop lichaamsdelen geshopt zou zijn en zelfs toen je erop werd gewezen dat je argumentatie daarvoor niet klopte bleef je het -iets stiller weliswaar- koppig volhouden. Je hele houding omtrent fakery is kortom irrationeel en dat komt nog eens tot uiting in je bizarre onvermogen je in situaties en anderen te kunnen inleven, "Die meneer of mevrouw reageert niet zoals ik zou doen (nadat ik overigens al weet wat er zou gaan gebeuren) en dus speelt-ie toneel! --> OMG fakery!".

Dat komt omdat de FDR voortijdig is gestopt met recorden.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef DeMolay het volgende:
Maar volgens de "FDR" was die hoogte niet zo
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die nog bereid is op jouw krankzinnigheid in te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Newsflash: Jij bent hier zo'n beetje de enige die niets verdacht vindt. *tok* *tok* *tok*... is er iemand thuis?
En die uitleg was: "Waarom zouden 2 fotografen precies op dat punt een foto schieten. Buiten dat oogt voornamelijk de onderste foto nogal plastic achtig. Dat men dat hier niet ziet, is een ander verhaal." Oftewel, "ik snap het niet dus kan het niet".quote:Kom je overigens weer met die foto's met die putdeksels op de proppen. Ik heb je daar een dag of 2 geleden ook al uitleg over gegeven. Dit bewijst weer dat jouw argumentatie gewoon nergens op slaat.

wat vond jij van die data die wel naar buiten is gekomen met het fijt dat het echt niet mogelijk is zon bocht te draaien met +500MPH ?quote:Dat komt omdat de FDR voortijdig is gestopt met recorden.

Dan lijkt het me dat zelfs een redelijk onbehepte piloot met de nodige wilskracht nog zo'n bocht zou kunnen maken, nietwaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef DeMolay het volgende:
[..]
wat vond jij van die data din wel naar buiten is gekomen met het fijt dat het echt niet moeilijk is zon bocht te draaien met +500MPH ?

krankzinnigheid nog wel ...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:22 schreef Terecht het volgende:
Ik denk dat ik één van de weinigen ben die nog bereid is op jouw krankzinnigheid in te gaan.
Nou nee... ik denk eerder dat het een onderbuikgevoel is die mij en anderen zegt dat die foto dubieus is. Daarnaast zijn er een aantal trucjes om fotosoep te herkennen, die zou jij ook eens moeten toepassen. Wellicht dat er een wereld voor je open gaat.quote:En die uitleg was: "Waarom zouden 2 fotografen precies op dat punt een foto schieten. Buiten dat oogt voornamelijk de onderste foto nogal plastic achtig. Dat men dat hier niet ziet, is een ander verhaal." Oftewel, "ik snap het niet dus kan het niet".

Op welke hoogte vond die draai plaats?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef DeMolay het volgende:
[..]
wat vond jij van die data die wel naar buiten is gekomen met het fijt dat het echt niet mogelijk is zon bocht te draaien met +500MPH ?

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
krankzinnigheid nog wel ...
Het is eerder jouw onvermogen om verbanden te kunnen leggen en zaken te ontdekken die afwijken van wat binnen jouw veilige referentiekadertje past.

Dat kan ik prima hoor, niet voor niets durf ik vaak als enige na te denken over de implicaties van de argumenten van de truthers omdat ze dat zelf consequent nalaten. Daarbij ontdek ik een hoop zaken, alleen pakken die meestal niet uit in het voordeel van de truthers.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is eerder jouw onvermogen om verbanden te kunnen leggen en zaken te ontdekken die afwijken van wat binnen jouw veilige referentiekadertje past.
En daar komt dus precies dat onvermogen je in anderen en hun situaties te verplaatsen om de hoek kijken. Je kunt je het niet voorstellen dat daar iemand zulke foto's zou gaan staan maken en daarom zijn ze nep.quote:[..]
Nou nee... ik denk eerder dat het een onderbuikgevoel is die mij en anderen zegt dat die foto dubieus is. Daarnaast zijn er een aantal trucjes om fotosoep te herkennen, die zou jij ook eens moeten toepassen. Wellicht dat er een wereld voor je open gaat.
Enige context van de plaats en de tijd waarop die foto is genomen zou geen kwaad kunnen.quote:Overigens was het argument van de debunker toen "Belichting"... sorry, maar dat vond ik nu ook niet echt overtuigend. Het was op straat. Nagenoeg het zelfde tijdstip.... wat nou belichting?
En dan nog... al zouden die betreffende foto's niet fake zijn.. wat zegt dat dan? Het zou kunnen namelijk dat ik er naast zit. Echter er is genoeg ander raar materiaal te vinden om te weten dat er iets aan de hand is..maar jij pint iemand graag vast op mogelijke foutjes om dat vervolgens alles als onzin te bestempelen.
Deze is niet raar zeker?
[ afbeelding ]
Nu ga je vast zeggen dat deze man daar misschien wel dagen in shock rondliep... oid.
Ik was ook al een vervelende troll die je even later om zijn mening vroeg wat hij nu van de door jouw geplaatste foto's vond, dus ik hou mijn hart al vast dat ik geen berichtjes meer van je zal ontvangen!quote:Maar goed.. laat ook maar. Ik ga niet meer met jou in discussie, want ik irriteer me kapot aan jouw manier van discussieren.

Dat suggereert vooral dat het niet zo'n bijster goede piloot was.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef DeMolay het volgende:
Klopt .....ik heb zelf de F16 sim op twente geland......maar mijn punt is nog dat de aanvliegroute onlogisch was en dus onder onderzoek zou moeten zijn.

Lol er is ook niks veranderd he, je loopt nog steeds andere fora na te praten zonder zelf iets te onderzoeken en dan heb je het over anderen die niet het vermogen hebben om zelf dingen te ontdekken: dit is een STANDBEELD!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Deze is niet raar zeker?
[ afbeelding ]
Nu ga je vast zeggen dat deze man daar misschien wel dagen in shock rondliep... oid.

Whahaha..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Lol er is ook niks veranderd he, je loopt nog steeds andere fora na te praten zonder zelf iets te onderzoeken en dan heb je het over anderen die niet het vermogen hebben om zelf dingen te ontdekken: dit is een STANDBEELD!!
Binnen 3 seconden gevonden via google met search op statue man briefcase 9/11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.freerepublic.com/focus/news/1698890/posts?page=1

. Nu weet je dus ook in welk licht je J0kkebr0k's fotosoep "ontdekkingen" kunt plaatsen. Eerder kon-ie ook al niet aangeven waar in een door iemand anders bewerkte foto de soep precies zat zonder eerst het origineel op te zoeken. Goede vondst overigens, mouzzer.
. Nu weet je dus ook in welk licht je J0kkebr0k's fotosoep "ontdekkingen" kunt plaatsen. Eerder kon-ie ook al niet aangeven waar in een door iemand anders bewerkte foto de soep precies zat zonder eerst het origineel op te zoeken. Goede vondst overigens, mouzzer.

Bij mij in de stad waar ze nieuwe gebouwen aan het bouwen zijn, is nog meer grove rommel te zien dan op dat vliegtuig-crash plaatje van jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zeker ook teveel voor de exquise smaak van Schenkstroop?

gezien de data van zijn flighpath juist wel dus en dat geeft te denken !quote:Dat suggereert vooral dat het niet zo'n bijster goede piloot was.

Gast... het toont aan dat er slechts 1 iemand hier is die goed kijkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef Terecht het volgende:

Ga jij nu serieus een bouwput met een crashsite vergelijken? Hier moet ik meer van weten! Leg uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij mij in de stad waar ze nieuwe gebouwen aan het bouwen zijn, is nog meer grove rommel te zien dan op dat vliegtuig-crash plaatje van jou.

Ach ach Meneer Terecht, je ziet dat "complot-theoristen" steeds meer gelijk krijgen. Wereldwijd ontvouwt alles zich meer en meer zoals de CT-ers hebben gezegd dat het zou gaan. Zelfs de verhalen over chemtrails. iets waar ik eerst ook twijvels bij had. En nu kom je met steeds zwakkere argumenten. Zakt jouw hoogmoed je in de schoenen Terechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef Terecht het volgende:
[..]

mogguh
  mogguh

Google eens op afbeeldingen en type in: crash sites (of) airplane accidents. En verglijk die plaatjes met jouw zielige plaatje van een zogenaamde "commercieel vliegtuig ongeluk"quote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ga jij nu serieus een bouwput met een crashsite vergelijken? Hier moet ik meer van weten! Leg uit.

Welnee, dit geeft alweer aan dat er ook voor vermeende soepjes onschuldige verklaringen zijn. Precies zoals mijn overdenking over de consequenties van fakery verwacht dat die er zijn, en het is ook in lijn met mijn opmerking over de passiviteit van truthers om werkelijk eens zaken uit te zoeken.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast... het toont aan dat er slechts 1 iemand hier is die goed kijkt.
Die kerel zit namelijk in een nogal onnatuurlijke houding.... Zelfs dát zag je niet.
Dat had ik gisteren al gedaan en ik kwam er zo een aantal tegen die opmerkelijk veel leken op de crashsite van flight 93, waarna je hebt moeten glibberen als Maxime om die vergelijking maar teniet te doen, ook nu weer.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google eens op afbeeldingen en type in: crash sites (of) airplane accidents. En verglijk die plaatjes met jouw zielige plaatje van een zogenaamde "commercieel vliegtuig ongeluk"
Terecht's plaatje:
zg. vliegtuig crash site
VS
Google pictures: airplane accidents
Google pictures: crash sites

Mijn verklaring is dat het niet klopt wat je zegt. Er zijn nl veel meer beelden vrijgegeven dan de 5 frames waarover jij praat.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
He Terecht. Even over die zg vliegtuig dat in het Pentagon vloog. Waarom zijn volgens jou maar 5 frames vrijeggeven van de 80+ beveiligings cameras. En waaarom zijn op die 5 video-frames geen vliegtuig op te zien. Wat is jouw verklaring daarvoor?

O... en zijn op die andere beelden van jou, dan wel een vliegtuig te zien dat het Pentagon invliegt ?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mijn verklaring is dat het niet klopt wat je zegt. Er zijn nl veel meer beelden vrijgegeven dan de 5 frames waarover jij praat.

Nee. Maar dat is dan ook helemaal niet noodzakelijk om te bepalen dát er een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zoals ik al eerder in deze draad schreef doet het er niet bijster veel toe dat de zwarte dozen bij het WTC niet gevonden zijn omdat er ook met het ontbreken van dat bewijs meer dan voldoende bewijslijnen zijn die aantonen dat er vliegtuigen in de twin towers zijn geramd. Zo ook bij het Pentagon. Het gekakel van truthers over het ontbreken van videobewijs is dus onzinnig.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O... en zijn op die andere beelden van jou, dan wel duidelijk een vliegtuig te zien dat het Pentagon invliegt?

Zou ik deze reactie bijna vergeten! Ik snap je opmerking niet zo goed, aangezien je eerder stelde dat de befaamde bocht waar iedereen over valt goed te doen zou zijn en dat enkel kunt weten door de data van de FDR, en nu stel je dat die zelfde data aantonen dat de genomen vluchtroute juist enorm moeilijk te bevliegen zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef DeMolay het volgende:
[..]
gezien de data van zijn flighpath juist wel dus en dat geeft te denken !

Tuurlijk "Terecht". maw. je weet zelf ook niets en gist ook maar wat.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is dan ook helemaal niet noodzakelijk om te bepalen dát er een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zoals ik al eerder in deze draad schreef doet het er niet toe dat de zwarte dozen bij het WTC niet gevonden zijn omdat er ook met het ontbreken van dat bewijs meer dan voldoende bewijslijnen zijn die aantonen dat er vliegtuigen in de twin towers zijn geramd. Zo ook bij het Pentagon. Het gekakel van truthers over het ontbreken van videobewijs is dus onzinnig.

Nou ... om de officiële theorie wat kracht bij te zetten en wellicht iets geloofwaardiger te maken, had het wel leuk geweest als de FDR's van beide toestellen die de twin towers zouden hebben geramd, gevonden waren. Bij mij gaan er dus allerlei alarmbellen rinkelen als men met het verhaaltje komt dat ze nooit zijn gevonden. Zo denk ik aan:quote:Op woensdag 22 december 2010 02:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is dan ook helemaal niet noodzakelijk om te bepalen dát er een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zoals ik al eerder in deze draad schreef doet het er niet bijster veel toe dat de zwarte dozen bij het WTC niet gevonden zijn omdat er ook met het ontbreken van dat bewijs meer dan voldoende bewijslijnen zijn die aantonen dat er vliegtuigen in de twin towers zijn geramd. Zo ook bij het Pentagon. Het gekakel van truthers over het ontbreken van videobewijs is dus onzinnig.

Dan denk ik:quote:Op woensdag 22 december 2010 09:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou ... om de officiële theorie wat kracht bij te zetten en wellicht iets geloofwaardiger te maken, had het wel leuk geweest als de FDR's van beide toestellen die de twin towers zouden hebben geramd, gevonden waren. Bij mij gaan er dus allerlei alarmbellen rinkelen als men met het verhaaltje komt dat ze nooit zijn gevonden. Zo denk ik aan:
1. Er waren helemaal geen vliegtuigen.
2. Er waren geen vliegtuigen.
3. Zie punt 2 & 3.
 .
.  

Je fixatie met mijn gebruikersnaam neemt ietwat verontrustende vormen aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurlijk "Terecht". maw. je weet zelf ook niets en gist ook maar wat.
Mazzel Terecht, veel plezier met je conspiracy theorieën he

Ah ook het niet kunnen erkennen van je fouten is niet veranderdquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Whahaha..
Ik had niet gedacht dat iemand dat zou vinden
 Vandaar zeker dat je je post ook al iets aangepast had en het stukje over de bloemen weg had gehaald... blijf vooral jezelf in de maling houden..
 Vandaar zeker dat je je post ook al iets aangepast had en het stukje over de bloemen weg had gehaald... blijf vooral jezelf in de maling houden.. 

Ja iemand die wel goed kijkt en in de afgelopen maanden je meerdere malen je op je fouten hebt gewezen die je helaas wel nog steeds blijft herhalen... daarom succes met de discussie, benieuwd wanneer je eindelijk eens gaat inzien dat je claims geen stand houden.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast... het toont aan dat er slechts 1 iemand hier is die goed kijkt.
Die kerel zit namelijk in een nogal onnatuurlijke houding.... Zelfs dát zag je niet.

ieehh!!! Dit meen je niet.quote:

Met voorbedachte rade....uhhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens zijn die foto's met het standbeeld al eens eerder voorbijgekomen in de reeks, meen ik.

Als je een "vent" was geweest, dan had je het zelf opgegoogleinvestigated.quote:Nu weet je dus ook in welk licht je J0kkebr0k's fotosoep "ontdekkingen" kunt plaatsen. Eerder kon-ie ook al niet aangeven waar in een door iemand anders bewerkte foto de soep precies zat zonder eerst het origineel op te zoeken. Goede vondst overigens, mouzzer.

Ja, ik heb idd een lijntje naar mouzzer uitgegooid of hij mij alsjeblieft wilde helpen. Een vriendendienstje, zo doen wij dat bij de firma List en Bedrog.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Met voorbedachte rade....uhhhh
[..]
Als je een "vent" was geweest, dan had je het zelf opgegoogleinvestigated.
Maar 'iets' binnenin mij verteld, dat jij vermoedde dat een ander dat wel zou doen!
Maw, je gooit aas uit....en er hangt een 'andere vis' aan je hengel.

Nou nee hoor. Waarom denk je dat ik juist deze foto nog een keer aanhaalde en dat ik om een reactie van Terecht vroeg?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ah ook het niet kunnen erkennen van je fouten is niet veranderdVandaar zeker dat je je post ook al iets aangepast had en het stukje over de bloemen weg had gehaald... blijf vooral jezelf in de maling houden..
 Maar goed.. geloof wat je wilt. Ik lig er niet wakker van.
 Maar goed.. geloof wat je wilt. Ik lig er niet wakker van.Dat is mogelijk juist om het hele idee van de fictieve slachtoffers te verbergen. Het zou een beetje raar zijn als er nooit geen nabestaanden in de media te zien geweest zouden zijn. De reden dat ze nu zo ageren tegen de overheid en een nieuwe onderzoek willen is omdat ze anders geen reden hebben om jaren na dato nog in de media te verschijnen en hun "zielige" verhalen op te hangen. Het wordt gedaan om het verhaal kracht bij te zetten en de aandacht af te leiden van de vicsims. Het zijn acteurs. Kijk maar eens naar dit:quote:Trouwens nog een voorbeeld waarom dat no victims verhaal van je onzin is, dan zouden er ook geen familieleden van de slachtoffers moeten zijn. Leg dan maar eens uit waarom de familieleden van flight 93 in conflict zijn over de memorial die er moet komen en noemen sommige het zelfs een "tribute to the terrorists". Dat is nogal aandacht op jezelf vestigen met nog meer kans dat mensen er achter komen dat die mensen niet hebben bestaan en de familieleden ook fake zijn? Deze familieleden zijn dan namelijk ook allemaal acteurs die totaal niet herkent worden door hun echte familieleden/vrienden/etc als ze ieder jaar weer op tv te zien zijn tijdens de herdenking of bijv. met foto's in de krant komen als het over hun committee gaat.

Je hebt me nog nergens concreet op een fout kunnen wijzen die overtuigend genoeg is geweest.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja iemand die wel goed kijkt en in de afgelopen maanden je meerdere malen je op je fouten hebt gewezen die je helaas wel nog steeds blijft herhalen... daarom succes met de discussie, benieuwd wanneer je eindelijk eens gaat inzien dat je claims geen stand houden.

Waar zegt dat meer over. Over de argumenten, of over jou?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt me nog nergens concreet op een fout kunnen wijzen die overtuigend genoeg is geweest.

Het lijkt er op dat hoe duidelijker mijn voorbeelden worden, hoe harder jullie je willen gaan verzetten. En het zegt meer over de argumenten. Die raken vaak kant nog wal.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar zegt dat meer over. Over de argumenten, of over jou?

Of je iets duidelijk vind is een subjectief iets. Dat vond ik toen iig niet, van een aantal dingen van jou.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat hoe duidelijker mijn voorbeelden worden, hoe harder jullie je willen gaan verzetten. En het zegt meer over de argumenten. Die raken vaak kant nog wal.

En dat het vliegtuig ook nog is beveiligd tegen rare manoevre's boven de 1.5 G.quote:and fly the airplane at speeds exceeding it's design limit speed by well over 100 knots, make high-speed high-banked turns,.. pulling probably 5, 6, 7 G's... I couldn't do it and I'm absolutely positive they couldn't do it."

niemand, is gewoon verzonnen data, niemand heeft het vliegtuig die 360 zijn maken.Als terrorist ga je recht op je doel ipv nog even een onmogelijke draai te maken!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef DarthHouse het volgende:
Former Air Force fighter pilot Russ Wittenberg;
# flew over 100 combat missions in Vietnam!
# in the cockpit for Pan Am and United for over 30 years!!
# and previously flew two of the actual airplanes that were allegedly hijacked on 9/11 !!!
(United Airlines Flight 175 & 93)
http://video.google.com/videoplay?docid=3606159506368831731#
[..]
En dat het vliegtuig ook nog is beveiligd tegen rare manoevre's boven de 1.5 G.
Als hij het niet kan.....wie dan wel???

Niet? Dus ze zoeken niet meer naar hem? Waarom zou dat zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Flodder450 het volgende:
Bwahahahaha
Osama bin laden wordt niet eens gezocht voor 9/11 op de FBI-Website

Zijn nog nooit naar hem opzoek geweest. Afgezien dat Bush Jr. heeft gezegd dat ze dat wel doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet? Dus ze zoeken niet meer naar hem? Waarom zou dat zijn?

haha, van grote hoogte is de impact groterquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Commentaar puntje op vraag 3: Moest hij niet gewoon nog wat hoogte kwijt?

Officieel? Dan moeten daar toch stukken van zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zijn nog nooit naar hem opzoek geweest. Afgezien dat Bush Jr. heeft gezegd dat ze dat wel doen.
OBL wordt al van af dag 1 officieel NIET gezocht.

Just sayin'. Psyop?!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godver.... jij bent echt grappig

Hier speciaal voor jou nog een mooi verhaaltje:quote:

Hij bedoelt denk ik "officieel" behind the scenes werd er geen donder gedaan om OBL daadwerkelijk te vinden. En dat vind ik geen gekke gedachte. Want begrijp nogsteeds niet dat "het officiele 9/11 verhaal" zegt dat het de schuld van Osama en een paar handlangers was. En toch staat OBL niet opgegeven als 'Most Wanted'. Mischien is Cheney en co bang dat Bountyhunters zich ermee gaan bemoeien en OBL wel vinden, wat dus wellicht niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Officieel? Dan moeten daar toch stukken van zijn?
Waarom zei Bush dan dat ze het wel deden?

Oh zo, ja, dat zou kunnen, maar dan begrijp ik het nog niet. Als 'ze' denken dat OBL dit op zijn geweten heeft zouden ze toch actief op zoek moeten gaan naar hem? Met de middelen die ons tegenwoordig ten dienste staan moet dat toch lukken?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik "officieel" behind the scenes werd er geen donder gedaan om OBL daadwerkelijk te vinden. En dat vind ik geen gekke gedachte. Want begrijp nogsteeds niet dat "het officiele 9/11 verhaal" zegt dat het de schuld van Osama en een paar handlangers was. En toch staat OBL niet opgegeven als 'Most Wanted'. Mischien is Cheney en co bang dat Bountyhunters zich ermee gaan bemoeien en OBL wel vinden, wat dus wellicht niet de bedoeling is.

Osama heeft zich toch snel uit de voeten gemaakt en zich diep in de grotten van Afghanistan en Pakistan verstopt? Vanachter zijn kampvuurtje smeedt hij nog altijd snode plannen voor zijn terreurnetwerk Al-Qaida. Zo nu en dan maakt hij de slapende cellen wakker die dood en verderf in het westen moeten gaan zaaien. Maar de FBI zoekt hem al niet meer, want ze kunnen daar helemaal niet komen. Zo zit dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo, ja, dat zou kunnen, maar dan begrijp ik het nog niet. Als 'ze' denken dat OBL dit op zijn geweten heeft zouden ze toch actief op zoek moeten gaan naar hem? Met de middelen die ons tegenwoordig ten dienste staan moet dat toch lukken?

Arme OBLquote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Osama heeft zich toch snel uit de voeten gemaakt en zich diep in de grotten van Afghanistan en Pakistan verstopt? Vanachter zijn kampvuurtje smeedt hij nog altijd snode plannen voor zijn terreurnetwerk Al-Quaida. Zo nu en dan maakt hij de slapende cellen wakker die dood en verderf in het westen moeten gaan zaaien. Maar de FBI zoekt hem al niet meer, want ze kunnen daar helemaal niet komen. Zo zit dat nu eenmaal.
 Of zou die grot een grot de luxe zijn?
  Of zou die grot een grot de luxe zijn? 

Ze willen OBL helemaal niet vinden. Hij is niet belangrijk. OBL heeft deze aanslagen ook niet op zijn kerfstok.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme OBLOf zou die grot een grot de luxe zijn?
Ik weet het niet hoor, Saddam hebben ze ook gevonden, dus ze zouden OBL ook kunnen vinden als ze een beetje hun best doen lijkt mij.

quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
 aldus DR the Wdc;
  aldus DR the Wdc;quote:Oh wait, that's right, Rumsfeld laid it all out for us with this handy diagram:
quote:"there's not one of those, there's dozens of those!" - Donald Rumsfeld

Denk dat je eerder zelf eens goed naar de vliegroute van flight 77 moet kijken want dat is hem zeker niet... hij kwam aanvliegen uit het westen niet het noorden.. Goeie research!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef DarthHouse het volgende:
[
Kijk eerst goed naar de vliegroute van vlucht 77.
[ afbeelding ]

Schijnbaar wel dus;quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Officieel? Dan moeten daar toch stukken van zijn?
Waarom zei Bush dan dat ze het wel deden?

Kwam de post "zo" geloofwaardig over danquote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Denk dat je eerder zelf eens goed naar de vliegroute van flight 77 moet kijken want dat is hem zeker niet... hij kwam aanvliegen uit het westen niet het noorden.. Goeie research!

lol en weer een fout van je, lees de topics van de laatste maanden eens terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt me nog nergens concreet op een fout kunnen wijzen die overtuigend genoeg is geweest.

Jemig, lekker up to date danquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Schijnbaar wel dus;
http://www.fbi.gov/wanted/topten/usama-bin-laden
Alleen onder op de poster;
June 1999
Poster Revised November 2001

Hij was ongeveer gelijk aan je meeste andere foute claims die vol staan met slechte researchquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Kwam de post "zo" geloofwaardig over dan

Als je durft te claimen dat de slachtoffers niet bestaan hebben kan je niet slechts gissen naar hoe ze het probleem met de niet bestaande familieleden hebben aangepakt. Familieleden die o.a. actief de media zoeken (alle soorten media niet alleen de mainstream), voorkomen in documentaires, stichtingen oprichten, meedoen aan betogingen en rechtzaken aanspannen... Dit geeft precies aan waarom je claim van no victims erg voorbarig en ondoordacht is. Je kijkt niet verder dan die paar 'fake' foto's die je voorgeschoteld krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
En hoe ze dat doen met hun eigen familieleden.. tja.. daar kun je alleen maar naar gissen. Ben het met je eens dat die ze ook zouden moeten herkennen tenzij daar iets op bedacht is.

quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
lol en weer een fout van je, lees de topics van de laatste maanden eens terug.
Enkele die me te binnen schieten zijn je claim dat de Naudet broers van de aardbodem verdwenen waren, dat alle slachtoffers nooit bestaan hebben (dat Barbara Olsen bekend was van tv was je ff vergeten) en d'r was een conspirancy filmpje van de impact van flight 175 waarvan je claimde dat die het bewijs was van tv fakery was omdat de camera hoek van twee volgens jou dezelfde shots niet klopte en ik simpel aantoonde dat het wel om twee verschillende shots ging en deze van hetzelfde tv station kwamen toonde daarbij zelfs de originele opnames waarin je zag dat ze live tussen de twee betreffende shots aan het schakelen waren.. om er maar een paar te noemen..
Maar idd het 'probleem' is het overtuigen of beter gezegd het durven toegeven dat je fout zit of dat er andere meer logische opties zijn. Vandaar dat ik in principe nog enkel mee lees.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je durft te claimen dat de slachtoffers niet bestaan hebben kan je niet slechts gissen naar hoe ze het probleem met de niet bestaande familieleden hebben aangepakt. Familieleden die o.a. actief de media zoeken (alle soorten media niet alleen de mainstream), voorkomen in documentaires, stichtingen oprichten, meedoen aan betogingen en rechtzaken aanspannen... Dit geeft precies aan waarom je claim van no victims erg voorbarig en ondoordacht is. Je kijkt niet verder dan die paar 'fake' foto's die je voorgeschoteld krijgt.

+ 2 maal---> schreef J0kkebr0k het volgende: =
  + 2 maal---> schreef J0kkebr0k het volgende: = 

Zoals de kop al aan gaf....quote:And there was more. Three F-16 fighters from Andrews AFB (just 15 miles from the Pentagon)
had been sent 180 miles away for a training exercise in North Carolina.
And the FBI hostage unit and all their equipment (including helicopters) were involved
in a two-day exercise in Monterrey, California on 9/11.
It has been reported by Michael Ruppert and others that the war exercises were co-ordinated
through Dick Cheney, although some dispute this.
What we do know is that George W. Bush placed Cheney in control of domestic counterterrorism
operations in May 2001.
Its interesting that Cheney was in Washington that day, while the president was out of
trouble in a classroom in Florida.
Its also interesting that before returning to Washington on 9/11, President Bush flew
to the Barksdale and Offut bases the same bases involved in Global Guardian.
The idea that all of these exercises and simulations were going on that day cant be a coincidence.
And the pattern was eerily repeated with the London bombings in 2005 when exercises were
under way simulating bombings in three underground stations the same day as all three were bombed.
Some think the exercises were intended to cripple the response to 9/11 by confusing military
controllers and other personnel. I believe this is true, but I also believe they were staged
to create plausible excuses for the lack of response. But either way, there was a concerted
effort to prevent any fighters from intercepting anything.
Psy Op in 't kwadraat.quote:And that something was war games. Several of them.
Exercises that simulated planes being flown into buildings like the Pentagon
and the World Trade Center. It happened on 9/11. Quite the coincidence, dont you think?

quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou nog een mooi verhaaltje:
Er was eens een jongetje van 11 jaar oud... genaamd Bernard Brown Jr. Zijn vader was een officier bij de Amerikaanse marine en had een kantoorbaantje in het grote en machtige Pentagon. Het jongetje moest alleen op reis, met een koffertje en zijn rode rugzakje vol met koekjes en speelgoed. Het jongetje stapte aan boord van het vliegtuig, maar al snel werd duidelijk dat er boze mannen met baarden en rode bandana's aan boord waren. De boze mannen met baarden wilde papa doodmaken en met papa nog vele andere meneren die in het grote machtige Pentagon werkten. Gelukkig was papa op dat moment aan het golfen, want als papa op kantoor was, dan was het vliegtuig precies op de plek waar zijn bureau stond naar binnen gevlogen...
Is dit geen mooi sprookje?
 Wat een prachtig mooi sprookje, J0kkebr0k, ontroerend...

Er staat niks specifieks in over 9/11quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Schijnbaar wel dus;
http://www.fbi.gov/wanted/topten/usama-bin-laden
Alleen onder op de poster;
June 1999
Poster Revised November 2001

Goed punt. weet ik verder niet veel van. ik hoorde/las zelf veel over de doden in wtc1+2quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je durft te claimen dat de slachtoffers niet bestaan hebben kan je niet slechts gissen naar hoe ze het probleem met de niet bestaande familieleden hebben aangepakt. Familieleden die o.a. actief de media zoeken (alle soorten media niet alleen de mainstream), voorkomen in documentaires, stichtingen oprichten, meedoen aan betogingen en rechtzaken aanspannen... Dit geeft precies aan waarom je claim van no victims erg voorbarig en ondoordacht is. Je kijkt niet verder dan die paar 'fake' foto's die je voorgeschoteld krijgt.

Overdrijven is ook een vak. Iets meer nuance mag je best toevoegen aan je beweringen. Wanneer ik zeg dat ze van de aardbodem verdwenen zijn, dan kun je dat natuurlijk letterlijk opvatten, echter het is een feit dat ze nooit en te nimmer in de publiciteit verschijnen. Interviews geven ze niet. Waar zitten ze? Er is gewoon verdomd weinig bekend over die gasten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
lol en weer een fout van je, lees de topics van de laatste maanden eens terug.
Enkele die me te binnen schieten zijn je claim dat de Naudet broers van de aardbodem verdwenen waren, dat alle slachtoffers nooit bestaan hebben (dat Barbara Olsen bekend was van tv was je ff vergeten) en d'r was een conspirancy filmpje van de impact van flight 175 waarvan je claimde dat die het bewijs was van tv fakery was omdat de camera hoek van twee volgens jou dezelfde shots niet klopte en ik simpel aantoonde dat het wel om twee verschillende shots ging en deze van hetzelfde tv station kwamen toonde daarbij zelfs de originele opnames waarin je zag dat ze live tussen de twee betreffende shots aan het schakelen waren.. om er maar een paar te noemen..
 ) Ja, sorry... maar als je me een beetje gevolgd hebt, dan weet je dat ik denk dat de massa media zoals CNN, FOX, MSNBC, etc. tot over hun oren betrokken zijn bij de hoax. Jouw argument voedt alleen maar mijn vermoeden.
 ) Ja, sorry... maar als je me een beetje gevolgd hebt, dan weet je dat ik denk dat de massa media zoals CNN, FOX, MSNBC, etc. tot over hun oren betrokken zijn bij de hoax. Jouw argument voedt alleen maar mijn vermoeden.   
 Ik denk dat ik geen moeite heb met toegeven dat ik fout zit. Ik heb wel moeite met mensen die valse argumenten gebruiken en die zich dood staren op 1 uitspraak zonder zelf echt naar het totaal plaatje te WILLEN kijken. Als je hier alleen maar komt om te debunken, dan vraag ik me werkelijk af wat je hier nog doet. Kijk voor de verandering zelf gewoon eens goed naar wat men zoal constateert. En nee, het zijn geen overweldigende bewijzen waarmee je in 1x een complot aantoont. Als dat zo was, dan was het balletje al lang gaan rollen, is het niet? Het is een absurde opeenstapeling van kleine zaken...quote:Maar idd het 'probleem' is het overtuigen of beter gezegd het durven toegeven dat je fout zit of dat er andere meer logische opties zijn. Vandaar dat ik in principe nog enkel mee lees.

Ik heb al eens eerder gezegd dat het slechts een (heel) klein groepje familieleden betreft die de publiciteit opzoeken. Vrijwel altijd is het maar 1 familielid van een slachtoffer. De overgrote meerderheid zie je niet, hoor je niet, heb je nooit gezien en zul je nooit zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Tja.. dat er mensen zijn die die bagger geloven, stemt me een beetje "verdrietig". Door dat soort mensen wordt het mogelijk gemaakt om maar met dit soort shit te blijven komen. Die war on terror had al lang en breed gestopt kunnen worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Culto het volgende:
[..]

Anno 2010 nog geloven in het OBL/19 kapers-sprookje is net zoiets als naar Sinterklaas gaan zoeken in Madrid. Of naar de kerstman op de Noordpool. Het zijn legendes, waar mensen geacht worden in te geloven, meer niet...

Meerdere malen gezien......'lastig lastig moeilijk moeilijk' te zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef polderturk het volgende:
Een interessante video. Een raket lijkt op deze video inderdaad het pentagon geraakt te hebben.
De witte vlek lijkt voorafgegaan te worden door een smal langwerpig voorwerp. Het lijkt wel alsof de witte vlek de rookpluim is:
 en.
 en.

Sowieso twijfel ik aan de authenticiteit van alle beelden, maar goed... als ik dan toch naar deze beelden kijk, dan zie ik een dun puntig voorwerp dat geen gelijkenis treft met een Boeing. Daarnaast zit het nogal dicht op het gras en ik denk niet dat een Boeing dat kan zonder dat zijn landingsgestel is uitgeklapt en hij met taxi snelheid door het gras manoeuvreert.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Meerdere malen gezien......'lastig lastig moeilijk moeilijk' te zien.
[fluistermodus]Psssstttt.....dat "S-c-h-i-j-n-t" een "B-o-e-i-n-g" te zijn![/fluistermodus]
PS Je moet wat meer fluisteren......het barst hier namelijk van deen.

Mee eens, net als dat andere clipje vanuit de lucht gezien.....daar zie je meer dat hetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso twijfel ik aan de authenticiteit van alle beelden, maar goed... als ik dan toch naar deze beelden kijk, dan zie ik een dun puntig voorwerp dat geen gelijkenis treft met een Boeing. Daarnaast zit het nogal dicht op het gras en ik denk niet dat een Boeing dat kan zonder dat zijn landingsgestel is uitgeklapt en hij met taxi snelheid door het gras manoeuvreert.

Ja... gaat hard. Wacht eigenlijk nog op een reactie van Mouzzer.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef DarthHouse het volgende:
Deel #38 is alweer in aantocht.....

Hahahaha.....ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... gaat hard. Wacht eigenlijk nog op een reactie van Mouzzer.

obl is CIA, als het hun uitkomt halen ze deze boeman weer uit de kast, lekker handig toch.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, Saddam hebben ze ook gevonden, dus ze zouden OBL ook kunnen vinden als ze een beetje hun best doen lijkt mij.

Ik ben ontroerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou nog een mooi verhaaltje:
Er was eens een jongetje van 11 jaar oud... genaamd Bernard Brown Jr. Zijn vader was een officier bij de Amerikaanse marine en had een kantoorbaantje in het grote en machtige Pentagon. Het jongetje moest alleen op reis, met een koffertje en zijn rode rugzakje vol met koekjes en speelgoed. Het jongetje stapte aan boord van het vliegtuig, maar al snel werd duidelijk dat er boze mannen met baarden en rode bandana's aan boord waren. De boze mannen met baarden wilde papa doodmaken en met papa nog vele andere meneren die in het grote machtige Pentagon werkten. Gelukkig was papa op dat moment aan het golfen, want als papa op kantoor was, dan was het vliegtuig precies op de plek waar zijn bureau stond naar binnen gevlogen...
Is dit geen mooi sprookje?
 Het klinkt haast te onwerkelijk om niet waar te zijn!
 Het klinkt haast te onwerkelijk om niet waar te zijn!Niets, en dat is dan ook een uitstekend argument dat 9/11 geen inside job is geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef polderturk het volgende:
Maar waarom was de VS ook alweer Irak binnen gevallen? Wat heeft Irak met Bin Laden te maken? Wat heeft Irak met de aanslagen van 9/11 te maken?

Niets?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd.Het klinkt haast te onwerkelijk om niet waar te zijn!
[..]
Niets, en dat is dan ook een uitstekend argument dat 9/11 geen inside job is geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |