Of je iets duidelijk vind is een subjectief iets. Dat vond ik toen iig niet, van een aantal dingen van jou.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat hoe duidelijker mijn voorbeelden worden, hoe harder jullie je willen gaan verzetten. En het zegt meer over de argumenten. Die raken vaak kant nog wal.

En dat het vliegtuig ook nog is beveiligd tegen rare manoevre's boven de 1.5 G.quote:and fly the airplane at speeds exceeding it's design limit speed by well over 100 knots, make high-speed high-banked turns,.. pulling probably 5, 6, 7 G's... I couldn't do it and I'm absolutely positive they couldn't do it."

niemand, is gewoon verzonnen data, niemand heeft het vliegtuig die 360 zijn maken.Als terrorist ga je recht op je doel ipv nog even een onmogelijke draai te maken!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef DarthHouse het volgende:
Former Air Force fighter pilot Russ Wittenberg;
# flew over 100 combat missions in Vietnam!
# in the cockpit for Pan Am and United for over 30 years!!
# and previously flew two of the actual airplanes that were allegedly hijacked on 9/11 !!!
(United Airlines Flight 175 & 93)
http://video.google.com/videoplay?docid=3606159506368831731#
[..]
En dat het vliegtuig ook nog is beveiligd tegen rare manoevre's boven de 1.5 G.
Als hij het niet kan.....wie dan wel???

Niet? Dus ze zoeken niet meer naar hem? Waarom zou dat zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Flodder450 het volgende:
Bwahahahaha
Osama bin laden wordt niet eens gezocht voor 9/11 op de FBI-Website

Zijn nog nooit naar hem opzoek geweest. Afgezien dat Bush Jr. heeft gezegd dat ze dat wel doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet? Dus ze zoeken niet meer naar hem? Waarom zou dat zijn?

haha, van grote hoogte is de impact groterquote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Commentaar puntje op vraag 3: Moest hij niet gewoon nog wat hoogte kwijt?

Officieel? Dan moeten daar toch stukken van zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 07:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zijn nog nooit naar hem opzoek geweest. Afgezien dat Bush Jr. heeft gezegd dat ze dat wel doen.
OBL wordt al van af dag 1 officieel NIET gezocht.

Just sayin'. Psyop?!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godver.... jij bent echt grappig

Hier speciaal voor jou nog een mooi verhaaltje:quote:

Hij bedoelt denk ik "officieel" behind the scenes werd er geen donder gedaan om OBL daadwerkelijk te vinden. En dat vind ik geen gekke gedachte. Want begrijp nogsteeds niet dat "het officiele 9/11 verhaal" zegt dat het de schuld van Osama en een paar handlangers was. En toch staat OBL niet opgegeven als 'Most Wanted'. Mischien is Cheney en co bang dat Bountyhunters zich ermee gaan bemoeien en OBL wel vinden, wat dus wellicht niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Officieel? Dan moeten daar toch stukken van zijn?
Waarom zei Bush dan dat ze het wel deden?

Oh zo, ja, dat zou kunnen, maar dan begrijp ik het nog niet. Als 'ze' denken dat OBL dit op zijn geweten heeft zouden ze toch actief op zoek moeten gaan naar hem? Met de middelen die ons tegenwoordig ten dienste staan moet dat toch lukken?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik "officieel" behind the scenes werd er geen donder gedaan om OBL daadwerkelijk te vinden. En dat vind ik geen gekke gedachte. Want begrijp nogsteeds niet dat "het officiele 9/11 verhaal" zegt dat het de schuld van Osama en een paar handlangers was. En toch staat OBL niet opgegeven als 'Most Wanted'. Mischien is Cheney en co bang dat Bountyhunters zich ermee gaan bemoeien en OBL wel vinden, wat dus wellicht niet de bedoeling is.

Osama heeft zich toch snel uit de voeten gemaakt en zich diep in de grotten van Afghanistan en Pakistan verstopt? Vanachter zijn kampvuurtje smeedt hij nog altijd snode plannen voor zijn terreurnetwerk Al-Qaida. Zo nu en dan maakt hij de slapende cellen wakker die dood en verderf in het westen moeten gaan zaaien. Maar de FBI zoekt hem al niet meer, want ze kunnen daar helemaal niet komen. Zo zit dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo, ja, dat zou kunnen, maar dan begrijp ik het nog niet. Als 'ze' denken dat OBL dit op zijn geweten heeft zouden ze toch actief op zoek moeten gaan naar hem? Met de middelen die ons tegenwoordig ten dienste staan moet dat toch lukken?

Arme OBLquote:Op donderdag 23 december 2010 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Osama heeft zich toch snel uit de voeten gemaakt en zich diep in de grotten van Afghanistan en Pakistan verstopt? Vanachter zijn kampvuurtje smeedt hij nog altijd snode plannen voor zijn terreurnetwerk Al-Quaida. Zo nu en dan maakt hij de slapende cellen wakker die dood en verderf in het westen moeten gaan zaaien. Maar de FBI zoekt hem al niet meer, want ze kunnen daar helemaal niet komen. Zo zit dat nu eenmaal.
 Of zou die grot een grot de luxe zijn?
  Of zou die grot een grot de luxe zijn? 

Ze willen OBL helemaal niet vinden. Hij is niet belangrijk. OBL heeft deze aanslagen ook niet op zijn kerfstok.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme OBLOf zou die grot een grot de luxe zijn?
Ik weet het niet hoor, Saddam hebben ze ook gevonden, dus ze zouden OBL ook kunnen vinden als ze een beetje hun best doen lijkt mij.

quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
 aldus DR the Wdc;
  aldus DR the Wdc;quote:Oh wait, that's right, Rumsfeld laid it all out for us with this handy diagram:
quote:"there's not one of those, there's dozens of those!" - Donald Rumsfeld

Denk dat je eerder zelf eens goed naar de vliegroute van flight 77 moet kijken want dat is hem zeker niet... hij kwam aanvliegen uit het westen niet het noorden.. Goeie research!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef DarthHouse het volgende:
[
Kijk eerst goed naar de vliegroute van vlucht 77.
[ afbeelding ]

Schijnbaar wel dus;quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Officieel? Dan moeten daar toch stukken van zijn?
Waarom zei Bush dan dat ze het wel deden?

Kwam de post "zo" geloofwaardig over danquote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Denk dat je eerder zelf eens goed naar de vliegroute van flight 77 moet kijken want dat is hem zeker niet... hij kwam aanvliegen uit het westen niet het noorden.. Goeie research!

lol en weer een fout van je, lees de topics van de laatste maanden eens terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt me nog nergens concreet op een fout kunnen wijzen die overtuigend genoeg is geweest.

Jemig, lekker up to date danquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Schijnbaar wel dus;
http://www.fbi.gov/wanted/topten/usama-bin-laden
Alleen onder op de poster;
June 1999
Poster Revised November 2001

Hij was ongeveer gelijk aan je meeste andere foute claims die vol staan met slechte researchquote:Op donderdag 23 december 2010 14:23 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Kwam de post "zo" geloofwaardig over dan

Als je durft te claimen dat de slachtoffers niet bestaan hebben kan je niet slechts gissen naar hoe ze het probleem met de niet bestaande familieleden hebben aangepakt. Familieleden die o.a. actief de media zoeken (alle soorten media niet alleen de mainstream), voorkomen in documentaires, stichtingen oprichten, meedoen aan betogingen en rechtzaken aanspannen... Dit geeft precies aan waarom je claim van no victims erg voorbarig en ondoordacht is. Je kijkt niet verder dan die paar 'fake' foto's die je voorgeschoteld krijgt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
En hoe ze dat doen met hun eigen familieleden.. tja.. daar kun je alleen maar naar gissen. Ben het met je eens dat die ze ook zouden moeten herkennen tenzij daar iets op bedacht is.

quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
lol en weer een fout van je, lees de topics van de laatste maanden eens terug.
Enkele die me te binnen schieten zijn je claim dat de Naudet broers van de aardbodem verdwenen waren, dat alle slachtoffers nooit bestaan hebben (dat Barbara Olsen bekend was van tv was je ff vergeten) en d'r was een conspirancy filmpje van de impact van flight 175 waarvan je claimde dat die het bewijs was van tv fakery was omdat de camera hoek van twee volgens jou dezelfde shots niet klopte en ik simpel aantoonde dat het wel om twee verschillende shots ging en deze van hetzelfde tv station kwamen toonde daarbij zelfs de originele opnames waarin je zag dat ze live tussen de twee betreffende shots aan het schakelen waren.. om er maar een paar te noemen..
Maar idd het 'probleem' is het overtuigen of beter gezegd het durven toegeven dat je fout zit of dat er andere meer logische opties zijn. Vandaar dat ik in principe nog enkel mee lees.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je durft te claimen dat de slachtoffers niet bestaan hebben kan je niet slechts gissen naar hoe ze het probleem met de niet bestaande familieleden hebben aangepakt. Familieleden die o.a. actief de media zoeken (alle soorten media niet alleen de mainstream), voorkomen in documentaires, stichtingen oprichten, meedoen aan betogingen en rechtzaken aanspannen... Dit geeft precies aan waarom je claim van no victims erg voorbarig en ondoordacht is. Je kijkt niet verder dan die paar 'fake' foto's die je voorgeschoteld krijgt.

+ 2 maal---> schreef J0kkebr0k het volgende: =
  + 2 maal---> schreef J0kkebr0k het volgende: = 

Zoals de kop al aan gaf....quote:And there was more. Three F-16 fighters from Andrews AFB (just 15 miles from the Pentagon)
had been sent 180 miles away for a training exercise in North Carolina.
And the FBI hostage unit and all their equipment (including helicopters) were involved
in a two-day exercise in Monterrey, California on 9/11.
It has been reported by Michael Ruppert and others that the war exercises were co-ordinated
through Dick Cheney, although some dispute this.
What we do know is that George W. Bush placed Cheney in control of domestic counterterrorism
operations in May 2001.
Its interesting that Cheney was in Washington that day, while the president was out of
trouble in a classroom in Florida.
Its also interesting that before returning to Washington on 9/11, President Bush flew
to the Barksdale and Offut bases the same bases involved in Global Guardian.
The idea that all of these exercises and simulations were going on that day cant be a coincidence.
And the pattern was eerily repeated with the London bombings in 2005 when exercises were
under way simulating bombings in three underground stations the same day as all three were bombed.
Some think the exercises were intended to cripple the response to 9/11 by confusing military
controllers and other personnel. I believe this is true, but I also believe they were staged
to create plausible excuses for the lack of response. But either way, there was a concerted
effort to prevent any fighters from intercepting anything.
Psy Op in 't kwadraat.quote:And that something was war games. Several of them.
Exercises that simulated planes being flown into buildings like the Pentagon
and the World Trade Center. It happened on 9/11. Quite the coincidence, dont you think?

quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou nog een mooi verhaaltje:
Er was eens een jongetje van 11 jaar oud... genaamd Bernard Brown Jr. Zijn vader was een officier bij de Amerikaanse marine en had een kantoorbaantje in het grote en machtige Pentagon. Het jongetje moest alleen op reis, met een koffertje en zijn rode rugzakje vol met koekjes en speelgoed. Het jongetje stapte aan boord van het vliegtuig, maar al snel werd duidelijk dat er boze mannen met baarden en rode bandana's aan boord waren. De boze mannen met baarden wilde papa doodmaken en met papa nog vele andere meneren die in het grote machtige Pentagon werkten. Gelukkig was papa op dat moment aan het golfen, want als papa op kantoor was, dan was het vliegtuig precies op de plek waar zijn bureau stond naar binnen gevlogen...
Is dit geen mooi sprookje?
 Wat een prachtig mooi sprookje, J0kkebr0k, ontroerend...

Er staat niks specifieks in over 9/11quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Schijnbaar wel dus;
http://www.fbi.gov/wanted/topten/usama-bin-laden
Alleen onder op de poster;
June 1999
Poster Revised November 2001

Goed punt. weet ik verder niet veel van. ik hoorde/las zelf veel over de doden in wtc1+2quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je durft te claimen dat de slachtoffers niet bestaan hebben kan je niet slechts gissen naar hoe ze het probleem met de niet bestaande familieleden hebben aangepakt. Familieleden die o.a. actief de media zoeken (alle soorten media niet alleen de mainstream), voorkomen in documentaires, stichtingen oprichten, meedoen aan betogingen en rechtzaken aanspannen... Dit geeft precies aan waarom je claim van no victims erg voorbarig en ondoordacht is. Je kijkt niet verder dan die paar 'fake' foto's die je voorgeschoteld krijgt.

Overdrijven is ook een vak. Iets meer nuance mag je best toevoegen aan je beweringen. Wanneer ik zeg dat ze van de aardbodem verdwenen zijn, dan kun je dat natuurlijk letterlijk opvatten, echter het is een feit dat ze nooit en te nimmer in de publiciteit verschijnen. Interviews geven ze niet. Waar zitten ze? Er is gewoon verdomd weinig bekend over die gasten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
lol en weer een fout van je, lees de topics van de laatste maanden eens terug.
Enkele die me te binnen schieten zijn je claim dat de Naudet broers van de aardbodem verdwenen waren, dat alle slachtoffers nooit bestaan hebben (dat Barbara Olsen bekend was van tv was je ff vergeten) en d'r was een conspirancy filmpje van de impact van flight 175 waarvan je claimde dat die het bewijs was van tv fakery was omdat de camera hoek van twee volgens jou dezelfde shots niet klopte en ik simpel aantoonde dat het wel om twee verschillende shots ging en deze van hetzelfde tv station kwamen toonde daarbij zelfs de originele opnames waarin je zag dat ze live tussen de twee betreffende shots aan het schakelen waren.. om er maar een paar te noemen..
 ) Ja, sorry... maar als je me een beetje gevolgd hebt, dan weet je dat ik denk dat de massa media zoals CNN, FOX, MSNBC, etc. tot over hun oren betrokken zijn bij de hoax. Jouw argument voedt alleen maar mijn vermoeden.
 ) Ja, sorry... maar als je me een beetje gevolgd hebt, dan weet je dat ik denk dat de massa media zoals CNN, FOX, MSNBC, etc. tot over hun oren betrokken zijn bij de hoax. Jouw argument voedt alleen maar mijn vermoeden.   
 Ik denk dat ik geen moeite heb met toegeven dat ik fout zit. Ik heb wel moeite met mensen die valse argumenten gebruiken en die zich dood staren op 1 uitspraak zonder zelf echt naar het totaal plaatje te WILLEN kijken. Als je hier alleen maar komt om te debunken, dan vraag ik me werkelijk af wat je hier nog doet. Kijk voor de verandering zelf gewoon eens goed naar wat men zoal constateert. En nee, het zijn geen overweldigende bewijzen waarmee je in 1x een complot aantoont. Als dat zo was, dan was het balletje al lang gaan rollen, is het niet? Het is een absurde opeenstapeling van kleine zaken...quote:Maar idd het 'probleem' is het overtuigen of beter gezegd het durven toegeven dat je fout zit of dat er andere meer logische opties zijn. Vandaar dat ik in principe nog enkel mee lees.

Ik heb al eens eerder gezegd dat het slechts een (heel) klein groepje familieleden betreft die de publiciteit opzoeken. Vrijwel altijd is het maar 1 familielid van een slachtoffer. De overgrote meerderheid zie je niet, hoor je niet, heb je nooit gezien en zul je nooit zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Tja.. dat er mensen zijn die die bagger geloven, stemt me een beetje "verdrietig". Door dat soort mensen wordt het mogelijk gemaakt om maar met dit soort shit te blijven komen. Die war on terror had al lang en breed gestopt kunnen worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef Culto het volgende:
[..]

Anno 2010 nog geloven in het OBL/19 kapers-sprookje is net zoiets als naar Sinterklaas gaan zoeken in Madrid. Of naar de kerstman op de Noordpool. Het zijn legendes, waar mensen geacht worden in te geloven, meer niet...

Meerdere malen gezien......'lastig lastig moeilijk moeilijk' te zien.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef polderturk het volgende:
Een interessante video. Een raket lijkt op deze video inderdaad het pentagon geraakt te hebben.
De witte vlek lijkt voorafgegaan te worden door een smal langwerpig voorwerp. Het lijkt wel alsof de witte vlek de rookpluim is:
 en.
 en.

Sowieso twijfel ik aan de authenticiteit van alle beelden, maar goed... als ik dan toch naar deze beelden kijk, dan zie ik een dun puntig voorwerp dat geen gelijkenis treft met een Boeing. Daarnaast zit het nogal dicht op het gras en ik denk niet dat een Boeing dat kan zonder dat zijn landingsgestel is uitgeklapt en hij met taxi snelheid door het gras manoeuvreert.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:55 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Meerdere malen gezien......'lastig lastig moeilijk moeilijk' te zien.
[fluistermodus]Psssstttt.....dat "S-c-h-i-j-n-t" een "B-o-e-i-n-g" te zijn![/fluistermodus]
PS Je moet wat meer fluisteren......het barst hier namelijk van deen.

Mee eens, net als dat andere clipje vanuit de lucht gezien.....daar zie je meer dat hetquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso twijfel ik aan de authenticiteit van alle beelden, maar goed... als ik dan toch naar deze beelden kijk, dan zie ik een dun puntig voorwerp dat geen gelijkenis treft met een Boeing. Daarnaast zit het nogal dicht op het gras en ik denk niet dat een Boeing dat kan zonder dat zijn landingsgestel is uitgeklapt en hij met taxi snelheid door het gras manoeuvreert.

Ja... gaat hard. Wacht eigenlijk nog op een reactie van Mouzzer.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef DarthHouse het volgende:
Deel #38 is alweer in aantocht.....

Hahahaha.....ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja... gaat hard. Wacht eigenlijk nog op een reactie van Mouzzer.

obl is CIA, als het hun uitkomt halen ze deze boeman weer uit de kast, lekker handig toch.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, Saddam hebben ze ook gevonden, dus ze zouden OBL ook kunnen vinden als ze een beetje hun best doen lijkt mij.

Ik ben ontroerd.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou nog een mooi verhaaltje:
Er was eens een jongetje van 11 jaar oud... genaamd Bernard Brown Jr. Zijn vader was een officier bij de Amerikaanse marine en had een kantoorbaantje in het grote en machtige Pentagon. Het jongetje moest alleen op reis, met een koffertje en zijn rode rugzakje vol met koekjes en speelgoed. Het jongetje stapte aan boord van het vliegtuig, maar al snel werd duidelijk dat er boze mannen met baarden en rode bandana's aan boord waren. De boze mannen met baarden wilde papa doodmaken en met papa nog vele andere meneren die in het grote machtige Pentagon werkten. Gelukkig was papa op dat moment aan het golfen, want als papa op kantoor was, dan was het vliegtuig precies op de plek waar zijn bureau stond naar binnen gevlogen...
Is dit geen mooi sprookje?
 Het klinkt haast te onwerkelijk om niet waar te zijn!
 Het klinkt haast te onwerkelijk om niet waar te zijn!Niets, en dat is dan ook een uitstekend argument dat 9/11 geen inside job is geweest.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef polderturk het volgende:
Maar waarom was de VS ook alweer Irak binnen gevallen? Wat heeft Irak met Bin Laden te maken? Wat heeft Irak met de aanslagen van 9/11 te maken?

Niets?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd.Het klinkt haast te onwerkelijk om niet waar te zijn!
[..]
Niets, en dat is dan ook een uitstekend argument dat 9/11 geen inside job is geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |