Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Toch gewoon doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En o wee als ik eens ergens op wil reageren.. zit ik meteen met een enorme achterstand te kijken
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
Was dan ook een taaltoets om toegelaten te worden, gemaakt door m'n werk. Baas wil graag zeker weten dat ze de opleiding betalen voor mensen die 't ook daadwerkelijk aankunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is de enige opleiding die ik ken met de taaltoets, dus vandaar.
niets, gewoon tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is er mis met je andere account?
Oké! Tof dat je het gehaald hebt en nu aan de opleiding mag beginnen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was dan ook een taaltoets om toegelaten te worden, gemaakt door m'n werk. Baas wil graag zeker weten dat ze de opleiding betalen voor mensen die 't ook daadwerkelijk aankunnen
Tof toch!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpende 2Verkort, versneld, en dan volgend jaar verzorgende of kraamverzorgende
maar dat weet je nog niet zekerquote:
Maakt niet uit, het gaat om het idee van het inwrijven.quote:
niet zo mierenneukenquote:
Ik hoop dat je iets moois krijgt voor Kerst thoughquote:
Achh, twijfelde er niet echt aanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oké! Tof dat je het gehaald hebt en nu aan de opleiding mag beginnen.
Ja, zeker tofquote:
Dat weet je bij mijn werk nooitquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat weet je nog niet zeker
En bij PABO moet je toneel spelenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee... zou ik écht niet willenVind oudjes veel leuker dan jonkies
Nou danquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet je bij mijn werk nooit
Moeten wij ook, geloof ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets moois krijgt voor Kerst though
Kijk, dan word ie helemaal makkelijk gemaakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Achh, twijfelde er niet echt aan
Vertel vertel vertelquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mocht vandaag een brief schrijven aan De heer de Heer![]()
Niks mis mee, ik vond dat stiekem best een leuk vak.quote:
Was alleen begrijpend lezen en begrijpend luisteren... dat kan ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk, dan word ie helemaal makkelijk gemaakt.
moet je maar niet over mijn wekkertje beginnenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
IS niet leukbest zwaar klote eigenlijk
Ik kan dat niet op commandoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond dat stiekem best een leuk vak.
Me tooquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond dat stiekem best een leuk vak.
Dan is die voor mij toch wel lastigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was alleen begrijpend lezen en begrijpend luisteren... dat kan ik wel
Vrouwen en begrijpend lezen en luisteren?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was alleen begrijpend lezen en begrijpend luisteren... dat kan ik wel
Ik had vroeger een klant en die meneer heette AMC Amsterdam. Ik dacht altijd dat ik naar 't ziekenhuis moestquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nou gewoon, dat we hadden gedaan wat hij wildequote:
Respectquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
jij pest mij over mijn teveel aantal werkdagen dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet je maar niet over mijn wekkertje beginnen
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en begrijpend lezen en luisteren?![]()
*duikt maar alvast weg*
Dat kunnen er maar weinig, je begint ook vaak met simpele opwarmingslessen, voordat het echte werk komt.quote:
Wat een kutgrap ook van die oudersquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klant en die meneer heette AMC Amsterdam. Ik dacht altijd dat ik naar 't ziekenhuis moest
Ik lees ook maar de helft van wat er gepost wordquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef DR34M3R het volgende:
sjeez.... mensen, doe eens iets langzamer?
Ik had ooit een klant met de voorletters IJS en zijn achternaam was Liefhebberquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klant en die meneer heette AMC Amsterdam. Ik dacht altijd dat ik naar 't ziekenhuis moest
Meerkeuze vragen, begrijpend lezen was steeds niet meer dan 5 regels tekst met de vraag er onder. Begrijpend luisteren was steeds een verhaaltje van mx 30seconden, met de vraag er onder en je kon 100 keer terugluisteren... was niet heel moeilijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is die voor mij toch wel lastig
ik moet er zelf toch ook nog 6 manquote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij pest mij over mijn teveel aantal werkdagen dit jaar
Verbazingwekkend hequote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen en begrijpend lezen en luisteren?![]()
*duikt maar alvast weg*
Ik houd van mijn parelmoer witte tomtomquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb ik goede ervaringen mee
echt waarquote:
Ach nou ja, Thijs heet ook TPGquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit een klant met de voorletters IJS en zijn achternaam was LiefhebberOuders met humor
Oke, dan moet ik het ook nog wel kunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meerkeuze vragen, begrijpend lezen was steeds niet meer dan 5 regels tekst met de vraag er onder. Begrijpend luisteren was steeds een verhaaltje van mx 30seconden, met de vraag er onder en je kon 100 keer terugluisteren... was niet heel moeilijk
Ik dus meer en jij doet er ook nog eentje vrijwilligquote:Op donderdag 16 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet er zelf toch ook nog 6 man
Shockerend bijna. Mijn hele wereldbeeld in één klap weggeslagen.quote:
Ik wilde reageren op het langzamer gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
echt waar. En ook nog inparkeren
achteruit?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Shockerend bijna. Mijn hele wereldbeeld in één klap weggeslagen.
Dat kan ik wel heel goedquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, Thijs heet ook TPG
beidequote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achteruit?
of file?
of allebei?
Vrouwen kunnen niet rijden he WWquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Shockerend bijna. Mijn hele wereldbeeld in één klap weggeslagen.
Gelukkig heeft ie niet Post als achternaamquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, Thijs heet ook TPG
Zeg dat wel. Nu de wereld niet zo voorspelbaar is dat ik dacht ben ik mijn complete zekerheid kwijt, mijn veilige basis waarop ik de wereld verkende.quote:
Ja, maar als jij thuis bent hoef je niets meer te doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
Ik dus meer en jij doet er ook nog eentje vrijwillig
*aai*quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Nu de wereld niet zo voorspelbaar is dat ik dacht ben ik mijn complete zekerheid kwijt, mijn veilige basis waarop ik de wereld verkende.
Ja en des te harder je piept trev des te harder wij plagenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als jij thuis bent hoef je niets meer te doen![]()
Ik heb dan ook enorm leuk werk, en ik help er een collega mee die dan lekker de hele week vrij kan zijn
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Was het maar zo'n feest dat ik hier niks hoef te doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als jij thuis bent hoef je niets meer te doen![]()
Ik heb dan ook enorm leuk werk, en ik help er een collega mee die dan lekker de hele week vrij kan zijn
Jij moet echt minder gaan drinkenquote:
Dat mag ik niet meer zeggen, want dan moet ik teruglopen vanaf Aalten naar huis.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Trevland het vo lgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet rijden he WW
Heb ik uitgezochtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
Nee, dan zou het TPP zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie niet Post als achternaam![]()
Wel hoor. Heb pas 1x een ongeluk gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet rijden he WW
Ik hoef niet meer te werken vriendquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij moet echt minder gaan drinken
Dit is geen plagen meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en des te harder je piept trev des te harder wij plagen![]()
Oh sorry.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dat ik hier niks hoef te doen
[..]
Jij moet echt minder gaan drinken
Nee inderdaad, we doen het bijna zo structureel dat het op werken begint te lijken.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen, want dan moet ik teruglopen vanaf Aalten naar huis.
Gewoon in het algemeenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te werken vriend
Helaas nog wel veel meerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh sorry.
Je moet je schoenen opruimen?
Haar.. en haar .. en haar *wijst*quote:
Daarom ook niet doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee inderdaad, we doen het bijna zo structureel dat het op werken begint te lijken.
Jingel Bells, Jingel Bells, Sjingel oll de wee,quote:Op donderdag 16 december 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
Ik breng jullie in de Kerst stemming
De enorme deuk en bumper stuk aan onze auto komen allebei door meneer taartquote:Op donderdag 16 december 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
Wel hoor. Heb pas 1x een ongeluk gehad. Nou ja, eigenlijk 2, maar dat ene kleine deukje telt niet, en dat is bovendien al 13 jaar geleden. Met mijn autootje maar eentje
Ik rook niet, gebruik geen drugs, drink geen koffie. Af en toe een slokje kan geen kwaadquote:
Ik ga ook helemaal niet meer werken joh.quote:
Woohoo, met een slok is alles leukerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jingel Bells, Jingel Bells, Sjingel oll de wee,
Ow wat fain it is to raid in an won hord open sleehee [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal niet meer werken joh.
Nee het is:quote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jingel Bells, Jingel Bells, Sjingel oll de wee,
Ow wat fain it is to raid in an won hord open sleehee [ afbeelding ]
Volgens mij is het daar echt geen af en toe maar vaakquote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik rook niet, gebruik geen drugs, drink geen koffie. Af en toe een slokje kan geen kwaad
Dank je dat je mij van daar eerder bevestigtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga ook helemaal niet meer werken joh.
Paar keer per dag misschienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het is:
Als je van het dak af valt dan ben je snel benee
[..]
Volgens mij is het daar echt geen af en toe maar vaak
Je lichaam heeft vocht nodig, dus iedereen moet drinkenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het is:
Als je van het dak af valt dan ben je snel benee
[..]
Volgens mij is het daar echt geen af en toe maar vaak
Die is wel grappigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig hoef je niet alleen te werken Trev. Deze mannen moet ook nog werken.
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Mijn longen voelen alsof ze imploderen, dus ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker allemaal poelewoepsies!![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de gezellige avond
Slaap lekker lieveplieveploefquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
Mijn longen voelen alsof ze imploderen, dus ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker allemaal poelewoepsies!![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmz, weird. How comequote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lekker slapen fha meisje!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
slaap zachtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar geen alcohol zoals Stu dat bedoeldquote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lichaam heeft vocht nodig, dus iedereen moet drinken
Slaap ze.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
zpijt me oversized sinterklaasquote:
Serieus.. wij hadden 1 klein deukje, bijna niet te zien. De Seat waar ik met mijn kont tegenaan zat had 4800 euro schade (?!?!?!). Daar was de kofferbak helemaal van verwrongen, slot kapot...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De enorme deuk en bumper stuk aan onze auto komen allebei door meneer taart![]()
Dat hoort bij de december maand. Ik word gedwongen door Father Christmasquote:Op donderdag 16 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar geen alcohol zoals Stu dat bedoeld
Smoesjesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoort bij de december maand. Ik word gedwongen door Father Christmas
Ik weet wel meer maanden dat het goed gaatquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Alcohol en december gaan hand in hand.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Duh, niet voor kleine jongetjes. Obviouslyquote:
Alle likeurtjes, glühwein, vodka etc. Ik weet wel bij welke maand alcohol hoort.quote:
Wel eens van comazuipende groep 6-ers uit groningen gehoord?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, niet voor kleine jongetjes. Obviously![]()
Merry Christmasquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
net de kerstboom eeehhm... in huis gegleden
Bij meneer taart was het een paaltje (bij de verloskundigequote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Serieus.. wij hadden 1 klein deukje, bijna niet te zien. De Seat waar ik met mijn kont tegenaan zat had 4800 euro schade (?!?!?!). Daar was de kofferbak helemaal van verwrongen, slot kapot...
Mijn andere ongeluk, daar werd mijn auto in eerste instantie total loss verklaard maar dankzij de beun rijdt ie nog steeds (kostte me nog steeds 2.5k maar iig goedkoper dan mijn auto kwijt.. had hem net een maand), maar de boerderij mankeerde niks. En beukenheggen blijken enorm veerkrachtig, die veerde gewoon weer terug.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand nog vrolijke niet kerstige muziek?
woei, glijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
net de kerstboom eeehhm... in huis gegleden
Kinderen en alcohol is verboden. Father Christmas wil NIET dat jij drinkt ventjequote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wel eens van comazuipende groep 6-ers uit groningen gehoord?
Dat van die bomen weet ikquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij meneer taart was het een paaltje (bij de verloskundige)
En een boom (gladheid)
Die veren niet zo mee
Father Christmas bestaat niet, dat weet iedereenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kinderen en alcohol is verboden. Father Christmas wil NIET dat jij drinkt ventje![]()
OOoh, ben jij er zo eenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Father Christmas bestaat niet, dat weet iedereen
Nee, net nietquote:
Deze is wel leukquote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat van die bomen weet ikstomme ijzel
Dat vind ik dus ook net zo als al hun muziekquote:Op donderdag 16 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, net niet
[..]
Deze is wel leuk
Ik houd niet zo van Blofquote:
Ehm... ik zit ACDC te luisteren. Maar om dat nou 'vrolijk' te noemenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat is vrolijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm... ik zit ACDC te luisteren. Maar om dat nou 'vrolijk' te noemen...
OK, kom maarquote:
quote:
JOAH!quote:
Niks mis met een goed nummerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jaren achtereen thunderstruck als wakkerwordliedje gehad op het werk... kwart over zeven als eerste binnen, muziek aan en vol open. Om vervolgens raar aangekeken te worden als er toevallig nog een vroege vogel binnen kwam
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb jaren achtereen thunderstruck als wakkerwordliedje gehad op het werk... kwart over zeven als eerste binnen, muziek aan en vol open. Om vervolgens raar aangekeken te worden als er toevallig nog een vroege vogel binnen kwam
even denken, eentje met mijn lada. achteruit op een paaltje. precies met de trekhaak, geen schade.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke eentje begin dit jaar nog, was geen succes
wat, ben jij al zó oud?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even denken, eentje met mijn lada. achteruit op een paaltje. precies met de trekhaak, geen schade.
1 keer achter op een paar ganezen gegleden met mijn opel record, 3 klappen met de hamer van opa en opgelost (de schade aan de auto dan he)
en mijn volvo 244 total loss gereden op een eik met 100km/h
dat is het wel in bijna 20 jaar
oeh, dat paaltje met de trekhaak heb ik ook een keer gedaanquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even denken, eentje met mijn lada. achteruit op een paaltje. precies met de trekhaak, geen schade.
1 keer achter op een paar ganezen gegleden met mijn opel record, 3 klappen met de hamer van opa en opgelost (de schade aan de auto dan he)
Waarop?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De eerste foto's staan erop van vanmiddag.
Ik afgelopen jaar met 30 km en ijzel rechts voor de hele wiel ophanging en stuurinrichting kapot kregen tegen een boom, auto was net niet totaal loss. Damm, met die volvo wel geluk gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Protestactie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs. Keniscrisis heet de actie.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarop?
En wat was er vanmiddag?
quote:
Ladaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kenis?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Protestactie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs. Keniscrisis heet de actie.
Ook weer niet goed?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En ik heb hier het schuurtje of de metalen balk wel eens geraakt met de trekhaak, niets aan de hand![]()
Zo erg is het dus alquote:
jamaar....quote:
Niet helemaal mijn dingquote:
Kennis, kun je zien hoe erg de crisis al door die spelfout!quote:
nou geluk met die volvoquote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik afgelopen jaar met 30 km en ijzel rechts voor de hele wiel ophanging en stuurinrichting kapot kregen tegen een boom, auto was net niet totaal loss. Damm, met die volvo wel geluk gehad
Komt van al die bezuinigingenquote:
jij bent 36?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar....
20 jaar.. poe hey..
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou geluk met die volvo![]()
de gordel heeft me wel gered maar het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik weer helemaal genezen verklaard was
vertel nou even waarom je die boom raaktequote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou geluk met die volvo![]()
de gordel heeft me wel gered maar het heeft anderhalf jaar geduurd voor ik weer helemaal genezen verklaard was
Het is goed dat je het zegt want ik herken je zo nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niet dat jullie er iets aan hebben, maar deze eend staat bij het eerste knikje van de neerwaartse pijl.
Laat me nou, ik ben al lang blij dat ik niet de oudste ben in dit topic. Nou ja, op GF na natuurlijk maar die is er nu niet, en die is extreem jong van geestquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent 36?
dan schelen we niet zo veel hoor
Vergeet anders Sym nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat me nou, ik ben al lang blij dat ik niet de oudste ben in dit topic. Nou ja, op GF na natuurlijk maar die is er nu niet, en die is extreem jong van geest
Ja, vind ikzelf ook wel. Ik hoop dat James met een Mercedes komt anders stap ik niet inquote:
ja, maar ik heb een harde kop, en die geeft nog steeds licht van al die rontgenfoto's die gemaakt zijn toenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het had dus ook anders af kunnen lopen
Dat is altijd goedquote:
Chauffeur ja. Taxi klinkt zo goedkoopquote:
Ik snap datquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ikzelf ook wel. Ik hoop dat James met een Mercedes komt anders stap ik niet in
Ik vond het ook al zo raar dat het ligt beneden niet uit ging maar nu weet ik waardoor het kwamquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, maar ik heb een harde kop, en die geeft nog steeds licht van al die rontgenfoto's die gemaakt zijn toen
Zo goedkoop zijn die anders nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Chauffeur ja. Taxi klinkt zo goedkoop
ligt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo raar dat het ligt beneden niet uit ging maar nu weet ik waardoor het kwam
Ja, ik bedoel, stel je voor dat zo'n clown met een Ford komt aanzetten. No wayquote:
en een Rolls dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, stel je voor dat zo'n clown met een Ford komt aanzetten. No way
quote:
Daarom en dan verwacht ik ook het beste. Een Mercedes, James in een keurig pak met gepoetste schoenen die precies op tijd aanbelt en mijn koffer tilt en de deur voor mij open houdtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo goedkoop zijn die anders niet
ok.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat me nou, ik ben al lang blij dat ik niet de oudste ben in dit topic. Nou ja, op GF na natuurlijk maar die is er nu niet, en die is extreem jong van geest
quote:
Die zijn vaak te duur om te hurenquote:
quote:
het ging toch niet over bierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt..
Door al dat gestaak heeft hij verzuimd de lessen Nederlands te volgen.quote:
trevquote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Altijd al gehad en dat zou ook zo blijven
[..]
Hey GF
droomquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt..
stuartquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Auw auw auw hoofd, ik ga maar weer naar bed![]()
Doeg lieve mensen
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Die waren wegbezuinigd.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Door al dat gestaak heeft hij verzuimd de lessen Nederlands te volgen.
trusten marijkequote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Morgen, kussen, jijquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Wat danquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb ff met mijn vuist op tafel geslagen in de TAl SC
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
droom![]()
![]()
![]()
hoezo ? wat?
[..]
stuart
dacht het ook nietquote:
Het zit gewoon niet lekker daar en die meet was zoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
kusje op je auquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg lieve mensen
Was het nodig?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
wel lieve dingen gezegd danquote:
Heb je de tafel wel heel gelatenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
er zijn er een paar die de boel verstieren met kleutergedrag en dat is nu wel een keer klaar enzo...quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer naar me klanten
Ja, de hele gezellige groep van een tijd terug ligt nu behoorlijk uit elkaar helaasquote:
Je hebt gelijk ook! Well donequote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er een paar die de boel verstieren met kleutergedrag en dat is nu wel een keer klaar enzo...
Ik sla niet vaak met mijn vuist op tafel, maar ik kan het wel
nee, natuurlijk niet!quote:
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 16 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de hele gezellige groep van een tijd terug ligt nu behoorlijk uit elkaar helaas
Zo goed ken ik hem ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet!
als Sym slaat, dan doet hij dat niet zomaar![]()
Werk zequote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer naar me klanten
Ik wel.quote:
Ik wist heus dat het wel echt menens was hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, de hele gezellige groep van een tijd terug ligt nu behoorlijk uit elkaar helaas
Sweet dreamsquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga hem ook nokken hier.. kan het niet meer bijhouden. En ik moet ook nog douchen en slapen en zo...![]()
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga hem ook nokken hier.. kan het niet meer bijhouden. En ik moet ook nog douchen en slapen en zo...![]()
Dan was het dus nodigquote:
Geniet van je douchequote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
quote:
quote:
Hm. Ergens heb ik het idee dat jij niet zo'n haast hebt om te gaan slapenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Wat weet jij dat ik niet weet?
Dat klopt. Ik hoef niet te werken. Als ik maar op tijd ben voor Jamesquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Ergens heb ik het idee dat jij niet zo'n haast hebt om te gaan slapen
Hoe laat komt James?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Stuart het volgende:
Dat klopt. Ik hoef niet te werken. Als ik maar op tijd ben voor James
Zomaar? Out of the blue?quote:
quote:
Ik vlieg om 13.40 maar het duurt wel een uur om op T5 te komen en ik wil daar lunchenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar je vliegt toch pas 's middags?
quote:
Ik kom meestal wel met mijn ontblote torso (met borsthaar) uit de oceaan gelopen ja.quote:
Hey Phenoquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom meestal wel met mijn ontblote torso (met borsthaar) uit de oceaan gelopen ja.
Ahaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg om 13.40 maar het duurt wel een uur om op T5 te komen en ik wil daar lunchen
Sexy heur!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom meestal wel met mijn ontblote torso (met borsthaar) uit de oceaan gelopen ja.
Oeh, morgen vlees dagquote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg om 13.40 maar het duurt wel een uur om op T5 te komen en ik wil daar lunchen
Bij de McD?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Daar kom ik nagenoeg nooit. Nee, ik wil lunchen bij Wagamamaquote:
Vanwege de sla.quote:
Er zit geen KFC. Denk ik. Nu ik er over nadenk, ik ben 1x bij de KFC geweest: ik moest plassen...quote:
Ik ook niet. Alleen de coleslaw en de baked beans eet ik van KFCquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat krijg ik echt niet door mijn strot
McD ook eigenlijk niet. Alleen in Amerika hebben ze verse groentequote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou het zijnquote:
Dan ben jij er al vaker geweest als ikquote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit geen KFC. Denk ik. Nu ik er over nadenk, ik ben 1x bij de KFC geweest: ik moest plassen...
nou, zeg maar na, je kunt het heus: Bie Kee en Kee Ef Siequote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Probeer in Amerika maar langzaam te etenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:18 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is niet zo van de snelle hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |