quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef spijt28 het volgende:
nou als jullie me kunnen vertellen hoe ik hier mee om moet gaan wil ik het graag weten.
ik was al vanaf me 13 jaar samen met een lief en mooi meisje die de moeder is van me 2 prachtkinderen.we hadden alles op 28 jarige leeftijd voor elkaar totdat ik dacht dat ik gevoelens voor een ander had haar vriendin en het was van 2 kanten dacht ik.
mijn ex kwam erachter en ik biechte alles netjes eerlijk op.nu is onze relatie al 5 maanden verbroken spreek haar nog elke dag voor de kinderen .we kunnen goed met elkaar overweg maar een relatie zit er voor haar niet meer in omdat ze me niet vertrouwd en begrijpelijk natuurlijk.
ik heb alles geprobeerd haar te overtuigen dat ik haar terug wil en loop nu nog als een hondje achter haar aan wat volgens mij niet goed is.zij vind het wel goed zo volgens mij ze woont nog in ons huis wat te koop staat met de kinderen .ik heb haar alles gegeven en de kinderen natuurlijk zodat ze toch iets nieuws op kan bouwen .ik red me wel.wat moet ik ingodsnaam doen om haar terug te winnen wie kan me helpen.
Hehe, ik snap precies wat je zegt maar ik ga niet op date omdat ik er iets van verwacht, en het is met 2 meisjes die ik al ken en al is eerder mee heb gedate, is altijd erg goed bevallen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
No offence, maar in de meeste laatste posts van je heb je het over a.s. zaterdag, hoe geweldig dat je 2 dates hebt op een dag. Ik wil niet vervelend gaan doen, maar heb je ook rekening gehouden met de kans dat beide dates op flaters kunnen eindigen? Dat je daarna niet nog meer je ex gaat missen? Ik zou daar best wel rekening mee houden eigenlijk, puur voor me eigen bescherming
ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef ennudan het volgende:
hahaha... ik zal ze eens opzoeken op internet
Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef ennudan het volgende:
[..]
ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipen
wat kan er nou gebeuren.... mensen kunnen hooguit denken dat je niet helemaal lekker bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef ex het volgende:
[..]
Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachen.
Ik sinds zondag, ook 1.5 jaar. Het gevoel was veel minder, je wilt wel maar het 'kan' niet meer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef undissputed het volgende:
Hier is het ook uit, sinds maandag na een relatie van 1,5 jaar.
Het ging al langer niet goed en ik heb het zelf uitgemaakt
Maar toch heb ik het hier nog weleens moeilijk mee, hoe gingen jullie hiermee om in het begin?
Ik heb ook met die idee rondgespookt maar ik vertik het om zo'n suffe tekst te gaan verzinnen bij je profiel. Wat de neuk moet ik er in godsnaam neerzetten? haha...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef jeice het volgende:
Hoezo? De TT kan toch gewoon even aangepast worden door een modje? En het vorige deel moet nog even in de OP gezet worden, maar daarna zie ik geen problemen meer.
Trouwens, om het maar OT te houden:
Een goeie tip om je ex te vergeten is je aan te melden bij bijvoorbeeld RP ofzo. Ik had totaal geen verwachtingen ervan sinds ik me 3 dagen geleden aangemeld had. Maar ik kreeg gister een reactie van een meid, en ik vond haar ook leuk, dus wat mail contact gehad wat erg leuk was. Vandaag 2 keer met elkaar gechat en het was echt super gezellig. Als ik dit weekend wil komen stappen in haar stad ben ik van harte welkom, en we hebben telefoonnummers uitgewisseld en zelfs al voorzichtig gesmst. Helpt echt kan ik vertellen! Ik ben me er wel van bewust dat het in het echt allemaal kan tegenvallen als de klik er RL niet blijkt te zijn, maar m'n gedachten gaan een hele andere kant op, en ik denk dat ik zo wel lekker kan gaan slapen...
Ja zeg, ik spring er maar inquote:
Pfff...woon ik weer in het buitengebied! (en ik heb nog wel twee geweldige honden! ik ga ze maar weer eens meenemen, altijd aanspraak iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef melanie_x het volgende:
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
Zo ongeveer een maand.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef undissputed het volgende:
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft
Hoelang is het al uit?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ex het volgende:
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
Dit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef ex het volgende:
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie. Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?
Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:
Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd.
Daar hoef je je ook helemaal niet voor te schamen vind ik hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:
[..]
Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehad. Ik schaam me daar ook totaal niet voor, het is gewoon iets wat voor mij altijd "speciaal" is. Nou ben ik natuurlijk ook nog jong.
Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd.
Haha tja, er rijden verder ook geen treinen & beide geen auto dus ze zijn nogal afhankelijk van mijn aanwezigheid daar ben ik bang. Met de 1 had ik een buiten date, dat lijkt me nu geen goed ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uit
En als dan de een te laat komt en de ander veel te vroeg.....laat je het ons dan weten?
Nou met mij gaat het eigenlijk ook best goed! Zoals eerder gezegd een leuk contact opgedaan op RP, ken haar nu 3 dagen via de mail/chat daar. En gister hebben we telefoonnummers uitgewisseld en voorzichtig gesmst, ook vandaag. Vandaag ook nog even met haar gechat en het was weer super gezellig. Het is dat het nu bar en boos is op de weg, maar anders had ik vanavond waarschijnlijk met haar in de kroeg gezeten. Ze stond er in ieder geval voor open en als het aan haar ligt spreken we ook snel af. Er is echt wel een soort klik. Ik weet wel dat een chat, mailen of sms anders is als in het echt, en dat het RL kan tegenvallen. Maar we hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses en het is leuk, zelfs zodanig dat ik bijna niet meer aan m'n ex hoef te denken. Ik heb nog een mail van m'n ex in de box staan, maar totaal niet de behoefte om te antwoorden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik heb echt een hele goede dag! Voel me zelfs een beetje gelukkig. Vandaag moest ik op een andere locatie werken waar ik sinds het uit is eigenlijk niet meer ben geweest.. En we begonnen het te hebben over verkering en verliefd zijn, waar uit natuurlijk altijd de vraag komt en juf hoe is het met jou en je vriend..
Ik kon heel positief zeggen dat het uit was en dat ik geen vriendje meer had.. Terwijl ik anders die vraag zou ontwijken.
Verder heb ik morgen mijn date.. En ik ben best benieuwd, heb er veel zin in, maar ben ook wel nerveus haha!
Hoe staat het met jullie allemaal? Heb volgens mij aardig wat gemist. En ik kom hier elke keer maar aan met goed nieuws, misschien niet zo leuk..
Dank je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef jeice het volgende:
[..]
Nou met mij gaat het eigenlijk ook best goed! Zoals eerder gezegd een leuk contact opgedaan op RP, ken haar nu 3 dagen via de mail/chat daar. En gister hebben we telefoonnummers uitgewisseld en voorzichtig gesmst, ook vandaag. Vandaag ook nog even met haar gechat en het was weer super gezellig. Het is dat het nu bar en boos is op de weg, maar anders had ik vanavond waarschijnlijk met haar in de kroeg gezeten. Ze stond er in ieder geval voor open en als het aan haar ligt spreken we ook snel af. Er is echt wel een soort klik. Ik weet wel dat een chat, mailen of sms anders is als in het echt, en dat het RL kan tegenvallen. Maar we hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses en het is leuk, zelfs zodanig dat ik bijna niet meer aan m'n ex hoef te denken. Ik heb nog een mail van m'n ex in de box staan, maar totaal niet de behoefte om te antwoorden.
Ergens voelt het wel een beetje raar. Het is nu bijna 2 maanden geleden dat ik vrijgezel werd en soms denk ik wel eens: "ga ik niet te snel?". Maar ja, dan ben ik gelukkig wel weer nuchter genoeg om vervolgens te denken: "welnee, het voelt goed, ik ben eindelijk weer vrolijk, geniet er eens van!". En dat ben ik ook van plan. Wie weet waar het op uitdraait allemaal
Oh en mocht ik je niet meer spreken, veel plezier op je date morgen. Geniet ervan!
Zal morgen posten als ik thuis ben want ik moet zondag een vroege dienst werken (echt totaal geen zin in haha), en anders wordt het zo lang wachten voor julliequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:20 schreef ennudan het volgende:
als het goed voelt voelt het goed en dan is het een kwestie van gewoon proberen
Ben wel blij te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben als ik zeg dat er na deze relatie nog niks met meisjes is gebeurd laat staan seks.... heb er ook eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan... dacht even dat ik raar was maar na het lezen van jullie posts valt dat dan wel weer mee
@ wandering mijn bier consumptie is ook niet zo hoog hoor.... hoewel ik wel moet bekennen dat ik nu wel de kroeg in ga..... even afleiding op de vrijdagavond
@ ex en Joycie.... we zijn natuurlijk allemaal wel heeeeeel benieuwd naar jullie verhalen morgen he
Zooo normaal, toont alleen maar aan dat je gek op 'r was. Beter dan dat je de dag erna alweer op een ander was gedoken. Ik heb hetzelfde, heb er ff totaal geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef GS-Raw het volgende:
Is het raar dat ik totaaaaal geen behoefte heb aan andere meisjes?
Zo idioot, ik dacht dat zodra ik vrijgezel was ik helemaal van god los zal gaan,,,,,
Ik vind het idee zo vreselijk dat er straks een ander aan haar zit, al gaat dat vroeg of laat absoluut gebeuren....quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zooo normaal, toont alleen maar aan dat je gek op 'r was. Beter dan dat je de dag erna alweer op een ander was gedoken. Ik heb hetzelfde, heb er ff totaal geen behoefte aan.
Heb ik ook ja. Ik was altijd overtuigd dat zodra ik vrijgezel was ik los zou gaan. Mooi nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef GS-Raw het volgende:
Is het raar dat ik totaaaaal geen behoefte heb aan andere meisjes?
Zo idioot, ik dacht dat zodra ik vrijgezel was ik helemaal van god los zal gaan,,,,,
Goed zeg! Dat zie ikzelf als iets dat ik redelijk goed los van haar kom. Het zou me weinig tot niets doen als ze nu iemand zou leren kennen of een ONS zou hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef ex het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Ik was altijd overtuigd dat zodra ik vrijgezel was ik los zou gaan. Mooi niet. Dat iemand anders aan haar zou kunnen zitten, dat maakt me dan weer niet zoveel uit
.
Mja, wij hebben deze hond samen uitgezocht, ze liet hem vaker uit dan ik (ik betaalde alleen alles) speelde veel met hem en nu laat ze niks meer horen, ik bedoel dat wij geen contact hebben betekent niet dat ze de hond niet mag zien van mij, vind het ook vervelend voor dat beest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 reactie gehad op dat sms'je. Bijna bizar...
Hmm, gezellig en ze gaat volgende week naar Groningen waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef goofy_goober het volgende:
En Neo-Mullen, hoe heeft je ex het gehad met haar date? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
Knap hoor, dat je die vriendschap kan vast houden, ik zou helemaal gek worden denk ik van dat soort contact.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm, gezellig en ze gaat volgende week naar Groningen waarschijnlijk...
Nouja, er speelt meer omheen dat me een beter gevoel geeft dan het voor jullie lijkt.
Ik zit er om eerlijk te zijn niet zo heel erg mee. Kan m'n hoofd goed met andere zaken bezig houden, al steekt het soms wel een beetje.
Het is veel te eenzijdig wat jullie horen. Jullie horen van mijn kant alleen maar ellende, daar is dit topic ook voor. Wat jullie niet zien is dat we wel echt hele fijne gesprekken nog hebben, over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik begin steeds beter te kunnen accepteren dat ik niet meer op de hoogste plek sta, maar een wat lagere positie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef ex het volgende:
[..]
Knap hoor, dat je die vriendschap kan vast houden, ik zou helemaal gek worden denk ik van dat soort contact.
Damn... ik heb ook gewoon een date zondag! Haha... nooit verwacht maar na wat smsen vanavond leek het ons toch wel leuk om een drankje te doen en daarna uit eten te gaan. Apart hoor, maar heb er wel zin in!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zal morgen posten als ik thuis ben want ik moet zondag een vroege dienst werken (echt totaal geen zin in haha), en anders wordt het zo lang wachten voor jullie
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik deed in het begin namelijk precies hetzelfde, maar begon na 4 weken juist steeds meer nadelen en minpunten van haar te zien. Nu ik die date heb ben ik eigenlijk totaal niet bezig met vergelijken. Dat deed ik overigens ook niet bij m'n "date" met m'n eerste vriendin, en daar werd het iig een gezellige avond meequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, herkennen jullie het dat je je nieuwe date (of mss wel vriendin) aan je ex linkt/vergelijkt?
Ik ben heel bang dat als ik ga daten, dat ik me veel meer ga indenken hoe m'n ex was en dat m'n nieuwe date daarin tegenvalt.
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel, maar misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel...?
Kijk aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef jeice het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik deed in het begin namelijk precies hetzelfde, maar begon na 4 weken juist steeds meer nadelen en minpunten van haar te zien. Nu ik die date heb ben ik eigenlijk totaal niet bezig met vergelijken. Dat deed ik overigens ook niet bij m'n "date" met m'n eerste vriendin, en daar werd het iig een gezellige avond mee
Ok, ik heb haar nog niet in het echt gezien, maar heb natuurlijk wel wat voor-informatie in de zin van foto's, gesprekken, interesses enzo. Ach we zien wel hoe het loopt!
Thx! Zondagquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk aangoed om te horen! Succes met je date alvast
wanneer is ie?
Ik ken het.... Ene keer voel je je ontzettend sterk dat je het niet doet, andere keer ben je weer 'zwak' en kan je de verleiding niet weerstaan. Ik denk dat het uiteindelijk niet gaat helpen als je tegen jezelf blijft zeggen dat het niet mag ofzo, want wat doen mensen als iets niet mag...???quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom heb ik nu uitgerekend vandaag een kutdag.. Misschien dat vanavodn wel helpt..
Status: nu al 2 keer op zijn twitter gekeken, 2 keer op haar hyves, 2 keer op haar facebook.. (een internetblock zou niet verkeerd zijn!)
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef ex het volgende:
Het gaat er denk ik niet om jongens dat je het niet moet mogen, het gaat erom dat je het niet meer wilt. Hou jezelf niet tegen als jij de behoefte voelt kijk er lekker naar. Maar het is heel belangrijk dat je tegelijkertijd leert dat het over is en dat je los moet laten.
Mijn ex en ik zijn niet eens vrienden op Facebookze is er pas aan begonnen nadat het uit was en ze had me uitgenodigd, ik heb hem toen niet geaccepteerd omdat ik niet de behoefte voelde om met haar mijn blijheden en zo te delen (die ik er meestal op post, gehaalde cursussen, leuke trips, leuke dagjes weg + foto's daarvan) en omdat ik hetzelfde van haar niet meer wou weten.
Klopt, ik kijk ook met het idee 'oke, ze is vrij, ze kan en mag anderen hebben, ik heb er niets meer over te zeggen'. En dat niet willen kijken, dat komt vanzelf denk ik....quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef ex het volgende:
Het gaat er denk ik niet om jongens dat je het niet moet mogen, het gaat erom dat je het niet meer wilt. Hou jezelf niet tegen als jij de behoefte voelt kijk er lekker naar. Maar het is heel belangrijk dat je tegelijkertijd leert dat het over is en dat je los moet laten.
Mijn ex en ik zijn niet eens vrienden op Facebookze is er pas aan begonnen nadat het uit was en ze had me uitgenodigd, ik heb hem toen niet geaccepteerd omdat ik niet de behoefte voelde om met haar mijn blijheden en zo te delen (die ik er meestal op post, gehaalde cursussen, leuke trips, leuke dagjes weg + foto's daarvan) en omdat ik hetzelfde van haar niet meer wou weten.
Ik denk dat gewoon niet weten wat de ander doet of voelt inderdaad 10 keer beter is om je verdriet te verwerken. Zijn jullie er ook zo klaar mee om de heeeele dag maar aan je ex te denken? Het begint me een beetje te slopen, ik kan mijn energie 10 keer nuttiger gebruiken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef ex het volgende:
Haha, dat schreef ik een paar pagina's terug al, advies geven is zo simpel, maar je er zelf aan houden..
Ik heb een smartphone waar ik eigenlijk alle functies die ik op me pc heb ook heb dus dat maakt de drempel wel lager om het te checken.. Verder zit ik ook altijd wel achter een PC dus tja, ik moet mezelf ook af en toe goed in houden maar het lukt me wel. Ik heb morgen een week niks laten horen & ook niks van haar gehoord en ik denk dat 2 weken totaal geen contact echt zo'n grens is. Dan heb je zolang niks meer gehoord & laten horen dat de behoefte ook verdwijnt.
@ex:Ha kom op! No way voor mij. Natuurlijk wel dat ik niet als een achterlijke haar wil checken, dat heb ik nu al niet meer. Maar stel dat er toch 'n sms of msn-bericht binnenkomt? Ga jij dan los van enige emotie reageren? Je hebt wat met elkaar of je hebt niets met elkaar. Echte liefde blijft hangen in je systeem. Ik ken zelf een voorbeeld bij een vriend die 4jr nadat het uit was die bepaalde ex weer tegenkwam en opnieuw was er die vonk weer tussen hun.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef ex het volgende:
Haha, dat schreef ik een paar pagina's terug al, advies geven is zo simpel, maar je er zelf aan houden..
Ik heb een smartphone waar ik eigenlijk alle functies die ik op me pc heb ook heb dus dat maakt de drempel wel lager om het te checken.. Verder zit ik ook altijd wel achter een PC dus tja, ik moet mezelf ook af en toe goed in houden maar het lukt me wel. Ik heb morgen een week niks laten horen & ook niks van haar gehoord en ik denk dat 2 weken totaal geen contact echt zo'n grens is. Dan heb je zolang niks meer gehoord & laten horen dat de behoefte ook verdwijnt.
Wel merkwaardig dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt nadat het uitging en hoe ik er zelf uiteindelijk mee afgerekend heb. Een ex die nadat ze het uitmaakte nog even met een modderschuit langskwam en e.e.a. respectloos gedrag, arrogantie en betweterigheid. Op een gegeven moment was het "tot hier en niet verder!".quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef ex het volgende:
Zeker, het is vervelend dat het terug blijft komen
, maar daar doe je niks aan. Wat ik er zo vervelend aan vind is; ik wil haar niet terug, nu niet morgen niet nooit meer.
Ze is zo respectloos met me om gegaan nadat het uit was/is dat het een extra diepe snee heeft achter gelaten. Maar ik put daar ook wel kracht uit. Zo van ik heb het wel goed gedaan, ik heb wel netjes me excuus aangeboden en ben op me strepen gaan staan toen het echt niet meer anders kon. Ik koos voor mezelf toen het moest. Wat zij (en andere) daar verder bij denken & voelen is hun probleem.
Ik ben blij dat ik het netjes heb gedaan, ook al deed zij dat zeker niet. Ik voelde me er volwassen door.
Denk je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef ex het volgende:
Ik reageer nu al niet meer op sms'jes & berichtjes denk ik (al heb ik ook niks meer gehoord dus dat is wel handig) ik denk dat ik hem gewoon weg gooi en het gelijk probeer te vergeten
.
Ik wens je veel succes, weg gooien en vergeten kan vrij lastig worden. Zelf heb ik nu denk ik zo'n 4~5 maand geen woord meer contact gehad met mijn ex, niks meer van vernomen maar elke dag denk ik wel een paar keer aan d'r terwijl ik dat echt niet meer wil! Maar helaas vallen die dingen zo lastig uit te schakelen. Als er een nieuwe meid in beeld komt zal het zeker minder worden, had ik de laatste keer ook is alleen niks met die meid geworden maar daarna kwam het wel weer terug in mijn systeem van het alleen zijn enzo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef ex het volgende:
Ik reageer nu al niet meer op sms'jes & berichtjes denk ik (al heb ik ook niks meer gehoord dus dat is wel handig) ik denk dat ik hem gewoon weg gooi en het gelijk probeer te vergeten
.
Dat is een groot probleem he? Als je in verschillende levensfases zit waar meestal een leeftijd helemaal niks mee te maken heeft. Dat jij of de ander gewoon voor of achter loopt met levenservaring en dat je daardoor heel anders reageert op dingen. Dat botst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb er over na zitten denk of ik hier wel of niet ga posten, of het me verder zou helpen. Dat weet ik nog niet, wellicht helpt het anderen welvast niet, deed het ook niet bij mij
![]()
In eerdere topics heb ik meegepost, nadat mijn relatie van 1.5 jaar op de klippen liep. Hoop gebeurd in dat jaar, ben zelf enorm veranderd. Na 3 maanden absolute radiostilte was ik er voor mijn gevoel eigenlijk wel bijna klaar mee. Een vriend van me zei dat hij haar toch nog regelmatig sprak, en dat hij het wel belangrijk vond om mij wat dingen te vertellen.
Kort daarna kregen we weer wat contact, op haar initiatief. Ik bleef erg voorzichtig met mijn gevoelens maar ze waren er nog steeds. In de afgelopen maand hebben we verschillende keren afgesproken, Ook blijven slapen enz...Maar de manier waarop ze mij achter heeft gelaten was ik nog niet vergeten, dus ik bleef voorzichtig.
Afgelopen maandag leek alles nog redelijk goed te gaan, maar 's middags is er iets voorgevallen waar ze exact op reageerde als voorheen. In mijn ogen veel te onredelijk, vet overdreven. Ik ben echt geen jongen die snel moeilijk over iets doet, ga relativeren aan wat ik heb meegemaakt intussen ( o.a. overlijden van mijn moeder ) en dan denk ik jezus meid het is maar waar je een probleem van maakt.
Donderdag 2 u met elkaar gesproken... heb haar verteld hoe ik de dingen zag, en eigenlijk samen de conclusie getrokken dat het zo ook niet kan werken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer ze zelf wat verder in haar leven is, wat meer dingen heeft meegemaakt, dat ze dan heel anders terug kijkt op hoe ik nu ben.
Het is heel erg moeilijk om iets uit te leggen wat je ziet, als de ander het niet kan snappen omdat ze gewoon niet begrijpen waar je het over hebt.
Gister na school de laatste spulletjes die bij mij lagen terug gebracht, ik vond het heel erg moeilijk. Zal vooral de emotionele band missen. Ik zie ook wel de minpunten aan haar, aangezien het men 1e meisje was weet ik ook wel dat er voor mij nog genoeg te leren valt.
Komt wel weer goed uiteindelijk
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Denk je?![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen: Ik heb geen idee of ik dat wel of niet ga doen. Vandaag denk ik 'nee', morgen 'ja', overmorgen weer 'nee'.
Ik geef toe dat ik stevig geraakt ben door haar. Maar wat als dat gezakt is? Het gaat er uiteindelijk om wat er overblijft als de emotie waar je nu in zit weggetrokken is.
Ok, ik heb me zelf weer moet ingepraat met behulp van een goede vriend die het ook moeilijk heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Urgh ik ben alwéér een keer ingestort.
Net nog eens met mijn ex gebeld en het is echt ontzettend moeilijk. Zij is zo bezig met haar eigen ontwikkeling nog, ik zie dat ze het zoveel makkelijker heeft met onze situatie. Gewoon puur omdat de rust haar goed doet om aan zichzelf te werken. Haar gevoel voor mij is gewoon ondergesneeuwd door dat ik haar natuurlijk ook pijn heb gedaan. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Gister naar de film geweest met een goede vriend en ik kon gewoon mijn aandacht er niet eens bij houden.
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef Tegan het volgende:
Gisteren met mijn ex gesproken, en hij is zo over mij. Jammer.
W00t inderdaad, een vrouw in dit topic, snel maak een screenshotquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier?
@HarryDePizzaBakker1:quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ok, ik heb me zelf weer moet ingepraat met behulp van een goede vriend die het ook moeilijk heeft.
Vanavond bel ik nog een keer met mijn ex. En ik ga voor eens en altijd eruit vissen of haar gevoel door dingen ondergesneeuwd is, of dat het echt minder is.
En dan beslis ik dat ik of geduldig wacht tot ze dingen verwerkt en ik er vanuit dat oogpunt wat vrede mee heb, of dat ik het achter me laat voor eens en altijd verwerk.
Verdomme man, moet ik je nu ook betalen? Dat is serieus goed advies en even de slap in my face die ik even misschien nodig heb. De vrienden die ik heb zijn niet echt ervaren met relaties, en zijn mij zo emotioneel al helemaal niet gewend dus dit was wel even welkom. Omdat ik met gevoel voor zo zit is mijn rationeel denk vermogen nogal wat minder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@HarryDePizzaBakker1:
En daar moet je dus echt mee kappen. Dat is absoluut niet slim om te doen. Wat verwacht je nou? Dat ze jou - terwijl ze alle emotie van jou in haar systeem heeft zitten - even duidelijk en helder antwoord gaat geven?
Geef haar tijd en laat haar zelf komen. Eigenlijk heb je je antwoord nu ook al maar wil je dat niet horen. Iedere keer dat jij weer loopt te hengelen voor antwoorden krijgt ze alleen maar meer sneeuw op haar dak waardoor haar mogelijk echte gevoelens weer verder ondergesneeuwd raken.
Ken je dat verhaal niet van dat je daarmee de mogelijke muurtjes alleen maar dikker en hoger maakt?
http://mens-en-samenlevin(...)-ex-terugkrijgt.htmlquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Verdomme man, moet ik je nu ook betalen? Dat is serieus goed advies en even de slap in my face die ik even misschien nodig heb. De vrienden die ik heb zijn niet echt ervaren met relaties, en zijn mij zo emotioneel al helemaal niet gewend dus dit was wel even welkom. Omdat ik met gevoel voor zo zit is mijn rationeel denk vermogen nogal wat minder.
Dat verhaal ken ik niet, care to share?
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:22 schreef ex het volgende:
[..]
W00t inderdaad, een vrouw in dit topic, snel maak een screenshot.
Wat is dat nou? Klinkt als de zenuwen hebben..... Veel plezier jij!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!
Heb me net aan gekleed, zo haren doen enzo, en daarna de date.. Heb echt een baksteen in mijn maag lijkt het wel.. Dus iets eten lijkt opeens niet meer zo verstandig, maar goed.. We zien wel wat er gebeurd.. (ben beetje bang dat mijn date een stuk serieuzer is als ik ben.)
Bueno, hartelijk dank voor die link. Ik zal het allemaal eens goed doorlezen en waarschijnlijk kan dat mijn gedachte wel even ontnuchteren en niet meer zo emotioneel zijn. Dat is ook gewoon een probleem ik ben altijd vrij hard van mezelf en lig ik opeens in puin, daar komt ook veel slechts uit zeker nu.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)-ex-terugkrijgt.html
Best wel heel erg ja.. Naja komt wel goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Klinkt als de zenuwen hebben..... Veel plezier jij!
Zo romantisch! De invallende avond......de donkere straten verlicht door kerstverlichting....quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Best wel heel erg ja.. Naja komt wel goed
Vast niet. Anders wilde hij me wel terug.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier?
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien kun je dan nu eindelijk eens verder.
Je maakt het nu alleen maar erger hahah!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zo romantisch! De invallende avond......de donkere straten verlicht door kerstverlichting........
Niet elke kerel is hetzelfde.. Dat moet je wel beseffen.. (hoor mij nu)quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.
Vanwaar deze dramatische gewaarwording? Misschien moet je de boel eens wat gaan relativeren en ook eens vanuit zijn oogpunt bekijken wat er allemaal gebeurd is en kritisch zijn naar je eigen gedrag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.
Haha, ik voel me precies hetzelfde, en ik zit pas over 24 uur samen met haar een drankje te doen. Toch nu al een beetje de zenuwen. Zij trouwens ook, stiekem best wel leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!
Heb me net aan gekleed, zo haren doen enzo, en daarna de date.. Heb echt een baksteen in mijn maag lijkt het wel.. Dus iets eten lijkt opeens niet meer zo verstandig, maar goed.. We zien wel wat er gebeurd.. (ben beetje bang dat mijn date een stuk serieuzer is als ik ben.)
Dat snap ik je vorige reactie niet echt denk ik.. Van dat niemand je meer zo mag laten voelen. Was het alleen dat zijn gevoel weg was, of heeft hij ook dingen geflikt die niet konden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
Nee, voor hem was het gevoel gewoon weg, en voor mij nog steeds niet. En tuurlijk had ik vervelende eigenschappen en hij ook. Maar daar kon ik wel mee leven. Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden! Haha.. Ik probeer het vanavond nog wel te posten.. Morgen drukdruk.. Jij als ik je niet meer spreek veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef jeice het volgende:
[..]
Haha, ik voel me precies hetzelfde, en ik zit pas over 24 uur samen met haar een drankje te doen. Toch nu al een beetje de zenuwen. Zij trouwens ook, stiekem best wel leukZe vind het "helemaal leuk en spannend". En ik ook!
Succes vanavond, veel plezier en vooral: geniet ervan! We horen morgen graag van je
Ik bedoelde dat ik zoveel van hem houd dat ik nog steeds niet verder ben. De gedachte van seks met iemand anders word ik misselijk van. Het gevoel dat ik bedoel is liefdesverdriet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat snap ik je vorige reactie niet echt denk ik.. Van dat niemand je meer zo mag laten voelen. Was het alleen dat zijn gevoel weg was, of heeft hij ook dingen geflikt die niet konden?
Ok nu snap ik hem.. Hoelang is het over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik zoveel van hem houd dat ik nog steeds niet verder ben. De gedachte van seks met iemand anders word ik misselijk van. Het gevoel dat ik bedoel is liefdesverdriet.
Meer dan mooi gezegd Tegan. Ben je toch niet zo'n muts als je lijkt op je avatarquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
Officieel een jaar ofzo, onofficieel vijf maanden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok nu snap ik hem.. Hoelang is het over?
Klinkt als iets wat heel diep heeft gezeten. Na vijf maanden nog steeds zo diep of merk je wel verschil?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Officieel een jaar ofzo, onofficieel vijf maanden.
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat heel diep heeft gezeten. Na vijf maanden nog steeds zo diep of merk je wel verschil?
Dan zullen de komende dagen met kerst en oud-en-nieuw ook niet echt helpenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.
Hebben jullie lang een relatie gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.
3,5 jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hebben jullie lang een relatie gehad?
Jammer! Maar wel leuk dat de 2e date is verplaatstquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef ex het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, 6 tot 12 maanden...
Toch jammer dat me date(s) niet door gingen, maar de 2de is verplaatst, de eerste niet want ik vind het toch de moeite niet.. M'n 2de date was een stuk tja uh slimmer, als ik dat zo mag zeggen. Een stuk meer in mijn straatje in ieder geval qua persoon.
Toch wel een leuke middag gehad, beetje gamen, 2x een uur met me hond gewandeld (het buikje moet er toch een keer af
) beetje code knutselen
. Expres geen bier gekocht en een hoop gezond eten.
Hoe is het met jullie?
Reden, tja. We zijn eerder uit elkaar geweest voor een paar maanden en toen dacht ik echt dat het over was, en toen kwamen we toch weer bij elkaar. Ik heb het er gewoon moeilijk mee te geloven dat het over is. Bovendien is het voor mij gewoon nog niet klaar. Ik heb het hoofdstuk nog niet afgesloten. Maar misschien komt er nu echt een einde aan. Ik heb geen behoefte aan een ander, ik zie het allemaal wel. Heb nu gewoon even een tijd met mezelf en dan wat de toekomst brengt zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan zullen de komende dagen met kerst en oud-en-nieuw ook niet echt helpen
Vind wel dat 'officieel' een jaar geleden en 'onofficieel' 5 maanden geleden een lange tijd terug is om er nog niet klaar mee te zijn. Is daar een reden voor of ben jij gewoon zo'n vechtertje?
Ik heb een date met een jongenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen weer flink aan de date hier
Waarom kent iedereen meisjes die vrijgezel zijn en leuk genoeg om mee af te spreken. Ik ken alleen 'matige' meisjes (qua gedrag met name, soms ook wel uiterlijk) die vrijgezel zijn, en alleen maar leuke/interessante meisjes die allemaal een vriend hebben
hehe of achter de jongens aan. Zo te zien genoeg vrijgezellen hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb een date met een jongenMisschien moet je nieuwe meiden ontmoeten Neo-Mullen?
Ik heb pas geleden van baan geswitcht en er werken wel leuke meiden, maar nogmaals: het interessante deel heeft een relatie. Verder heb ik in de kerstperiode weinig tijd om dingen te doen. Ik werk bijna dagelijks en hele dagen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb een date met een jongenMisschien moet je nieuwe meiden ontmoeten Neo-Mullen?
Ik pas, sorry kerelquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Male23 het volgende:
[..]
hehe of achter de jongens aan. Zo te zien genoeg vrijgezellen hier.
Vertel mij wat.. Het zuigt inderdaad. Hopen dat je na de drukke dagen verder kan, en inderdaad dingen kan op pakken. Want stil blijven staan doet alleen maar pijn!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden van baan geswitcht en er werken wel leuke meiden, maar nogmaals: het interessante deel heeft een relatie. Verder heb ik in de kerstperiode weinig tijd om dingen te doen. Ik werk bijna dagelijks en hele dagen.
In januari moet ik maar weer eens wat dingetjes op gaan pakken.
Het worden wel donkere kerstdagen... gedachtes die elke seconde bij haar zullen liggen: "wat doet zij nu" "denkt ze ook aan mij" "wat zou het fijn zijn geweest als ze hier nu bij was"ldvd zuigt bigtime.
[..]
Ik pas, sorry kerel
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Meer dan mooi gezegd Tegan. Ben je toch niet zo'n muts als je lijkt op je avatar...
Heel veel succes en plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik neem afscheid.. Ik ga me door de sneeuw wagen.. En proberen mijn date te overleven![]()
Hoop dat jullie allemaal een leuke avond hebben, en jullie je goed gaan voelen, in plaats van kut!
Als je degene bent die het uitmaakte dan boeit het je niet zoveel nee. Als je gedumpt bent wil je weten wat hij/zij precies doet. Contact met een ander bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef undissputed het volgende:
Waarom houden sommige mensen de profiel pagina's van zijn/haar ex in de gaten? ik heb hier totaal geen behoefte aan eigenlijk. Begrijp ook niet goed waarom je dit zou willen
Goddamn dude. Dat is echt kut. Deed ze dat omdat ze jou zag staan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Male23 het volgende:
Achja zag gister m'n ex nog lopen naar een andere kroeg met haar nieuwe lover elkaar omarmend terwijl wham - last christmas in de kroeg waar ik was draaide.
Maarja het hoort erbij. De leuke dingen in het leven zouden een stuk minder leuk zijn zonder de erge dingen.
Is het al lang uit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Male23 het volgende:
Achja zag gister m'n ex nog lopen naar een andere kroeg met haar nieuwe lover elkaar omarmend terwijl wham - last christmas in de kroeg waar ik was draaide.
Maarja het hoort erbij. De leuke dingen in het leven zouden een stuk minder leuk zijn zonder de erge dingen.
Het is alweer 9 maand uit ofzo. In de zomer periode nog wel een maand een poging gedaan maar dat werd hem ook niet. Nee dat deed ze niet omdat ik het zag, zo is ze niet. Ik stond toevallig aan de kand van de raampartij waar ze voor langs liep.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Goddamn dude. Dat is echt kut. Deed ze dat omdat ze jou zag staan?
Damn sowieso is het klote voor je. Ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Op dat moment was ik echt dronken, en liep naar het eerste mooie meisje wat ik tegen kwam en begon spontaan met haar te zoenen. Mijn ex vriendin werd toen woedend, en ze wilde mij zowaar opeens weer terug. Vrouwen zijn soms zo raar joh.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Male23 het volgende:
[..]
Het is alweer 9 maand uit ofzo. In de zomer periode nog wel een maand een poging gedaan maar dat werd hem ook niet. Nee dat deed ze niet omdat ik het zag, zo is ze niet. Ik stond toevallig aan de kand van de raampartij waar ze voor langs liep.
Hehe daarna ook met, naar mijn mening, de mooiste/leukste dame van de stad gezoend en samen naar huis gelopen, gezellig in de sneeuw. Zat al achter haar aan voordat ik wat met mijn ex kreeg haha. Mijn ex die wist dat en hebben er zelfs tijdens de relatie nog weleens ruzie over gehad haha. Denk ook niet dat m'n ex het leuk vindt als ze het hoort maar dat boeit me niks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Damn sowieso is het klote voor je. Ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Op dat moment was ik echt dronken, en liep naar het eerste mooie meisje wat ik tegen kwam en begon spontaan met haar te zoenen. Mijn ex vriendin werd toen woedend, en ze wilde mij zowaar opeens weer terug. Vrouwen zijn soms zo raar joh.
hehe ja vreemde omschrijving. Maar mooi om de verhalen allemaal te lezenquote:
@Male23: Jij verdient een slotje met die opmerkingen van jequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Male23 het volgende:
[..]
hehe ja vreemde omschrijving. Maar mooi om de verhalen allemaal te lezenen de progressie natuurlijk
Daar zou ik heel wat voor over hebben gehad; ik heb totaal geen ruzie gehad. Het liep de laatste maanden juist helemaal top, maar anderhalve dag later een mailbericht met 3blz Word-doc aan achterdocht en zwarte speculaties waar ook nog eens geen reet van klopte. Tot nu toe heeft ze 0,0 inhoudelijk willen reageren op mijn vragen waar ze eea op baseerde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:44 schreef ex het volgende:
Bij ons was het gewoon 4 dagen knallende ruzieen ik wou niet meer accepteren dat ze haar zin door drukte.
Too cold.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Male23 het volgende:
Mensen met de dates: succes
Mensen die thuis blijven: Ga wat leuks doen
Mensen die de stad in gaan: Misschien tot zo
Nou ik moet je zeggen dat ik het ergens ook wel heel erg fijn vond dat ik in de periode na de eerste break-up niet met mijn piemel dacht toen ik meisjes aansprak. Dat maakt het ineens zo veel makkelijkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef ex het volgende:
Gewoon een leuk meisje om mee te daten, af te spreken en te chillen. Niet gelijk een relatie maar eerder een hele goede vriendin. Moet wel te regelen zijn toch.. Ik lees alleen maar gasten die in de friendszone belanden, ik wil het graag expres.
@Ex: Met jouw auto is toch altijd onverantwoordelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef ex het volgende:
Ik kan de stad niet in, geen bussen, met me auto is ook niet verantwoordelijk.. Ik ben gedoemd thuis te zitten vanavond.
Ja dat is zeker waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef ex het volgende:
@Bartinhoo haha klinkt wel herkenbaar ja..Soms heb je van die flash backs maar, bedenk maar dat die onwijs veel mooier lijken dan dat het was
. Ik heb dat ook wel is maar ik kan dan vrij nuchter een een klote situatie bij bedenken, een ruzie of gezeik om niks en dan ebt het snel weg
.
Ik ben al de hele avond heerlijk aan het nerden, beetje media streamers aan het uit zoeken en zo die ik mezelf volgende maand kado ga doen.. Zo even fijn the Town kijken, schijnt echt een killer film te zijn.
Het kan me nu ook niks meer schelen dat ik thuis zit, en zij misschien wel uit is.. Zo ging het de eerste paar weken wel inderdaad.
@Neo-Mullen:quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoppa, klap in het gezicht, maar eveneens verzachtende omstandigheden.Lastig lastig lastig.
Blijft bij de jongen slapen komende week waar ze afgelopenw eek ook mee had afgesproken. Dat is de klap.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo-Mullen:
Sorry, had even de ondertitels uitgezet.....hoe bedoel je dat?
Dus ook even geen contact nu hé, geen afspreken bellen mailen smsen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik heb maar knopen door gehakt en ik ga de deur niet meer op een kier zetten. Ik heb netjes gebracht dat het echt over is nu en dat ik het ga proberen te verwerken. Dat half bakken "ik moet nog aan mezelf werken maar hou toch wel van je" kan ik niet aan.
Wat heb je gedaan dan? Zoals je het brengt denk ik, jeetje wat een kutwijf. Je ex proberen te raken met dingen, daar schiet je toch geen fuck mee op! Ik hou echt de eer aan mezelf hoor... Waar ben je mee bezig als je die zwakke plekken op zoekt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik een zwakke plek heb geraakt bij mijn ex. Dat is goed, want daaruit blijkt dat hij toch niet zo over me is als ik dacht. Verder, zolang hij niet van gedachten verandert kan ik maar beter verder gaan met loslaten. Wel mooi hoe die dingen lopen.
Ik heb nu mijn eerste echte relatie achter de rug, en ja.. ik denk eerlijk gezegd dat ik nu toch wat voorzichtiger ben om mijn echte hart bloot te geven. Buiten dat heb ik andere bagage die in mijn ogen veel zwaarder mee telt in hoe ik dingen ziequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Uit dat punt komt gelijk een vraag van mij. Lees hier wel eens posts van mensen die zeggen, dat alle mensen die ooit een relatie hebben gehad ( die ook uit is gegaan), altijd een bepaalde 'bagage'met zich meedragen, als een soort litteken waar je nooit meer 100 % vanaf komt oid.
Zien jullie hier iets in, of is dat complete bullshit? Ik merk zelf wel dat het telkens (al is het heel langzaam ) wel weer beter gaat, maar denk niet dat ik me ooit nog dat ''onbeschreven blad'' zal voelen zoals ik dit voor mijn eerste relatie had...
Wát er dan ook wel of niet gebeurd, het is je vriendin niet meer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoppa, klap in het gezicht, maar eveneens verzachtende omstandigheden.Lastig lastig lastig.
Geloof me, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wát er dan ook wel of niet gebeurd, het is je vriendin niet meer.Als je nou eens stopt met dat contact zoeken dan ga je je vanzelf minder druk maken om wat zíj doet.
Sow, jij bent snel klaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben weer thuis....
De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
(maar ik heb wel lekker gegeten :p)
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Zoals je het brengt denk ik, jeetje wat een kutwijf. Je ex proberen te raken met dingen, daar schiet je toch geen fuck mee op! Ik hou echt de eer aan mezelf hoor... Waar ben je mee bezig als je die zwakke plekken op zoekt?
Ja inderdaad.. Wel positief want moet morgen om kwart voor 7 weer de deur uit.. Maar ik had het anders verwacht..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet zo.
[..]
Sow, jij bent snel klaar
Wat heb je daar nou aan ???? dit klinkt niet echt goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.
Als jij nog zo'n 10 keer je voet stoot tegen dezelfde steen dan ga je hopelijk je mening bijstellen. Dit is echt zelfmarteling man.quote:
Jij had het toch drukquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk, daten?
Wat zei je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
valt altijd wel een mouw aan te passen
En wat is er nu niet gezond? Je weet niet eens wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan ???? dit klinkt niet echt goed.
Wel eens gedacht aan professioneel gesprek , want sorry dit is niet echt gezond meer.
Hou de eer eens aan jezelf in plaats van dit zielige gedrag.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Smsjes naar je ex sturen van het is nog niet over getuigd naar mijn idee niet echt van klasse hoor.
En Tegan geef zelf eens toe , je zit hier al een hele tijd, meerdere mensen in dit topic zijn verder gegaan , jij blijft jezelf maar pijnigen.
Je blijft steeds bij dat ene steken, en gaat niet verder. Je zou toch een keer moeten verder gaan.
Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus ook even geen contact nu hé, geen afspreken bellen mailen smsen.
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.
Juiste insteekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.
Beetje aan het doorslaan? Wraakgevoelens?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.
Nee, en nee.quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Beetje aan het doorslaan? Wraakgevoelens?
Dit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
( of je vind het leuk om te lezen / adviseren)
Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.quote:
Dat heb ik niet gesmst.quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.
Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaienquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef EviL_AleX het volgende:
Dat van Tegan is waarschijnlijk buiten de context, zo niet, dan ben ik het met de rest eens.
Het kan prettig zijn te merken dat je ex jou (ook) niet 1-2-3 verwerkt. Maar het is en blijft voorbij, dus praktisch gezien heb je er helemaal niets aan.
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren.
Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.quote:
Dit was mijn hele punt, verder niets.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaien.
Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jammer dat hier altijd zo hard wordt gezegd dat mensen dit en dit moeten doen. Er is een groot verschil tussen advies geven en zeggen 'verbreek contact' 'laat hem/haar met rust' 'doe dit niet' 'doe dat niet'.
Kijk, mensen willen hier hun verhaal kwijt en tips, geen eisen. Het is veel te makkelijk om te zeggen dat iemand iets MOET doen, omdat dat zogenaamd beter is. Er speelt vaak veel meer achtergrond mee en daar bovenop ook nog eens een shitload aan emoties.
No offence, naar niemand niet. Jullie hebben me heel erg geholpen, alleen al door m'n zooi te lezen, maar soms kunnen dingen ook subtieler en vriendelijker en minder eisend worden gebracht.
ANyway: ik voel me atm wel redelijk, ondanks het minder leuke nieuws dat ik eerder vanavond meldde.
Why?quote:Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef EviL_AleX het volgende:
@Neo-Mullen
De weg weten en hem bewandelen zijn 2 verschillende dingen, maar dat doet niets af aan de weg.
Ik ben van mening dat wat betreft emoties we veel meer zelf te beslissen hebben dan we vaak vermoeden, maar dat het wel een kwestie van aanpakken is. Neemt niet weg dat je je niet volledig kut mag voelen zo af en toe.
Maar goed, zo vaak ben ik niet meer in dit topic, lurk af en toe alleen nog wel eens wegens Tegan
Miscommunicatie, het grootste kwaad in de wereldquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.
Ach weet je wat het is... Je leert dingen pas echt als je ze zelf meemaakt. Tot die tijd kan iedereen van alles zeggen, maar meestal doe je er achteraf pas iets mee. Is niet erg, is met bijna alles zo. Je kunt natuurlijk ook alleen maar leren van je eigen ervaringen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.
Advies is prima, daar is dit draadje ook voor. Maar het geven van waarde-oordelen is toch van een heel andere orde. Dat impliceert wel een enorme deskundigheid. En elke deskundige zou direct zelf zeggen dat ie hier volstrekt geen waarde-oordeel kan geven...
quote:hier komt weer zon advies let op, vraag aan niemand ooit advies, ze zullen het geuren met de kleur van eigen falen
Zeker, vooral in het begin was er echte kalverliefde waar ik me zelfs in verloor. Dat zijn prima tijden om aan terug te denken, en in september is er nog een leuke vakantie geweest. Maar er is ook over en weer veel gebeurd wat niet door de beugel kan. Elkaar onbewust verwaarlozen enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Juiste insteekHet is wel moeilijk hoor... Toen ik na 3 maanden men ex sprak was het btje ongemakkelijk maar toch nog wel ergens vertrouwd, en voelde me nog steeds aangetrokken tot haar. Je mag best terug denken aan de mooie tijd hoor, dat doe ik best vaak ook trouwens. Je hebt als het goed is ook een hele hoop leuke dingen meegemaakt samen.
Zolang je jezelf maar geen valse hoop blijft voorhouden als je ergens diep toch weet dat het over is. Het werkt namelijk niet... Breekt toch weer op als je bij elkaar komt. Veranderen is heel moeilijk, en vaak gebeurd dat alleen in extreme situaties.
Kom op kerel. Daar het verleden niet je toekomst bepalen. You're in control. Pak een pilsje, game nog even, weet ik veel wat je graag doet. Is er een huisdier die je even aandacht kan geven?quote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef ex het volgende:
Zucht, ik kan niet slapen.. Alles flitst weer is ouderwets door me hoofd alsof het gister gebeurd is.. Balen!
Luie honden ook!quote:Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef ex het volgende:
Mijn hond slaapt algewoon weer even doorbijten dan maar. Alles is tijdelijk.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben weer thuis....
De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
(maar ik heb wel lekker gegeten :p)
@Ex: Yep! Maar ook weer anders. Wat heb ik, na een aantal dagen waarin ik me heerlijk sterk voelde en ze ook nauwelijks in mijn hoofd zat, er erineens weer de balen van dat m'n ex alles neersmeet en weggerend is voor elk - inhoudelijk - gesprek.quote:Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten?
Kijk wat ik wel heb, vrienden, een huis, een auto, een goede baan, een goed lopend eigen bedrijf & een super lieve hond (nog wel het belangrijkste).
Ik vind het echt tijd voor mezelf om te stoppen met zielig doen en gewoon de shit te gaan doen die ik altijd al wou doen tijdens de relatie maar die niet kon omdat ik een relatie had.
Echt, ik laat bij deze het verleden gewoon los en ik ga er gewoon voor. Ik hou alleen maar mezelf tegen nu.
Jazeker! Probeer dat gevoel vast te houden, al weet ik helaas uit ervaring dat je net zo goed de volgende ochtend met het om gekeerde gevoel wakker kunt worden!quote:Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten...
Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.quote:Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef ex het volgende:
Ja moeilijk lijkt me dat wel.. naja ik ben uitgelachen door haar in me laatste serieuze gesprek was ook geen pretje. Toen heb ik ook per direct al het contact verbroken..
Ik voel me nu al sinds een uur of 8 echt helemaal top, ik ga maar is heel me huis schoonmaken met wat lekkere muziek op de achtergrond!
Dat is moeilijk he? Zo makkelijk om hier neer te zetten dat we er allemaal weer boven op komen en dat we afstand moeten nemen, het los moeten laten. Alleen dat zijn woorden die continue weerstand van gevoel krijgen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik kan haar dus niet bereiken omdat ze verdomd het issue aan te snijden wat zo van belang is. Een regelrechte Tantaluskwelling.
En ja, ik weet wat het beste advies is maar raad eens als je er zelf middenin zit?
Lol! "Wil haar niet terug als vriendin,..." mag ik je zeggen dat ik daar om moet glimlachen?quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat werkt echt super he, alles even schoonmaken en opruimen etc
Mag ik jullie trouwens naar een objectieve mening vragen?
Nou jullie kennen de rest, sinds die datum heb ik nooit meer van haar vernomen. Toch denk ik dat we inmiddels al zo lang ''zonder'' elkaar hebben geleefd, dat we op een veel normalere manier met elkaar om kunnen gaan. Vraag: eens aan haar vragen iets te drinken, of laten gaan?
Wil haar niet terug als vriendin, heb nog wel wat gevoelens voor haar ( vandaar dat ik haar soms mis ) .
Mja het klinkt inderdaad heel raar, maar het is wel zo..quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Lol! "Wil haar niet terug als vriendin,..." mag ik je zeggen dat ik daar om moet glimlachen?
Denk je dat als je dat hardop tegen jezelf zegt dat dat helpt?
Ik zeg en denk het ook zo vaak, maar ik zal mezelf dan nog aardig kunnen verbazen.....
Dat heb ik ook heel lang (gehoopt) gedacht dat het zo was, maar dat bleek helaas niet waar. Ik zit inmiddels heel veel tussen huisgenoten / vrienden / andere meiden / collega' s etc etc, heb in de afgelopen weken veel met andere meiden gezoend, sms al een paar weken met een mooie, knappe meid maar het doet me GVD verrekte weinig..quote:[b] Op zondag 19 december 2010 12:32
Volgens mij mis je niet zozeer háár om te spreken maar iemand om zo mee te spreken.
Ok, da's een ander verhaal. Zo zie je maar dat 'in hetzelfde schuitje zitten' ieder voor zich weer een totaal verschillende oorzaak kan hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mja het klinkt inderdaad heel raar, maar het is wel zo..
Ik mis haar (soms) echt heel erg, en ik hou op een bepaalde manier ook van haar. Maar ik kan niet trots op haar zijn, en ik weet voor 99% zeker, dat mocht ik haar terugkrijgen ik na een paar weken weer denk '' oke nu is het wel weer leuk geweest, mijn ego is weer op pijl gebracht, hoe kom ik nu weer van haar af'? ''
Want wij passen op relatiegebied absoluut niet bij elkaar. Dat weet mijn verstand, mijn gevoel zegt wel eens wat anders maar daar mag ik niet naar luisteren, want dat levert alleen maar teleurstellingen op..
We zijn ook uit elkaar gegaan voor een groot deel, omdat het meer als vrienden voelde dan als een relatie...
Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang (gehoopt) gedacht dat het zo was, maar dat bleek helaas niet waar. Ik zit inmiddels heel veel tussen huisgenoten / vrienden / andere meiden / collega' s etc etc, heb in de afgelopen weken veel met andere meiden gezoend, sms al een paar weken met een mooie, knappe meid maar het doet me GVD verrekte weinig..
Leg mij het maar uitquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.
Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voel me nog steeds top \o/
Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar reboundsquote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef ennudan het volgende:
zo zijn weer wakker na vannacht en zie dat jullie je niet hebben ingehouden hier
ga maar weer eens even wat nuttige dingen doen (wassen, opruimen etc) die jullie volgens mij allemaal al gedaan hebben
Ze spookt nog in mijn hoofd na gisteravond maar ik sluit me aan bij @ex... val maar lekker kapot
Iemand nog tips na mijn vraag van vannacht?
Tja misschien heb je wel gelijk......op het moment merk ik wel dat ze me meer irriteert als wat anders... is een stap in de richtingquote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar rebounds
En na drie jaar toch nog even een moodswingquote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Niniknows het volgende:
Nah een verhaal met teveel details dat ik ongepast middenin een topic gooi
/heeftneteenpaarminuteneenaccountennualspijt
Lijkt me logisch; ineens zie je kanten van hem die je nog niet kende en die je totaalbeeld over hem drastisch veranderde. Jou gebruiken terwijl ie zelf al twee jaar een vriendin heeft vind ik wel iets wat je tot nadenken aanzet jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:32 schreef Niniknows het volgende:
Dat is ook echt een debiele oplossing maar ik wou het gewoon even delen ;p. Verbaas me er gewoon over dat na al die tijd na zoiets het gevoel ineens weggaat, ik had juist verwacht dat het erger zou worden.
Haha prachtig, dit is echt in precies dezelfde bewoording, hetgene dat ik mezelf ook altijd duidelijk probeer te maken.quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Stefka het volgende:
[..]
Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het weer kan gebeuren. Je hoeft niet gelijk compleet verliefd op een meisje te zijn. Als je een meisje leuk vindt, maar er verder niet veel bij voelt, maar wel het idee hebt dat het wat kan worden, ga er dan vooral voor. Die gevoelens komen vanzelf welHet is juist handiger om niet gelijk een roze bril op te hebben, dan kun je meer objectief kijken naar positieve (en negatieve) kenmerken van de mogelijke vriendin.
Hoe heb je deze 'ontdekking' dan ineens gedaan? Hoelang duurde het voordat dat besef kwam?quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Bartinhoo het volgende:
In tegenstelling tot velen van jullie ( die ook ''gedumpt'' zijn) , was het in onze relatie juist IK die niet lekker in mijn vel zat, en niet gelukkig/blij/trots was met/op mijn vriendin.
Het is zelfs gewoon feitelijk waar, dat ik de laatste weken/maanden zelfs een beetje heb toegewerkt naar het punt waarop mijn vriendin zou zeggen: tot hier en niet verder, en het uit zou maken!
Ik zou het juist daardoor veel makkelijker moeten hebben met het feit dat de relatie tussen ons nu over is. Het tegenovergestelde lijkt echter het geval..
Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?quote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Eigenlijk al toen de relatie begon ( schaam schaam )..
Heb het hele verhaal hier al ( een paar keer) verteld, maargoed het kwam erop neer dat ik eigenlijk nogal onbevangen in die relatie ben gestapt. Had nog nooit een relatie gehad, was wel benieuwd hoe het zou zijn. Voor haar was het vanaf het begin al veel serieuzer, ze had een jaar eerder al toespelingen naar mij gemaakt, toen helemaal niet op gereageerd.
Ze kreeg vervolgens een nieuwe vriend, maar toen dat 8 maanden uit was ging ze dus ''vol gas'' achter mij aan. Ik heb het over me heen laten komen, maar was er een stuk minder serieus mee dan zij, hetgeen zij ook duidelijk kon merken aan mn gedrag...
Ik raakte erg gehecht aan die meid, voelde me op mijn gemak bij haar, hield van haar. Maar verliefd/ trots / een gevoel van echte persoonlijke klik heb ik nooit met haar gehad... Dit wist ik al voordat ik aan de relatie begon, en werd hoe langer de relatie voortduurde alleen maar bevestigd. Toch kon ik het niet met haar uitmaken, ik bleef liever draaien door soms heel lief en dan weer heel vervelend tegen haar te doen, dan een duidelijke keuze te maken.
Uiteinderlijk heeft zij die keuze gemaakt, en is daar nooit meer op terug gekomen. Ik zou nu opgelucht moeten zijn...
Just for the recordquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.
Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voel me nog steeds top \o/
Waarom schaamte? Het laat tenminste zien dat er ook een gevoelige kant bij je is. Natuurlijk kan je uit balans zijn als zoiets gebeurd. Zolang je niet de zeurderige zielige jonge hondjes-toon aanslaat....quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Bartinhoo het volgende:
Mailtjes sturen is volgens mij echt altijd iets waar je later spijt van gaat krijgen....
Goed dat je m niet verzonden hebt!
Zo kom ik toch nog regelmatig dingetjes van mijn ex tegen, terwijl ik telkens weer hoop dat ik alles verwijderd heb. Zo zat ik net even in mijn ''verzonden'' box van mijn hotmail, een map waar ik kennelijk nooit kom, en zag daar een mailtje staan dat ik een maand nadat het uitging naar haar gestuurd heb..
Pff ik kon het nieteens aflezen, zo'n groot gevoel van schaamte kreeg ikIk was toen overduidelijk wel een stuk emotioneler dan nu, hetgeen me ook het besef geeft dat ik heus wel vooruit ga, al is het niet snel, al helemaal niet als je jezelf alleen baseert op mijn (aantal) posts in dit topic
Ik wou nu echt dat ik het allemaal niet had getypt, nu begrijp ik al helemaal dat ze toen twijfelde, maar dat ik alle kans die er toen nog was verpest heb !
Uhmm.. Nou in mijn ''gedachten/ manier hoe ik tegen haar / de relatie aankeek'', veranderde er eigenlijk meteen iets de dag nadat het uitging. Het leek als een steen uit de lucht komen te vallen, opeens viel alles op zijn plek in de week/weken daarna, en leek ik pas echt te realiseren hoe ik me jegens haar heb opgesteld.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?
Ik snap wat je probeert te zeggen hoor maar ik voel me nog steeds prima. Wat ik naar haar wou mailen ging over de hond en of ze hem echt niet meer wou zien. Gewoon vriendschappelijk, maar ik merkte dat ik alweer wou beginnen over die ruzie en toen heb ik maar op discard gedruktquote:
Janken nee, maar wel confronterend. De situaties zijn voor iedereen verschillend, de gevoelens hetzelfde...quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef ex het volgende:
Ook zo irritant, me ex stuurde me een maand terug het volgende linkje:
Waarschuwing: ik bedenk me net dat dit liedje een hoop van jullie echt aan het janken kan krijgen, als je niet zo vrolijk bent vandaag, niet klikken!
Ging over je behoefte om te praten, die je zei dat je niet hadquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef ex het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen hoor maar ik voel me nog steeds prima. Wat ik naar haar wou mailen ging over de hond en of ze hem echt niet meer wou zien. Gewoon vriendschappelijk, maar ik merkte dat ik alweer wou beginnen over die ruzie en toen heb ik maar op discard gedrukt. Volgende week weer een poging haha.
Dat is waar, maar bij dingen die (extreem) gevoelig bij mij liggen kan ik soms echt enorm over de streep gaan, en dingen zeggen die je nooit moet zeggen..quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waarom schaamte? Het laat tenminste zien dat er ook een gevoelige kant bij je is. Natuurlijk kan je uit balans zijn als zoiets gebeurd. Zolang je niet de zeurderige zielige jonge hondjes-toon aanslaat....
En dat is de reden dat je verdriet hebt?quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef H6-4ever het volgende:
Ik ben 25 en wil nu graag het huis uit, maar dan moet dat alleen nu.. ik heb nu al het gevoel dat de tijd dringt..en idd opnieuw verplicht de kroeg in
Absoluut!!quote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef ex het volgende:
Ach, ik kan je vertellen, alleen op jezelf wonen is best fijn!
Rollator kopen? Ik ben ouder dan jij maar wat maakt dat nou uit? Wat zit jij jezelf van een drempels op te werpen?quote:Op zondag 19 december 2010 16:57 schreef ennudan het volgende:
[..]
Absoluut!!
@H6 4ever klinkt heel bekend dat het gevoel is weg en we zijn meer borer en zus... dat riep mijn ex ook... toen ze de eerste keer wegging.... en daarna weer toen ze de tweede keer weg ging.... nou als je de dingen deed die wij deden ook met je broer/zus doet heet dat heel anders ....
Maar goed... vrolijk wordt je er nooit van.... ik blijf me kapot ergeren dat ze me negeert maar het zal allemaal wel een doel hebben..
Trouwens ik las net jullie discussie over weer verplicht de kroeg in... ik ben bijna 30 en moet weer de kroeg in.... ben te oud voor die onzin
Vertel?quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, toch maar weer posten.. :p Ondanks dat ik niet meer durfde haha! Ik wil ook een nieuwe nick.. Maar dat gaat natuurlijk niet lukken! Bah!
Heb net lekker gewerkt.. Ben een beetje dood, want heb echt te kort geslapen! Maar goed.. Vanavond lekker vroeg er in. Heb wel een goede dag vandaag.. Alleen erg behoefte aan een beetje liefde.
Ik denk dat ik binnenkort niet meer hoef te posten hier in dit topic :d
Heb ook weer lekker veel gemist in nog geen dag!
Inderdaad.. Ik voel me steeds beter! Nee ik date voorlopig niet meer haha, en als ik dat doe.. Dan zet ik dat nooit meer op Fok!quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef jeice het volgende:
Ik ben zelf ook 30 en sinds 2 maanden vrijgezel, dus tja, ik zal ook de kroeg wel weer in "moeten". Zo zie ik het alleen nog niet echt. Want gisteravond was ik voor het eerst sinds de breuk weer uit (alleen dan in een vreemde stad) maar ik moest rijden dus geen alcohol. Ondanks dat een gezellige avond gehad, die in ieder geval wat stappen betreft naar meer smaakte
Helaas kunnen ik en vrienden ivm de feestdagen dit jaar niet meer stappen, maar ik heb eigenlijk best zin om er in januari weer op uit te gaan met ze, en weer eens goed los te gaan. 30 is nog steeds geen onoverkomelijke leeftijd lijkt me
[..]
Vertel?
[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je
Pagina 13.. Pagina 6 zul je bedoelenquote:Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lady's & Gentlepeople; zometeen alweer blz 13, even geen fouten maken dan; draadje # 132 staat al klaar voor gebruik (was de officiele opvolger van het vorige draadje # 131 waar dit draadje aubusievelijk de opvolger van geworden is)
Had ik net gereageerd.. Lees ik dat je een minder dagje hebt! Hoe komt het?quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef jeice het volgende:
Ik ben zelf ook 30 en sinds 2 maanden vrijgezel, dus tja, ik zal ook de kroeg wel weer in "moeten". Zo zie ik het alleen nog niet echt. Want gisteravond was ik voor het eerst sinds de breuk weer uit (alleen dan in een vreemde stad) maar ik moest rijden dus geen alcohol. Ondanks dat een gezellige avond gehad, die in ieder geval wat stappen betreft naar meer smaakte
Helaas kunnen ik en vrienden ivm de feestdagen dit jaar niet meer stappen, maar ik heb eigenlijk best zin om er in januari weer op uit te gaan met ze, en weer eens goed los te gaan. 30 is nog steeds geen onoverkomelijke leeftijd lijkt me
[..]
Vertel?
[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je... Maar goed om te horen!
Ik heb juist weer een wat minder dagje vandaag
Ja, die date van vandaag werd dus veranderd in het stappen van gisteravond. Alleen die kant op gegaan, best apart moet ik zeggen. Het stappen was iig gezellig, maar de date viel, net als bij jou, tegen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik voel me steeds beter! Nee ik date voorlopig niet meer haha, en als ik dat doe.. Dan zet ik dat nooit meer op Fok!
Ah het is zo Januari, dan kan je weer lekker gaan stappen! Ik ga aankomende donderdag, nu al zin in.. Lekker dansen, flirten en lachen met vriendinnen. Heerlijk!
Was je alleen gegaan gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |