abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90009320
nou als jullie me kunnen vertellen hoe ik hier mee om moet gaan wil ik het graag weten.
ik was al vanaf me 13 jaar samen met een lief en mooi meisje die de moeder is van me 2 prachtkinderen.we hadden alles op 28 jarige leeftijd voor elkaar totdat ik dacht dat ik gevoelens voor een ander had haar vriendin en het was van 2 kanten dacht ik.
mijn ex kwam erachter en ik biechte alles netjes eerlijk op.nu is onze relatie al 5 maanden verbroken spreek haar nog elke dag voor de kinderen .we kunnen goed met elkaar overweg maar een relatie zit er voor haar niet meer in omdat ze me niet vertrouwd en begrijpelijk natuurlijk.
ik heb alles geprobeerd haar te overtuigen dat ik haar terug wil en loop nu nog als een hondje achter haar aan wat volgens mij niet goed is.zij vind het wel goed zo volgens mij ze woont nog in ons huis wat te koop staat met de kinderen .ik heb haar alles gegeven en de kinderen natuurlijk zodat ze toch iets nieuws op kan bouwen .ik red me wel.wat moet ik ingodsnaam doen om haar terug te winnen wie kan me helpen.
pi_90016916
na 131 komt meestal 132
pi_90021575
Miss rare vraag.. maar geef je veel om je kinderen? Omdat je zegt ik red me wel , komt het een beetje over alsof je het wel best vind dat ze daar zijn..:)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_90027650
Wat is dit nou weer. Hele reeks kapot.
Deel 133 dus bij het volgende deel :N
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90027797
Hoezo? De TT kan toch gewoon even aangepast worden door een modje? En het vorige deel moet nog even in de OP gezet worden, maar daarna zie ik geen problemen meer.

Trouwens, om het maar OT te houden:

Een goeie tip om je ex te vergeten is je aan te melden bij bijvoorbeeld RP ofzo. Ik had totaal geen verwachtingen ervan sinds ik me 3 dagen geleden aangemeld had. Maar ik kreeg gister een reactie van een meid, en ik vond haar ook leuk, dus wat mail contact gehad wat erg leuk was. Vandaag 2 keer met elkaar gechat en het was echt super gezellig. Als ik dit weekend wil komen stappen in haar stad ben ik van harte welkom, en we hebben telefoonnummers uitgewisseld en zelfs al voorzichtig gesmst. Helpt echt kan ik vertellen! Ik ben me er wel van bewust dat het in het echt allemaal kan tegenvallen als de klik er RL niet blijkt te zijn, maar m'n gedachten gaan een hele andere kant op, en ik denk dat ik zo wel lekker kan gaan slapen...
pi_90028832
Donderdag voor sinterklaas was dan toch echt de kogel door de kerk. Na zeker een half jaar gevoed te zijn met valse hoop dat het ooit weer goed zou komen, kon ik het niet meer aan. Ik lag naast haar in bed, en het voelde niet meer goed. Ze was al heel lang niet meer verliefd, maar ik wel. Dit wist ik ook dondersgoed, maar ik vraag me toch zo erg af hoe zij alles wat je met elkaar doet als je een relatie hebt, met mij heeft kunnen doen zonder verliefd te zijn.

Ik was, en ben, de belangrijkste persoon in haar leven, maar ze wil geen relatie met me. Niet verliefd, niet dat "wow"-gevoel zoals zij het omschrijft. Ze mist me nu heel erg, maar niet als haar vriendje, meer als een 'gewone' vriend, met iets extra's.

Het is nu 2 weken terug, en ik mis haar verdomde erg. Ik spreek haar af en toe nog wel op Facebook. Het lijkt er op dat ze mij lang niet zo erg mist als ik haar. Ik had het veel eerder moeten afkappen.

Doordeweeks gaat het best goed. Ben wederom begonnen met gitaar spelen, bezig met studie en leuke dingen aan het doen met vrienden. Zodra ik alleen thuis ben, en even niets te doen heb, slaat het kutgevoel weer toe. De weekenden zijn vreselijk. We gaan al sinds voordat we elkaar kennen in dezelfde kroegen uit. Elke kroeg zie ik op het moment als een potentieel mentaal martelhuis. Vorige week zaterdag kwam ik haar tegen, maar ze zag me niet. Tien minuten later was ik op weg naar huis, ik trok het gewoon niet. Ik werd heel erg zenuwachtig, verdrietig en paranoia toen ik haar zag.

Ik besef dat het beter is zo. Al zegt mijn gevoel het tegenovergestelde. Ik heb werkelijk waar alles voor dat meisje gedaan. Het is een half jaar terug eerder uitgegaan. Omdat ze niet meer verliefd was. Ik heb 2 maanden nodig gehad eer dat ik mezelf wat beter voelde. Na deze 2 maanden hoorde ik van haar moeder dat ze zichzelf wat aan had gedaan, en midden in de nacht huilend, schreeuwend om mij, aan haar bed heeft gestaan. Ik heb toen de fout gemaakt er voor haar te zijn. Nu betaal ik hier de prijs voor.

Sorry voor het misschien wat onduidelijke, onsamenhangende stuk tekst. Ik heb het meer door m'n emotie's laten schrijven, dan door mijn verstand.
  vrijdag 17 december 2010 @ 01:26:49 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_90028848
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef spijt28 het volgende:
nou als jullie me kunnen vertellen hoe ik hier mee om moet gaan wil ik het graag weten.
ik was al vanaf me 13 jaar samen met een lief en mooi meisje die de moeder is van me 2 prachtkinderen.we hadden alles op 28 jarige leeftijd voor elkaar totdat ik dacht dat ik gevoelens voor een ander had haar vriendin en het was van 2 kanten dacht ik.
mijn ex kwam erachter en ik biechte alles netjes eerlijk op.nu is onze relatie al 5 maanden verbroken spreek haar nog elke dag voor de kinderen .we kunnen goed met elkaar overweg maar een relatie zit er voor haar niet meer in omdat ze me niet vertrouwd en begrijpelijk natuurlijk.
ik heb alles geprobeerd haar te overtuigen dat ik haar terug wil en loop nu nog als een hondje achter haar aan wat volgens mij niet goed is.zij vind het wel goed zo volgens mij ze woont nog in ons huis wat te koop staat met de kinderen .ik heb haar alles gegeven en de kinderen natuurlijk zodat ze toch iets nieuws op kan bouwen .ik red me wel.wat moet ik ingodsnaam doen om haar terug te winnen wie kan me helpen.
:')
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:29:23 #8
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90031113
geloof inderdaad dat hier iets serieus misgaat met de nummering... zou iemand het willen aanpassen... erg verwarrend
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:53:51 #9
189961 ex
aperture science
pi_90031470
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

No offence, maar in de meeste laatste posts van je heb je het over a.s. zaterdag, hoe geweldig dat je 2 dates hebt op een dag. Ik wil niet vervelend gaan doen, maar heb je ook rekening gehouden met de kans dat beide dates op flaters kunnen eindigen? Dat je daarna niet nog meer je ex gaat missen? Ik zou daar best wel rekening mee houden eigenlijk, puur voor me eigen bescherming
Hehe, ik snap precies wat je zegt maar ik ga niet op date omdat ik er iets van verwacht, en het is met 2 meisjes die ik al ken en al is eerder mee heb gedate, is altijd erg goed bevallen.

En ach ik ben nogal positief verder ingesteld :) met een negatieve instelling/gedachten gang er heen gaan, dan kan ik beter thuis blijven toch :D

Wel bedankt voor je input.. Het zette me zeker even aan het denken.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:56:11 #10
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90031506
@ ex... tis inderdaad een beetje met welke instelling je gaat... kan me goed voorstellen dat er toch nog iets meespeelt van je eerdere relatie...
maar goed dat moet je zeker niet tegen houden in het hebben van een fantastische zaterdag met veel aandacht van vrouwelijk schoon :)

ps kun je me even uitleggen hoe je dat doet die twee dates.... mij lukt eentje nog niet eens
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:24:09 #11
189961 ex
aperture science
pi_90033480
Oh ja hoor, niet onzeker zijn & brutaal zijn.. Het was echt in 5 berichtjes geregeld zo van:

"Vind jij ook niet dat wij zaterdag avond gezellig uit eten moeten?"
En naar de ander "Zeg, zullen we zaterdag *activiteit* gaan doen? Lijkt mij gezellig!"

Ik denk nogmaals dat het komt omdat ik er niks van verwachtte, bij het sturen van het berichtje al niet.. Het had me echt weinig uit gemaakt als ze beiden nee hadden gezegd.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:33:10 #12
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90033810
zou het zo simpel zijn?

moet je natuurlijk wel wat meiden hebben die je kan smsen he :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:39:32 #13
189961 ex
aperture science
pi_90034004
Zou simpel was het hier iig wel. Mag ik jou 2 boeken aanraden?
i hope they serve beer in hell - Tucker Max
Assholes finish first - Tucker Max

Ten eerste erg vermakelijk om over je ex heen te komen, ten tweede misschien leer je er nog wat van ;).
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:46:11 #14
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90034237
hahaha... ik zal ze eens opzoeken op internet :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:14:52 #15
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90035230
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef ennudan het volgende:
hahaha... ik zal ze eens opzoeken op internet :)
ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipen
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:18:49 #16
189961 ex
aperture science
pi_90035370
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef ennudan het volgende:

[..]

ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipen
Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachen ;).
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:00:40 #17
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90037130
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef ex het volgende:

[..]

Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachen ;).
wat kan er nou gebeuren.... mensen kunnen hooguit denken dat je niet helemaal lekker bent :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:15:48 #18
189961 ex
aperture science
pi_90037750
Haha dat is waar :).. toch wel fijn dat thuis werken trouwens door de sneeuw storm :P.
The cake is a lie!
pi_90040331
Die boeken zijn geweldig! Ik heb ze ook allebei, en het heeft me best wel geholpen inderdaad.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:52:02 #20
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90042120
thuis werken heerst..... ik doe het nu ook :)

oh en de boeken zijn besteld....

misschien kan ik ze nog door verkopen aan lotgenoten als ik ze uit heb

Ze spookt trouwens weer door mijn hoofd
pi_90042132
Hier is het ook uit, sinds maandag na een relatie van 1,5 jaar.
Het ging al langer niet goed en ik heb het zelf uitgemaakt

Maar toch heb ik het hier nog weleens moeilijk mee, hoe gingen jullie hiermee om in het begin?
pi_90044204
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef undissputed het volgende:
Hier is het ook uit, sinds maandag na een relatie van 1,5 jaar.
Het ging al langer niet goed en ik heb het zelf uitgemaakt

Maar toch heb ik het hier nog weleens moeilijk mee, hoe gingen jullie hiermee om in het begin?
Ik sinds zondag, ook 1.5 jaar. Het gevoel was veel minder, je wilt wel maar het 'kan' niet meer.
Zorgen dat je niet stil staat, dingen doen met vrienden, stuk fietsen (al klinkt dat wat suf), toffe film kijken, stad in etc.
En als je verdriet hebt, toelaten.............
pi_90044281
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef jeice het volgende:
Hoezo? De TT kan toch gewoon even aangepast worden door een modje? En het vorige deel moet nog even in de OP gezet worden, maar daarna zie ik geen problemen meer.

Trouwens, om het maar OT te houden:

Een goeie tip om je ex te vergeten is je aan te melden bij bijvoorbeeld RP ofzo. Ik had totaal geen verwachtingen ervan sinds ik me 3 dagen geleden aangemeld had. Maar ik kreeg gister een reactie van een meid, en ik vond haar ook leuk, dus wat mail contact gehad wat erg leuk was. Vandaag 2 keer met elkaar gechat en het was echt super gezellig. Als ik dit weekend wil komen stappen in haar stad ben ik van harte welkom, en we hebben telefoonnummers uitgewisseld en zelfs al voorzichtig gesmst. Helpt echt kan ik vertellen! Ik ben me er wel van bewust dat het in het echt allemaal kan tegenvallen als de klik er RL niet blijkt te zijn, maar m'n gedachten gaan een hele andere kant op, en ik denk dat ik zo wel lekker kan gaan slapen...
Ik heb ook met die idee rondgespookt maar ik vertik het om zo'n suffe tekst te gaan verzinnen bij je profiel. Wat de neuk moet ik er in godsnaam neerzetten? haha...
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:54:52 #24
189961 ex
aperture science
pi_90044561
De waarheid :). Maar je kan natuurlijk ook vanavond de kroeg in.. Sneeuw is ook een goede motivatie om een random meisje aan te spreken op straat trouwens.. Ik ging net de hond even uit laten en me hond sprong tegen een meisje aan die even schuilde in mijn portiekje, m'n hond is een hartstikke vrolijk leuk beest dus het gezicht van het meisje ging van :( naar :) naar :D even staan kletsen en toen zei ze dat ze het weer ging proberen in de sneeuw..

Toen zei ik van ach anders bel je maar aan, krijg je een kop koffie van me! Kom ik net terug, briefje in de brievenbus met haar naam + nummer.. lol
The cake is a lie!
pi_90045421
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:42:51 #26
189961 ex
aperture science
pi_90046319
Nee absoluut niet, toevallig nu net dit achter elkaar ik heb er verder nooit geluk mee.. Tenminste voor me relatie iig nooit.. Het was ook me eerste echte relatie misschien heb ik er zoveel van geleerd ofzo dat ik nu gewoon een stuk beter met meisjes kan omgaan dan voor me relatie.

Ik weet het zelf ook niet maar het leid wel lekker af.
The cake is a lie!
pi_90049017
Met andere meisjes omgaan helpt zeker wel:)
Net als geen contact met je ex zoeken... maar soms word ik nog weleens in de verleiding gebracht om dit toch te doen, is soms echt lastig om het niet te doen
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:57:07 #28
189961 ex
aperture science
pi_90049044
100% mee eens, soms heb je echt een zwak moment en moet je echt je telefoon verstoppen..
The cake is a lie!
pi_90049084
Haha zeker..terwijl je weet dat ze toch niet reageerd zoals jij dat wil op de smsjes die je stuurt.

dit is iig in mijn geval wel zo
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:59:12 #30
189961 ex
aperture science
pi_90049116
Ik ben juist bang van wel, en dat ik dan weer hoop krijg. Ik weet zeker als ik me ex nu een mailtje stuur hoe het gaat, en dat soort dingen dat ik een mail terug krijg.

Maar dat wil ik helemaal (nog) niet :).
The cake is a lie!
pi_90049371
Nee het is het beste om jezelf niet een situatie te plaatsen waarin je denkt hoop te krijgen dat het misschien toch nog goed komt
pi_90052728
Ik heb dr nummer op een briefje geschreven, briefje aan een vriendin gegeven en het nummer in mijn telefoon gewist. Was even vergeten dat zij natuurlijk ook kan smsen....
Tjah en dan reageer ik weer en voor dat je het weet ben je weer 20 berichten verder, of het me gelukkig maakt? Nope....

Jullie goede tips om die telefoon weg te leggen en niet te smsen? De verleiding is zo ontzettend groot en een smsje is zo verstuurd.
pi_90053778
Haha ik heb me ook wel schuldig gemaakt aan het toch smsen. Met het besef dat geen contact het beste is hoop ik toch dat ik de wilskracht houd om geen contact meer met haar te zoeken. Ik voel me nu ook prima, niet wetende wat ze doet enzo. Ik wil het allemaal niet eens weten
pi_90053991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Male23 het volgende:
na 131 komt meestal 132
Ja zeg, ik spring er maar in :? maar na de laatste post van 131 ben ik dus # 132 gestart ;)

Ik heb een mod gevraagd of er nog wat van te breien is zo?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90054258
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef melanie_x het volgende:
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
Pfff...woon ik weer in het buitengebied! (en ik heb nog wel twee geweldige honden! ik ga ze maar weer eens meenemen, altijd aanspraak idd ;)

Btw; vandaag alle frustratie van de afgelopen tijd eruit gegooid naar m'n ex. Haar een niet mis te verstane mail gestuurd en d'r zus ook maar c.c. vanwege alle Indianenverhalen die ze rondstrooide. Haar pics, mails, sms'jes en alle zooi die verder aan haar deed denken gewist en het laatste 'lijntje', het nog moeten regelen van spullen van haar bij mij en nog wat zaken van mij bij haar, opgeblazen.
Het is mij genoeg geweest. Uit = uit. (het voelt geweldig!)
Strek je eens uit !
pi_90054481
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft

Hoelang is het al uit?
pi_90054748
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef undissputed het volgende:
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft

Hoelang is het al uit?
Zo ongeveer een maand.

Wat betreft weggooien van nrs wel of niet sms'en: Je maakt jezelf toch niets wijs. Mijn vrienden raadde me al een paar weken terug aan alles af te kappen, maar ja, ze zat nog teveel in mijn kop...
Je loopt vanzelf tegen een punt aan dat je gaat afkappen en precies wat er eerder werd gezegd (en ik ken dat trucje ook wel) je kunt wel d'r nr wissen maar als je ondertussen toch wel weet waar je d'r nr nog meer hebt, zit je jezelf in de maling te nemen.
Dan moet je eerlijk zijn tegen jezelf en snappen dat je er nog niet aan toe bent.
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:31:06 #38
189961 ex
aperture science
pi_90055378
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
The cake is a lie!
pi_90055591
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?

Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
pi_90055665
:@ ...
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ex het volgende:
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:37:17 #41
189961 ex
aperture science
pi_90055684
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie :). Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:37:41 #42
189961 ex
aperture science
pi_90055715
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
:@ ...

[..]
Irritant is dat he? :P
The cake is a lie!
pi_90055773
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef ex het volgende:
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie :). Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
Dit.
pi_90055787
Alleen qua bierconsumptie lijken we te verschillen want qua sex zit ik er ook redelijk old-fashioned in.

Voor de rest helemaal met je eens.
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:39:41 #45
189961 ex
aperture science
pi_90055833
Haha nou zo'n alcoholist ben ik niet hoor! (of bedoel je jezelf :P?) ik drink echt 1/2x per maand.
The cake is a lie!
pi_90055879
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?

Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90055888
Oja ;) dat was ennudan.... lol!

Dan wordt het nu eng...
Strek je eens uit !
pi_90056036
En ik heb echt een hele goede dag! Voel me zelfs een beetje gelukkig. Vandaag moest ik op een andere locatie werken waar ik sinds het uit is eigenlijk niet meer ben geweest.. En we begonnen het te hebben over verkering en verliefd zijn, waar uit natuurlijk altijd de vraag komt en juf hoe is het met jou en je vriend..
Ik kon heel positief zeggen dat het uit was en dat ik geen vriendje meer had.. Terwijl ik anders die vraag zou ontwijken.

Verder heb ik morgen mijn date.. En ik ben best benieuwd, heb er veel zin in, maar ben ook wel nerveus haha!

Hoe staat het met jullie allemaal? Heb volgens mij aardig wat gemist. En ik kom hier elke keer maar aan met goed nieuws, misschien niet zo leuk..
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:44:57 #49
189961 ex
aperture science
pi_90056102
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehad :). Ik schaam me daar ook totaal niet voor, het is gewoon iets wat voor mij altijd "speciaal" is. Nou ben ik natuurlijk ook nog jong.

Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd :P.
The cake is a lie!
pi_90056245
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:

Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd :P.
Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uit ;)

En als dan de een te laat komt en de ander veel te vroeg.....laat je het ons dan weten?
Strek je eens uit !
pi_90056799
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:

[..]

Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehad :). Ik schaam me daar ook totaal niet voor, het is gewoon iets wat voor mij altijd "speciaal" is. Nou ben ik natuurlijk ook nog jong.

Daar hoef je je ook helemaal niet voor te schamen vind ik hoor!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:01:10 #52
189961 ex
aperture science
pi_90056895
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uit ;)

En als dan de een te laat komt en de ander veel te vroeg.....laat je het ons dan weten?
Haha tja, er rijden verder ook geen treinen & beide geen auto dus ze zijn nogal afhankelijk van mijn aanwezigheid daar ben ik bang. Met de 1 had ik een buiten date, dat lijkt me nu geen goed idee :P, de ander was een etentje maar nogal ver weg (km of 60 voor mij) dus ik ga het even afwachten/aankijken :).
The cake is a lie!
pi_90056921
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik heb echt een hele goede dag! Voel me zelfs een beetje gelukkig. Vandaag moest ik op een andere locatie werken waar ik sinds het uit is eigenlijk niet meer ben geweest.. En we begonnen het te hebben over verkering en verliefd zijn, waar uit natuurlijk altijd de vraag komt en juf hoe is het met jou en je vriend..
Ik kon heel positief zeggen dat het uit was en dat ik geen vriendje meer had.. Terwijl ik anders die vraag zou ontwijken.

Verder heb ik morgen mijn date.. En ik ben best benieuwd, heb er veel zin in, maar ben ook wel nerveus haha!

Hoe staat het met jullie allemaal? Heb volgens mij aardig wat gemist. En ik kom hier elke keer maar aan met goed nieuws, misschien niet zo leuk..
Nou met mij gaat het eigenlijk ook best goed! Zoals eerder gezegd een leuk contact opgedaan op RP, ken haar nu 3 dagen via de mail/chat daar. En gister hebben we telefoonnummers uitgewisseld en voorzichtig gesmst, ook vandaag. Vandaag ook nog even met haar gechat en het was weer super gezellig. Het is dat het nu bar en boos is op de weg, maar anders had ik vanavond waarschijnlijk met haar in de kroeg gezeten. Ze stond er in ieder geval voor open en als het aan haar ligt spreken we ook snel af. Er is echt wel een soort klik. Ik weet wel dat een chat, mailen of sms anders is als in het echt, en dat het RL kan tegenvallen. Maar we hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses en het is leuk, zelfs zodanig dat ik bijna niet meer aan m'n ex hoef te denken. Ik heb nog een mail van m'n ex in de box staan, maar totaal niet de behoefte om te antwoorden.

Ergens voelt het wel een beetje raar. Het is nu bijna 2 maanden geleden dat ik vrijgezel werd en soms denk ik wel eens: "ga ik niet te snel?". Maar ja, dan ben ik gelukkig wel weer nuchter genoeg om vervolgens te denken: "welnee, het voelt goed, ik ben eindelijk weer vrolijk, geniet er eens van!". En dat ben ik ook van plan. Wie weet waar het op uitdraait allemaal :)

Oh en mocht ik je niet meer spreken, veel plezier op je date morgen. Geniet ervan!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:02:49 #54
189961 ex
aperture science
pi_90056971
Te snel bestaat toch ook niet, als het voor jou goed voelt, is het goed :).
The cake is a lie!
pi_90057085
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef jeice het volgende:

[..]

Nou met mij gaat het eigenlijk ook best goed! Zoals eerder gezegd een leuk contact opgedaan op RP, ken haar nu 3 dagen via de mail/chat daar. En gister hebben we telefoonnummers uitgewisseld en voorzichtig gesmst, ook vandaag. Vandaag ook nog even met haar gechat en het was weer super gezellig. Het is dat het nu bar en boos is op de weg, maar anders had ik vanavond waarschijnlijk met haar in de kroeg gezeten. Ze stond er in ieder geval voor open en als het aan haar ligt spreken we ook snel af. Er is echt wel een soort klik. Ik weet wel dat een chat, mailen of sms anders is als in het echt, en dat het RL kan tegenvallen. Maar we hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses en het is leuk, zelfs zodanig dat ik bijna niet meer aan m'n ex hoef te denken. Ik heb nog een mail van m'n ex in de box staan, maar totaal niet de behoefte om te antwoorden.

Ergens voelt het wel een beetje raar. Het is nu bijna 2 maanden geleden dat ik vrijgezel werd en soms denk ik wel eens: "ga ik niet te snel?". Maar ja, dan ben ik gelukkig wel weer nuchter genoeg om vervolgens te denken: "welnee, het voelt goed, ik ben eindelijk weer vrolijk, geniet er eens van!". En dat ben ik ook van plan. Wie weet waar het op uitdraait allemaal :)

Oh en mocht ik je niet meer spreken, veel plezier op je date morgen. Geniet ervan!
Dank je!
Dat idee had ik ook erg.. Van ga ik niet te snel, maar ja stil blijven staan heeft ook geen nut.. En het voelt eigenlijk ook wel goed :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:20:13 #56
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90057775
als het goed voelt voelt het goed en dan is het een kwestie van gewoon proberen

Ben wel blij te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben als ik zeg dat er na deze relatie nog niks met meisjes is gebeurd laat staan seks.... heb er ook eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan... dacht even dat ik raar was maar na het lezen van jullie posts valt dat dan wel weer mee :)

@ wandering mijn bier consumptie is ook niet zo hoog hoor.... hoewel ik wel moet bekennen dat ik nu wel de kroeg in ga..... even afleiding op de vrijdagavond :)

@ ex en Joycie.... we zijn natuurlijk allemaal wel heeeeeel benieuwd naar jullie verhalen morgen he :)
pi_90057998
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:20 schreef ennudan het volgende:
als het goed voelt voelt het goed en dan is het een kwestie van gewoon proberen

Ben wel blij te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben als ik zeg dat er na deze relatie nog niks met meisjes is gebeurd laat staan seks.... heb er ook eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan... dacht even dat ik raar was maar na het lezen van jullie posts valt dat dan wel weer mee :)

@ wandering mijn bier consumptie is ook niet zo hoog hoor.... hoewel ik wel moet bekennen dat ik nu wel de kroeg in ga..... even afleiding op de vrijdagavond :)

@ ex en Joycie.... we zijn natuurlijk allemaal wel heeeeeel benieuwd naar jullie verhalen morgen he :)
Zal morgen posten als ik thuis ben want ik moet zondag een vroege dienst werken (echt totaal geen zin in haha), en anders wordt het zo lang wachten voor jullie ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:47:27 #58
189961 ex
aperture science
pi_90059214
Ja ben benieuwd met het weer alleen :).
The cake is a lie!
pi_90059437
@ex: Wat heb je van een hond? ;)
Strek je eens uit !
pi_90059696
Is het raar dat ik totaaaaal geen behoefte heb aan andere meisjes?
Zo idioot, ik dacht dat zodra ik vrijgezel was ik helemaal van god los zal gaan,,,,,
pi_90059871
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef GS-Raw het volgende:
Zo idioot, ik dacht dat zodra ik vrijgezel was ik helemaal van god los zal gaan,,,,,
Zooo normaal, toont alleen maar aan dat je gek op 'r was. Beter dan dat je de dag erna alweer op een ander was gedoken. Ik heb hetzelfde, heb er ff totaal geen behoefte aan.
Strek je eens uit !
pi_90060124
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Zooo normaal, toont alleen maar aan dat je gek op 'r was. Beter dan dat je de dag erna alweer op een ander was gedoken. Ik heb hetzelfde, heb er ff totaal geen behoefte aan.
Ik vind het idee zo vreselijk dat er straks een ander aan haar zit, al gaat dat vroeg of laat absoluut gebeuren....
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:09:06 #63
189961 ex
aperture science
pi_90060522
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ex: Wat heb je van een hond? ;)
Jack Russel
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:09:49 #64
189961 ex
aperture science
pi_90060573
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef GS-Raw het volgende:
Heb ik ook ja. Ik was altijd overtuigd dat zodra ik vrijgezel was ik los zou gaan. Mooi niet :P. Dat iemand anders aan haar zou kunnen zitten, dat maakt me dan weer niet zoveel uit :).
The cake is a lie!
pi_90061373
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef ex het volgende:

[..]

Jack Russel
Airedale (langharig)
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:25:07 #66
189961 ex
aperture science
pi_90061430
Cool :), ik ben echt gek op dat beest, heeft me echt door alles heen gesleurd de afgelopen maanden.. Maar tegelijk ook heel dubbel want hij doet me veel denken aan haar.
The cake is a lie!
pi_90061506
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef ex het volgende:

[..]

Heb ik ook ja. Ik was altijd overtuigd dat zodra ik vrijgezel was ik los zou gaan. Mooi niet :P. Dat iemand anders aan haar zou kunnen zitten, dat maakt me dan weer niet zoveel uit :).
Goed zeg! Dat zie ikzelf als iets dat ik redelijk goed los van haar kom. Het zou me weinig tot niets doen als ze nu iemand zou leren kennen of een ONS zou hebben.
Ik heb ook niet meer de nieuwsgierigheid van waar ze zou zijn of wat ze zou doen.

Ergo: een week nadat we uit elkaar waren moest ik mijn oudste hond laten inslapen. Ik nog netjes een smsje gestuurd want zij was gek op die hond en kende haar al met al ook driekwart jaar.
Raad eens? Ik heb 0,0 reactie gehad op dat sms'je. Bijna bizar...
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:28:08 #68
189961 ex
aperture science
pi_90061597
Yup precies, het boeit me gewoon niet meer zoveel. Eerst ging ik steeds kijken of ze thuis was (ze woont dichtbij) en of ze naar feestjes ging en shit.

Nu denk ik echt van sterf maar lekker haha.. Het lijkt echt een onbekende voor me :). Ik ben alleen nog maar met mezelf bezig de laatste tijd. Ik ben nogal een nerd/geek (en trots trouwens hoor.) en ben me huis ook stiekem aan het transformeren in een geek mansion.. Eindelijk is alles doen zoals ik het wil.. Overal gadgets, lomme action figures en dat soort dingen..

Het kleine jongentje in me heeft het nodig :D.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:01:58 #69
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90063669
En Neo-Mullen, hoe heeft je ex het gehad met haar date? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:03:25 #70
189961 ex
aperture science
pi_90063747
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]

Ik heb 0,0 reactie gehad op dat sms'je. Bijna bizar...
Mja, wij hebben deze hond samen uitgezocht, ze liet hem vaker uit dan ik (ik betaalde alleen alles) speelde veel met hem en nu laat ze niks meer horen, ik bedoel dat wij geen contact hebben betekent niet dat ze de hond niet mag zien van mij, vind het ook vervelend voor dat beest.

Ik zou haar bijna mailen zo van joh je mag mij haten, maar denk ff aan dat beest. Maar ergens denk ik ook van stik maar.
The cake is a lie!
pi_90063750
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef goofy_goober het volgende:
En Neo-Mullen, hoe heeft je ex het gehad met haar date? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
Hmm, gezellig en ze gaat volgende week naar Groningen waarschijnlijk... ;(
Nouja, er speelt meer omheen dat me een beter gevoel geeft dan het voor jullie lijkt.

Ik zit er om eerlijk te zijn niet zo heel erg mee. Kan m'n hoofd goed met andere zaken bezig houden, al steekt het soms wel een beetje.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:04:13 #72
189961 ex
aperture science
pi_90063792
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hmm, gezellig en ze gaat volgende week naar Groningen waarschijnlijk... ;(
Nouja, er speelt meer omheen dat me een beter gevoel geeft dan het voor jullie lijkt.

Ik zit er om eerlijk te zijn niet zo heel erg mee. Kan m'n hoofd goed met andere zaken bezig houden, al steekt het soms wel een beetje.
Knap hoor, dat je die vriendschap kan vast houden, ik zou helemaal gek worden denk ik van dat soort contact.
The cake is a lie!
pi_90064027
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef ex het volgende:

[..]

Knap hoor, dat je die vriendschap kan vast houden, ik zou helemaal gek worden denk ik van dat soort contact.
Het is veel te eenzijdig wat jullie horen. Jullie horen van mijn kant alleen maar ellende, daar is dit topic ook voor. Wat jullie niet zien is dat we wel echt hele fijne gesprekken nog hebben, over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik begin steeds beter te kunnen accepteren dat ik niet meer op de hoogste plek sta, maar een wat lagere positie.
Zolang er niemand boven me komt te staan vind ik alles prima, al zal het ooit wel eens anders gaan worden, maar dat zien we dan wel ;)

Het gaat dus eigenlijk best goed met me. Veel goed contact op m'n werk, met vrienden, m'n ex en thuis gaat het ook lekker. Opzich gaat het dus zo slecht nog niet allemaal.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:09:39 #74
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90064116
Inderdaad. Toen ik via via te weten kreeg (zo'n 4 maanden geleden alweer, wat gaat de tijd snel) dat ze met een ander aan het daten was en een foto zag, kreeg ik een heel vervelend knagend en vooral zenuwachtig gevoel.
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:12:37 #75
189961 ex
aperture science
pi_90064254
Hmm, ik dacht laatst dat ze aan het daten was, (bleek later niet zo te zijn) en het deed me niks. Soms denk ik wel is (op sneeuwachtige vrijdag avonden) dat ik een soort Dexter ben, en niet snap wat "liefde" echt is, dat ik gewoon gewend was aan het samen zijn. Niet het moord gedeelte natuurlijk :P maar het emotie gedeelte.

Ik ben sowieso mensen snel zat, de laatste jaren en geef weinig om vriendschappen.

[ Bericht 18% gewijzigd door ex op 17-12-2010 22:22:11 ]
The cake is a lie!
pi_90065020
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zal morgen posten als ik thuis ben want ik moet zondag een vroege dienst werken (echt totaal geen zin in haha), en anders wordt het zo lang wachten voor jullie ;)
Damn... ik heb ook gewoon een date zondag! Haha... nooit verwacht maar na wat smsen vanavond leek het ons toch wel leuk om een drankje te doen en daarna uit eten te gaan. Apart hoor, maar heb er wel zin in! :)
pi_90065444
Hmm, herkennen jullie het dat je je nieuwe date (of mss wel vriendin) aan je ex linkt/vergelijkt?
Ik ben heel bang dat als ik ga daten, dat ik me veel meer ga indenken hoe m'n ex was en dat m'n nieuwe date daarin tegenvalt.
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel, maar misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel...?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90065587
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, herkennen jullie het dat je je nieuwe date (of mss wel vriendin) aan je ex linkt/vergelijkt?
Ik ben heel bang dat als ik ga daten, dat ik me veel meer ga indenken hoe m'n ex was en dat m'n nieuwe date daarin tegenvalt.
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel, maar misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel...?
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik deed in het begin namelijk precies hetzelfde, maar begon na 4 weken juist steeds meer nadelen en minpunten van haar te zien. Nu ik die date heb ben ik eigenlijk totaal niet bezig met vergelijken. Dat deed ik overigens ook niet bij m'n "date" met m'n eerste vriendin, en daar werd het iig een gezellige avond mee :)

Ok, ik heb haar nog niet in het echt gezien, maar heb natuurlijk wel wat voor-informatie in de zin van foto's, gesprekken, interesses enzo. Ach we zien wel hoe het loopt! :)
pi_90066121
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef jeice het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt. Ik deed in het begin namelijk precies hetzelfde, maar begon na 4 weken juist steeds meer nadelen en minpunten van haar te zien. Nu ik die date heb ben ik eigenlijk totaal niet bezig met vergelijken. Dat deed ik overigens ook niet bij m'n "date" met m'n eerste vriendin, en daar werd het iig een gezellige avond mee :)

Ok, ik heb haar nog niet in het echt gezien, maar heb natuurlijk wel wat voor-informatie in de zin van foto's, gesprekken, interesses enzo. Ach we zien wel hoe het loopt! :)
Kijk aan ;) goed om te horen! Succes met je date alvast :D wanneer is ie?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90066177
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kijk aan ;) goed om te horen! Succes met je date alvast :D wanneer is ie?
Thx! Zondag :D

Eerst wat drinken en daarna ergens een hapje eten. Ben benieuwd! :)
pi_90079622
Waarom heb ik nu uitgerekend vandaag een kutdag.. Misschien dat vanavodn wel helpt..

Status: nu al 2 keer op zijn twitter gekeken, 2 keer op haar hyves, 2 keer op haar facebook.. (een internetblock zou niet verkeerd zijn!)
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:24:47 #82
189961 ex
aperture science
pi_90079716
Als je Chrome hebt zijn er plugins voor :P, maar het is gewoon discipline denk ik. Ik heb me eerste date van vandaag gecanceld, en ik denk niet dat de tweede doorgaat.. met dit weer auto rijden is nou niet echt heel slim. Maar die tweede kijk ik nog even aan, het is nog vroeg :).

Verder had ik net een zwak moment en had ik haar bijna ge-emaild. Tot dat gelukkig mijn hoofd het weer van me zwakheid won. :P.. Vandaag lekker gamen, lezen en met de hond wandelen dan maar, er zit niks anders op!
The cake is a lie!
pi_90079886
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom heb ik nu uitgerekend vandaag een kutdag.. Misschien dat vanavodn wel helpt..

Status: nu al 2 keer op zijn twitter gekeken, 2 keer op haar hyves, 2 keer op haar facebook.. (een internetblock zou niet verkeerd zijn!)
Ik ken het.... Ene keer voel je je ontzettend sterk dat je het niet doet, andere keer ben je weer 'zwak' en kan je de verleiding niet weerstaan. Ik denk dat het uiteindelijk niet gaat helpen als je tegen jezelf blijft zeggen dat het niet mag ofzo, want wat doen mensen als iets niet mag...???
Maargoed, eigenlijk moet ik me stil houden want ik ben zelf net zo, boehoehoe ;).
pi_90080024
Urgh ik ben alwéér een keer ingestort.

Net nog eens met mijn ex gebeld en het is echt ontzettend moeilijk. Zij is zo bezig met haar eigen ontwikkeling nog, ik zie dat ze het zoveel makkelijker heeft met onze situatie. Gewoon puur omdat de rust haar goed doet om aan zichzelf te werken. Haar gevoel voor mij is gewoon ondergesneeuwd door dat ik haar natuurlijk ook pijn heb gedaan. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Gister naar de film geweest met een goede vriend en ik kon gewoon mijn aandacht er niet eens bij houden.
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:37:15 #85
189961 ex
aperture science
pi_90080040
Het gaat er denk ik niet om jongens dat je het niet moet mogen, het gaat erom dat je het niet meer wilt. Hou jezelf niet tegen als jij de behoefte voelt kijk er lekker naar. Maar het is heel belangrijk dat je tegelijkertijd leert dat het over is en dat je los moet laten.

Mijn ex en ik zijn niet eens vrienden op Facebook :) ze is er pas aan begonnen nadat het uit was en ze had me uitgenodigd, ik heb hem toen niet geaccepteerd omdat ik niet de behoefte voelde om met haar mijn blijheden en zo te delen (die ik er meestal op post, gehaalde cursussen, leuke trips, leuke dagjes weg + foto's daarvan) en omdat ik hetzelfde van haar niet meer wou weten.
The cake is a lie!
pi_90080081
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef ex het volgende:
Het gaat er denk ik niet om jongens dat je het niet moet mogen, het gaat erom dat je het niet meer wilt. Hou jezelf niet tegen als jij de behoefte voelt kijk er lekker naar. Maar het is heel belangrijk dat je tegelijkertijd leert dat het over is en dat je los moet laten.

Mijn ex en ik zijn niet eens vrienden op Facebook :) ze is er pas aan begonnen nadat het uit was en ze had me uitgenodigd, ik heb hem toen niet geaccepteerd omdat ik niet de behoefte voelde om met haar mijn blijheden en zo te delen (die ik er meestal op post, gehaalde cursussen, leuke trips, leuke dagjes weg + foto's daarvan) en omdat ik hetzelfde van haar niet meer wou weten.
Strek je eens uit !
pi_90080138
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef ex het volgende:

Klopt, ik kijk ook met het idee 'oke, ze is vrij, ze kan en mag anderen hebben, ik heb er niets meer over te zeggen'. En dat niet willen kijken, dat komt vanzelf denk ik....
Ik vind zelf het smsen veel moeilijker om te laten, telefoon heb ik altijd bij me maar mijn pc natuurlijk niet...Gisteren toch weer stomme berichtjes gestuurd waarin ik haar bedankte voor al het moois blablabla. Ik betrap mezelf dr op dat ik exact doe wat ik bij andere mensen 'triest' zal vinden....
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:48:26 #88
189961 ex
aperture science
pi_90080294
Haha, dat schreef ik een paar pagina's terug al, advies geven is zo simpel, maar je er zelf aan houden..

Ik heb een smartphone waar ik eigenlijk alle functies die ik op me pc heb ook heb dus dat maakt de drempel wel lager om het te checken.. Verder zit ik ook altijd wel achter een PC dus tja, ik moet mezelf ook af en toe goed in houden maar het lukt me wel. Ik heb morgen een week niks laten horen & ook niks van haar gehoord en ik denk dat 2 weken totaal geen contact echt zo'n grens is. Dan heb je zolang niks meer gehoord & laten horen dat de behoefte ook verdwijnt.
The cake is a lie!
pi_90080380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef ex het volgende:
Haha, dat schreef ik een paar pagina's terug al, advies geven is zo simpel, maar je er zelf aan houden..

Ik heb een smartphone waar ik eigenlijk alle functies die ik op me pc heb ook heb dus dat maakt de drempel wel lager om het te checken.. Verder zit ik ook altijd wel achter een PC dus tja, ik moet mezelf ook af en toe goed in houden maar het lukt me wel. Ik heb morgen een week niks laten horen & ook niks van haar gehoord en ik denk dat 2 weken totaal geen contact echt zo'n grens is. Dan heb je zolang niks meer gehoord & laten horen dat de behoefte ook verdwijnt.
Ik denk dat gewoon niet weten wat de ander doet of voelt inderdaad 10 keer beter is om je verdriet te verwerken. Zijn jullie er ook zo klaar mee om de heeeele dag maar aan je ex te denken? Het begint me een beetje te slopen, ik kan mijn energie 10 keer nuttiger gebruiken.
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:55:26 #90
189961 ex
aperture science
pi_90080454
Zeker :), het is vervelend dat het terug blijft komen :), maar daar doe je niks aan. Wat ik er zo vervelend aan vind is; ik wil haar niet terug, nu niet morgen niet nooit meer.

Ze is zo respectloos met me om gegaan nadat het uit was/is dat het een extra diepe snee heeft achter gelaten. Maar ik put daar ook wel kracht uit. Zo van ik heb het wel goed gedaan, ik heb wel netjes me excuus aangeboden en ben op me strepen gaan staan toen het echt niet meer anders kon. Ik koos voor mezelf toen het moest. Wat zij (en andere) daar verder bij denken & voelen is hun probleem.

Ik ben blij dat ik het netjes heb gedaan, ook al deed zij dat zeker niet. Ik voelde me er volwassen door :).
The cake is a lie!
pi_90080476
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef ex het volgende:

@ex:Ha kom op! No way voor mij. Natuurlijk wel dat ik niet als een achterlijke haar wil checken, dat heb ik nu al niet meer. Maar stel dat er toch 'n sms of msn-bericht binnenkomt? Ga jij dan los van enige emotie reageren? Je hebt wat met elkaar of je hebt niets met elkaar. Echte liefde blijft hangen in je systeem. Ik ken zelf een voorbeeld bij een vriend die 4jr nadat het uit was die bepaalde ex weer tegenkwam en opnieuw was er die vonk weer tussen hun.
Die twee zijn nu weer 3jr samen en ik moet ze ook niet spreken over mij en m'n ex. Die zijn me een beetje te positief qua advies en roepen ook steeds het hardst dat echte liefde zo weer terug kan komen ;)
Strek je eens uit !
pi_90080601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef ex het volgende:
Zeker :), het is vervelend dat het terug blijft komen :), maar daar doe je niks aan. Wat ik er zo vervelend aan vind is; ik wil haar niet terug, nu niet morgen niet nooit meer.

Ze is zo respectloos met me om gegaan nadat het uit was/is dat het een extra diepe snee heeft achter gelaten. Maar ik put daar ook wel kracht uit. Zo van ik heb het wel goed gedaan, ik heb wel netjes me excuus aangeboden en ben op me strepen gaan staan toen het echt niet meer anders kon. Ik koos voor mezelf toen het moest. Wat zij (en andere) daar verder bij denken & voelen is hun probleem.

Ik ben blij dat ik het netjes heb gedaan, ook al deed zij dat zeker niet. Ik voelde me er volwassen door :).
Wel merkwaardig dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt nadat het uitging en hoe ik er zelf uiteindelijk mee afgerekend heb. Een ex die nadat ze het uitmaakte nog even met een modderschuit langskwam en e.e.a. respectloos gedrag, arrogantie en betweterigheid. Op een gegeven moment was het "tot hier en niet verder!".

Eerlijk is eerlijk; ik kan wel hard roepen dat ik 'r nooit meer terugwil maar als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt? Ach...over dat soort dingen denk ik gewoon niet meer na. Dat heb ik prima kunnen loslaten.
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:03:13 #93
189961 ex
aperture science
pi_90080664
Ik reageer nu al niet meer op sms'jes & berichtjes denk ik (al heb ik ook niks meer gehoord dus dat is wel handig :P) ik denk dat ik hem gewoon weg gooi en het gelijk probeer te vergeten :).
The cake is a lie!
pi_90080795
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef ex het volgende:
Ik reageer nu al niet meer op sms'jes & berichtjes denk ik (al heb ik ook niks meer gehoord dus dat is wel handig :P) ik denk dat ik hem gewoon weg gooi en het gelijk probeer te vergeten :).
Denk je? :Y :N

Laat ik het zo zeggen: Ik heb geen idee of ik dat wel of niet ga doen. Vandaag denk ik 'nee', morgen 'ja', overmorgen weer 'nee'.
Ik geef toe dat ik stevig geraakt ben door haar. Maar wat als dat gezakt is? Het gaat er uiteindelijk om wat er overblijft als de emotie waar je nu in zit weggetrokken is.
Strek je eens uit !
pi_90080945
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef ex het volgende:
Ik wens je veel succes, weg gooien en vergeten kan vrij lastig worden. Zelf heb ik nu denk ik zo'n 4~5 maand geen woord meer contact gehad met mijn ex, niks meer van vernomen maar elke dag denk ik wel een paar keer aan d'r terwijl ik dat echt niet meer wil! Maar helaas vallen die dingen zo lastig uit te schakelen. Als er een nieuwe meid in beeld komt zal het zeker minder worden, had ik de laatste keer ook is alleen niks met die meid geworden maar daarna kwam het wel weer terug in mijn systeem van het alleen zijn enzo.
Ach gewoon rustig aan doen kan het mijzelf wel kwalijk nemen dat ik nog steeds aan d'r denk maar dit helpt toch allemaal niet. Oh en zou d'r trouwens never nooit meer terug willen, smsjes of mailtjes mocht ik die ooit nog spontaan een keer van d'r krijgen dan reageer ik daar niet op. Zoals hierboven geopperd zijn er bij mij ook te grote wonden gemaakt en ik kies nu voor mijzelf!
pi_90081088
Ik heb er over na zitten denk of ik hier wel of niet ga posten, of het me verder zou helpen. Dat weet ik nog niet, wellicht helpt het anderen wel :P vast niet, deed het ook niet bij mij :+

In eerdere topics heb ik meegepost, nadat mijn relatie van 1.5 jaar op de klippen liep. Hoop gebeurd in dat jaar, ben zelf enorm veranderd. Na 3 maanden absolute radiostilte was ik er voor mijn gevoel eigenlijk wel bijna klaar mee. Een vriend van me zei dat hij haar toch nog regelmatig sprak, en dat hij het wel belangrijk vond om mij wat dingen te vertellen.

Kort daarna kregen we weer wat contact, op haar initiatief. Ik bleef erg voorzichtig met mijn gevoelens maar ze waren er nog steeds. In de afgelopen maand hebben we verschillende keren afgesproken, Ook blijven slapen enz... :+ Maar de manier waarop ze mij achter heeft gelaten was ik nog niet vergeten, dus ik bleef voorzichtig.

Afgelopen maandag leek alles nog redelijk goed te gaan, maar 's middags is er iets voorgevallen waar ze exact op reageerde als voorheen. In mijn ogen veel te onredelijk, vet overdreven. Ik ben echt geen jongen die snel moeilijk over iets doet, ga relativeren aan wat ik heb meegemaakt intussen ( o.a. overlijden van mijn moeder ) en dan denk ik jezus meid het is maar waar je een probleem van maakt.

Donderdag 2 u met elkaar gesproken... heb haar verteld hoe ik de dingen zag, en eigenlijk samen de conclusie getrokken dat het zo ook niet kan werken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer ze zelf wat verder in haar leven is, wat meer dingen heeft meegemaakt, dat ze dan heel anders terug kijkt op hoe ik nu ben.

Het is heel erg moeilijk om iets uit te leggen wat je ziet, als de ander het niet kan snappen omdat ze gewoon niet begrijpen waar je het over hebt.

Gister na school de laatste spulletjes die bij mij lagen terug gebracht, ik vond het heel erg moeilijk. Zal vooral de emotionele band missen. Ik zie ook wel de minpunten aan haar, aangezien het men 1e meisje was weet ik ook wel dat er voor mij nog genoeg te leren valt.

Komt wel weer goed uiteindelijk :) Hou verder geen echt contact, omdat ik weet dat dat niet helpt om los te laten. volgende week stuur ik een kaartje voor haar verjaardag, gewoon neutraal :) We kennen elkaar toch nu 2 jaar en hebben veel meegemaakt, tis niet zo dat het uit ruzie gestopt is.
pi_90081164
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb er over na zitten denk of ik hier wel of niet ga posten, of het me verder zou helpen. Dat weet ik nog niet, wellicht helpt het anderen wel :P vast niet, deed het ook niet bij mij :+

In eerdere topics heb ik meegepost, nadat mijn relatie van 1.5 jaar op de klippen liep. Hoop gebeurd in dat jaar, ben zelf enorm veranderd. Na 3 maanden absolute radiostilte was ik er voor mijn gevoel eigenlijk wel bijna klaar mee. Een vriend van me zei dat hij haar toch nog regelmatig sprak, en dat hij het wel belangrijk vond om mij wat dingen te vertellen.

Kort daarna kregen we weer wat contact, op haar initiatief. Ik bleef erg voorzichtig met mijn gevoelens maar ze waren er nog steeds. In de afgelopen maand hebben we verschillende keren afgesproken, Ook blijven slapen enz... :+ Maar de manier waarop ze mij achter heeft gelaten was ik nog niet vergeten, dus ik bleef voorzichtig.

Afgelopen maandag leek alles nog redelijk goed te gaan, maar 's middags is er iets voorgevallen waar ze exact op reageerde als voorheen. In mijn ogen veel te onredelijk, vet overdreven. Ik ben echt geen jongen die snel moeilijk over iets doet, ga relativeren aan wat ik heb meegemaakt intussen ( o.a. overlijden van mijn moeder ) en dan denk ik jezus meid het is maar waar je een probleem van maakt.

Donderdag 2 u met elkaar gesproken... heb haar verteld hoe ik de dingen zag, en eigenlijk samen de conclusie getrokken dat het zo ook niet kan werken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer ze zelf wat verder in haar leven is, wat meer dingen heeft meegemaakt, dat ze dan heel anders terug kijkt op hoe ik nu ben.

Het is heel erg moeilijk om iets uit te leggen wat je ziet, als de ander het niet kan snappen omdat ze gewoon niet begrijpen waar je het over hebt.

Gister na school de laatste spulletjes die bij mij lagen terug gebracht, ik vond het heel erg moeilijk. Zal vooral de emotionele band missen. Ik zie ook wel de minpunten aan haar, aangezien het men 1e meisje was weet ik ook wel dat er voor mij nog genoeg te leren valt.

Komt wel weer goed uiteindelijk :)
Dat is een groot probleem he? Als je in verschillende levensfases zit waar meestal een leeftijd helemaal niks mee te maken heeft. Dat jij of de ander gewoon voor of achter loopt met levenservaring en dat je daardoor heel anders reageert op dingen. Dat botst.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:14:26 #98
189961 ex
aperture science
pi_90082445
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Denk je? :Y :N

Laat ik het zo zeggen: Ik heb geen idee of ik dat wel of niet ga doen. Vandaag denk ik 'nee', morgen 'ja', overmorgen weer 'nee'.
Ik geef toe dat ik stevig geraakt ben door haar. Maar wat als dat gezakt is? Het gaat er uiteindelijk om wat er overblijft als de emotie waar je nu in zit weggetrokken is.
Ik denk het wel ja :), het voelt nu op dit moment als het juiste voor mezelf. Natuurlijk heb ik af en toe de behoefte aan aandacht van haar maar dat druk ik liever de kop in.
The cake is a lie!
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:31:25 #99
189961 ex
aperture science
pi_90082944
Wat ik wel een vervelende bijkomstigheid vind is dat ik op dit moment dingen weer vooruit lijk te schuiven. Ik moet nog best veel doen (je kent het wel van die kleine dingentjes) maar laat een hoop liggen op het moment :'), hoop dat, dat tijdelijk is.
The cake is a lie!
pi_90083609
Gisteren met mijn ex gesproken, en hij is zo over mij. Jammer.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:55:57 #101
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90083677
Misschien kun je dan nu eindelijk eens verder.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:58:21 #102
189961 ex
aperture science
pi_90083740
Zo, todo lijstjes gemaakt + agenda vol geplanned, dat voor uit schuiven moet maar is stoppen :).
The cake is a lie!
pi_90085925
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Urgh ik ben alwéér een keer ingestort.

Net nog eens met mijn ex gebeld en het is echt ontzettend moeilijk. Zij is zo bezig met haar eigen ontwikkeling nog, ik zie dat ze het zoveel makkelijker heeft met onze situatie. Gewoon puur omdat de rust haar goed doet om aan zichzelf te werken. Haar gevoel voor mij is gewoon ondergesneeuwd door dat ik haar natuurlijk ook pijn heb gedaan. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Gister naar de film geweest met een goede vriend en ik kon gewoon mijn aandacht er niet eens bij houden.
Ok, ik heb me zelf weer moet ingepraat met behulp van een goede vriend die het ook moeilijk heeft.

Vanavond bel ik nog een keer met mijn ex. En ik ga voor eens en altijd eruit vissen of haar gevoel door dingen ondergesneeuwd is, of dat het echt minder is.
En dan beslis ik dat ik of geduldig wacht tot ze dingen verwerkt en ik er vanuit dat oogpunt wat vrede mee heb, of dat ik het achter me laat voor eens en altijd verwerk.
pi_90086107
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef Tegan het volgende:
Gisteren met mijn ex gesproken, en hij is zo over mij. Jammer.
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier? ;)
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:22:00 #105
189961 ex
aperture science
pi_90086118
Haha, ondergesneeuwd :D
The cake is a lie!
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:22:25 #106
189961 ex
aperture science
pi_90086136
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier? ;)
W00t inderdaad, een vrouw in dit topic, snel maak een screenshot ;).
The cake is a lie!
pi_90086262
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Ok, ik heb me zelf weer moet ingepraat met behulp van een goede vriend die het ook moeilijk heeft.

Vanavond bel ik nog een keer met mijn ex. En ik ga voor eens en altijd eruit vissen of haar gevoel door dingen ondergesneeuwd is, of dat het echt minder is.
En dan beslis ik dat ik of geduldig wacht tot ze dingen verwerkt en ik er vanuit dat oogpunt wat vrede mee heb, of dat ik het achter me laat voor eens en altijd verwerk.
@HarryDePizzaBakker1:
En daar moet je dus echt mee kappen. Dat is absoluut niet slim om te doen. Wat verwacht je nou? Dat ze jou - terwijl ze alle emotie van jou in haar systeem heeft zitten - even duidelijk en helder antwoord gaat geven?
Geef haar tijd en laat haar zelf komen. Eigenlijk heb je je antwoord nu ook al maar wil je dat niet horen. Iedere keer dat jij weer loopt te hengelen voor antwoorden krijgt ze alleen maar meer sneeuw op haar dak waardoor haar mogelijk echte gevoelens weer verder ondergesneeuwd raken.

Ken je dat verhaal niet van dat je daarmee de mogelijke muurtjes alleen maar dikker en hoger maakt?
Strek je eens uit !
pi_90086546
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@HarryDePizzaBakker1:
En daar moet je dus echt mee kappen. Dat is absoluut niet slim om te doen. Wat verwacht je nou? Dat ze jou - terwijl ze alle emotie van jou in haar systeem heeft zitten - even duidelijk en helder antwoord gaat geven?
Geef haar tijd en laat haar zelf komen. Eigenlijk heb je je antwoord nu ook al maar wil je dat niet horen. Iedere keer dat jij weer loopt te hengelen voor antwoorden krijgt ze alleen maar meer sneeuw op haar dak waardoor haar mogelijk echte gevoelens weer verder ondergesneeuwd raken.

Ken je dat verhaal niet van dat je daarmee de mogelijke muurtjes alleen maar dikker en hoger maakt?
Verdomme man, moet ik je nu ook betalen? Dat is serieus goed advies en even de slap in my face die ik even misschien nodig heb. De vrienden die ik heb zijn niet echt ervaren met relaties, en zijn mij zo emotioneel al helemaal niet gewend dus dit was wel even welkom. Omdat ik met gevoel voor zo zit is mijn rationeel denk vermogen nogal wat minder.

Dat verhaal ken ik niet, care to share? :P
pi_90086622
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Verdomme man, moet ik je nu ook betalen? Dat is serieus goed advies en even de slap in my face die ik even misschien nodig heb. De vrienden die ik heb zijn niet echt ervaren met relaties, en zijn mij zo emotioneel al helemaal niet gewend dus dit was wel even welkom. Omdat ik met gevoel voor zo zit is mijn rationeel denk vermogen nogal wat minder.

Dat verhaal ken ik niet, care to share? :P
http://mens-en-samenlevin(...)-ex-terugkrijgt.html
Strek je eens uit !
pi_90086659
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:22 schreef ex het volgende:

[..]

W00t inderdaad, een vrouw in dit topic, snel maak een screenshot ;).
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!

Heb me net aan gekleed, zo haren doen enzo, en daarna de date.. Heb echt een baksteen in mijn maag lijkt het wel.. Dus iets eten lijkt opeens niet meer zo verstandig, maar goed.. We zien wel wat er gebeurd.. (ben beetje bang dat mijn date een stuk serieuzer is als ik ben.)
pi_90086723
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb me net aan gekleed, zo haren doen enzo, en daarna de date.. Heb echt een baksteen in mijn maag lijkt het wel.. Dus iets eten lijkt opeens niet meer zo verstandig, maar goed.. We zien wel wat er gebeurd.. (ben beetje bang dat mijn date een stuk serieuzer is als ik ben.)
Wat is dat nou? Klinkt als de zenuwen hebben..... Veel plezier jij! :)
Strek je eens uit !
pi_90086776
quote:
Bueno, hartelijk dank voor die link. Ik zal het allemaal eens goed doorlezen en waarschijnlijk kan dat mijn gedachte wel even ontnuchteren en niet meer zo emotioneel zijn. Dat is ook gewoon een probleem ik ben altijd vrij hard van mezelf en lig ik opeens in puin, daar komt ook veel slechts uit zeker nu.
pi_90086864
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat is dat nou? Klinkt als de zenuwen hebben..... Veel plezier jij! :)
Best wel heel erg ja.. Naja komt wel goed :)
pi_90087009
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Best wel heel erg ja.. Naja komt wel goed :)
Zo romantisch! De invallende avond......de donkere straten verlicht door kerstverlichting.... ~:) ....
Strek je eens uit !
pi_90087110
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vast niet. Anders wilde hij me wel terug.
pi_90087151
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien kun je dan nu eindelijk eens verder.
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.
pi_90087222
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Zo romantisch! De invallende avond......de donkere straten verlicht door kerstverlichting.... ~:) ....
Je maakt het nu alleen maar erger hahah!
pi_90087244
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.
Niet elke kerel is hetzelfde.. Dat moet je wel beseffen.. (hoor mij nu)
pi_90087292
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vanwaar deze dramatische gewaarwording? Misschien moet je de boel eens wat gaan relativeren en ook eens vanuit zijn oogpunt bekijken wat er allemaal gebeurd is en kritisch zijn naar je eigen gedrag?
pi_90087379
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha, ik voel me precies hetzelfde, en ik zit pas over 24 uur samen met haar een drankje te doen. Toch nu al een beetje de zenuwen. Zij trouwens ook, stiekem best wel leuk ;) Ze vind het "helemaal leuk en spannend". En ik ook!

Succes vanavond, veel plezier en vooral: geniet ervan! We horen morgen graag van je :)
pi_90087410
Nee, voor hem was het gevoel gewoon weg, en voor mij nog steeds niet. En tuurlijk had ik vervelende eigenschappen en hij ook. Maar daar kon ik wel mee leven. Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
pi_90087517
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
Nee, voor hem was het gevoel gewoon weg, en voor mij nog steeds niet. En tuurlijk had ik vervelende eigenschappen en hij ook. Maar daar kon ik wel mee leven. Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
Dat snap ik je vorige reactie niet echt denk ik.. Van dat niemand je meer zo mag laten voelen. Was het alleen dat zijn gevoel weg was, of heeft hij ook dingen geflikt die niet konden?
pi_90087540
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef jeice het volgende:

[..]

Haha, ik voel me precies hetzelfde, en ik zit pas over 24 uur samen met haar een drankje te doen. Toch nu al een beetje de zenuwen. Zij trouwens ook, stiekem best wel leuk ;) Ze vind het "helemaal leuk en spannend". En ik ook!

Succes vanavond, veel plezier en vooral: geniet ervan! We horen morgen graag van je :)
Dan kunnen we elkaar de hand schudden! Haha.. Ik probeer het vanavond nog wel te posten.. Morgen drukdruk.. Jij als ik je niet meer spreek veel plezier morgen!
pi_90087591
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat snap ik je vorige reactie niet echt denk ik.. Van dat niemand je meer zo mag laten voelen. Was het alleen dat zijn gevoel weg was, of heeft hij ook dingen geflikt die niet konden?
Ik bedoelde dat ik zoveel van hem houd dat ik nog steeds niet verder ben. De gedachte van seks met iemand anders word ik misselijk van. Het gevoel dat ik bedoel is liefdesverdriet.
pi_90087607
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik zoveel van hem houd dat ik nog steeds niet verder ben. De gedachte van seks met iemand anders word ik misselijk van. Het gevoel dat ik bedoel is liefdesverdriet.
Ok nu snap ik hem.. Hoelang is het over?
pi_90087632
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
Meer dan mooi gezegd Tegan. Ben je toch niet zo'n muts als je lijkt op je avatar *) ...
Strek je eens uit !
pi_90087659
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ok nu snap ik hem.. Hoelang is het over?
Officieel een jaar ofzo, onofficieel vijf maanden.
pi_90087794
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Officieel een jaar ofzo, onofficieel vijf maanden.
Klinkt als iets wat heel diep heeft gezeten. Na vijf maanden nog steeds zo diep of merk je wel verschil?
Strek je eens uit !
pi_90087994
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Klinkt als iets wat heel diep heeft gezeten. Na vijf maanden nog steeds zo diep of merk je wel verschil?
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.
pi_90088276
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.
Dan zullen de komende dagen met kerst en oud-en-nieuw ook niet echt helpen ;)

Vind wel dat 'officieel' een jaar geleden en 'onofficieel' 5 maanden geleden een lange tijd terug is om er nog niet klaar mee te zijn. Is daar een reden voor of ben jij gewoon zo'n vechtertje?
Strek je eens uit !
pi_90088622
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hebben jullie lang een relatie gehad?
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:39:16 #132
189961 ex
aperture science
pi_90089695
Ik kan het me wel voorstellen hoor, 6 tot 12 maanden.. :).

Toch jammer dat me date(s) niet door gingen, maar de 2de is verplaatst, de eerste niet want ik vind het toch de moeite niet.. M'n 2de date was een stuk tja uh slimmer, als ik dat zo mag zeggen :). Een stuk meer in mijn straatje in ieder geval qua persoon.

Toch wel een leuke middag gehad :), beetje gamen, 2x een uur met me hond gewandeld (het buikje moet er toch een keer af :P) beetje code knutselen :). Expres geen bier gekocht en een hoop gezond eten.

Hoe is het met jullie?
The cake is a lie!
pi_90090521
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hebben jullie lang een relatie gehad?
3,5 jaar.
pi_90090565
Pfiew net 2 uurtjes uit bed hehe
pi_90090574
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef ex het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, 6 tot 12 maanden.. :).

Toch jammer dat me date(s) niet door gingen, maar de 2de is verplaatst, de eerste niet want ik vind het toch de moeite niet.. M'n 2de date was een stuk tja uh slimmer, als ik dat zo mag zeggen :). Een stuk meer in mijn straatje in ieder geval qua persoon.

Toch wel een leuke middag gehad :), beetje gamen, 2x een uur met me hond gewandeld (het buikje moet er toch een keer af :P) beetje code knutselen :). Expres geen bier gekocht en een hoop gezond eten.

Hoe is het met jullie?
Jammer! Maar wel leuk dat de 2e date is verplaatst :)

Ik heb zo mijn date en heb een baksteen in mijn maag! Hahahah voor de rest gaat het nu wel goed.. Alleen zit weer veel op zijn/haar hyves/twitter/facebook.. Beetje frusty!
pi_90090647
Iedereen weer flink aan de date hier :P
Waarom kent iedereen meisjes die vrijgezel zijn en leuk genoeg om mee af te spreken. Ik ken alleen 'matige' meisjes (qua gedrag met name, soms ook wel uiterlijk) die vrijgezel zijn, en alleen maar leuke/interessante meisjes die allemaal een vriend hebben ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90090651
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dan zullen de komende dagen met kerst en oud-en-nieuw ook niet echt helpen ;)

Vind wel dat 'officieel' een jaar geleden en 'onofficieel' 5 maanden geleden een lange tijd terug is om er nog niet klaar mee te zijn. Is daar een reden voor of ben jij gewoon zo'n vechtertje?
Reden, tja. We zijn eerder uit elkaar geweest voor een paar maanden en toen dacht ik echt dat het over was, en toen kwamen we toch weer bij elkaar. Ik heb het er gewoon moeilijk mee te geloven dat het over is. Bovendien is het voor mij gewoon nog niet klaar. Ik heb het hoofdstuk nog niet afgesloten. Maar misschien komt er nu echt een einde aan. Ik heb geen behoefte aan een ander, ik zie het allemaal wel. Heb nu gewoon even een tijd met mezelf en dan wat de toekomst brengt zie ik dan wel weer.
pi_90090741
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen weer flink aan de date hier :P
Waarom kent iedereen meisjes die vrijgezel zijn en leuk genoeg om mee af te spreken. Ik ken alleen 'matige' meisjes (qua gedrag met name, soms ook wel uiterlijk) die vrijgezel zijn, en alleen maar leuke/interessante meisjes die allemaal een vriend hebben ;(
Ik heb een date met een jongen ;) Misschien moet je nieuwe meiden ontmoeten Neo-Mullen?
pi_90090854
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb een date met een jongen ;) Misschien moet je nieuwe meiden ontmoeten Neo-Mullen?
hehe of achter de jongens aan. Zo te zien genoeg vrijgezellen hier.
pi_90090911
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb pas geleden van baan geswitcht en er werken wel leuke meiden, maar nogmaals: het interessante deel heeft een relatie. Verder heb ik in de kerstperiode weinig tijd om dingen te doen. Ik werk bijna dagelijks en hele dagen.
In januari moet ik maar weer eens wat dingetjes op gaan pakken.
Het worden wel donkere kerstdagen... gedachtes die elke seconde bij haar zullen liggen: "wat doet zij nu" "denkt ze ook aan mij" "wat zou het fijn zijn geweest als ze hier nu bij was"

;( ldvd zuigt bigtime.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Male23 het volgende:

[..]

hehe of achter de jongens aan. Zo te zien genoeg vrijgezellen hier.
Ik pas, sorry kerel ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90091002
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik heb pas geleden van baan geswitcht en er werken wel leuke meiden, maar nogmaals: het interessante deel heeft een relatie. Verder heb ik in de kerstperiode weinig tijd om dingen te doen. Ik werk bijna dagelijks en hele dagen.
In januari moet ik maar weer eens wat dingetjes op gaan pakken.
Het worden wel donkere kerstdagen... gedachtes die elke seconde bij haar zullen liggen: "wat doet zij nu" "denkt ze ook aan mij" "wat zou het fijn zijn geweest als ze hier nu bij was"

;( ldvd zuigt bigtime.

[..]

Ik pas, sorry kerel ;)
Vertel mij wat.. Het zuigt inderdaad. Hopen dat je na de drukke dagen verder kan, en inderdaad dingen kan op pakken. Want stil blijven staan doet alleen maar pijn!
pi_90091043
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Meer dan mooi gezegd Tegan. Ben je toch niet zo'n muts als je lijkt op je avatar *) ...
:+ .
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:19:13 #143
189961 ex
aperture science
pi_90091062
Heb juist wel zin in de feestdagen lekker weg uit het gat waar we allebei wonen, en ver weg naar me ouders toe :-)
The cake is a lie!
pi_90091097
Nou ik neem afscheid.. Ik ga me door de sneeuw wagen.. En proberen mijn date te overleven ;)

Hoop dat jullie allemaal een leuke avond hebben, en jullie je goed gaan voelen, in plaats van kut!
pi_90091106
Waarom houden sommige mensen de profiel pagina's van zijn/haar ex in de gaten? ik heb hier totaal geen behoefte aan eigenlijk. Begrijp ook niet goed waarom je dit zou willen
pi_90091239
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik neem afscheid.. Ik ga me door de sneeuw wagen.. En proberen mijn date te overleven ;)

Hoop dat jullie allemaal een leuke avond hebben, en jullie je goed gaan voelen, in plaats van kut!
Heel veel succes en plezier :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef undissputed het volgende:
Waarom houden sommige mensen de profiel pagina's van zijn/haar ex in de gaten? ik heb hier totaal geen behoefte aan eigenlijk. Begrijp ook niet goed waarom je dit zou willen
Als je degene bent die het uitmaakte dan boeit het je niet zoveel nee. Als je gedumpt bent wil je weten wat hij/zij precies doet. Contact met een ander bijvoorbeeld?
Je voelt nog steeds immens veel voor haar en bent in het begin nog razend benieuwd naar wat ze allemaal uitvreet achter je rug, zodat je zelf ook weet wat je plek is bij haar.
Soms doet dat pijn, soms niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90091425
Ja dat begrijp ik maar persoonlijk zou ik het liever niet weten als ze contact heeft met een ander. Dit om eventuele pijn te vermijden, ik denk dat het beter is om onwetend te blijven op dat gebied
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:50:51 #148
189961 ex
aperture science
pi_90092048
Denk ik ook :), daarom probeer ik ook geen contact te hebben, maar dat is lastig als je dezelfde hobby hebt en daardoor af en toe op dezelfde feestjes + plekken komt.. Al lukt het me de laatste tijd prima!

Ze wil dolgraag vrienden zijn & blijven maar ik kan dat niet met een ex :), nog nooit gekund je hebt altijd alles gedeeld en stond op plek numb. 1 nu ga je ineens plekken omlaag en dat accepteer ik liever niet, dan maar gewoon als een pleister uit mijn leven trekken. Of zoals Jay-Z het zo mooi verwoord: "Either love me, or leave me alone"
The cake is a lie!
pi_90092206
Achja zag gister m'n ex nog lopen naar een andere kroeg met haar nieuwe lover elkaar omarmend terwijl wham - last christmas in de kroeg waar ik was draaide.

Maarja het hoort erbij. De leuke dingen in het leven zouden een stuk minder leuk zijn zonder de erge dingen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:06:03 #150
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90092594
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Male23 het volgende:
Achja zag gister m'n ex nog lopen naar een andere kroeg met haar nieuwe lover elkaar omarmend terwijl wham - last christmas in de kroeg waar ik was draaide.

Maarja het hoort erbij. De leuke dingen in het leven zouden een stuk minder leuk zijn zonder de erge dingen.
Goddamn dude. Dat is echt kut. Deed ze dat omdat ze jou zag staan?
pi_90092632
Dat lijkt me ook echt wel klote idd
pi_90092732
Ik vind het frapant hoe dit toch allemaal werkt...

Als ik gewoon met mijn ''gedachten'' en gevoel in het heden zit, dan voel ik mezelf eigenlijk meer dan prima, ben ik echt super blij met mijn leven en kan ik ook heel goed accepteren dat de situatie tussen mijn ex en mij nu is, zoals deze is...

Soms echter, dan lijkt mijn gevoel weer voor een paar minuuten een jaar terug in de tijd te gaan, en dan krijg ik echt een soort ''steek'', en vind ik het even heel vreemd en lastig om te accepteren dat de afstand tussen ons zo groot is.
Dan ga ik me weer afvragen waarom het toch zo is, dat mijn ex nooit meer contact met me opneemt. We zijn echt super goed uit elkaar gegaan, veel beter dan de meeste stellen. Toen ze met mij had stuurde ze haar ex zo af en toe nog wel eens een sms, maar ik hoor echt NOOIT iets van haar. Andersom ook niet daar niet van, maar toch...

Bedacht me net , dat vanavond de eerste zaterdagavond wordt sinds het uit is, dat ik thuis zit. Volgende week tentamens dus vandaar, voel me al stukken beter dan wanneer ik een paar maanden geleden mijn zaterdagavond thuis zou moeten doorbrengen, maar als vanouds is het ( nog) niet. Merk toch dat ik, ongewild en soms onbewust, mijzelf nog veel te veel aantrek van het leven dat mijn ex leidt. Ik weet echt totaal niet wat ze uitvoert, maar mocht zij een heftige avond hebben wanneer ik thuis zit, dan trek ik me dat nog altijd aan...
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:09:22 #153
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90092740
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Male23 het volgende:

Is het al lang uit?
pi_90092823
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Starkiller het volgende:

[..]

Goddamn dude. Dat is echt kut. Deed ze dat omdat ze jou zag staan?
Het is alweer 9 maand uit ofzo. In de zomer periode nog wel een maand een poging gedaan maar dat werd hem ook niet. Nee dat deed ze niet omdat ik het zag, zo is ze niet. Ik stond toevallig aan de kand van de raampartij waar ze voor langs liep.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:16:32 #155
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90093040
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Male23 het volgende:

[..]

Het is alweer 9 maand uit ofzo. In de zomer periode nog wel een maand een poging gedaan maar dat werd hem ook niet. Nee dat deed ze niet omdat ik het zag, zo is ze niet. Ik stond toevallig aan de kand van de raampartij waar ze voor langs liep.
Damn sowieso is het klote voor je. Ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Op dat moment was ik echt dronken, en liep naar het eerste mooie meisje wat ik tegen kwam en begon spontaan met haar te zoenen. Mijn ex vriendin werd toen woedend, en ze wilde mij zowaar opeens weer terug. Vrouwen zijn soms zo raar joh.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:34:37 #156
189961 ex
aperture science
pi_90093889
@Bartinhoo haha klinkt wel herkenbaar ja.. :) Soms heb je van die flash backs maar, bedenk maar dat die onwijs veel mooier lijken dan dat het was :). Ik heb dat ook wel is maar ik kan dan vrij nuchter een een klote situatie bij bedenken, een ruzie of gezeik om niks en dan ebt het snel weg ;).

Ik ben al de hele avond heerlijk aan het nerden, beetje media streamers aan het uit zoeken en zo die ik mezelf volgende maand kado ga doen :D.. Zo even fijn the Town kijken, schijnt echt een killer film te zijn.

Het kan me nu ook niks meer schelen dat ik thuis zit, en zij misschien wel uit is.. Zo ging het de eerste paar weken wel inderdaad.
The cake is a lie!
pi_90094539
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef Starkiller het volgende:

[..]

Damn sowieso is het klote voor je. Ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Op dat moment was ik echt dronken, en liep naar het eerste mooie meisje wat ik tegen kwam en begon spontaan met haar te zoenen. Mijn ex vriendin werd toen woedend, en ze wilde mij zowaar opeens weer terug. Vrouwen zijn soms zo raar joh.
Hehe daarna ook met, naar mijn mening, de mooiste/leukste dame van de stad gezoend en samen naar huis gelopen, gezellig in de sneeuw. Zat al achter haar aan voordat ik wat met mijn ex kreeg haha. Mijn ex die wist dat en hebben er zelfs tijdens de relatie nog weleens ruzie over gehad haha. Denk ook niet dat m'n ex het leuk vindt als ze het hoort maar dat boeit me niks.

Ik ben zeker wel over haar heen. Maar vind het hier ook eigenlijk best wel gezellig. Dus kom nog steeds terug om te kijken.
pi_90094721
Best gezellig zegt ie dan _O-
pi_90094766
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Best gezellig zegt ie dan _O-
hehe ja vreemde omschrijving. Maar mooi om de verhalen allemaal te lezen :) en de progressie natuurlijk
pi_90094994
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Male23 het volgende:

[..]

hehe ja vreemde omschrijving. Maar mooi om de verhalen allemaal te lezen :) en de progressie natuurlijk
@Male23: Jij verdient een slotje met die opmerkingen van je :+ ...
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:29:17 #161
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90096214
het is weer eens zover vandaag... gister gezellig avond gehad in de kroeg en vandaag ook best wel druk met verjaardag van familie etc maar ze zit alweer de hele dag in mijn... vraag me steeds maar af waarom ze niet op msn is (wat ze de afgelopen echte bijna altijd was) of ze me geblockt heeft of dat ze met haar nieuwe lover aan de gang is....

Ga straks nog op stap maar merk gewoon dat ik vooraf al geen zin heb door dit gedoe... het is zo lastig haar uit mijn hoofd te houden...
En ik weet ook wel dat het zo dus niet werkt.. dat haar gevoel blijkbaar weg is maar er is nooit wat voorgevallen tussen ons...het is echt te raar voor woorden.
Heb even het verhaal van die link hierboven gelezen en een deel daarvan is zeker waar... maar ik begrijp mezelf gewoon niet meer.... heb geen behoefte aan meiden, als ik er een zie krijg je meteen de vergelijking met etc..
Ik blijf maar proberen de zaken te begrijpen maar ik kom er echt niet achter.....getver
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:44:31 #162
189961 ex
aperture science
pi_90096945
Nee naar is dat.. want er valt ook niks te begrijpen.. Er is geen rationele uitleg voor, het is gewoon ineens over :). Naar lijkt me dat.

Bij ons was het gewoon 4 dagen knallende ruzie :P en ik wou niet meer accepteren dat ze haar zin door drukte. Ik weet het nog goed want op mijn Spotify speelde die avond het volgende nummer:

Ik was het gewoon zo zat om voor de zoveelste keer wat op te geven op mijn 23ste en het was ook gewoon niet eerlijk en het sloeg nergens op.

Als ik dat nummer nu hoor word ik weer vrolijk :), raar is dat.
Dit is ook een fijne:

The cake is a lie!
pi_90097433
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:44 schreef ex het volgende:
Bij ons was het gewoon 4 dagen knallende ruzie :P en ik wou niet meer accepteren dat ze haar zin door drukte.
Daar zou ik heel wat voor over hebben gehad; ik heb totaal geen ruzie gehad. Het liep de laatste maanden juist helemaal top, maar anderhalve dag later een mailbericht met 3blz Word-doc aan achterdocht en zwarte speculaties waar ook nog eens geen reet van klopte. Tot nu toe heeft ze 0,0 inhoudelijk willen reageren op mijn vragen waar ze eea op baseerde. :(
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:59:42 #164
189961 ex
aperture science
pi_90097722
Pff, allemaal opgekropt waarschijnlijk, denk dat ze daar al weken al dan niet maanden mee rond liep..

Naar he.. liefde :), en tegelijk zo fijn als het wel goed gaat :D. Ik begin me langzaam te beseffen dat ik misschien toe ben aan iets nieuws.. Gewoon een leuk meisje om mee te daten, af te spreken en te chillen. Niet gelijk een relatie maar eerder een hele goede vriendin. Moet wel te regelen zijn toch.. Ik lees alleen maar gasten die in de friendszone belanden, ik wil het graag expres :P.
The cake is a lie!
pi_90097826
Mensen met de dates: succes
Mensen die thuis blijven: Ga wat leuks doen
Mensen die de stad in gaan: Misschien tot zo :)
pi_90097852
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Male23 het volgende:
Mensen met de dates: succes
Mensen die thuis blijven: Ga wat leuks doen
Mensen die de stad in gaan: Misschien tot zo :)
Too cold.
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:03:46 #167
189961 ex
aperture science
pi_90097872
Ik kan de stad niet in :D, geen bussen, met me auto is ook niet verantwoordelijk.. Ik ben gedoemd thuis te zitten vanavond.
The cake is a lie!
pi_90098046
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef ex het volgende:
Gewoon een leuk meisje om mee te daten, af te spreken en te chillen. Niet gelijk een relatie maar eerder een hele goede vriendin. Moet wel te regelen zijn toch.. Ik lees alleen maar gasten die in de friendszone belanden, ik wil het graag expres :P.
Nou ik moet je zeggen dat ik het ergens ook wel heel erg fijn vond dat ik in de periode na de eerste break-up niet met mijn piemel dacht toen ik meisjes aansprak. Dat maakt het ineens zo veel makkelijker :) En dan merk je ineens dat er best wel leuke meisjes zijn zonder er meteen iets achter te zoeken.

En je moet maar zo denken, de meeste meisjes hebben ook vriendinnen waar vast wel iets leuks tussen zit :)
pi_90098053
Fiets? Lopen? Ik moet ook lopen.
pi_90098183
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef ex het volgende:
Ik kan de stad niet in :D, geen bussen, met me auto is ook niet verantwoordelijk.. Ik ben gedoemd thuis te zitten vanavond.
@Ex: Met jouw auto is toch altijd onverantwoordelijk? :Y
Strek je eens uit !
pi_90098272
Ach hoezo gedoemd alleen thuis zitten?; ik heb de open haard in de hens, de honden en de kat liggen ervoor te genieten, mijn laptopje op de bank, zat te zien op tv en evt nog 'tig dvd's die ik achter loop :)
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:26:45 #172
189961 ex
aperture science
pi_90098711
Hoezo, ik heb een hartstikke goede leasebak. Alleen jammer dat hij onder een laag sneeuw van 50 cm staat.

Ja ik moet het ook niet zo negatief zien.. Mijn hond ligt ook bij me kacheltje, en ik ben ook een filmpje aan het kijken met een lekker glas whiskey.. Het is best goed zo :).
The cake is a lie!
pi_90099546
Ik heb maar knopen door gehakt en ik ga de deur niet meer op een kier zetten. Ik heb netjes gebracht dat het echt over is nu en dat ik het ga proberen te verwerken. Dat half bakken "ik moet nog aan mezelf werken maar hou toch wel van je" kan ik niet aan.
pi_90099951
Ik denk dat ik een zwakke plek heb geraakt bij mijn ex. Dat is goed, want daaruit blijkt dat hij toch niet zo over me is als ik dacht. Verder, zolang hij niet van gedachten verandert kan ik maar beter verder gaan met loslaten. Wel mooi hoe die dingen lopen :+ .
pi_90100563
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef ex het volgende:
@Bartinhoo haha klinkt wel herkenbaar ja.. :) Soms heb je van die flash backs maar, bedenk maar dat die onwijs veel mooier lijken dan dat het was :). Ik heb dat ook wel is maar ik kan dan vrij nuchter een een klote situatie bij bedenken, een ruzie of gezeik om niks en dan ebt het snel weg ;).

Ik ben al de hele avond heerlijk aan het nerden, beetje media streamers aan het uit zoeken en zo die ik mezelf volgende maand kado ga doen :D.. Zo even fijn the Town kijken, schijnt echt een killer film te zijn.

Het kan me nu ook niks meer schelen dat ik thuis zit, en zij misschien wel uit is.. Zo ging het de eerste paar weken wel inderdaad.
Ja dat is zeker waar :) In mijn geval weet ik zelfs zeker, dat mijn situatie nu beter is dan toen.
Ik zat ook absoluut niet goed in mijn vel die tijd door de relatie. Ik kon niet trots zijn op mijn vriendin. Hield echt zielsveel van haar door haar toewijding en aanhankelijkheid, maar de echte persoonlijke klik miste ik.
Toch doet het me weinig nu, als ik dit voor mezelf opnoem. Als ik eerlijk ben, mis ik mn ex gewoon. Denk niet eens dat ik haar terug zou willen als vriendin, maar anderzijds vind ik haar een keer in de 5 weken, 5 minuten spreken wel heel weinig. Heel vreemd dus..

Soms denk ik wel eens, zal ik haar eens vragen of ze zin heeft om gewoon eens een keer af te spreken. Ze heeft dit zovaak gezegd dat ze dit wel leuk zou vinden, maar ze neemt ook geen initiatief...Kennelijk zit ze er dus ook niet op te wachten...

Nerden is toch ook een avondje lekker! Zit nu ook voor het eerst sinds tijden thuis op zaterdagavond. Toch voelt het (helaas) nog niet helemaal zo als toen het was voordat ik ooit een relatie heb gehad. Sinds het uit is voel ik telkens een bepaalde druk om sociaal niet te falem, of althans in ieder geval niet onder te doen voor mijn ex.... Dat wil ik echt graag loslaten..

Uit dat punt komt gelijk een vraag van mij. Lees hier wel eens posts van mensen die zeggen, dat alle mensen die ooit een relatie hebben gehad ( die ook uit is gegaan), altijd een bepaalde 'bagage'met zich meedragen, als een soort litteken waar je nooit meer 100 % vanaf komt oid.
Zien jullie hier iets in, of is dat complete bullshit? Ik merk zelf wel dat het telkens (al is het heel langzaam ) wel weer beter gaat, maar denk niet dat ik me ooit nog dat ''onbeschreven blad'' zal voelen zoals ik dit voor mijn eerste relatie had...
pi_90100609
Whoppa, klap in het gezicht, maar eveneens verzachtende omstandigheden. :{ Lastig lastig lastig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90100736
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoppa, klap in het gezicht, maar eveneens verzachtende omstandigheden. :{ Lastig lastig lastig.
@Neo-Mullen:
Sorry, had even de ondertitels uitgezet.....hoe bedoel je dat?
Strek je eens uit !
pi_90100872
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Neo-Mullen:
Sorry, had even de ondertitels uitgezet.....hoe bedoel je dat?
Blijft bij de jongen slapen komende week waar ze afgelopenw eek ook mee had afgesproken. Dat is de klap.
Verzachtende omstandigheden: ze hebben afgelopen keer tegen elkaar gezegdf geen relatie met elkaar te willen. Ook zei ze dat ze geen zin heeft om 'iets' met hem te doen als ze blijft slapen.
Plus, ik heb 3 januari wel met d'r afgesproken. Denk dat dan een hele hoop tegen elkaar zal worden verteld en dat het gaat helpen met afsluiten. Met die instelling ga ik er ook heen, en niet met valse hoop.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90101692
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik heb maar knopen door gehakt en ik ga de deur niet meer op een kier zetten. Ik heb netjes gebracht dat het echt over is nu en dat ik het ga proberen te verwerken. Dat half bakken "ik moet nog aan mezelf werken maar hou toch wel van je" kan ik niet aan.
Dus ook even geen contact nu hé, geen afspreken bellen mailen smsen.

quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik een zwakke plek heb geraakt bij mijn ex. Dat is goed, want daaruit blijkt dat hij toch niet zo over me is als ik dacht. Verder, zolang hij niet van gedachten verandert kan ik maar beter verder gaan met loslaten. Wel mooi hoe die dingen lopen :+ .
Wat heb je gedaan dan? Zoals je het brengt denk ik, jeetje wat een kutwijf. Je ex proberen te raken met dingen, daar schiet je toch geen fuck mee op! Ik hou echt de eer aan mezelf hoor... Waar ben je mee bezig als je die zwakke plekken op zoekt?

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Uit dat punt komt gelijk een vraag van mij. Lees hier wel eens posts van mensen die zeggen, dat alle mensen die ooit een relatie hebben gehad ( die ook uit is gegaan), altijd een bepaalde 'bagage'met zich meedragen, als een soort litteken waar je nooit meer 100 % vanaf komt oid.
Zien jullie hier iets in, of is dat complete bullshit? Ik merk zelf wel dat het telkens (al is het heel langzaam ) wel weer beter gaat, maar denk niet dat ik me ooit nog dat ''onbeschreven blad'' zal voelen zoals ik dit voor mijn eerste relatie had...
Ik heb nu mijn eerste echte relatie achter de rug, en ja.. ik denk eerlijk gezegd dat ik nu toch wat voorzichtiger ben om mijn echte hart bloot te geven. Buiten dat heb ik andere bagage die in mijn ogen veel zwaarder mee telt in hoe ik dingen zie :P Moet voor mezelf nu ook niet een te hoge verwachting maken want dan heb ik de komende 80 jaar geen vriendin meer :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wát er dan ook wel of niet gebeurd, het is je vriendin niet meer. ;) Als je nou eens stopt met dat contact zoeken dan ga je je vanzelf minder druk maken om wat zíj doet.
pi_90101930
Nou ik ben weer thuis....

De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
(maar ik heb wel lekker gegeten :p)
pi_90101944
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:

Wát er dan ook wel of niet gebeurd, het is je vriendin niet meer. ;) Als je nou eens stopt met dat contact zoeken dan ga je je vanzelf minder druk maken om wat zíj doet.
Geloof me, dat is niet zo.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:

De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
Sow, jij bent snel klaar
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90101991
quote:
[..]

Wat heb je gedaan dan? Zoals je het brengt denk ik, jeetje wat een kutwijf. Je ex proberen te raken met dingen, daar schiet je toch geen fuck mee op! Ik hou echt de eer aan mezelf hoor... Waar ben je mee bezig als je die zwakke plekken op zoekt?
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.
pi_90102011
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geloof me, dat is niet zo.

[..]

Sow, jij bent snel klaar
Ja inderdaad.. Wel positief want moet morgen om kwart voor 7 weer de deur uit.. Maar ik had het anders verwacht..
pi_90102069
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Neo-Mullen op 18-12-2010 23:42:03 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90102175
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.
Wat heb je daar nou aan ???? dit klinkt niet echt goed.
Wel eens gedacht aan professioneel gesprek , want sorry dit is niet echt gezond meer.
Hou de eer eens aan jezelf in plaats van dit zielige gedrag.
pi_90102179
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geloof me, dat is niet zo
Als jij nog zo'n 10 keer je voet stoot tegen dezelfde steen dan ga je hopelijk je mening bijstellen. Dit is echt zelfmarteling man.

En je klinkt als een irritante ex Tegan. Zoals CP al zegt, houd de eer liever aan jezelf.
pi_90102234
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geluk bij een ongeluk :P, daten?
Jij had het toch druk ;)
pi_90102531
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Neo-Mullen op 18-12-2010 23:41:51 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90102537
Iedereen die hier zit is gekwetst door een verbroken relatie. Op een gegeven moment ga je hier weer weg / post je hier niet meer omdat je niet meer zo gekwetst bent. ( of je vind het leuk om te lezen / adviseren :+ )

Je hebt geleerd hoe je er mee om moet gaan, en hopelijk pas je het toe in een volgende relatie.

Sommigen posten hier echter al heel lang, die lijken niks te leren ;)

Het gaat er niet om wat voor verschrikkelijks je allemaal hebt meegemaakt, en door wie dat kwam. Het gaat er om hoe je er mee omgaat, daar draait het om.
pi_90102631
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
valt altijd wel een mouw aan te passen :P
Wat zei je?

"Valt altijd wel een vrouw aan te passen?" ;)
Strek je eens uit !
pi_90103807
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wat heb je daar nou aan ???? dit klinkt niet echt goed.
Wel eens gedacht aan professioneel gesprek , want sorry dit is niet echt gezond meer.
Hou de eer eens aan jezelf in plaats van dit zielige gedrag.
En wat is er nu niet gezond? Je weet niet eens wat er gezegd is.

Hoezo houd de eer aan jezelf? Ik heb mezelf helemaal niet verlaagd tot een zielig niveau hoor.
pi_90104042
Smsjes naar je ex sturen van het is nog niet over getuigd naar mijn idee niet echt van klasse hoor.
En Tegan geef zelf eens toe , je zit hier al een hele tijd, meerdere mensen in dit topic zijn verder gegaan , jij blijft jezelf maar pijnigen.
Je blijft steeds bij dat ene steken, en gaat niet verder. Je zou toch een keer moeten verder gaan.
pi_90104178
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Smsjes naar je ex sturen van het is nog niet over getuigd naar mijn idee niet echt van klasse hoor.
En Tegan geef zelf eens toe , je zit hier al een hele tijd, meerdere mensen in dit topic zijn verder gegaan , jij blijft jezelf maar pijnigen.
Je blijft steeds bij dat ene steken, en gaat niet verder. Je zou toch een keer moeten verder gaan.
Dat heb ik niet gezegd.

Verder kan ik toch niet doen alsof ik verder ben dan ik daadwerkelijk ben.
pi_90104588
Lekker boeiend hoe lang iemand erover doet om het te verwerken. De een heeft er een jaar voor nodig, de ander een paar maanden. We kunnen ook niet relaties gaan vergelijken, omdat de een mss een veel intensere band heeft gevoeld in een paar maanden dan een ander heeft na een relatie van een aantal jaar.
pi_90104968
quote:

[..]

Dus ook even geen contact nu hé, geen afspreken bellen mailen smsen.

[..]

Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.

[ Bericht 0% gewijzigd door HarryDePizzaBakker1 op 18-12-2010 23:58:16 (Extreem slechte typo ) ]
pi_90105125
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.
Strek je eens uit !
pi_90105581
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]

Juiste insteek :) Het is wel moeilijk hoor... Toen ik na 3 maanden men ex sprak was het btje ongemakkelijk maar toch nog wel ergens vertrouwd, en voelde me nog steeds aangetrokken tot haar. Je mag best terug denken aan de mooie tijd hoor, dat doe ik best vaak ook trouwens. Je hebt als het goed is ook een hele hoop leuke dingen meegemaakt samen.

Zolang je jezelf maar geen valse hoop blijft voorhouden als je ergens diep toch weet dat het over is. Het werkt namelijk niet... Breekt toch weer op als je bij elkaar komt. Veranderen is heel moeilijk, en vaak gebeurd dat alleen in extreme situaties.
  zondag 19 december 2010 @ 00:24:01 #198
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90106178
quote:

[..]

Beetje aan het doorslaan? Wraakgevoelens? :{
pi_90106271
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Beetje aan het doorslaan? Wraakgevoelens? :{
Nee, en nee.
  zondag 19 december 2010 @ 00:27:18 #200
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90106336
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
( of je vind het leuk om te lezen / adviseren :+ )
Dit. :Y
  zondag 19 december 2010 @ 00:28:58 #201
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90106430
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, en nee.
Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.
pi_90106588
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.
Dat heb ik niet gesmst.
  zondag 19 december 2010 @ 00:32:45 #203
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_90106622
Dat van Tegan is waarschijnlijk buiten de context, zo niet, dan ben ik het met de rest eens.

Het kan prettig zijn te merken dat je ex jou (ook) niet 1-2-3 verwerkt. Maar het is en blijft voorbij, dus praktisch gezien heb je er helemaal niets aan.
pi_90106681
Jammer dat hier altijd zo hard wordt gezegd dat mensen dit en dit moeten doen. Er is een groot verschil tussen advies geven en zeggen 'verbreek contact' 'laat hem/haar met rust' 'doe dit niet' 'doe dat niet'.
Kijk, mensen willen hier hun verhaal kwijt en tips, geen eisen. Het is veel te makkelijk om te zeggen dat iemand iets MOET doen, omdat dat zogenaamd beter is. Er speelt vaak veel meer achtergrond mee en daar bovenop ook nog eens een shitload aan emoties.

No offence, naar niemand niet. Jullie hebben me heel erg geholpen, alleen al door m'n zooi te lezen, maar soms kunnen dingen ook subtieler en vriendelijker en minder eisend worden gebracht.

ANyway: ik voel me atm wel redelijk, ondanks het minder leuke nieuws dat ik eerder vanavond meldde.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90106686
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef EviL_AleX het volgende:
Dat van Tegan is waarschijnlijk buiten de context, zo niet, dan ben ik het met de rest eens.

Het kan prettig zijn te merken dat je ex jou (ook) niet 1-2-3 verwerkt. Maar het is en blijft voorbij, dus praktisch gezien heb je er helemaal niets aan.
Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaien 8)7 .
  zondag 19 december 2010 @ 00:35:23 #206
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90106737
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gesmst.
quote:
ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren.
pi_90106841
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

[..]

Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.
pi_90106859
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaien 8)7 .
Dit was mijn hele punt, verder niets.
pi_90106866
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jammer dat hier altijd zo hard wordt gezegd dat mensen dit en dit moeten doen. Er is een groot verschil tussen advies geven en zeggen 'verbreek contact' 'laat hem/haar met rust' 'doe dit niet' 'doe dat niet'.
Kijk, mensen willen hier hun verhaal kwijt en tips, geen eisen. Het is veel te makkelijk om te zeggen dat iemand iets MOET doen, omdat dat zogenaamd beter is. Er speelt vaak veel meer achtergrond mee en daar bovenop ook nog eens een shitload aan emoties.

No offence, naar niemand niet. Jullie hebben me heel erg geholpen, alleen al door m'n zooi te lezen, maar soms kunnen dingen ook subtieler en vriendelijker en minder eisend worden gebracht.

ANyway: ik voel me atm wel redelijk, ondanks het minder leuke nieuws dat ik eerder vanavond meldde.
Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.

Advies is prima, daar is dit draadje ook voor. Maar het geven van waarde-oordelen is toch van een heel andere orde. Dat impliceert wel een enorme deskundigheid. En elke deskundige zou direct zelf zeggen dat ie hier volstrekt geen waarde-oordeel kan geven... ;)
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 00:40:34 #210
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_90106998
@Neo-Mullen

De weg weten en hem bewandelen zijn 2 verschillende dingen, maar dat doet niets af aan de weg.

Ik ben van mening dat wat betreft emoties we veel meer zelf te beslissen hebben dan we vaak vermoeden, maar dat het wel een kwestie van aanpakken is. Neemt niet weg dat je je niet volledig kut mag voelen zo af en toe.

Maar goed, zo vaak ben ik niet meer in dit topic, lurk af en toe alleen nog wel eens wegens Tegan ;)
pi_90107245
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef EviL_AleX het volgende:
@Neo-Mullen

De weg weten en hem bewandelen zijn 2 verschillende dingen, maar dat doet niets af aan de weg.

Ik ben van mening dat wat betreft emoties we veel meer zelf te beslissen hebben dan we vaak vermoeden, maar dat het wel een kwestie van aanpakken is. Neemt niet weg dat je je niet volledig kut mag voelen zo af en toe.

Maar goed, zo vaak ben ik niet meer in dit topic, lurk af en toe alleen nog wel eens wegens Tegan ;)
Why?
  zondag 19 december 2010 @ 00:48:24 #212
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_90107365
Omdat ik benieuwd ben naar je vooruitgang. Je zat al hier toen ik een aardige tijd zelf hier "klant" was.

Ik ben zeer benieuwd naar wanneer het voorbij is.
pi_90107543
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.
Miscommunicatie, het grootste kwaad in de wereld :) ;)

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.

Advies is prima, daar is dit draadje ook voor. Maar het geven van waarde-oordelen is toch van een heel andere orde. Dat impliceert wel een enorme deskundigheid. En elke deskundige zou direct zelf zeggen dat ie hier volstrekt geen waarde-oordeel kan geven... ;)
Ach weet je wat het is... Je leert dingen pas echt als je ze zelf meemaakt. Tot die tijd kan iedereen van alles zeggen, maar meestal doe je er achteraf pas iets mee. Is niet erg, is met bijna alles zo. Je kunt natuurlijk ook alleen maar leren van je eigen ervaringen.

Ik vind het heerlijk om als ik me kut voel naar liedjes van Acda en de Munnik te luisteren. Ze verwoorden dingen prachtig, hier komt een toepasselijke voor nu:

quote:
hier komt weer zon advies let op, vraag aan niemand ooit advies, ze zullen het geuren met de kleur van eigen falen
pi_90108562
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Juiste insteek :) Het is wel moeilijk hoor... Toen ik na 3 maanden men ex sprak was het btje ongemakkelijk maar toch nog wel ergens vertrouwd, en voelde me nog steeds aangetrokken tot haar. Je mag best terug denken aan de mooie tijd hoor, dat doe ik best vaak ook trouwens. Je hebt als het goed is ook een hele hoop leuke dingen meegemaakt samen.

Zolang je jezelf maar geen valse hoop blijft voorhouden als je ergens diep toch weet dat het over is. Het werkt namelijk niet... Breekt toch weer op als je bij elkaar komt. Veranderen is heel moeilijk, en vaak gebeurd dat alleen in extreme situaties.
Zeker, vooral in het begin was er echte kalverliefde waar ik me zelfs in verloor. Dat zijn prima tijden om aan terug te denken, en in september is er nog een leuke vakantie geweest. Maar er is ook over en weer veel gebeurd wat niet door de beugel kan. Elkaar onbewust verwaarlozen enzo.

En op zich is het wel een extreme situatie, iemand van bijna 23 die eigenlijk gewoon in haar pubertijd komt. Haar hele jeugd extreem beschermt en niet de grote mensen wereld heeft gezien. Dat breekt nu op :) en ze zal nog veranderen vast en zeker. Maar ik weet niet hoe ze zal veranderen, kan meer dan ooit van haar houden, of haar het grootste kutwijf ter wereld vinden. Dat is een te grote onzekerheid.
  zondag 19 december 2010 @ 01:20:34 #215
189961 ex
aperture science
pi_90108903
Zucht, ik kan niet slapen.. Alles flitst weer is ouderwets door me hoofd alsof het gister gebeurd is.. Balen!
The cake is a lie!
pi_90108975
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef ex het volgende:
Zucht, ik kan niet slapen.. Alles flitst weer is ouderwets door me hoofd alsof het gister gebeurd is.. Balen!
Kom op kerel. Daar het verleden niet je toekomst bepalen. You're in control. Pak een pilsje, game nog even, weet ik veel wat je graag doet. Is er een huisdier die je even aandacht kan geven?
  zondag 19 december 2010 @ 01:29:22 #217
189961 ex
aperture science
pi_90109233
Mijn hond slaapt al ;) gewoon weer even doorbijten dan maar. Alles is tijdelijk.
The cake is a lie!
pi_90109267
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef ex het volgende:
Mijn hond slaapt al ;) gewoon weer even doorbijten dan maar. Alles is tijdelijk.
Luie honden ook! :P Even doorbijten dan, probeer het te relativeren. Dat roep ik even makkelijk zo ;-)
  zondag 19 december 2010 @ 03:47:14 #219
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90112377
net terug uit de stad.... weer het zelfde gezeik als twee weken terug... ik snap er echt geen hout van... ik sta in de kroeg... zie haar nichtje weer binnen komen zeg hoi en zij komt er weer met afgewend hoofd op 5 centimeter afstand achteraan zonder ook maar iets te zeggen of uberhaupt maar te doen alsof ze me opmerkt.... echt dat hele bewuste negeren...
Heb haar eventjes van een afstandje gezien en heel raar viel het me op dat ze met haar nieuwe bril ontzettend op haar nichtje leek.... en dat vind ik nou niet echt een aantrekkelijke meid....stom he.
Ze was volgens mij weer snel weg want toen ik terug kwam van uit een ander gedeelte van de kroeg heb ik haar niet meer gezien....raar.... aan de ene kant irriteert het me aan de andere kant denk ik als het zo moet dan val je maar helemaal kapot (no offence)

Stomme is trouwens ook dat er echt wel leuke meiden in de kroeg lopen (eentje die ik nu al voor de 4de week achter elkaar zie en die er goed uitziet en me best leuk lijkt) ben alleen ter beroerd me bek open te doen.... weet niet of ik niet durf ofdat ik er gewoon nog niet aan toe ben,......
Iemand nog tips om over de koud watervrees bij meiden heen te komen???
pi_90113044
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:

Dan kunnen we elkaar de hand schudden :) Bij mij verliep ie ook niet zoals verwacht. Hij was ivm omstandigheden naar vanavond verplaatst, en dan in de vorm van stappen. Het was opzich wel gezellig, leuke tent ook wel, en we hebben lekker gekletst. Maar de 'klik' die we nog hadden met het chatten en smsen was er (iig voor mij) niet meer. Jammer, maar wel een leuke avond gehad! En het bevestigde nog maar eens dat ik de komende tijd vooral lekker moet gaan stappen, want ook zonder alcohol had ik best een leuke avond, laat staan met ;)

Wat dan wel weer apart is, alsof ze het aanvoelde, mijn eerste vriendin smste me vandaag weer vanuit het niks en dat bracht me eigenlijk best wel in de war. Ik heb een uurtje later wat teruggestuurd maar sindsdien niks meer gehoord :? Ik snap er af en toe niks meer van hoor. Eerst laat ze een tijd niks van zich horen, gisteravond smsen we wat over en weer en wenst ze me een prettig weekend, en de volgende dag smst ze weer hoe mijn avond was geweest? Ik denk dat ik haar zo maar een smsje stuur, dat als ze morgen niks te doen heeft ik haar meeneem voor een borrel, etentje of misschien een bios. Dus niet zozeer een vraag, maar een mededeling :+ Misschien moet ik er juist wel wat druk achter gaan zetten. Tenminste, zo voelt het soms richting haar, want de drang om een nieuwe "relatie" te zoeken is er nog niet echt.
  zondag 19 december 2010 @ 10:25:15 #221
189961 ex
aperture science
pi_90114416
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten?

Kijk wat ik wel heb, vrienden, een huis, een auto, een goede baan, een goed lopend eigen bedrijf & een super lieve hond (nog wel het belangrijkste).

Ik vind het echt tijd voor mezelf om te stoppen met zielig doen en gewoon de shit te gaan doen die ik altijd al wou doen tijdens de relatie maar die niet kon omdat ik een relatie had.

Echt, ik laat bij deze het verleden gewoon los en ik ga er gewoon voor. Ik hou alleen maar mezelf tegen nu.
The cake is a lie!
pi_90114573
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten?

Kijk wat ik wel heb, vrienden, een huis, een auto, een goede baan, een goed lopend eigen bedrijf & een super lieve hond (nog wel het belangrijkste).

Ik vind het echt tijd voor mezelf om te stoppen met zielig doen en gewoon de shit te gaan doen die ik altijd al wou doen tijdens de relatie maar die niet kon omdat ik een relatie had.

Echt, ik laat bij deze het verleden gewoon los en ik ga er gewoon voor. Ik hou alleen maar mezelf tegen nu.
@Ex: Yep! Maar ook weer anders. Wat heb ik, na een aantal dagen waarin ik me heerlijk sterk voelde en ze ook nauwelijks in mijn hoofd zat, er erineens weer de balen van dat m'n ex alles neersmeet en weggerend is voor elk - inhoudelijk - gesprek.
We waren niet klaar met elkaar maar juist in een relatie die steeds beter werd, totdat zij een soort kolder in d'r hoofd kreeg, dingen die ze niet begreep en haar idiote speculaties die ervoor in de plaats kwamen.
Dat is wat het voor mij wel lastig maakt. Al die open vragen die dus blijkbaar nooit beantwoord zullen worden.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 10:38:06 #223
189961 ex
aperture science
pi_90114610
Hmm shit, die heb ik ook dus misschien gaat dat nog backfiren dan ;). Nu voel ik me in ieder geval heel sterk en heb ik echt zoiets van weet je wat, val jij even lekker dood.

Of naja meer zo:

:D
The cake is a lie!
pi_90114696
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten...
Jazeker! Probeer dat gevoel vast te houden, al weet ik helaas uit ervaring dat je net zo goed de volgende ochtend met het om gekeerde gevoel wakker kunt worden!

Probeer alleen niet ''verwijtend'' te denken, zo van ''wie is zij wel niet om... etc etc''..
Ga inderdaad je eigen leven leven, en realiseer je dat je er echt geen reet mee opschiet door bij de pakken neer te gaan zitten.
Heb dat zelf wel heel lang gedaan, hetgeen resulteerde in dagenlang thuiszitten, 40 keer per dag inloggen op fok/facebook etc. Ik kan je vertellen dat je daar niet bepaald gelukkiger van wordt..

Gelukkig zijn me vervolgens een aantal dingetjes komen ''aanwaaien'', waardoor er een aantal balletjes zijn gaan rollen en nu eigenlijk alles weer goed voelt.
Alleen, soms, :P Als ik zoals gisteravond de hond ff uit moet laten in die sneeuw dan denk ik aan vorig jaar toen ik praktisch elk weekend met haar was. Blijf het vreemd vinden, maar i just got to accept it :)
pi_90114739
@Ex:
Ze rent dus weg voor elk gesprek, nada contact, geen enkel telefoontje (als ik bel drukt ze me opzettelijk direct weg zodat ik dat kan merken), geen enkele sms en geen enkele inhoudelijke mail.
Ze eiste van me dat het alleen inhoudelijk over het ophalen van haar zooi bij mij mocht gaan. Dat moest dan via een volslagen anoniem mailadres van iemand die ik niet kende. Toen heb ik de grens getrokken. Genoeg begrip getoond. Einde verhaal en stik er maar in. Het is mijn laatste bericht aan haar geweest.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 10:47:11 #226
189961 ex
aperture science
pi_90114787
Ja moeilijk lijkt me dat wel.. naja ik ben uitgelachen door haar in me laatste serieuze gesprek was ook geen pretje ;). Toen heb ik ook per direct al het contact verbroken..

Ik voel me nu al sinds een uur of 8 echt helemaal top :D, ik ga maar is heel me huis schoonmaken met wat lekkere muziek op de achtergrond!
The cake is a lie!
pi_90115019
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef ex het volgende:
Ja moeilijk lijkt me dat wel.. naja ik ben uitgelachen door haar in me laatste serieuze gesprek was ook geen pretje ;). Toen heb ik ook per direct al het contact verbroken..

Ik voel me nu al sinds een uur of 8 echt helemaal top :D, ik ga maar is heel me huis schoonmaken met wat lekkere muziek op de achtergrond!
Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik kan haar dus niet bereiken omdat ze verdomd het issue aan te snijden wat zo van belang is. Een regelrechte Tantaluskwelling.
En ja, ik weet wat het beste advies is maar raad eens als je er zelf middenin zit?
Strek je eens uit !
pi_90115624
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik kan haar dus niet bereiken omdat ze verdomd het issue aan te snijden wat zo van belang is. Een regelrechte Tantaluskwelling.
En ja, ik weet wat het beste advies is maar raad eens als je er zelf middenin zit?
Dat is moeilijk he? Zo makkelijk om hier neer te zetten dat we er allemaal weer boven op komen en dat we afstand moeten nemen, het los moeten laten. Alleen dat zijn woorden die continue weerstand van gevoel krijgen.

Bij mij ook, zo sterk en vastbesloten als ik gisteravond was, zo'n hoopje ben ik nu weer.
  zondag 19 december 2010 @ 11:25:41 #229
189961 ex
aperture science
pi_90115669
Shit man klinkt erg naar.. Ja ik snap dat je weet dat je gewoon moet los laten. Maar het opvolgen daarvan is nog een heel ander verhaal! Elke keer als ik me zo naar voel ga ik gewoon met me hond spelen. Zijn blijheid, en vrolijkheid en liefde is gewoon aanstekelijk :D. Dat moet jij ook wel herkennen ;)!

Hier is ondertussen het hele huis schoon.. Ben er echt in een sneltrein door heen gegaan, was gedaan, afwas, alles afgestoft + stof gezogen + al het laminaat gedweild, in nog geen half uur helemaal gedaan & schoon. Dat was iets waar we ook vaan ruzie om hadden, het huis houden :').. Terwijl ik nu ik alles alleen doe er veel minder stress/last van heb als toen.

Straks even aan wat websites knutselen & natuurlijk weer met me hond een wandeling van een uurtje :D..

Misschien duurt deze up niet eens een dag maar zolang hij duurt geniet ik ervan!
The cake is a lie!
pi_90117624
Ik merk dat een opruimkick geweldige gevolgen heeft die straks nog wel even door gaan hoor :) Thuis komen in een opgeruimd huis is stiekem wel lekker. Maarja, iets met advies en doen enz :') !!

Helaas herken ik het maar al te goed dat de ex niet wil praten, boos is en vooral NIET met haar gevoelens om wilt leren gaan. Heb nog gemixte berichten op men pc staan, een lief stukje schrijven, maar ook in mijn mail inbox een gruwelijk achterlijk kort mailtje, geschreven in ultieme boosheid met veel vuile woorden.

Soms kijk ik er nog even naar en dan denk ik... Jeetje. Hoe kun je daar nou mee omgaan?

Morgen ga ik lekker met een vriend naar een tentoonstelling.

Dezelfde tentoonstelling als waar ze nu over brak. Tijdens onze 3 maanden stilte heb ik kaartjes besteld, en een goede vriend van mij gevraagd om mee te gaan. Toen ik met haar weer contact kreeg heb ik dit verteld, maar dat het me ook wel leuk leek om met haar te gaan..Van die vriend hoorde ik al even niks meer, toen kwam eigenlijk het idee om in de vakantie nu met haar te gaan voor haar verjaardag (2 jan). Echter afgelopen maandag vroeg die vriend er ineens naar, en ik dacht fuck :+ Probleem. Wilde eigenlijk allebei niet voor de voeten stoten want ja het was eigenlijk wel mijn domme fout.

Heb gekeken op de site en zag dat er tot 24 dec een studentenactie was, 2 vd prijs van 1. Dus ik dacht weet je dan ga ik toch gewoon 2 keer, vind het heel interessant. Mja men ex had nog geen vakantie dus dan moest ik eerst met hem gaan. Ik zie het probleem niet zo, ga ik nog net zo goed met haar.

Nee mevrouw moest er een drama van maken. Refereert meteen aan acties uit het verleden van mij waarin ik een aantal keer vrienden heb voorgetrokken voor haar, om wat mee te doen (oa motorvakantie). Heel drama wist ze er van te maken, meteen tranen, boos, en absoluut onbereikbaar voor mij. Dat herken ik, meestal volgt daarna iets als "ik weet niet of we wel bij elkaar passen, je kwetst me steeds". Nee, je kwetst jezelf door van onzinnige dingen een probleem te gaan maken denk ik dan. Dus ik heb donderdagavond contact opgenomen, we hebben 2 u gepraat en ik heb verteld hoe ik het zag. En nee inderdaad dat vlak overkomen we nu niet, ik sta gewoon heel anders in het leven dan zij en dat zal niet zomaar veranderen.

Mja ik snap het niet goed, omdat ik nu eerst met een vriend zou gaan voelt zij zich gepasseerd. Zij ziet het zo dat een eerste keer bijzonder is, als je de 2e keer gaat is het anders, in haar ogen slechter? Wat een bullshit. En de 2 weken ervoor notabene stelde ze nog voor om samen naar de bios te gaan, ook al was zij naar die film geweest. Kijk mij doet dat niks, mja vrouwen...

genoeg gezeik voor de zondag :P Ik hou er over op want ik schiet er toch niks mee op.
pi_90117732
Dat werkt echt super he, alles even schoonmaken en opruimen etc :)

Mag ik jullie trouwens naar een objectieve mening vragen?

Ik merk de laatste tijd, dat ik toch weer regelmatig de behoefte voel om mijn ex eens op een puur vriendschappelijke manier te spreken oid.
Waar het eerst vooral mijn ego was dat gekrenkt was, is het nu gewoon vaak dat ik benieuwd ben hoe het met haar gaat etc...

We hebben vanaf toen het uit was, eigenlijk tot half september, regelmatig afgesproken, ook zij nam initiatief. De laatste keer nam ik het initiatief. Steeds kon ze niet, wou ze niet. Zondag was haar ''chilldag'' dus kon ze ook niet afspreken.
Ik blijf niet eeuwig smeken om een keer af te spreken dus ik staakte mijn pogingen. Toen sms'te zij dat ze nog wel een keer af wou spreken..

Zo gezegd zo gedaan, en het was wel even leuk, maar toch niet helemaal. Ze zat constant met haar telefoon, als het over haar ging hadden we een leuk, goed gesprek, maar zodra ik zelf met iets kwam was haar interesse weer heel snel weg en dook ze weer in haar telefoon..

Tot die datum zijn we, sinds het uitging, eigenlijk constant blijven aansukkelen. Ik vragen/smeken, zij afstand houden en een beetje arrogant doen. Ik heb haar toen gevraagd, of ze ECHT nog wel wou afspreken, omdat ik dit gevoel niet had dat ze het echt wou/leuk vond. Ze zij ja natuurlijk, je moet het niet steeds vragen, als vrienden wil ik heel graag afspreken..

Nou jullie kennen de rest, sinds die datum heb ik nooit meer van haar vernomen. Toch denk ik dat we inmiddels al zo lang ''zonder'' elkaar hebben geleefd, dat we op een veel normalere manier met elkaar om kunnen gaan. Vraag: eens aan haar vragen iets te drinken, of laten gaan?
Wil haar niet terug als vriendin, heb nog wel wat gevoelens voor haar ( vandaar dat ik haar soms mis ) .
pi_90117967
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat werkt echt super he, alles even schoonmaken en opruimen etc :)

Mag ik jullie trouwens naar een objectieve mening vragen?

Nou jullie kennen de rest, sinds die datum heb ik nooit meer van haar vernomen. Toch denk ik dat we inmiddels al zo lang ''zonder'' elkaar hebben geleefd, dat we op een veel normalere manier met elkaar om kunnen gaan. Vraag: eens aan haar vragen iets te drinken, of laten gaan?
Wil haar niet terug als vriendin, heb nog wel wat gevoelens voor haar ( vandaar dat ik haar soms mis ) .
Lol! "Wil haar niet terug als vriendin,..." mag ik je zeggen dat ik daar om moet glimlachen? ;)
Denk je dat als je dat hardop tegen jezelf zegt dat dat helpt?

Ik zeg en denk het ook zo vaak, maar ik zal mezelf dan nog aardig kunnen verbazen.....
Strek je eens uit !
pi_90118032
Ze bedoeld dus eigenlijk dat voor haar de aandacht fijn was, haar gemis werd even opgevuld. Wat jou gemis is is voor haar niet belangrijk. Aangezien ze ook niks meer heeft laten horen lijkt me het eigenlijk heel duidelijk Bartinhoo. Als je nu contact op gaat nemen wordt het er echt niet beter op. De lichte gevoelens worden misschien aangewakkerd, of je krijgt nog duidelijker te horen dat je de pot op kan.

Misschien kun je beter zelf de conclusie trekken dat ze dat gedoe niet waard is. De enige die je er namelijk mee hebt ben je zelf toch? Pas als er van jou kant echt geen gevoelens meer zijn kan je misschien voorzichtig vragen hoe en wat.

Volgens mij mis je niet zozeer háár om te spreken maar iemand om zo mee te spreken.
pi_90118237
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Lol! "Wil haar niet terug als vriendin,..." mag ik je zeggen dat ik daar om moet glimlachen? ;)
Denk je dat als je dat hardop tegen jezelf zegt dat dat helpt?

Ik zeg en denk het ook zo vaak, maar ik zal mezelf dan nog aardig kunnen verbazen.....
Mja het klinkt inderdaad heel raar, maar het is wel zo..

Ik mis haar (soms) echt heel erg, en ik hou op een bepaalde manier ook van haar. Maar ik kan niet trots op haar zijn, en ik weet voor 99% zeker, dat mocht ik haar terugkrijgen ik na een paar weken weer denk '' oke nu is het wel weer leuk geweest, mijn ego is weer op pijl gebracht, hoe kom ik nu weer van haar af'? ''

Want wij passen op relatiegebied absoluut niet bij elkaar. Dat weet mijn verstand, mijn gevoel zegt wel eens wat anders maar daar mag ik niet naar luisteren, want dat levert alleen maar teleurstellingen op..
We zijn ook uit elkaar gegaan voor een groot deel, omdat het meer als vrienden voelde dan als een relatie...
pi_90118427
quote:
1s.gif[b] Op zondag 19 december 2010 12:32

Volgens mij mis je niet zozeer háár om te spreken maar iemand om zo mee te spreken.
Dat heb ik ook heel lang (gehoopt) gedacht dat het zo was, maar dat bleek helaas niet waar. Ik zit inmiddels heel veel tussen huisgenoten / vrienden / andere meiden / collega' s etc etc, heb in de afgelopen weken veel met andere meiden gezoend, sms al een paar weken met een mooie, knappe meid maar het doet me GVD verrekte weinig..

Ik heb dus zat mensen om mee te praten, ook meiden, en ook een leuke meid die het wel in me ziet zitten maar het helpt gewoon niet. Ik wil HAAR gewoon weer eens een keer spreken, hoe het op haar werk gaat, etc etc..

Je hebt grotendeels wel gelijk hoor. Als zij ook zou willen afspreken zou ik dat heus wel van haar horen. Maar waarom heeft ze dan oneindig volgehouden dat ze het wel leuk zou vinden, dat ze gek werd dat ik het zovaak vroeg aan haar of ze het wel echt leuk vond, want natuurlijk vond ze dat...

Ze werkt 5 dagen in de week van 8 tot 5, ze heeft volgens mij een dezer dagen voor het eerst sinds de zomervakantie weer eens een paar daagjes vrij. Misschien hoor ik dan wat van haar.. Ga zelf niet vragen heb ik besloten, heb mezelf al genoeg gekleineerd tegenover haar de eerste weken nadat het uitging....
pi_90118447
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Mja het klinkt inderdaad heel raar, maar het is wel zo..

Ik mis haar (soms) echt heel erg, en ik hou op een bepaalde manier ook van haar. Maar ik kan niet trots op haar zijn, en ik weet voor 99% zeker, dat mocht ik haar terugkrijgen ik na een paar weken weer denk '' oke nu is het wel weer leuk geweest, mijn ego is weer op pijl gebracht, hoe kom ik nu weer van haar af'? ''

Want wij passen op relatiegebied absoluut niet bij elkaar. Dat weet mijn verstand, mijn gevoel zegt wel eens wat anders maar daar mag ik niet naar luisteren, want dat levert alleen maar teleurstellingen op..
We zijn ook uit elkaar gegaan voor een groot deel, omdat het meer als vrienden voelde dan als een relatie...
Ok, da's een ander verhaal. Zo zie je maar dat 'in hetzelfde schuitje zitten' ieder voor zich weer een totaal verschillende oorzaak kan hebben.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 12:53:18 #237
189961 ex
aperture science
pi_90118861
Lastig Bartinhoo, als je eerlijk bent voor & tegen jezelf kan je natuurlijk best een keer afspreken. Maar als je het doet uit stiekeme hoop dan kan je het beter niet doen :).
The cake is a lie!
pi_90118907
Een oom van mij kwam gister met de wijze woorden dat hoop alleen maar verwachtingen creëert uiteindelijk vaak teleurstelling. Waarheid als een koe, maar ik zou niet weten hoe je niet moet hopen :P.
  zondag 19 december 2010 @ 12:58:02 #239
189961 ex
aperture science
pi_90119035
Haha, ja dat is wel een mooie ja. Sowieso lastig he, dingen niet verwachten en hopen :). Het moeilijke hier was ook in de tijd dat ze nog wel kwam ze soms tegen me aan kroop, soms wou knuffelen af en toe zelfs een zoen maar vaak ook weer niet.. En dan bam ging ze weer weg :'). Ze bleef tot aan de dag dat ik zei en nu laat je me is met rust elke dag contact zoeken. Maar als ik dan in een zwak moment begon over weer samen verder was het niet mogelijk en alleen maar ruzie :').

Echt, ben blij dat ik later de eer aan mezelf heb gehouden en gewoon gezegd heb en nu rot je maar is op. Dan maar geen knuffels en warmte tegen me aan :).

Ik heb op dit moment ook echt echt echt geen behoefte aan een ander meisje, ben het even helemaal zat dat gedoe, dat gezeur om aandacht en dat totaal verkeerd interpreteren van wat ik bedoel & zeg. Ik denk dat mijn volgende vriendin een redelijke nerd moet zijn die gewoon snapt waar ik het over heb :D!
The cake is a lie!
pi_90119333
Ben bang dat het een algemeen vrouwending is :P
  zondag 19 december 2010 @ 13:11:05 #241
189961 ex
aperture science
pi_90119543
Daar ben ik ook bang voor :(
The cake is a lie!
pi_90119778
Vrouwen zijn altijd zo lekker onduidelijk. Of gaan het compleet tegenovergestelde doen van wat ze voelen. Ene moment zie je gewoon dat ze je zielsveel mist, vervolgens is ze gewoon bot aan het doen.
Dan denk je weer dat ze het eigenlijk al verwerkt heeft, mede ook door dat botte gedoe, en dan blijkt ze opeens weer heel erg geraakt te zijn door je.

Vrouwen, zucht. Waarom zijn mannen zo jakkie om seks mee te hebben? Dat zou zoveel oplossen. :P
  zondag 19 december 2010 @ 13:17:19 #243
189961 ex
aperture science
pi_90119827
Kennen jullie How i Met Your Mother? Echt elke vrouw zou zo moeten zijn als die Robin, zou een hoop problemen fixen :P
The cake is a lie!
pi_90119849
Hier nog even een update:
Gisteravond op een feestje het toch wel erg gezellig gehad met een meisje ;-).
Het is nog maar een week uit maar eigenlijk ging mijn relatie al 2 maanden zwaar kut (daarvoor was het ook een paar dagen uit geweest). Veel ruzies, geen leuke dingen meer doen, geen intimiteit etc. De afgelopen maanden heeft me echt veel energie en verdriet gekost en gisteravond voelde het als een soort opluchting, het is nu echt over..... Heel gek maar het voelde ook alsof ik nu echt verder kan....
pi_90119887
Tja ik vind het al lastig om uberhaupt voor mezelf te bedenken wat ik er nou precies meewil..

Feit is dat ik haar mis, maar met haar afspreken om dat gemis te verminderen is geen optie, omdat ik haar dan weer op een bepaalde manier ''nodig'' ga hebben...

Aan de andere kant vind ik het ook gewoon een toffe meid, waar ik me op mijn gemak bij voel ( nog steeds als ik haar zie/spreek ) en vind ik het oprecht leuk om haar te spreken...

Een relatie met haar kan mij op de korte termijn gelukkig maken, op de langetermijn juist diep ongelukkig. Ik WIL wel een relatie met haar, maar ik zou het niet moeten willen als ik naar mijn verstand luister... Niet doen dus!

Maar ik ga haar niet vragen om wat af te spreken heb ik besloten. Ik wil niet nog een keer de kans lopen om mezelf te kleineren, ze denkt (mede doordat ze zo afgevallen is etc) al dat ze heel wat voorstelt volgens mij.
HAd echt nooit verwacht dat ik het zo moeilijk zou hebben met het uitgaan van een relatie. Er staat een hele leuke week voor de deur, ook druk ( tentamens) etc, kerst, oud en nieuw vieren in ons huis in amsterdam met veel vrienden. Ik ga proberen daar zo veel mogelijk van te genieten...

Er komt die avond oveirgens ook een meid die me leuk vindt. 2 Maanden geleden al eens met haar gezoend, eens even kijken wat dat wordt :)
  zondag 19 december 2010 @ 13:22:26 #246
189961 ex
aperture science
pi_90120092
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.

Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren :). Voel me nog steeds top \o/
The cake is a lie!
pi_90120095
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heel lang (gehoopt) gedacht dat het zo was, maar dat bleek helaas niet waar. Ik zit inmiddels heel veel tussen huisgenoten / vrienden / andere meiden / collega' s etc etc, heb in de afgelopen weken veel met andere meiden gezoend, sms al een paar weken met een mooie, knappe meid maar het doet me GVD verrekte weinig..
Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat het weer kan gebeuren. Je hoeft niet gelijk compleet verliefd op een meisje te zijn. Als je een meisje leuk vindt, maar er verder niet veel bij voelt, maar wel het idee hebt dat het wat kan worden, ga er dan vooral voor. Die gevoelens komen vanzelf wel :) Het is juist handiger om niet gelijk een roze bril op te hebben, dan kun je meer objectief kijken naar positieve (en negatieve) kenmerken van de mogelijke vriendin.
pi_90120520
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.

Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.

Leg mij het maar uit :? ....
Op het toppunt van onze relatie maakt m'n ex het in een zwarte mail vol met rare beschuldigingen het uit. Ze wil nergens inhoudelijk op ingaan, ze is zelf helemaal kapot van verdriet.
Ze wil niets aan tel, sms of mail. Als er gemaild moet worden dan moet dat via een anoniem mailadres van een vertrouwelinge van d'r die ik niet ken.

Ze verteld een vriendin van mij die m'n spul bij 'r op zou halen dat ze echt niets meer voor me voelt en 'r met rust moet laten. Maar die vriendin (de vriendin van mijn beste vriend) mag geen afspraak maken over mijn spul met haar en dat moet ook via dat rare anonieme adres.

Maar ze blockt mij dus niet op d'r msn.....
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 13:34:10 #249
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90120664
zo zijn weer wakker na vannacht en zie dat jullie je niet hebben ingehouden hier :)

ga maar weer eens even wat nuttige dingen doen (wassen, opruimen etc) die jullie volgens mij allemaal al gedaan hebben :)

Ze spookt nog in mijn hoofd na gisteravond maar ik sluit me aan bij @ex... val maar lekker kapot :) (bedoel haar he niet @ex)

Iemand nog tips na mijn vraag van vannacht?
pi_90120838
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef ennudan het volgende:
zo zijn weer wakker na vannacht en zie dat jullie je niet hebben ingehouden hier :)

ga maar weer eens even wat nuttige dingen doen (wassen, opruimen etc) die jullie volgens mij allemaal al gedaan hebben :)

Ze spookt nog in mijn hoofd na gisteravond maar ik sluit me aan bij @ex... val maar lekker kapot :)

Iemand nog tips na mijn vraag van vannacht?
Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar rebounds ;)
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 13:47:11 #251
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90121287
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar rebounds ;)
Tja misschien heb je wel gelijk......op het moment merk ik wel dat ze me meer irriteert als wat anders... is een stap in de richting :)
En soms is een rebound ook wel eens prettig.... ben dan wel bijna 30 maar hoef niet meteen een relatie voor het leven hoor...
Gewoon een gesprek met een meid zou ook al leuk zijn ;)
  zondag 19 december 2010 @ 14:04:44 #252
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90122112
Nevermind >.>

[ Bericht 100% gewijzigd door Niniknows op 19-12-2010 14:17:44 ]
Ja.
pi_90122370
:X
  zondag 19 december 2010 @ 14:24:18 #254
189961 ex
aperture science
pi_90122891
lol, daar stond vast iets onaardigs :P?
The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 14:27:17 #255
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123027
Nah een verhaal met teveel details dat ik ongepast middenin een topic gooi
/heeftneteenpaarminuteneenaccountennualspijt
Ja.
pi_90123104
Nouja het lijkt me nou niet de meest geweldige oplossing die je opdroeg :') Na 3 jaar je bezette ex uitnodigen om te blijven slapen, om daarna te kunnen concluderen dat liefdeloze sex niet goed is.
  zondag 19 december 2010 @ 14:32:27 #257
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123261
Dat is ook echt een debiele oplossing maar ik wou het gewoon even delen ;p. Verbaas me er gewoon over dat na al die tijd na zoiets het gevoel ineens weggaat, ik had juist verwacht dat het erger zou worden.
Ja.
pi_90123360
3 jaar is lang. Te lang eigenlijk om er mee te blijven zitten, misschien kwam je er nu pas achter ;)
pi_90123562
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Niniknows het volgende:
Nah een verhaal met teveel details dat ik ongepast middenin een topic gooi
/heeftneteenpaarminuteneenaccountennualspijt
En na drie jaar toch nog even een moodswing ;)

(je moet niet gaan editten als er al reacties op gegeven zijn...)
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 14:39:34 #260
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123576
Nja in die drie jaar heb ik die persoon die hij was gemist maar omdat ik eigenlijk nauwelijks contact had, had ik ook niet door dat hij dat allang niet meer was. Hij is nu gewoon een eikel :)
Ja.
pi_90123640
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:32 schreef Niniknows het volgende:
Dat is ook echt een debiele oplossing maar ik wou het gewoon even delen ;p. Verbaas me er gewoon over dat na al die tijd na zoiets het gevoel ineens weggaat, ik had juist verwacht dat het erger zou worden.
Lijkt me logisch; ineens zie je kanten van hem die je nog niet kende en die je totaalbeeld over hem drastisch veranderde. Jou gebruiken terwijl ie zelf al twee jaar een vriendin heeft vind ik wel iets wat je tot nadenken aanzet ja ;)
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 14:44:06 #262
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90123791
valt in de categorie niet zo netjes
  zondag 19 december 2010 @ 14:45:28 #263
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123847
Ik had juist gedacht dat t helemaal van voor af aan weer zou gaan beginnen omdat ik hem toch wel erg lang heb gemist en ik het in die drie jaar altijd interessant vond om contact met hem te hebben. Als hij nu tegen me praat online heb ik nieteens de neiging om te reageren.

Even offtopic; kan ik like mijn username veranderen of account verwijderen en nieuwe maken? Wil toch iets anoniemer zijn dan dit maar krijg het niet gevonden :')
Ja.
pi_90124157
Kan niet zomaar. Nieuwe account wel natuurlijk. Volgens mij ben je al redelijk anoniem hoor ;)
  zondag 19 december 2010 @ 14:53:44 #265
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90124250
Not rlly. Wil deze graag verwijdert hebben, kan zelf wel nieuwe aanmaken maar deze moet weg :')
Kan ik niet iemand daarover berichten?
Ja.
pi_90124852
Posts worden niet verwijderd. Zou wat zijn als het halve forum dat zou aanvragen, dan zijn er ineens geen berichten meer.
  zondag 19 december 2010 @ 15:13:36 #267
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90125219
Geen posts, mijn account >.>
Ja.
pi_90125297
Hoe kunnen je posts nu blijven bestaan maar je account weg?!
pi_90125381
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Stefka het volgende:

[..]

Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat het weer kan gebeuren. Je hoeft niet gelijk compleet verliefd op een meisje te zijn. Als je een meisje leuk vindt, maar er verder niet veel bij voelt, maar wel het idee hebt dat het wat kan worden, ga er dan vooral voor. Die gevoelens komen vanzelf wel :) Het is juist handiger om niet gelijk een roze bril op te hebben, dan kun je meer objectief kijken naar positieve (en negatieve) kenmerken van de mogelijke vriendin.
Haha prachtig, dit is echt in precies dezelfde bewoording, hetgene dat ik mezelf ook altijd duidelijk probeer te maken.
Het is alleen zo enorm klote, dat alles wat ik tegen mezelf ''zeg'' niet permanent helpend is.

In tegenstelling tot velen van jullie ( die ook ''gedumpt'' zijn) , was het in onze relatie juist IK die niet lekker in mijn vel zat, en niet gelukkig/blij/trots was met/op mijn vriendin.
Het is zelfs gewoon feitelijk waar, dat ik de laatste weken/maanden zelfs een beetje heb toegewerkt naar het punt waarop mijn vriendin zou zeggen: tot hier en niet verder, en het uit zou maken!
Ik zou het juist daardoor veel makkelijker moeten hebben met het feit dat de relatie tussen ons nu over is. Het tegenovergestelde lijkt echter het geval..

Ik blijf haar maar ophemelen, onze tijd romantiseren etc. Ik kijk nu ook echt op naar mensen die een (goede) relatie hebben, terwijl ik dit absoluut niet had voor mijn relatie. Ook voelde ik mij ten tijde van mijn relatie echt niet ''specialer'' dan mensen zonder relatie oid...
pi_90125699
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Bartinhoo het volgende:

In tegenstelling tot velen van jullie ( die ook ''gedumpt'' zijn) , was het in onze relatie juist IK die niet lekker in mijn vel zat, en niet gelukkig/blij/trots was met/op mijn vriendin.
Het is zelfs gewoon feitelijk waar, dat ik de laatste weken/maanden zelfs een beetje heb toegewerkt naar het punt waarop mijn vriendin zou zeggen: tot hier en niet verder, en het uit zou maken!
Ik zou het juist daardoor veel makkelijker moeten hebben met het feit dat de relatie tussen ons nu over is. Het tegenovergestelde lijkt echter het geval..
Hoe heb je deze 'ontdekking' dan ineens gedaan? Hoelang duurde het voordat dat besef kwam?
Strek je eens uit !
pi_90126088
Eigenlijk al toen de relatie begon ( schaam schaam )..

Heb het hele verhaal hier al ( een paar keer :P ) verteld, maargoed het kwam erop neer dat ik eigenlijk nogal onbevangen in die relatie ben gestapt. Had nog nooit een relatie gehad, was wel benieuwd hoe het zou zijn. Voor haar was het vanaf het begin al veel serieuzer, ze had een jaar eerder al toespelingen naar mij gemaakt, toen helemaal niet op gereageerd.
Ze kreeg vervolgens een nieuwe vriend, maar toen dat 8 maanden uit was ging ze dus ''vol gas'' achter mij aan. Ik heb het over me heen laten komen, maar was er een stuk minder serieus mee dan zij, hetgeen zij ook duidelijk kon merken aan mn gedrag...

Ik raakte erg gehecht aan die meid, voelde me op mijn gemak bij haar, hield van haar. Maar verliefd/ trots / een gevoel van echte persoonlijke klik heb ik nooit met haar gehad... Dit wist ik al voordat ik aan de relatie begon, en werd hoe langer de relatie voortduurde alleen maar bevestigd. Toch kon ik het niet met haar uitmaken, ik bleef liever draaien door soms heel lief en dan weer heel vervelend tegen haar te doen, dan een duidelijke keuze te maken.
Uiteinderlijk heeft zij die keuze gemaakt, en is daar nooit meer op terug gekomen. Ik zou nu opgelucht moeten zijn...
  zondag 19 december 2010 @ 15:34:04 #272
189961 ex
aperture science
pi_90126149
Hehe ze is een beetje aan je vast gegroeid dus, en nu ze ineens weg is baal je er wel van. Herkenbaar :')
The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 15:42:53 #273
189961 ex
aperture science
pi_90126548
Pff, net weer een half mailtje getikt en niet gestuurd.. Stom is dat he, dat je na al die tijden het niet gewoon kan laten.. Ik wil ergens gewoon me gelijk halen, dat ze inderdaad een trut was die laatste paar weken.. :P Maar gelukkig toch weg kunnen klikken omdat ik aan deze song text dacht:

So I got something new to see
And you just gon' keep hatin' me
And we just gon' be enemies
I know you can't believe
I could just leave it wrong
And you can't make it right
I'm gon' take off tonight
Into the night...

Dat is precies wat we moeten doen.. just leave it wrong.

Ook zo irritant, me ex stuurde me een maand terug het volgende linkje:

Waarschuwing: ik bedenk me net dat dit liedje een hoop van jullie echt aan het janken kan krijgen, als je niet zo vrolijk bent vandaag, niet klikken!

En ik vroeg wat ze er mee bedoelde "nee niks.." was toen het antwoord :') yeah right het kwam op mij meer over alsof ze me een schuld gevoel probeerde aan te praten zo van kijk is, ik ben gelukkig en je hebt het maar te pikken en je had me tegen moeten houden :').. Of ze bedoelde het juist andersom zo van.. misschien ben jij wel gelukkig en had ik je tegen moeten houden..

Dat soort dingen kan ik dus echt kapot analyseren :), en wat heb je er aan? Geen fuck. Ik zou eigenlijk 99 problems terug gestuurd moeten hebben.
The cake is a lie!
pi_90126881
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Eigenlijk al toen de relatie begon ( schaam schaam )..

Heb het hele verhaal hier al ( een paar keer :P ) verteld, maargoed het kwam erop neer dat ik eigenlijk nogal onbevangen in die relatie ben gestapt. Had nog nooit een relatie gehad, was wel benieuwd hoe het zou zijn. Voor haar was het vanaf het begin al veel serieuzer, ze had een jaar eerder al toespelingen naar mij gemaakt, toen helemaal niet op gereageerd.
Ze kreeg vervolgens een nieuwe vriend, maar toen dat 8 maanden uit was ging ze dus ''vol gas'' achter mij aan. Ik heb het over me heen laten komen, maar was er een stuk minder serieus mee dan zij, hetgeen zij ook duidelijk kon merken aan mn gedrag...

Ik raakte erg gehecht aan die meid, voelde me op mijn gemak bij haar, hield van haar. Maar verliefd/ trots / een gevoel van echte persoonlijke klik heb ik nooit met haar gehad... Dit wist ik al voordat ik aan de relatie begon, en werd hoe langer de relatie voortduurde alleen maar bevestigd. Toch kon ik het niet met haar uitmaken, ik bleef liever draaien door soms heel lief en dan weer heel vervelend tegen haar te doen, dan een duidelijke keuze te maken.
Uiteinderlijk heeft zij die keuze gemaakt, en is daar nooit meer op terug gekomen. Ik zou nu opgelucht moeten zijn...
Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?
Strek je eens uit !
pi_90126889
Mailtjes sturen is volgens mij echt altijd iets waar je later spijt van gaat krijgen....
Goed dat je m niet verzonden hebt!

Zo kom ik toch nog regelmatig dingetjes van mijn ex tegen, terwijl ik telkens weer hoop dat ik alles verwijderd heb. Zo zat ik net even in mijn ''verzonden'' box van mijn hotmail, een map waar ik kennelijk nooit kom, en zag daar een mailtje staan dat ik een maand nadat het uitging naar haar gestuurd heb..

Pff ik kon het nieteens aflezen, zo'n groot gevoel van schaamte kreeg ik :D Ik was toen overduidelijk wel een stuk emotioneler dan nu, hetgeen me ook het besef geeft dat ik heus wel vooruit ga, al is het niet snel, al helemaal niet als je jezelf alleen baseert op mijn (aantal) posts in dit topic :P
Ik wou nu echt dat ik het allemaal niet had getypt, nu begrijp ik al helemaal dat ze toen twijfelde, maar dat ik alle kans die er toen nog was verpest heb !
pi_90126904
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:

Just for the record ;)

en begin niet over filmpjes van liedjes... Ik kan hier zo een paar neerzetten die iedereen tot de grond afbreken voor vandaag :') heb ze allemaal zelf geluisterd. En ook het analyseren...

Krezip, Acda en de Munnik, Coldplay, zomaar wat bands die gruwelijk toepasselijke muziek maken.
pi_90127066
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Bartinhoo het volgende:
Mailtjes sturen is volgens mij echt altijd iets waar je later spijt van gaat krijgen....
Goed dat je m niet verzonden hebt!

Zo kom ik toch nog regelmatig dingetjes van mijn ex tegen, terwijl ik telkens weer hoop dat ik alles verwijderd heb. Zo zat ik net even in mijn ''verzonden'' box van mijn hotmail, een map waar ik kennelijk nooit kom, en zag daar een mailtje staan dat ik een maand nadat het uitging naar haar gestuurd heb..

Pff ik kon het nieteens aflezen, zo'n groot gevoel van schaamte kreeg ik :D Ik was toen overduidelijk wel een stuk emotioneler dan nu, hetgeen me ook het besef geeft dat ik heus wel vooruit ga, al is het niet snel, al helemaal niet als je jezelf alleen baseert op mijn (aantal) posts in dit topic :P
Ik wou nu echt dat ik het allemaal niet had getypt, nu begrijp ik al helemaal dat ze toen twijfelde, maar dat ik alle kans die er toen nog was verpest heb !
Waarom schaamte? Het laat tenminste zien dat er ook een gevoelige kant bij je is. Natuurlijk kan je uit balans zijn als zoiets gebeurd. Zolang je niet de zeurderige zielige jonge hondjes-toon aanslaat....
Strek je eens uit !
pi_90127135
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?
Uhmm.. Nou in mijn ''gedachten/ manier hoe ik tegen haar / de relatie aankeek'', veranderde er eigenlijk meteen iets de dag nadat het uitging. Het leek als een steen uit de lucht komen te vallen, opeens viel alles op zijn plek in de week/weken daarna, en leek ik pas echt te realiseren hoe ik me jegens haar heb opgesteld.
Vervolgens zijn we vanaf half juni tot begin september nog om elkaar heen blijven draaien ( ik om haar althans ), en zat ik met elke dag dat we geen (sms) contact hadden meer in mijn maag.

Na die september was er een heel klein voorvalletje tussen ons over iets dat ik tegen een gezamelijke vriend had verteld, hetgeen in haar ogen niet doorverteld mocht worden. Ik spijt betoogd, wist ook oprecht niet dat ze het erg zou vinden. Zij deed ( gespeeld ) boos, maar ik dacht ach ik hoor binnenkort vast wel weer iets van haar.
Maar nee: sinds dien is er praktisch radiostilte. Vervolgens gingen er een aantal dingen in mijn eigen leven veranderen Nieuwe opleiding, op kamers etc etc, dus heb ik genoeg afleiding gehad om haar niet te missen. Maar vanaf zo ongeveer half november heb ik wel weer eens zoiets van ''goh wat is het toch jammer dat het zo gelopen is, ben benieuwd naar haar etc etc''...
  zondag 19 december 2010 @ 15:56:08 #279
189961 ex
aperture science
pi_90127187
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Just for the record ;)

Ik snap wat je probeert te zeggen hoor maar ik voel me nog steeds prima. Wat ik naar haar wou mailen ging over de hond en of ze hem echt niet meer wou zien. Gewoon vriendschappelijk, maar ik merkte dat ik alweer wou beginnen over die ruzie en toen heb ik maar op discard gedrukt :'). Volgende week weer een poging haha.

Potverdorie wat heb ik verder een top dag zeg, heel het huis schoon, alle was gedaan, alle klusjes gedaan verder die ik wou doen en nog wat nuttige dingen gedaan :D. Vanavond weer lekker een filmpje kijken & wat afleveringen van Boardwalk Empire.

En tja over die muziek er zijn ook weer liedjes die er voor zorgen dat je, je top voelt dat je vrij bent.. Kanye West & Jay-Z hebben op dat gebied echt een paar toppers gemaakt :).
The cake is a lie!
pi_90127256
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef ex het volgende:

Ook zo irritant, me ex stuurde me een maand terug het volgende linkje:

Waarschuwing: ik bedenk me net dat dit liedje een hoop van jullie echt aan het janken kan krijgen, als je niet zo vrolijk bent vandaag, niet klikken!

Janken nee, maar wel confronterend. De situaties zijn voor iedereen verschillend, de gevoelens hetzelfde...

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef ex het volgende:

[..]

Ik snap wat je probeert te zeggen hoor maar ik voel me nog steeds prima. Wat ik naar haar wou mailen ging over de hond en of ze hem echt niet meer wou zien. Gewoon vriendschappelijk, maar ik merkte dat ik alweer wou beginnen over die ruzie en toen heb ik maar op discard gedrukt :'). Volgende week weer een poging haha.
Ging over je behoefte om te praten, die je zei dat je niet had :+ ;)

dit is een lekker feelgood nummer wat soms door de kamer schreeuwt :P

pi_90127393
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom schaamte? Het laat tenminste zien dat er ook een gevoelige kant bij je is. Natuurlijk kan je uit balans zijn als zoiets gebeurd. Zolang je niet de zeurderige zielige jonge hondjes-toon aanslaat....
Dat is waar, maar bij dingen die (extreem) gevoelig bij mij liggen kan ik soms echt enorm over de streep gaan, en dingen zeggen die je nooit moet zeggen..
Niet in negatieve zin, maar zoals ik het nu zie had ik best spijt mogen betuigen jegens mijn gedrag naar haar, en hopen dat we in de toekomst op een leuke manier met elkaar om blijven gaan etc etc, maar in die mail heb ik mezelf helemaal lopen afkraken, op enorm veel gebieden. Dat was achteraf fout...
  zondag 19 december 2010 @ 16:01:14 #282
189961 ex
aperture science
pi_90127428
Oh zo.. haha tja.. ik zei toch al ik weet niet hoelang het duurt :P.

Voor iedereen die zich even wilt afreageren:

The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 16:02:48 #283
189961 ex
aperture science
pi_90127498
dubbel
The cake is a lie!
pi_90127883
Vandaag ondergesneeuwd......gvd wat heb ik vandaag een down-dag. Ik voel vandaag zowaar haat voor 'r. Dat ze zich zo afsluit en wegrent. Verstoppertje speelt.
Ja, ik weet dat ik het tijd en ruimte moet geven. In mijn geval is het nog lang niet over. Er speelt teveel over en weer en ik weet dat zij het er veel moeilijker mee heeft dan ze wil laten blijken. Dat ze daarom zo extreem afstandelijk doet.
Waar is de love-FAQ?
Strek je eens uit !
pi_90128556
Nou ik hoor ook bij de club :(
Wil ff mijn verhaal kwijt na heel veel te hebben gelezen hier allemaal zo herkenbaar :'(

Ik was (nu iets meer dan 2 jaar geleden) zo blij dat ik eindelijk iemand had waar ik mijn leven mee kon delen, ik was zo verliefd en hebben een hele leuke tijd gehad samen gehad veel op vakantie geweest en ik heb er echt van genomen dat ik een parnter had eindelijk.. ik was toen namelijk 23 en altijd nog maar alleen geweest...maar nu ben ik weer alleen :{ onze relatie liep niet echt lekker laatste weken en veel ruzies gehad maar ook steeds weer uitgepraat maar net niet goed genoeg en toen kwam het hoge woord eruit zij had meer broer-zus gevoel het gevoel was weg bij haar....
ik zag ook wel dat het niet lekker liep maar als je echt van elkaar houdt komt dat wel weer goed was mijn gedacht, ik ben ook altijd heel goed voor haar geweest. want ze had niks toen ik bij haar kwam.. ik maakte haar leven weer compleet dus dan zit het goed dacht ik..

mijn vriendin is ook 24 en heeft spierziekte en kan daarom wel normaal leven al is het met wel veel rust.. en ze mag niet werken daardoor, heel moeilijk voor haar en ik heb daar altijd zo goed rekening mee gehouden en nooit een probleem van gemaakt, wat wou ze nog meer dacht ik..
nu werkt ze laatste tijd steeds meer (terwijl dat niet mag van uwv)..in een cafe!! dat gaf haar weer sociale contacten die ze miste door thuis te zitten daar had ik niet zoveel moeite mee in het begin.. maar ik ergerde me er steeds meer aan dat ze werkte in een cafe en dat ze daarna gesloopt thuis zat met mij..en dat haar ex daar ook rond liep sloopte mij steeds meer ik ben dan mischien ook wel iets te wantrouwend geweest..
ze is veranderd en is blij met haar nieuwe sociale leven en ik pas daar blijkbaar niet meer in, ik had het moeten zien aankomen maar toch komt het als een klap want ik hou wel ontzettend veel van haar..Ik weet dat ze nooit beter krijgt als dat ze met mij heeft gehad..
Maar ik was zo blij dat ik niet meer alleen was, en dat is ook geen basis voor een relatie eingelijk zie ik nu in..

We zouden bijna een huis gaan kopen en hadden zeker mooie toekomst plannen maar dat is nu allemaal over en ik ben weer alleen ;(
Echt f*cking moeilijk, ze wil rust maar dat kan ik haar niet zo goed geven want zij gaat gewoon door met haar leven en ze gaat weer stappen enz..dat vindt ik repectloos na die mooie tijd wat we hebben gehad..ik heb haar nog een brief gegeven en daarin staat dat ik meer rekening met haar wil houden en dat ik ook niet lekker in mijn vel zat en dat ik zal veranderen maar het mocht niet baten...gevoel is weg zegt ze...
  zondag 19 december 2010 @ 16:30:14 #286
189961 ex
aperture science
pi_90128695
Welkom bij de club :), pak een warme chocomel, en neem flink de tijd om er over heen te komen.
The cake is a lie!
pi_90129150
Ja ik moet door, als ik niet goed genoeg ben houdt alles op, maar ik weet dat ik wel goed genoeg ben! kan het niet accepteren..., heb geen zin om alleen te zijn, en opnieuw te beginnen..
  zondag 19 december 2010 @ 16:41:20 #288
189961 ex
aperture science
pi_90129207
Herkenbaar gevoel ja.. vreselijk weer op nieuw de kroeg in, opnieuw daten en noem maar op :') ik ga er het komende jaar ook niet aan beginnen, kom ik toevallig iemand tegen, prima maar het is mij even te veel moeite :)
The cake is a lie!
pi_90129370
Ik ben 25 en wil nu graag het huis uit, maar dan moet dat alleen nu.. ik heb nu al het gevoel dat de tijd dringt..en idd opnieuw verplicht de kroeg in }:|
  zondag 19 december 2010 @ 16:47:03 #290
189961 ex
aperture science
pi_90129457
Ach, ik kan je vertellen, alleen op jezelf wonen is best fijn :)!
The cake is a lie!
pi_90129832
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef H6-4ever het volgende:
Ik ben 25 en wil nu graag het huis uit, maar dan moet dat alleen nu.. ik heb nu al het gevoel dat de tijd dringt..en idd opnieuw verplicht de kroeg in }:|
En dat is de reden dat je verdriet hebt?
No offence, niet lullig bedoeld, maar als dat is wat het meest door je hoofd gaat?

Ga aljeblieft z.s.m. het huis uit. ga boven een kroeg wonen, heb ik ook gedaan en was de beste tijd van m'n leven, maar je gaat toch niemand 'strikken' om dan met haar pas het huis uit te willen.

Eerst jezelf worden en jezelf leren kennen, dan pas verder kijken dude.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 16:57:09 #292
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90129876
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef ex het volgende:
Ach, ik kan je vertellen, alleen op jezelf wonen is best fijn :)!
Absoluut!!

@H6 4ever klinkt heel bekend dat het gevoel is weg en we zijn meer borer en zus... dat riep mijn ex ook... toen ze de eerste keer wegging.... en daarna weer toen ze de tweede keer weg ging.... nou als je de dingen deed die wij deden ook met je broer/zus doet heet dat heel anders ....

Maar goed... vrolijk wordt je er nooit van.... ik blijf me kapot ergeren dat ze me negeert maar het zal allemaal wel een doel hebben..

Trouwens ik las net jullie discussie over weer verplicht de kroeg in... ik ben bijna 30 en moet weer de kroeg in.... ben te oud voor die onzin :)
pi_90130004
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:57 schreef ennudan het volgende:

[..]

Absoluut!!

@H6 4ever klinkt heel bekend dat het gevoel is weg en we zijn meer borer en zus... dat riep mijn ex ook... toen ze de eerste keer wegging.... en daarna weer toen ze de tweede keer weg ging.... nou als je de dingen deed die wij deden ook met je broer/zus doet heet dat heel anders ....

Maar goed... vrolijk wordt je er nooit van.... ik blijf me kapot ergeren dat ze me negeert maar het zal allemaal wel een doel hebben..

Trouwens ik las net jullie discussie over weer verplicht de kroeg in... ik ben bijna 30 en moet weer de kroeg in.... ben te oud voor die onzin :)
Rollator kopen? Ik ben ouder dan jij maar wat maakt dat nou uit? Wat zit jij jezelf van een drempels op te werpen? ;)
Strek je eens uit !
pi_90130122
Ok, toch maar weer posten.. :p Ondanks dat ik niet meer durfde haha! Ik wil ook een nieuwe nick.. Maar dat gaat natuurlijk niet lukken! Bah!

Heb net lekker gewerkt.. Ben een beetje dood, want heb echt te kort geslapen! Maar goed.. Vanavond lekker vroeg er in. Heb wel een goede dag vandaag.. Alleen erg behoefte aan een beetje liefde.
Ik denk dat ik binnenkort niet meer hoef te posten hier in dit topic :d

Heb ook weer lekker veel gemist in nog geen dag!
pi_90130241
Ik ben zelf ook 30 en sinds 2 maanden vrijgezel, dus tja, ik zal ook de kroeg wel weer in "moeten". Zo zie ik het alleen nog niet echt. Want gisteravond was ik voor het eerst sinds de breuk weer uit (alleen dan in een vreemde stad) maar ik moest rijden dus geen alcohol. Ondanks dat een gezellige avond gehad, die in ieder geval wat stappen betreft naar meer smaakte :D

Helaas kunnen ik en vrienden ivm de feestdagen dit jaar niet meer stappen, maar ik heb eigenlijk best zin om er in januari weer op uit te gaan met ze, en weer eens goed los te gaan. 30 is nog steeds geen onoverkomelijke leeftijd lijkt me :)

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, toch maar weer posten.. :p Ondanks dat ik niet meer durfde haha! Ik wil ook een nieuwe nick.. Maar dat gaat natuurlijk niet lukken! Bah!

Heb net lekker gewerkt.. Ben een beetje dood, want heb echt te kort geslapen! Maar goed.. Vanavond lekker vroeg er in. Heb wel een goede dag vandaag.. Alleen erg behoefte aan een beetje liefde.
Ik denk dat ik binnenkort niet meer hoef te posten hier in dit topic :d

Heb ook weer lekker veel gemist in nog geen dag!
Vertel?

[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je... Maar goed om te horen!
Ik heb juist weer een wat minder dagje vandaag :(
pi_90130497
Lady's & Gentlepeople; zometeen alweer blz 13, even geen fouten maken dan; draadje # 132 staat al klaar voor gebruik (was de officiele opvolger van het vorige draadje # 131 waar dit draadje aubusievelijk de opvolger van geworden is ;) )
Strek je eens uit !
pi_90130535
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef jeice het volgende:
Ik ben zelf ook 30 en sinds 2 maanden vrijgezel, dus tja, ik zal ook de kroeg wel weer in "moeten". Zo zie ik het alleen nog niet echt. Want gisteravond was ik voor het eerst sinds de breuk weer uit (alleen dan in een vreemde stad) maar ik moest rijden dus geen alcohol. Ondanks dat een gezellige avond gehad, die in ieder geval wat stappen betreft naar meer smaakte :D

Helaas kunnen ik en vrienden ivm de feestdagen dit jaar niet meer stappen, maar ik heb eigenlijk best zin om er in januari weer op uit te gaan met ze, en weer eens goed los te gaan. 30 is nog steeds geen onoverkomelijke leeftijd lijkt me :)

[..]

Vertel? ;)

[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je :P
Inderdaad.. Ik voel me steeds beter! Nee ik date voorlopig niet meer haha, en als ik dat doe.. Dan zet ik dat nooit meer op Fok!

Ah het is zo Januari, dan kan je weer lekker gaan stappen! Ik ga aankomende donderdag, nu al zin in.. Lekker dansen, flirten en lachen met vriendinnen. Heerlijk!
Was je alleen gegaan gisteren?
pi_90130577
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lady's & Gentlepeople; zometeen alweer blz 13, even geen fouten maken dan; draadje # 132 staat al klaar voor gebruik (was de officiele opvolger van het vorige draadje # 131 waar dit draadje aubusievelijk de opvolger van geworden is ;) )
Pagina 13.. Pagina 6 zul je bedoelen ;) Hahah! Hoe is het met jou vandaag? Las ik nou dat je een beetje down was?
pi_90130597
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef jeice het volgende:

[..]

Vertel?

[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je... Maar goed om te horen!
Ik heb juist weer een wat minder dagje vandaag :(
Had ik net gereageerd.. Lees ik dat je een minder dagje hebt! Hoe komt het?
pi_90130685
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Inderdaad.. Ik voel me steeds beter! Nee ik date voorlopig niet meer haha, en als ik dat doe.. Dan zet ik dat nooit meer op Fok!

Ah het is zo Januari, dan kan je weer lekker gaan stappen! Ik ga aankomende donderdag, nu al zin in.. Lekker dansen, flirten en lachen met vriendinnen. Heerlijk!
Was je alleen gegaan gisteren?
Ja, die date van vandaag werd dus veranderd in het stappen van gisteravond. Alleen die kant op gegaan, best apart moet ik zeggen. Het stappen was iig gezellig, maar de date viel, net als bij jou, tegen.

Ik heb eigenlijk ook zin om dit jaar nog te stappen. En ik ben dus nog steeds uitgenodigd voor dat nieuwjaarsfeest door m'n eerste vriendin, maar aangezien de meeste van m'n vrienden al wat anders hebben zal ik dan weer alleen moeten. Weet niet of ik daar zo'n zin in heb, maar ik heb ook geen zin om in die feestweken alleen thuis te gaan zitten zegmaar :P
pi_90130717
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')