abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 10:47:11 #226
189961 ex
aperture science
pi_90114787
Ja moeilijk lijkt me dat wel.. naja ik ben uitgelachen door haar in me laatste serieuze gesprek was ook geen pretje ;). Toen heb ik ook per direct al het contact verbroken..

Ik voel me nu al sinds een uur of 8 echt helemaal top :D, ik ga maar is heel me huis schoonmaken met wat lekkere muziek op de achtergrond!
The cake is a lie!
pi_90115019
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef ex het volgende:
Ja moeilijk lijkt me dat wel.. naja ik ben uitgelachen door haar in me laatste serieuze gesprek was ook geen pretje ;). Toen heb ik ook per direct al het contact verbroken..

Ik voel me nu al sinds een uur of 8 echt helemaal top :D, ik ga maar is heel me huis schoonmaken met wat lekkere muziek op de achtergrond!
Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik kan haar dus niet bereiken omdat ze verdomd het issue aan te snijden wat zo van belang is. Een regelrechte Tantaluskwelling.
En ja, ik weet wat het beste advies is maar raad eens als je er zelf middenin zit?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90115624
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik kan haar dus niet bereiken omdat ze verdomd het issue aan te snijden wat zo van belang is. Een regelrechte Tantaluskwelling.
En ja, ik weet wat het beste advies is maar raad eens als je er zelf middenin zit?
Dat is moeilijk he? Zo makkelijk om hier neer te zetten dat we er allemaal weer boven op komen en dat we afstand moeten nemen, het los moeten laten. Alleen dat zijn woorden die continue weerstand van gevoel krijgen.

Bij mij ook, zo sterk en vastbesloten als ik gisteravond was, zo'n hoopje ben ik nu weer.
  zondag 19 december 2010 @ 11:25:41 #229
189961 ex
aperture science
pi_90115669
Shit man klinkt erg naar.. Ja ik snap dat je weet dat je gewoon moet los laten. Maar het opvolgen daarvan is nog een heel ander verhaal! Elke keer als ik me zo naar voel ga ik gewoon met me hond spelen. Zijn blijheid, en vrolijkheid en liefde is gewoon aanstekelijk :D. Dat moet jij ook wel herkennen ;)!

Hier is ondertussen het hele huis schoon.. Ben er echt in een sneltrein door heen gegaan, was gedaan, afwas, alles afgestoft + stof gezogen + al het laminaat gedweild, in nog geen half uur helemaal gedaan & schoon. Dat was iets waar we ook vaan ruzie om hadden, het huis houden :').. Terwijl ik nu ik alles alleen doe er veel minder stress/last van heb als toen.

Straks even aan wat websites knutselen & natuurlijk weer met me hond een wandeling van een uurtje :D..

Misschien duurt deze up niet eens een dag maar zolang hij duurt geniet ik ervan!
The cake is a lie!
pi_90117624
Ik merk dat een opruimkick geweldige gevolgen heeft die straks nog wel even door gaan hoor :) Thuis komen in een opgeruimd huis is stiekem wel lekker. Maarja, iets met advies en doen enz :') !!

Helaas herken ik het maar al te goed dat de ex niet wil praten, boos is en vooral NIET met haar gevoelens om wilt leren gaan. Heb nog gemixte berichten op men pc staan, een lief stukje schrijven, maar ook in mijn mail inbox een gruwelijk achterlijk kort mailtje, geschreven in ultieme boosheid met veel vuile woorden.

Soms kijk ik er nog even naar en dan denk ik... Jeetje. Hoe kun je daar nou mee omgaan?

Morgen ga ik lekker met een vriend naar een tentoonstelling.

Dezelfde tentoonstelling als waar ze nu over brak. Tijdens onze 3 maanden stilte heb ik kaartjes besteld, en een goede vriend van mij gevraagd om mee te gaan. Toen ik met haar weer contact kreeg heb ik dit verteld, maar dat het me ook wel leuk leek om met haar te gaan..Van die vriend hoorde ik al even niks meer, toen kwam eigenlijk het idee om in de vakantie nu met haar te gaan voor haar verjaardag (2 jan). Echter afgelopen maandag vroeg die vriend er ineens naar, en ik dacht fuck :+ Probleem. Wilde eigenlijk allebei niet voor de voeten stoten want ja het was eigenlijk wel mijn domme fout.

Heb gekeken op de site en zag dat er tot 24 dec een studentenactie was, 2 vd prijs van 1. Dus ik dacht weet je dan ga ik toch gewoon 2 keer, vind het heel interessant. Mja men ex had nog geen vakantie dus dan moest ik eerst met hem gaan. Ik zie het probleem niet zo, ga ik nog net zo goed met haar.

Nee mevrouw moest er een drama van maken. Refereert meteen aan acties uit het verleden van mij waarin ik een aantal keer vrienden heb voorgetrokken voor haar, om wat mee te doen (oa motorvakantie). Heel drama wist ze er van te maken, meteen tranen, boos, en absoluut onbereikbaar voor mij. Dat herken ik, meestal volgt daarna iets als "ik weet niet of we wel bij elkaar passen, je kwetst me steeds". Nee, je kwetst jezelf door van onzinnige dingen een probleem te gaan maken denk ik dan. Dus ik heb donderdagavond contact opgenomen, we hebben 2 u gepraat en ik heb verteld hoe ik het zag. En nee inderdaad dat vlak overkomen we nu niet, ik sta gewoon heel anders in het leven dan zij en dat zal niet zomaar veranderen.

Mja ik snap het niet goed, omdat ik nu eerst met een vriend zou gaan voelt zij zich gepasseerd. Zij ziet het zo dat een eerste keer bijzonder is, als je de 2e keer gaat is het anders, in haar ogen slechter? Wat een bullshit. En de 2 weken ervoor notabene stelde ze nog voor om samen naar de bios te gaan, ook al was zij naar die film geweest. Kijk mij doet dat niks, mja vrouwen...

genoeg gezeik voor de zondag :P Ik hou er over op want ik schiet er toch niks mee op.
pi_90117732
Dat werkt echt super he, alles even schoonmaken en opruimen etc :)

Mag ik jullie trouwens naar een objectieve mening vragen?

Ik merk de laatste tijd, dat ik toch weer regelmatig de behoefte voel om mijn ex eens op een puur vriendschappelijke manier te spreken oid.
Waar het eerst vooral mijn ego was dat gekrenkt was, is het nu gewoon vaak dat ik benieuwd ben hoe het met haar gaat etc...

We hebben vanaf toen het uit was, eigenlijk tot half september, regelmatig afgesproken, ook zij nam initiatief. De laatste keer nam ik het initiatief. Steeds kon ze niet, wou ze niet. Zondag was haar ''chilldag'' dus kon ze ook niet afspreken.
Ik blijf niet eeuwig smeken om een keer af te spreken dus ik staakte mijn pogingen. Toen sms'te zij dat ze nog wel een keer af wou spreken..

Zo gezegd zo gedaan, en het was wel even leuk, maar toch niet helemaal. Ze zat constant met haar telefoon, als het over haar ging hadden we een leuk, goed gesprek, maar zodra ik zelf met iets kwam was haar interesse weer heel snel weg en dook ze weer in haar telefoon..

Tot die datum zijn we, sinds het uitging, eigenlijk constant blijven aansukkelen. Ik vragen/smeken, zij afstand houden en een beetje arrogant doen. Ik heb haar toen gevraagd, of ze ECHT nog wel wou afspreken, omdat ik dit gevoel niet had dat ze het echt wou/leuk vond. Ze zij ja natuurlijk, je moet het niet steeds vragen, als vrienden wil ik heel graag afspreken..

Nou jullie kennen de rest, sinds die datum heb ik nooit meer van haar vernomen. Toch denk ik dat we inmiddels al zo lang ''zonder'' elkaar hebben geleefd, dat we op een veel normalere manier met elkaar om kunnen gaan. Vraag: eens aan haar vragen iets te drinken, of laten gaan?
Wil haar niet terug als vriendin, heb nog wel wat gevoelens voor haar ( vandaar dat ik haar soms mis ) .
pi_90117967
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat werkt echt super he, alles even schoonmaken en opruimen etc :)

Mag ik jullie trouwens naar een objectieve mening vragen?

Nou jullie kennen de rest, sinds die datum heb ik nooit meer van haar vernomen. Toch denk ik dat we inmiddels al zo lang ''zonder'' elkaar hebben geleefd, dat we op een veel normalere manier met elkaar om kunnen gaan. Vraag: eens aan haar vragen iets te drinken, of laten gaan?
Wil haar niet terug als vriendin, heb nog wel wat gevoelens voor haar ( vandaar dat ik haar soms mis ) .
Lol! "Wil haar niet terug als vriendin,..." mag ik je zeggen dat ik daar om moet glimlachen? ;)
Denk je dat als je dat hardop tegen jezelf zegt dat dat helpt?

Ik zeg en denk het ook zo vaak, maar ik zal mezelf dan nog aardig kunnen verbazen.....
Strek je eens uit !
pi_90118032
Ze bedoeld dus eigenlijk dat voor haar de aandacht fijn was, haar gemis werd even opgevuld. Wat jou gemis is is voor haar niet belangrijk. Aangezien ze ook niks meer heeft laten horen lijkt me het eigenlijk heel duidelijk Bartinhoo. Als je nu contact op gaat nemen wordt het er echt niet beter op. De lichte gevoelens worden misschien aangewakkerd, of je krijgt nog duidelijker te horen dat je de pot op kan.

Misschien kun je beter zelf de conclusie trekken dat ze dat gedoe niet waard is. De enige die je er namelijk mee hebt ben je zelf toch? Pas als er van jou kant echt geen gevoelens meer zijn kan je misschien voorzichtig vragen hoe en wat.

Volgens mij mis je niet zozeer háár om te spreken maar iemand om zo mee te spreken.
pi_90118237
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Lol! "Wil haar niet terug als vriendin,..." mag ik je zeggen dat ik daar om moet glimlachen? ;)
Denk je dat als je dat hardop tegen jezelf zegt dat dat helpt?

Ik zeg en denk het ook zo vaak, maar ik zal mezelf dan nog aardig kunnen verbazen.....
Mja het klinkt inderdaad heel raar, maar het is wel zo..

Ik mis haar (soms) echt heel erg, en ik hou op een bepaalde manier ook van haar. Maar ik kan niet trots op haar zijn, en ik weet voor 99% zeker, dat mocht ik haar terugkrijgen ik na een paar weken weer denk '' oke nu is het wel weer leuk geweest, mijn ego is weer op pijl gebracht, hoe kom ik nu weer van haar af'? ''

Want wij passen op relatiegebied absoluut niet bij elkaar. Dat weet mijn verstand, mijn gevoel zegt wel eens wat anders maar daar mag ik niet naar luisteren, want dat levert alleen maar teleurstellingen op..
We zijn ook uit elkaar gegaan voor een groot deel, omdat het meer als vrienden voelde dan als een relatie...
pi_90118427
quote:
1s.gif[b] Op zondag 19 december 2010 12:32

Volgens mij mis je niet zozeer háár om te spreken maar iemand om zo mee te spreken.
Dat heb ik ook heel lang (gehoopt) gedacht dat het zo was, maar dat bleek helaas niet waar. Ik zit inmiddels heel veel tussen huisgenoten / vrienden / andere meiden / collega' s etc etc, heb in de afgelopen weken veel met andere meiden gezoend, sms al een paar weken met een mooie, knappe meid maar het doet me GVD verrekte weinig..

Ik heb dus zat mensen om mee te praten, ook meiden, en ook een leuke meid die het wel in me ziet zitten maar het helpt gewoon niet. Ik wil HAAR gewoon weer eens een keer spreken, hoe het op haar werk gaat, etc etc..

Je hebt grotendeels wel gelijk hoor. Als zij ook zou willen afspreken zou ik dat heus wel van haar horen. Maar waarom heeft ze dan oneindig volgehouden dat ze het wel leuk zou vinden, dat ze gek werd dat ik het zovaak vroeg aan haar of ze het wel echt leuk vond, want natuurlijk vond ze dat...

Ze werkt 5 dagen in de week van 8 tot 5, ze heeft volgens mij een dezer dagen voor het eerst sinds de zomervakantie weer eens een paar daagjes vrij. Misschien hoor ik dan wat van haar.. Ga zelf niet vragen heb ik besloten, heb mezelf al genoeg gekleineerd tegenover haar de eerste weken nadat het uitging....
pi_90118447
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Mja het klinkt inderdaad heel raar, maar het is wel zo..

Ik mis haar (soms) echt heel erg, en ik hou op een bepaalde manier ook van haar. Maar ik kan niet trots op haar zijn, en ik weet voor 99% zeker, dat mocht ik haar terugkrijgen ik na een paar weken weer denk '' oke nu is het wel weer leuk geweest, mijn ego is weer op pijl gebracht, hoe kom ik nu weer van haar af'? ''

Want wij passen op relatiegebied absoluut niet bij elkaar. Dat weet mijn verstand, mijn gevoel zegt wel eens wat anders maar daar mag ik niet naar luisteren, want dat levert alleen maar teleurstellingen op..
We zijn ook uit elkaar gegaan voor een groot deel, omdat het meer als vrienden voelde dan als een relatie...
Ok, da's een ander verhaal. Zo zie je maar dat 'in hetzelfde schuitje zitten' ieder voor zich weer een totaal verschillende oorzaak kan hebben.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 12:53:18 #237
189961 ex
aperture science
pi_90118861
Lastig Bartinhoo, als je eerlijk bent voor & tegen jezelf kan je natuurlijk best een keer afspreken. Maar als je het doet uit stiekeme hoop dan kan je het beter niet doen :).
The cake is a lie!
pi_90118907
Een oom van mij kwam gister met de wijze woorden dat hoop alleen maar verwachtingen creëert uiteindelijk vaak teleurstelling. Waarheid als een koe, maar ik zou niet weten hoe je niet moet hopen :P.
  zondag 19 december 2010 @ 12:58:02 #239
189961 ex
aperture science
pi_90119035
Haha, ja dat is wel een mooie ja. Sowieso lastig he, dingen niet verwachten en hopen :). Het moeilijke hier was ook in de tijd dat ze nog wel kwam ze soms tegen me aan kroop, soms wou knuffelen af en toe zelfs een zoen maar vaak ook weer niet.. En dan bam ging ze weer weg :'). Ze bleef tot aan de dag dat ik zei en nu laat je me is met rust elke dag contact zoeken. Maar als ik dan in een zwak moment begon over weer samen verder was het niet mogelijk en alleen maar ruzie :').

Echt, ben blij dat ik later de eer aan mezelf heb gehouden en gewoon gezegd heb en nu rot je maar is op. Dan maar geen knuffels en warmte tegen me aan :).

Ik heb op dit moment ook echt echt echt geen behoefte aan een ander meisje, ben het even helemaal zat dat gedoe, dat gezeur om aandacht en dat totaal verkeerd interpreteren van wat ik bedoel & zeg. Ik denk dat mijn volgende vriendin een redelijke nerd moet zijn die gewoon snapt waar ik het over heb :D!
The cake is a lie!
pi_90119333
Ben bang dat het een algemeen vrouwending is :P
  zondag 19 december 2010 @ 13:11:05 #241
189961 ex
aperture science
pi_90119543
Daar ben ik ook bang voor :(
The cake is a lie!
pi_90119778
Vrouwen zijn altijd zo lekker onduidelijk. Of gaan het compleet tegenovergestelde doen van wat ze voelen. Ene moment zie je gewoon dat ze je zielsveel mist, vervolgens is ze gewoon bot aan het doen.
Dan denk je weer dat ze het eigenlijk al verwerkt heeft, mede ook door dat botte gedoe, en dan blijkt ze opeens weer heel erg geraakt te zijn door je.

Vrouwen, zucht. Waarom zijn mannen zo jakkie om seks mee te hebben? Dat zou zoveel oplossen. :P
  zondag 19 december 2010 @ 13:17:19 #243
189961 ex
aperture science
pi_90119827
Kennen jullie How i Met Your Mother? Echt elke vrouw zou zo moeten zijn als die Robin, zou een hoop problemen fixen :P
The cake is a lie!
pi_90119849
Hier nog even een update:
Gisteravond op een feestje het toch wel erg gezellig gehad met een meisje ;-).
Het is nog maar een week uit maar eigenlijk ging mijn relatie al 2 maanden zwaar kut (daarvoor was het ook een paar dagen uit geweest). Veel ruzies, geen leuke dingen meer doen, geen intimiteit etc. De afgelopen maanden heeft me echt veel energie en verdriet gekost en gisteravond voelde het als een soort opluchting, het is nu echt over..... Heel gek maar het voelde ook alsof ik nu echt verder kan....
pi_90119887
Tja ik vind het al lastig om uberhaupt voor mezelf te bedenken wat ik er nou precies meewil..

Feit is dat ik haar mis, maar met haar afspreken om dat gemis te verminderen is geen optie, omdat ik haar dan weer op een bepaalde manier ''nodig'' ga hebben...

Aan de andere kant vind ik het ook gewoon een toffe meid, waar ik me op mijn gemak bij voel ( nog steeds als ik haar zie/spreek ) en vind ik het oprecht leuk om haar te spreken...

Een relatie met haar kan mij op de korte termijn gelukkig maken, op de langetermijn juist diep ongelukkig. Ik WIL wel een relatie met haar, maar ik zou het niet moeten willen als ik naar mijn verstand luister... Niet doen dus!

Maar ik ga haar niet vragen om wat af te spreken heb ik besloten. Ik wil niet nog een keer de kans lopen om mezelf te kleineren, ze denkt (mede doordat ze zo afgevallen is etc) al dat ze heel wat voorstelt volgens mij.
HAd echt nooit verwacht dat ik het zo moeilijk zou hebben met het uitgaan van een relatie. Er staat een hele leuke week voor de deur, ook druk ( tentamens) etc, kerst, oud en nieuw vieren in ons huis in amsterdam met veel vrienden. Ik ga proberen daar zo veel mogelijk van te genieten...

Er komt die avond oveirgens ook een meid die me leuk vindt. 2 Maanden geleden al eens met haar gezoend, eens even kijken wat dat wordt :)
  zondag 19 december 2010 @ 13:22:26 #246
189961 ex
aperture science
pi_90120092
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.

Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren :). Voel me nog steeds top \o/
The cake is a lie!
pi_90120095
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heel lang (gehoopt) gedacht dat het zo was, maar dat bleek helaas niet waar. Ik zit inmiddels heel veel tussen huisgenoten / vrienden / andere meiden / collega' s etc etc, heb in de afgelopen weken veel met andere meiden gezoend, sms al een paar weken met een mooie, knappe meid maar het doet me GVD verrekte weinig..
Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat het weer kan gebeuren. Je hoeft niet gelijk compleet verliefd op een meisje te zijn. Als je een meisje leuk vindt, maar er verder niet veel bij voelt, maar wel het idee hebt dat het wat kan worden, ga er dan vooral voor. Die gevoelens komen vanzelf wel :) Het is juist handiger om niet gelijk een roze bril op te hebben, dan kun je meer objectief kijken naar positieve (en negatieve) kenmerken van de mogelijke vriendin.
pi_90120520
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.

Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren :). Voel me nog steeds top \o/
Leg mij het maar uit :? ....
Op het toppunt van onze relatie maakt m'n ex het in een zwarte mail vol met rare beschuldigingen het uit. Ze wil nergens inhoudelijk op ingaan, ze is zelf helemaal kapot van verdriet.
Ze wil niets aan tel, sms of mail. Als er gemaild moet worden dan moet dat via een anoniem mailadres van een vertrouwelinge van d'r die ik niet ken.

Ze verteld een vriendin van mij die m'n spul bij 'r op zou halen dat ze echt niets meer voor me voelt en 'r met rust moet laten. Maar die vriendin (de vriendin van mijn beste vriend) mag geen afspraak maken over mijn spul met haar en dat moet ook via dat rare anonieme adres.

Maar ze blockt mij dus niet op d'r msn.....
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 13:34:10 #249
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90120664
zo zijn weer wakker na vannacht en zie dat jullie je niet hebben ingehouden hier :)

ga maar weer eens even wat nuttige dingen doen (wassen, opruimen etc) die jullie volgens mij allemaal al gedaan hebben :)

Ze spookt nog in mijn hoofd na gisteravond maar ik sluit me aan bij @ex... val maar lekker kapot :) (bedoel haar he niet @ex)

Iemand nog tips na mijn vraag van vannacht?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90120838
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef ennudan het volgende:
zo zijn weer wakker na vannacht en zie dat jullie je niet hebben ingehouden hier :)

ga maar weer eens even wat nuttige dingen doen (wassen, opruimen etc) die jullie volgens mij allemaal al gedaan hebben :)

Ze spookt nog in mijn hoofd na gisteravond maar ik sluit me aan bij @ex... val maar lekker kapot :)

Iemand nog tips na mijn vraag van vannacht?
Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar rebounds ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')