abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 00:28:58 #201
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90106430
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, en nee.
Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90106588
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.
Dat heb ik niet gesmst.
  zondag 19 december 2010 @ 00:32:45 #203
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_90106622
Dat van Tegan is waarschijnlijk buiten de context, zo niet, dan ben ik het met de rest eens.

Het kan prettig zijn te merken dat je ex jou (ook) niet 1-2-3 verwerkt. Maar het is en blijft voorbij, dus praktisch gezien heb je er helemaal niets aan.
pi_90106681
Jammer dat hier altijd zo hard wordt gezegd dat mensen dit en dit moeten doen. Er is een groot verschil tussen advies geven en zeggen 'verbreek contact' 'laat hem/haar met rust' 'doe dit niet' 'doe dat niet'.
Kijk, mensen willen hier hun verhaal kwijt en tips, geen eisen. Het is veel te makkelijk om te zeggen dat iemand iets MOET doen, omdat dat zogenaamd beter is. Er speelt vaak veel meer achtergrond mee en daar bovenop ook nog eens een shitload aan emoties.

No offence, naar niemand niet. Jullie hebben me heel erg geholpen, alleen al door m'n zooi te lezen, maar soms kunnen dingen ook subtieler en vriendelijker en minder eisend worden gebracht.

ANyway: ik voel me atm wel redelijk, ondanks het minder leuke nieuws dat ik eerder vanavond meldde.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90106686
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef EviL_AleX het volgende:
Dat van Tegan is waarschijnlijk buiten de context, zo niet, dan ben ik het met de rest eens.

Het kan prettig zijn te merken dat je ex jou (ook) niet 1-2-3 verwerkt. Maar het is en blijft voorbij, dus praktisch gezien heb je er helemaal niets aan.
Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaien 8)7 .
  zondag 19 december 2010 @ 00:35:23 #206
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90106737
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gesmst.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90106841
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

[..]

Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.
pi_90106859
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaien 8)7 .
Dit was mijn hele punt, verder niets.
pi_90106866
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jammer dat hier altijd zo hard wordt gezegd dat mensen dit en dit moeten doen. Er is een groot verschil tussen advies geven en zeggen 'verbreek contact' 'laat hem/haar met rust' 'doe dit niet' 'doe dat niet'.
Kijk, mensen willen hier hun verhaal kwijt en tips, geen eisen. Het is veel te makkelijk om te zeggen dat iemand iets MOET doen, omdat dat zogenaamd beter is. Er speelt vaak veel meer achtergrond mee en daar bovenop ook nog eens een shitload aan emoties.

No offence, naar niemand niet. Jullie hebben me heel erg geholpen, alleen al door m'n zooi te lezen, maar soms kunnen dingen ook subtieler en vriendelijker en minder eisend worden gebracht.

ANyway: ik voel me atm wel redelijk, ondanks het minder leuke nieuws dat ik eerder vanavond meldde.
Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.

Advies is prima, daar is dit draadje ook voor. Maar het geven van waarde-oordelen is toch van een heel andere orde. Dat impliceert wel een enorme deskundigheid. En elke deskundige zou direct zelf zeggen dat ie hier volstrekt geen waarde-oordeel kan geven... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 00:40:34 #210
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_90106998
@Neo-Mullen

De weg weten en hem bewandelen zijn 2 verschillende dingen, maar dat doet niets af aan de weg.

Ik ben van mening dat wat betreft emoties we veel meer zelf te beslissen hebben dan we vaak vermoeden, maar dat het wel een kwestie van aanpakken is. Neemt niet weg dat je je niet volledig kut mag voelen zo af en toe.

Maar goed, zo vaak ben ik niet meer in dit topic, lurk af en toe alleen nog wel eens wegens Tegan ;)
pi_90107245
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef EviL_AleX het volgende:
@Neo-Mullen

De weg weten en hem bewandelen zijn 2 verschillende dingen, maar dat doet niets af aan de weg.

Ik ben van mening dat wat betreft emoties we veel meer zelf te beslissen hebben dan we vaak vermoeden, maar dat het wel een kwestie van aanpakken is. Neemt niet weg dat je je niet volledig kut mag voelen zo af en toe.

Maar goed, zo vaak ben ik niet meer in dit topic, lurk af en toe alleen nog wel eens wegens Tegan ;)
Why?
  zondag 19 december 2010 @ 00:48:24 #212
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_90107365
Omdat ik benieuwd ben naar je vooruitgang. Je zat al hier toen ik een aardige tijd zelf hier "klant" was.

Ik ben zeer benieuwd naar wanneer het voorbij is.
pi_90107543
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.
Miscommunicatie, het grootste kwaad in de wereld :) ;)

quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.

Advies is prima, daar is dit draadje ook voor. Maar het geven van waarde-oordelen is toch van een heel andere orde. Dat impliceert wel een enorme deskundigheid. En elke deskundige zou direct zelf zeggen dat ie hier volstrekt geen waarde-oordeel kan geven... ;)
Ach weet je wat het is... Je leert dingen pas echt als je ze zelf meemaakt. Tot die tijd kan iedereen van alles zeggen, maar meestal doe je er achteraf pas iets mee. Is niet erg, is met bijna alles zo. Je kunt natuurlijk ook alleen maar leren van je eigen ervaringen.

Ik vind het heerlijk om als ik me kut voel naar liedjes van Acda en de Munnik te luisteren. Ze verwoorden dingen prachtig, hier komt een toepasselijke voor nu:

quote:
hier komt weer zon advies let op, vraag aan niemand ooit advies, ze zullen het geuren met de kleur van eigen falen
pi_90108562
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Juiste insteek :) Het is wel moeilijk hoor... Toen ik na 3 maanden men ex sprak was het btje ongemakkelijk maar toch nog wel ergens vertrouwd, en voelde me nog steeds aangetrokken tot haar. Je mag best terug denken aan de mooie tijd hoor, dat doe ik best vaak ook trouwens. Je hebt als het goed is ook een hele hoop leuke dingen meegemaakt samen.

Zolang je jezelf maar geen valse hoop blijft voorhouden als je ergens diep toch weet dat het over is. Het werkt namelijk niet... Breekt toch weer op als je bij elkaar komt. Veranderen is heel moeilijk, en vaak gebeurd dat alleen in extreme situaties.
Zeker, vooral in het begin was er echte kalverliefde waar ik me zelfs in verloor. Dat zijn prima tijden om aan terug te denken, en in september is er nog een leuke vakantie geweest. Maar er is ook over en weer veel gebeurd wat niet door de beugel kan. Elkaar onbewust verwaarlozen enzo.

En op zich is het wel een extreme situatie, iemand van bijna 23 die eigenlijk gewoon in haar pubertijd komt. Haar hele jeugd extreem beschermt en niet de grote mensen wereld heeft gezien. Dat breekt nu op :) en ze zal nog veranderen vast en zeker. Maar ik weet niet hoe ze zal veranderen, kan meer dan ooit van haar houden, of haar het grootste kutwijf ter wereld vinden. Dat is een te grote onzekerheid.
  zondag 19 december 2010 @ 01:20:34 #215
189961 ex
aperture science
pi_90108903
Zucht, ik kan niet slapen.. Alles flitst weer is ouderwets door me hoofd alsof het gister gebeurd is.. Balen!
The cake is a lie!
pi_90108975
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef ex het volgende:
Zucht, ik kan niet slapen.. Alles flitst weer is ouderwets door me hoofd alsof het gister gebeurd is.. Balen!
Kom op kerel. Daar het verleden niet je toekomst bepalen. You're in control. Pak een pilsje, game nog even, weet ik veel wat je graag doet. Is er een huisdier die je even aandacht kan geven?
  zondag 19 december 2010 @ 01:29:22 #217
189961 ex
aperture science
pi_90109233
Mijn hond slaapt al ;) gewoon weer even doorbijten dan maar. Alles is tijdelijk.
The cake is a lie!
pi_90109267
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef ex het volgende:
Mijn hond slaapt al ;) gewoon weer even doorbijten dan maar. Alles is tijdelijk.
Luie honden ook! :P Even doorbijten dan, probeer het te relativeren. Dat roep ik even makkelijk zo ;-)
  zondag 19 december 2010 @ 03:47:14 #219
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90112377
net terug uit de stad.... weer het zelfde gezeik als twee weken terug... ik snap er echt geen hout van... ik sta in de kroeg... zie haar nichtje weer binnen komen zeg hoi en zij komt er weer met afgewend hoofd op 5 centimeter afstand achteraan zonder ook maar iets te zeggen of uberhaupt maar te doen alsof ze me opmerkt.... echt dat hele bewuste negeren...
Heb haar eventjes van een afstandje gezien en heel raar viel het me op dat ze met haar nieuwe bril ontzettend op haar nichtje leek.... en dat vind ik nou niet echt een aantrekkelijke meid....stom he.
Ze was volgens mij weer snel weg want toen ik terug kwam van uit een ander gedeelte van de kroeg heb ik haar niet meer gezien....raar.... aan de ene kant irriteert het me aan de andere kant denk ik als het zo moet dan val je maar helemaal kapot (no offence)

Stomme is trouwens ook dat er echt wel leuke meiden in de kroeg lopen (eentje die ik nu al voor de 4de week achter elkaar zie en die er goed uitziet en me best leuk lijkt) ben alleen ter beroerd me bek open te doen.... weet niet of ik niet durf ofdat ik er gewoon nog niet aan toe ben,......
Iemand nog tips om over de koud watervrees bij meiden heen te komen???
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90113044
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben weer thuis....

De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
(maar ik heb wel lekker gegeten :p)
Dan kunnen we elkaar de hand schudden :) Bij mij verliep ie ook niet zoals verwacht. Hij was ivm omstandigheden naar vanavond verplaatst, en dan in de vorm van stappen. Het was opzich wel gezellig, leuke tent ook wel, en we hebben lekker gekletst. Maar de 'klik' die we nog hadden met het chatten en smsen was er (iig voor mij) niet meer. Jammer, maar wel een leuke avond gehad! En het bevestigde nog maar eens dat ik de komende tijd vooral lekker moet gaan stappen, want ook zonder alcohol had ik best een leuke avond, laat staan met ;)

Wat dan wel weer apart is, alsof ze het aanvoelde, mijn eerste vriendin smste me vandaag weer vanuit het niks en dat bracht me eigenlijk best wel in de war. Ik heb een uurtje later wat teruggestuurd maar sindsdien niks meer gehoord :? Ik snap er af en toe niks meer van hoor. Eerst laat ze een tijd niks van zich horen, gisteravond smsen we wat over en weer en wenst ze me een prettig weekend, en de volgende dag smst ze weer hoe mijn avond was geweest? Ik denk dat ik haar zo maar een smsje stuur, dat als ze morgen niks te doen heeft ik haar meeneem voor een borrel, etentje of misschien een bios. Dus niet zozeer een vraag, maar een mededeling :+ Misschien moet ik er juist wel wat druk achter gaan zetten. Tenminste, zo voelt het soms richting haar, want de drang om een nieuwe "relatie" te zoeken is er nog niet echt.
  zondag 19 december 2010 @ 10:25:15 #221
189961 ex
aperture science
pi_90114416
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten?

Kijk wat ik wel heb, vrienden, een huis, een auto, een goede baan, een goed lopend eigen bedrijf & een super lieve hond (nog wel het belangrijkste).

Ik vind het echt tijd voor mezelf om te stoppen met zielig doen en gewoon de shit te gaan doen die ik altijd al wou doen tijdens de relatie maar die niet kon omdat ik een relatie had.

Echt, ik laat bij deze het verleden gewoon los en ik ga er gewoon voor. Ik hou alleen maar mezelf tegen nu.
The cake is a lie!
pi_90114573
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten?

Kijk wat ik wel heb, vrienden, een huis, een auto, een goede baan, een goed lopend eigen bedrijf & een super lieve hond (nog wel het belangrijkste).

Ik vind het echt tijd voor mezelf om te stoppen met zielig doen en gewoon de shit te gaan doen die ik altijd al wou doen tijdens de relatie maar die niet kon omdat ik een relatie had.

Echt, ik laat bij deze het verleden gewoon los en ik ga er gewoon voor. Ik hou alleen maar mezelf tegen nu.
@Ex: Yep! Maar ook weer anders. Wat heb ik, na een aantal dagen waarin ik me heerlijk sterk voelde en ze ook nauwelijks in mijn hoofd zat, er erineens weer de balen van dat m'n ex alles neersmeet en weggerend is voor elk - inhoudelijk - gesprek.
We waren niet klaar met elkaar maar juist in een relatie die steeds beter werd, totdat zij een soort kolder in d'r hoofd kreeg, dingen die ze niet begreep en haar idiote speculaties die ervoor in de plaats kwamen.
Dat is wat het voor mij wel lastig maakt. Al die open vragen die dus blijkbaar nooit beantwoord zullen worden.
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 10:38:06 #223
189961 ex
aperture science
pi_90114610
Hmm shit, die heb ik ook dus misschien gaat dat nog backfiren dan ;). Nu voel ik me in ieder geval heel sterk en heb ik echt zoiets van weet je wat, val jij even lekker dood.

Of naja meer zo:

:D
The cake is a lie!
pi_90114696
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten...
Jazeker! Probeer dat gevoel vast te houden, al weet ik helaas uit ervaring dat je net zo goed de volgende ochtend met het om gekeerde gevoel wakker kunt worden!

Probeer alleen niet ''verwijtend'' te denken, zo van ''wie is zij wel niet om... etc etc''..
Ga inderdaad je eigen leven leven, en realiseer je dat je er echt geen reet mee opschiet door bij de pakken neer te gaan zitten.
Heb dat zelf wel heel lang gedaan, hetgeen resulteerde in dagenlang thuiszitten, 40 keer per dag inloggen op fok/facebook etc. Ik kan je vertellen dat je daar niet bepaald gelukkiger van wordt..

Gelukkig zijn me vervolgens een aantal dingetjes komen ''aanwaaien'', waardoor er een aantal balletjes zijn gaan rollen en nu eigenlijk alles weer goed voelt.
Alleen, soms, :P Als ik zoals gisteravond de hond ff uit moet laten in die sneeuw dan denk ik aan vorig jaar toen ik praktisch elk weekend met haar was. Blijf het vreemd vinden, maar i just got to accept it :)
pi_90114739
@Ex:
Ze rent dus weg voor elk gesprek, nada contact, geen enkel telefoontje (als ik bel drukt ze me opzettelijk direct weg zodat ik dat kan merken), geen enkele sms en geen enkele inhoudelijke mail.
Ze eiste van me dat het alleen inhoudelijk over het ophalen van haar zooi bij mij mocht gaan. Dat moest dan via een volslagen anoniem mailadres van iemand die ik niet kende. Toen heb ik de grens getrokken. Genoeg begrip getoond. Einde verhaal en stik er maar in. Het is mijn laatste bericht aan haar geweest.
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')