Is het al lang uit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Male23 het volgende:
Achja zag gister m'n ex nog lopen naar een andere kroeg met haar nieuwe lover elkaar omarmend terwijl wham - last christmas in de kroeg waar ik was draaide.
Maarja het hoort erbij. De leuke dingen in het leven zouden een stuk minder leuk zijn zonder de erge dingen.
Het is alweer 9 maand uit ofzo. In de zomer periode nog wel een maand een poging gedaan maar dat werd hem ook niet. Nee dat deed ze niet omdat ik het zag, zo is ze niet. Ik stond toevallig aan de kand van de raampartij waar ze voor langs liep.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Goddamn dude. Dat is echt kut. Deed ze dat omdat ze jou zag staan?
Damn sowieso is het klote voor je. Ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Op dat moment was ik echt dronken, en liep naar het eerste mooie meisje wat ik tegen kwam en begon spontaan met haar te zoenen. Mijn ex vriendin werd toen woedend, en ze wilde mij zowaar opeens weer terug. Vrouwen zijn soms zo raar joh.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Male23 het volgende:
[..]
Het is alweer 9 maand uit ofzo. In de zomer periode nog wel een maand een poging gedaan maar dat werd hem ook niet. Nee dat deed ze niet omdat ik het zag, zo is ze niet. Ik stond toevallig aan de kand van de raampartij waar ze voor langs liep.
Hehe daarna ook met, naar mijn mening, de mooiste/leukste dame van de stad gezoend en samen naar huis gelopen, gezellig in de sneeuw. Zat al achter haar aan voordat ik wat met mijn ex kreeg haha. Mijn ex die wist dat en hebben er zelfs tijdens de relatie nog weleens ruzie over gehad haha. Denk ook niet dat m'n ex het leuk vindt als ze het hoort maar dat boeit me niks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Damn sowieso is het klote voor je. Ik heb ook wel eens zo'n situatie meegemaakt. Op dat moment was ik echt dronken, en liep naar het eerste mooie meisje wat ik tegen kwam en begon spontaan met haar te zoenen. Mijn ex vriendin werd toen woedend, en ze wilde mij zowaar opeens weer terug. Vrouwen zijn soms zo raar joh.
hehe ja vreemde omschrijving. Maar mooi om de verhalen allemaal te lezenquote:
@Male23: Jij verdient een slotje met die opmerkingen van jequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Male23 het volgende:
[..]
hehe ja vreemde omschrijving. Maar mooi om de verhalen allemaal te lezenen de progressie natuurlijk
Daar zou ik heel wat voor over hebben gehad; ik heb totaal geen ruzie gehad. Het liep de laatste maanden juist helemaal top, maar anderhalve dag later een mailbericht met 3blz Word-doc aan achterdocht en zwarte speculaties waar ook nog eens geen reet van klopte. Tot nu toe heeft ze 0,0 inhoudelijk willen reageren op mijn vragen waar ze eea op baseerde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:44 schreef ex het volgende:
Bij ons was het gewoon 4 dagen knallende ruzieen ik wou niet meer accepteren dat ze haar zin door drukte.
Too cold.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:02 schreef Male23 het volgende:
Mensen met de dates: succes
Mensen die thuis blijven: Ga wat leuks doen
Mensen die de stad in gaan: Misschien tot zo
Nou ik moet je zeggen dat ik het ergens ook wel heel erg fijn vond dat ik in de periode na de eerste break-up niet met mijn piemel dacht toen ik meisjes aansprak. Dat maakt het ineens zo veel makkelijkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef ex het volgende:
Gewoon een leuk meisje om mee te daten, af te spreken en te chillen. Niet gelijk een relatie maar eerder een hele goede vriendin. Moet wel te regelen zijn toch.. Ik lees alleen maar gasten die in de friendszone belanden, ik wil het graag expres.
@Ex: Met jouw auto is toch altijd onverantwoordelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef ex het volgende:
Ik kan de stad niet in, geen bussen, met me auto is ook niet verantwoordelijk.. Ik ben gedoemd thuis te zitten vanavond.
Ja dat is zeker waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef ex het volgende:
@Bartinhoo haha klinkt wel herkenbaar ja..Soms heb je van die flash backs maar, bedenk maar dat die onwijs veel mooier lijken dan dat het was
. Ik heb dat ook wel is maar ik kan dan vrij nuchter een een klote situatie bij bedenken, een ruzie of gezeik om niks en dan ebt het snel weg
.
Ik ben al de hele avond heerlijk aan het nerden, beetje media streamers aan het uit zoeken en zo die ik mezelf volgende maand kado ga doen.. Zo even fijn the Town kijken, schijnt echt een killer film te zijn.
Het kan me nu ook niks meer schelen dat ik thuis zit, en zij misschien wel uit is.. Zo ging het de eerste paar weken wel inderdaad.
@Neo-Mullen:quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoppa, klap in het gezicht, maar eveneens verzachtende omstandigheden.Lastig lastig lastig.
Blijft bij de jongen slapen komende week waar ze afgelopenw eek ook mee had afgesproken. Dat is de klap.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo-Mullen:
Sorry, had even de ondertitels uitgezet.....hoe bedoel je dat?
Dus ook even geen contact nu hé, geen afspreken bellen mailen smsen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik heb maar knopen door gehakt en ik ga de deur niet meer op een kier zetten. Ik heb netjes gebracht dat het echt over is nu en dat ik het ga proberen te verwerken. Dat half bakken "ik moet nog aan mezelf werken maar hou toch wel van je" kan ik niet aan.
Wat heb je gedaan dan? Zoals je het brengt denk ik, jeetje wat een kutwijf. Je ex proberen te raken met dingen, daar schiet je toch geen fuck mee op! Ik hou echt de eer aan mezelf hoor... Waar ben je mee bezig als je die zwakke plekken op zoekt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik een zwakke plek heb geraakt bij mijn ex. Dat is goed, want daaruit blijkt dat hij toch niet zo over me is als ik dacht. Verder, zolang hij niet van gedachten verandert kan ik maar beter verder gaan met loslaten. Wel mooi hoe die dingen lopen.
Ik heb nu mijn eerste echte relatie achter de rug, en ja.. ik denk eerlijk gezegd dat ik nu toch wat voorzichtiger ben om mijn echte hart bloot te geven. Buiten dat heb ik andere bagage die in mijn ogen veel zwaarder mee telt in hoe ik dingen ziequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Uit dat punt komt gelijk een vraag van mij. Lees hier wel eens posts van mensen die zeggen, dat alle mensen die ooit een relatie hebben gehad ( die ook uit is gegaan), altijd een bepaalde 'bagage'met zich meedragen, als een soort litteken waar je nooit meer 100 % vanaf komt oid.
Zien jullie hier iets in, of is dat complete bullshit? Ik merk zelf wel dat het telkens (al is het heel langzaam ) wel weer beter gaat, maar denk niet dat ik me ooit nog dat ''onbeschreven blad'' zal voelen zoals ik dit voor mijn eerste relatie had...
Wát er dan ook wel of niet gebeurd, het is je vriendin niet meer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whoppa, klap in het gezicht, maar eveneens verzachtende omstandigheden.Lastig lastig lastig.
Geloof me, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wát er dan ook wel of niet gebeurd, het is je vriendin niet meer.Als je nou eens stopt met dat contact zoeken dan ga je je vanzelf minder druk maken om wat zíj doet.
Sow, jij bent snel klaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben weer thuis....
De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
(maar ik heb wel lekker gegeten :p)
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Zoals je het brengt denk ik, jeetje wat een kutwijf. Je ex proberen te raken met dingen, daar schiet je toch geen fuck mee op! Ik hou echt de eer aan mezelf hoor... Waar ben je mee bezig als je die zwakke plekken op zoekt?
Ja inderdaad.. Wel positief want moet morgen om kwart voor 7 weer de deur uit.. Maar ik had het anders verwacht..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet zo.
[..]
Sow, jij bent snel klaar
Wat heb je daar nou aan ???? dit klinkt niet echt goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.
Als jij nog zo'n 10 keer je voet stoot tegen dezelfde steen dan ga je hopelijk je mening bijstellen. Dit is echt zelfmarteling man.quote:
Jij had het toch drukquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk, daten?
Wat zei je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
valt altijd wel een mouw aan te passen
En wat is er nu niet gezond? Je weet niet eens wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan ???? dit klinkt niet echt goed.
Wel eens gedacht aan professioneel gesprek , want sorry dit is niet echt gezond meer.
Hou de eer eens aan jezelf in plaats van dit zielige gedrag.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Smsjes naar je ex sturen van het is nog niet over getuigd naar mijn idee niet echt van klasse hoor.
En Tegan geef zelf eens toe , je zit hier al een hele tijd, meerdere mensen in dit topic zijn verder gegaan , jij blijft jezelf maar pijnigen.
Je blijft steeds bij dat ene steken, en gaat niet verder. Je zou toch een keer moeten verder gaan.
Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus ook even geen contact nu hé, geen afspreken bellen mailen smsen.
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.
Juiste insteekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee. Geen contact meer ik ga de boot afhouden. En ik ben tot inziens gekomen dat ik doordat ik erg aan de relatie wilde werken wat slechte dingen in "onze" tijd heb weggestopt. Ik ga mijzelf er actief aan herinneren dat er ook heel veel dingen mis zaten tegen over de leuke dingen, die vooral eigenlijk in het begin zaten. Dat lijkt me een beginpunt in het verwerkingsproces.
Beetje aan het doorslaan? Wraakgevoelens?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zoek die niet op, ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren. Hij doet altijd alsof ik hem helemaal niets meer doe. Maar dat is toch niet waar. Dat vind ik mooi. Ookal komt het nooit meer goed.
Nee, en nee.quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Beetje aan het doorslaan? Wraakgevoelens?
Dit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
( of je vind het leuk om te lezen / adviseren)
Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.quote:
Dat heb ik niet gesmst.quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als jij je ex na een halfjaar nog steeds sms'jes stuurt dat het nog niet over is tussen jullie dan sla je mijns inziens toch wel een beetje door. Laat die jongen met rust. Het begint een beetje op emotionele chantage te lijken.
Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaienquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef EviL_AleX het volgende:
Dat van Tegan is waarschijnlijk buiten de context, zo niet, dan ben ik het met de rest eens.
Het kan prettig zijn te merken dat je ex jou (ook) niet 1-2-3 verwerkt. Maar het is en blijft voorbij, dus praktisch gezien heb je er helemaal niets aan.
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
ik smste hem gewoon iets over dat ik vond dat wij nog niet over waren.
Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.quote:
Dit was mijn hele punt, verder niets.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Dat was alles wat ik zei met die eerste post. Voordat iedereen me vond doordraaien.
Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jammer dat hier altijd zo hard wordt gezegd dat mensen dit en dit moeten doen. Er is een groot verschil tussen advies geven en zeggen 'verbreek contact' 'laat hem/haar met rust' 'doe dit niet' 'doe dat niet'.
Kijk, mensen willen hier hun verhaal kwijt en tips, geen eisen. Het is veel te makkelijk om te zeggen dat iemand iets MOET doen, omdat dat zogenaamd beter is. Er speelt vaak veel meer achtergrond mee en daar bovenop ook nog eens een shitload aan emoties.
No offence, naar niemand niet. Jullie hebben me heel erg geholpen, alleen al door m'n zooi te lezen, maar soms kunnen dingen ook subtieler en vriendelijker en minder eisend worden gebracht.
ANyway: ik voel me atm wel redelijk, ondanks het minder leuke nieuws dat ik eerder vanavond meldde.
Why?quote:Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef EviL_AleX het volgende:
@Neo-Mullen
De weg weten en hem bewandelen zijn 2 verschillende dingen, maar dat doet niets af aan de weg.
Ik ben van mening dat wat betreft emoties we veel meer zelf te beslissen hebben dan we vaak vermoeden, maar dat het wel een kwestie van aanpakken is. Neemt niet weg dat je je niet volledig kut mag voelen zo af en toe.
Maar goed, zo vaak ben ik niet meer in dit topic, lurk af en toe alleen nog wel eens wegens Tegan
Miscommunicatie, het grootste kwaad in de wereldquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag in het midden laten wat ik heb gesmst. Maar daardoor is het heel lastig om me te snappen. Wat ik daar zei is ook niet waar, maar ik hoopte dat het daardoor logischer was, ik faalde.
Ach weet je wat het is... Je leert dingen pas echt als je ze zelf meemaakt. Tot die tijd kan iedereen van alles zeggen, maar meestal doe je er achteraf pas iets mee. Is niet erg, is met bijna alles zo. Je kunt natuurlijk ook alleen maar leren van je eigen ervaringen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed punt. Laten we begrijpen dat elke situatie hetzelfde kan lijken maar op details kan verschillen.
Advies is prima, daar is dit draadje ook voor. Maar het geven van waarde-oordelen is toch van een heel andere orde. Dat impliceert wel een enorme deskundigheid. En elke deskundige zou direct zelf zeggen dat ie hier volstrekt geen waarde-oordeel kan geven...
quote:hier komt weer zon advies let op, vraag aan niemand ooit advies, ze zullen het geuren met de kleur van eigen falen
Zeker, vooral in het begin was er echte kalverliefde waar ik me zelfs in verloor. Dat zijn prima tijden om aan terug te denken, en in september is er nog een leuke vakantie geweest. Maar er is ook over en weer veel gebeurd wat niet door de beugel kan. Elkaar onbewust verwaarlozen enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Juiste insteekHet is wel moeilijk hoor... Toen ik na 3 maanden men ex sprak was het btje ongemakkelijk maar toch nog wel ergens vertrouwd, en voelde me nog steeds aangetrokken tot haar. Je mag best terug denken aan de mooie tijd hoor, dat doe ik best vaak ook trouwens. Je hebt als het goed is ook een hele hoop leuke dingen meegemaakt samen.
Zolang je jezelf maar geen valse hoop blijft voorhouden als je ergens diep toch weet dat het over is. Het werkt namelijk niet... Breekt toch weer op als je bij elkaar komt. Veranderen is heel moeilijk, en vaak gebeurd dat alleen in extreme situaties.
Kom op kerel. Daar het verleden niet je toekomst bepalen. You're in control. Pak een pilsje, game nog even, weet ik veel wat je graag doet. Is er een huisdier die je even aandacht kan geven?quote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef ex het volgende:
Zucht, ik kan niet slapen.. Alles flitst weer is ouderwets door me hoofd alsof het gister gebeurd is.. Balen!
Luie honden ook!quote:Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef ex het volgende:
Mijn hond slaapt algewoon weer even doorbijten dan maar. Alles is tijdelijk.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben weer thuis....
De date was niet zo geweldig. Moest heel de tijd het gesprek op gang houden.. Nee geen succes.. Heb er geen andere woorden voor..
(maar ik heb wel lekker gegeten :p)
@Ex: Yep! Maar ook weer anders. Wat heb ik, na een aantal dagen waarin ik me heerlijk sterk voelde en ze ook nauwelijks in mijn hoofd zat, er erineens weer de balen van dat m'n ex alles neersmeet en weggerend is voor elk - inhoudelijk - gesprek.quote:Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten?
Kijk wat ik wel heb, vrienden, een huis, een auto, een goede baan, een goed lopend eigen bedrijf & een super lieve hond (nog wel het belangrijkste).
Ik vind het echt tijd voor mezelf om te stoppen met zielig doen en gewoon de shit te gaan doen die ik altijd al wou doen tijdens de relatie maar die niet kon omdat ik een relatie had.
Echt, ik laat bij deze het verleden gewoon los en ik ga er gewoon voor. Ik hou alleen maar mezelf tegen nu.
Jazeker! Probeer dat gevoel vast te houden, al weet ik helaas uit ervaring dat je net zo goed de volgende ochtend met het om gekeerde gevoel wakker kunt worden!quote:Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef ex het volgende:
Zijn jullie wel is wakker geworden met zo'n "fuck-it" gevoel? Ik heb dat dus vandaag heel erg, zo van fuck de hele situatie, ik kap er gewoon mee ik trap het me hoofd uit. Wie is zij om na 4 maanden nog steeds in me hoofd te zitten...
Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.quote:Op zondag 19 december 2010 10:47 schreef ex het volgende:
Ja moeilijk lijkt me dat wel.. naja ik ben uitgelachen door haar in me laatste serieuze gesprek was ook geen pretje. Toen heb ik ook per direct al het contact verbroken..
Ik voel me nu al sinds een uur of 8 echt helemaal top, ik ga maar is heel me huis schoonmaken met wat lekkere muziek op de achtergrond!
Dat is moeilijk he? Zo makkelijk om hier neer te zetten dat we er allemaal weer boven op komen en dat we afstand moeten nemen, het los moeten laten. Alleen dat zijn woorden die continue weerstand van gevoel krijgen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het moeilijke is dat ik weet/zie dat het bij haar barst van de gevoelens. Boosheid om niets. Om kolder in haar hoofd. In de paar mails die de laatste dagen door haar waren verstuurd barstte het van de kapitale spelfouten en taalfouten, Dit naast de extreme afstandelijkheid. Zo ken ik haar helemaal niet.
Maar ik kan haar dus niet bereiken omdat ze verdomd het issue aan te snijden wat zo van belang is. Een regelrechte Tantaluskwelling.
En ja, ik weet wat het beste advies is maar raad eens als je er zelf middenin zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |