Meer dan mooi gezegd Tegan. Ben je toch niet zo'n muts als je lijkt op je avatarquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
Officieel een jaar ofzo, onofficieel vijf maanden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok nu snap ik hem.. Hoelang is het over?
Klinkt als iets wat heel diep heeft gezeten. Na vijf maanden nog steeds zo diep of merk je wel verschil?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Officieel een jaar ofzo, onofficieel vijf maanden.
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat heel diep heeft gezeten. Na vijf maanden nog steeds zo diep of merk je wel verschil?
Dan zullen de komende dagen met kerst en oud-en-nieuw ook niet echt helpenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.
Hebben jullie lang een relatie gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, eerste paar maanden is altijd kut. En nu komt en gaat het met vlagen. Laatst paar tegenslagen gehad en dan mis ik hem ineens heel erg. Ik ben er gewoon nog niet klaar mee en dan blijft het steeds terugkomen.
3,5 jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hebben jullie lang een relatie gehad?
Jammer! Maar wel leuk dat de 2e date is verplaatstquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef ex het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, 6 tot 12 maanden...
Toch jammer dat me date(s) niet door gingen, maar de 2de is verplaatst, de eerste niet want ik vind het toch de moeite niet.. M'n 2de date was een stuk tja uh slimmer, als ik dat zo mag zeggen. Een stuk meer in mijn straatje in ieder geval qua persoon.
Toch wel een leuke middag gehad, beetje gamen, 2x een uur met me hond gewandeld (het buikje moet er toch een keer af
) beetje code knutselen
. Expres geen bier gekocht en een hoop gezond eten.
Hoe is het met jullie?
Reden, tja. We zijn eerder uit elkaar geweest voor een paar maanden en toen dacht ik echt dat het over was, en toen kwamen we toch weer bij elkaar. Ik heb het er gewoon moeilijk mee te geloven dat het over is. Bovendien is het voor mij gewoon nog niet klaar. Ik heb het hoofdstuk nog niet afgesloten. Maar misschien komt er nu echt een einde aan. Ik heb geen behoefte aan een ander, ik zie het allemaal wel. Heb nu gewoon even een tijd met mezelf en dan wat de toekomst brengt zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan zullen de komende dagen met kerst en oud-en-nieuw ook niet echt helpen
Vind wel dat 'officieel' een jaar geleden en 'onofficieel' 5 maanden geleden een lange tijd terug is om er nog niet klaar mee te zijn. Is daar een reden voor of ben jij gewoon zo'n vechtertje?
Ik heb een date met een jongenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen weer flink aan de date hier
Waarom kent iedereen meisjes die vrijgezel zijn en leuk genoeg om mee af te spreken. Ik ken alleen 'matige' meisjes (qua gedrag met name, soms ook wel uiterlijk) die vrijgezel zijn, en alleen maar leuke/interessante meisjes die allemaal een vriend hebben
hehe of achter de jongens aan. Zo te zien genoeg vrijgezellen hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb een date met een jongenMisschien moet je nieuwe meiden ontmoeten Neo-Mullen?
Ik heb pas geleden van baan geswitcht en er werken wel leuke meiden, maar nogmaals: het interessante deel heeft een relatie. Verder heb ik in de kerstperiode weinig tijd om dingen te doen. Ik werk bijna dagelijks en hele dagen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb een date met een jongenMisschien moet je nieuwe meiden ontmoeten Neo-Mullen?
Ik pas, sorry kerelquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Male23 het volgende:
[..]
hehe of achter de jongens aan. Zo te zien genoeg vrijgezellen hier.
Vertel mij wat.. Het zuigt inderdaad. Hopen dat je na de drukke dagen verder kan, en inderdaad dingen kan op pakken. Want stil blijven staan doet alleen maar pijn!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden van baan geswitcht en er werken wel leuke meiden, maar nogmaals: het interessante deel heeft een relatie. Verder heb ik in de kerstperiode weinig tijd om dingen te doen. Ik werk bijna dagelijks en hele dagen.
In januari moet ik maar weer eens wat dingetjes op gaan pakken.
Het worden wel donkere kerstdagen... gedachtes die elke seconde bij haar zullen liggen: "wat doet zij nu" "denkt ze ook aan mij" "wat zou het fijn zijn geweest als ze hier nu bij was"ldvd zuigt bigtime.
[..]
Ik pas, sorry kerel
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Meer dan mooi gezegd Tegan. Ben je toch niet zo'n muts als je lijkt op je avatar...
Heel veel succes en plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik neem afscheid.. Ik ga me door de sneeuw wagen.. En proberen mijn date te overleven![]()
Hoop dat jullie allemaal een leuke avond hebben, en jullie je goed gaan voelen, in plaats van kut!
Als je degene bent die het uitmaakte dan boeit het je niet zoveel nee. Als je gedumpt bent wil je weten wat hij/zij precies doet. Contact met een ander bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef undissputed het volgende:
Waarom houden sommige mensen de profiel pagina's van zijn/haar ex in de gaten? ik heb hier totaal geen behoefte aan eigenlijk. Begrijp ook niet goed waarom je dit zou willen
Goddamn dude. Dat is echt kut. Deed ze dat omdat ze jou zag staan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Male23 het volgende:
Achja zag gister m'n ex nog lopen naar een andere kroeg met haar nieuwe lover elkaar omarmend terwijl wham - last christmas in de kroeg waar ik was draaide.
Maarja het hoort erbij. De leuke dingen in het leven zouden een stuk minder leuk zijn zonder de erge dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |