Ok, ik heb me zelf weer moet ingepraat met behulp van een goede vriend die het ook moeilijk heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Urgh ik ben alwéér een keer ingestort.
Net nog eens met mijn ex gebeld en het is echt ontzettend moeilijk. Zij is zo bezig met haar eigen ontwikkeling nog, ik zie dat ze het zoveel makkelijker heeft met onze situatie. Gewoon puur omdat de rust haar goed doet om aan zichzelf te werken. Haar gevoel voor mij is gewoon ondergesneeuwd door dat ik haar natuurlijk ook pijn heb gedaan. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Gister naar de film geweest met een goede vriend en ik kon gewoon mijn aandacht er niet eens bij houden.
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef Tegan het volgende:
Gisteren met mijn ex gesproken, en hij is zo over mij. Jammer.
W00t inderdaad, een vrouw in dit topic, snel maak een screenshotquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier?
@HarryDePizzaBakker1:quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:14 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ok, ik heb me zelf weer moet ingepraat met behulp van een goede vriend die het ook moeilijk heeft.
Vanavond bel ik nog een keer met mijn ex. En ik ga voor eens en altijd eruit vissen of haar gevoel door dingen ondergesneeuwd is, of dat het echt minder is.
En dan beslis ik dat ik of geduldig wacht tot ze dingen verwerkt en ik er vanuit dat oogpunt wat vrede mee heb, of dat ik het achter me laat voor eens en altijd verwerk.
Verdomme man, moet ik je nu ook betalen? Dat is serieus goed advies en even de slap in my face die ik even misschien nodig heb. De vrienden die ik heb zijn niet echt ervaren met relaties, en zijn mij zo emotioneel al helemaal niet gewend dus dit was wel even welkom. Omdat ik met gevoel voor zo zit is mijn rationeel denk vermogen nogal wat minder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@HarryDePizzaBakker1:
En daar moet je dus echt mee kappen. Dat is absoluut niet slim om te doen. Wat verwacht je nou? Dat ze jou - terwijl ze alle emotie van jou in haar systeem heeft zitten - even duidelijk en helder antwoord gaat geven?
Geef haar tijd en laat haar zelf komen. Eigenlijk heb je je antwoord nu ook al maar wil je dat niet horen. Iedere keer dat jij weer loopt te hengelen voor antwoorden krijgt ze alleen maar meer sneeuw op haar dak waardoor haar mogelijk echte gevoelens weer verder ondergesneeuwd raken.
Ken je dat verhaal niet van dat je daarmee de mogelijke muurtjes alleen maar dikker en hoger maakt?
http://mens-en-samenlevin(...)-ex-terugkrijgt.htmlquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Verdomme man, moet ik je nu ook betalen? Dat is serieus goed advies en even de slap in my face die ik even misschien nodig heb. De vrienden die ik heb zijn niet echt ervaren met relaties, en zijn mij zo emotioneel al helemaal niet gewend dus dit was wel even welkom. Omdat ik met gevoel voor zo zit is mijn rationeel denk vermogen nogal wat minder.
Dat verhaal ken ik niet, care to share?
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:22 schreef ex het volgende:
[..]
W00t inderdaad, een vrouw in dit topic, snel maak een screenshot.
Wat is dat nou? Klinkt als de zenuwen hebben..... Veel plezier jij!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!
Heb me net aan gekleed, zo haren doen enzo, en daarna de date.. Heb echt een baksteen in mijn maag lijkt het wel.. Dus iets eten lijkt opeens niet meer zo verstandig, maar goed.. We zien wel wat er gebeurd.. (ben beetje bang dat mijn date een stuk serieuzer is als ik ben.)
Bueno, hartelijk dank voor die link. Ik zal het allemaal eens goed doorlezen en waarschijnlijk kan dat mijn gedachte wel even ontnuchteren en niet meer zo emotioneel zijn. Dat is ook gewoon een probleem ik ben altijd vrij hard van mezelf en lig ik opeens in puin, daar komt ook veel slechts uit zeker nu.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)-ex-terugkrijgt.html
Best wel heel erg ja.. Naja komt wel goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Klinkt als de zenuwen hebben..... Veel plezier jij!
Zo romantisch! De invallende avond......de donkere straten verlicht door kerstverlichting....quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Best wel heel erg ja.. Naja komt wel goed
Vast niet. Anders wilde hij me wel terug.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ben jij dan een van de ex'en van het (bijna alleen maar) mannen-praatgroepje hier?
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien kun je dan nu eindelijk eens verder.
Je maakt het nu alleen maar erger hahah!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zo romantisch! De invallende avond......de donkere straten verlicht door kerstverlichting........
Niet elke kerel is hetzelfde.. Dat moet je wel beseffen.. (hoor mij nu)quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.
Vanwaar deze dramatische gewaarwording? Misschien moet je de boel eens wat gaan relativeren en ook eens vanuit zijn oogpunt bekijken wat er allemaal gebeurd is en kritisch zijn naar je eigen gedrag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voorlopig niet meer daten. No way dat een of andere kerel me ooit nog zo mag laten voelen... Voor zo lang.
Haha, ik voel me precies hetzelfde, en ik zit pas over 24 uur samen met haar een drankje te doen. Toch nu al een beetje de zenuwen. Zij trouwens ook, stiekem best wel leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn inderdaad slecht vertegenwoordigd hier in dit topic!
Heb me net aan gekleed, zo haren doen enzo, en daarna de date.. Heb echt een baksteen in mijn maag lijkt het wel.. Dus iets eten lijkt opeens niet meer zo verstandig, maar goed.. We zien wel wat er gebeurd.. (ben beetje bang dat mijn date een stuk serieuzer is als ik ben.)
Dat snap ik je vorige reactie niet echt denk ik.. Van dat niemand je meer zo mag laten voelen. Was het alleen dat zijn gevoel weg was, of heeft hij ook dingen geflikt die niet konden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef Tegan het volgende:
Nee, voor hem was het gevoel gewoon weg, en voor mij nog steeds niet. En tuurlijk had ik vervelende eigenschappen en hij ook. Maar daar kon ik wel mee leven. Uiteindelijk gaat het niet om iemand te vinden die perfect is maar om iemand te vinden waarvan je voorbij de slechte dingen kan zien en hem toch leuk vindt.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden! Haha.. Ik probeer het vanavond nog wel te posten.. Morgen drukdruk.. Jij als ik je niet meer spreek veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef jeice het volgende:
[..]
Haha, ik voel me precies hetzelfde, en ik zit pas over 24 uur samen met haar een drankje te doen. Toch nu al een beetje de zenuwen. Zij trouwens ook, stiekem best wel leukZe vind het "helemaal leuk en spannend". En ik ook!
Succes vanavond, veel plezier en vooral: geniet ervan! We horen morgen graag van je
Ik bedoelde dat ik zoveel van hem houd dat ik nog steeds niet verder ben. De gedachte van seks met iemand anders word ik misselijk van. Het gevoel dat ik bedoel is liefdesverdriet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat snap ik je vorige reactie niet echt denk ik.. Van dat niemand je meer zo mag laten voelen. Was het alleen dat zijn gevoel weg was, of heeft hij ook dingen geflikt die niet konden?
Ok nu snap ik hem.. Hoelang is het over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik zoveel van hem houd dat ik nog steeds niet verder ben. De gedachte van seks met iemand anders word ik misselijk van. Het gevoel dat ik bedoel is liefdesverdriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |