abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 13:47:11 #251
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90121287
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar rebounds ;)
Tja misschien heb je wel gelijk......op het moment merk ik wel dat ze me meer irriteert als wat anders... is een stap in de richting :)
En soms is een rebound ook wel eens prettig.... ben dan wel bijna 30 maar hoef niet meteen een relatie voor het leven hoor...
Gewoon een gesprek met een meid zou ook al leuk zijn ;)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  zondag 19 december 2010 @ 14:04:44 #252
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90122112
Nevermind >.>

[ Bericht 100% gewijzigd door Niniknows op 19-12-2010 14:17:44 ]
Ja.
pi_90122370
:X
  zondag 19 december 2010 @ 14:24:18 #254
189961 ex
aperture science
pi_90122891
lol, daar stond vast iets onaardigs :P?
The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 14:27:17 #255
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123027
Nah een verhaal met teveel details dat ik ongepast middenin een topic gooi
/heeftneteenpaarminuteneenaccountennualspijt
Ja.
pi_90123104
Nouja het lijkt me nou niet de meest geweldige oplossing die je opdroeg :') Na 3 jaar je bezette ex uitnodigen om te blijven slapen, om daarna te kunnen concluderen dat liefdeloze sex niet goed is.
  zondag 19 december 2010 @ 14:32:27 #257
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123261
Dat is ook echt een debiele oplossing maar ik wou het gewoon even delen ;p. Verbaas me er gewoon over dat na al die tijd na zoiets het gevoel ineens weggaat, ik had juist verwacht dat het erger zou worden.
Ja.
pi_90123360
3 jaar is lang. Te lang eigenlijk om er mee te blijven zitten, misschien kwam je er nu pas achter ;)
pi_90123562
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Niniknows het volgende:
Nah een verhaal met teveel details dat ik ongepast middenin een topic gooi
/heeftneteenpaarminuteneenaccountennualspijt
En na drie jaar toch nog even een moodswing ;)

(je moet niet gaan editten als er al reacties op gegeven zijn...)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 14:39:34 #260
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123576
Nja in die drie jaar heb ik die persoon die hij was gemist maar omdat ik eigenlijk nauwelijks contact had, had ik ook niet door dat hij dat allang niet meer was. Hij is nu gewoon een eikel :)
Ja.
pi_90123640
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:32 schreef Niniknows het volgende:
Dat is ook echt een debiele oplossing maar ik wou het gewoon even delen ;p. Verbaas me er gewoon over dat na al die tijd na zoiets het gevoel ineens weggaat, ik had juist verwacht dat het erger zou worden.
Lijkt me logisch; ineens zie je kanten van hem die je nog niet kende en die je totaalbeeld over hem drastisch veranderde. Jou gebruiken terwijl ie zelf al twee jaar een vriendin heeft vind ik wel iets wat je tot nadenken aanzet ja ;)
Strek je eens uit !
  zondag 19 december 2010 @ 14:44:06 #262
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90123791
valt in de categorie niet zo netjes
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  zondag 19 december 2010 @ 14:45:28 #263
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90123847
Ik had juist gedacht dat t helemaal van voor af aan weer zou gaan beginnen omdat ik hem toch wel erg lang heb gemist en ik het in die drie jaar altijd interessant vond om contact met hem te hebben. Als hij nu tegen me praat online heb ik nieteens de neiging om te reageren.

Even offtopic; kan ik like mijn username veranderen of account verwijderen en nieuwe maken? Wil toch iets anoniemer zijn dan dit maar krijg het niet gevonden :')
Ja.
pi_90124157
Kan niet zomaar. Nieuwe account wel natuurlijk. Volgens mij ben je al redelijk anoniem hoor ;)
  zondag 19 december 2010 @ 14:53:44 #265
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90124250
Not rlly. Wil deze graag verwijdert hebben, kan zelf wel nieuwe aanmaken maar deze moet weg :')
Kan ik niet iemand daarover berichten?
Ja.
pi_90124852
Posts worden niet verwijderd. Zou wat zijn als het halve forum dat zou aanvragen, dan zijn er ineens geen berichten meer.
  zondag 19 december 2010 @ 15:13:36 #267
328976 Niniknows
Why can't girls suit up?
pi_90125219
Geen posts, mijn account >.>
Ja.
pi_90125297
Hoe kunnen je posts nu blijven bestaan maar je account weg?!
pi_90125381
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Stefka het volgende:

[..]

Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?

Wat ik daarmee wil zeggen is dat het weer kan gebeuren. Je hoeft niet gelijk compleet verliefd op een meisje te zijn. Als je een meisje leuk vindt, maar er verder niet veel bij voelt, maar wel het idee hebt dat het wat kan worden, ga er dan vooral voor. Die gevoelens komen vanzelf wel :) Het is juist handiger om niet gelijk een roze bril op te hebben, dan kun je meer objectief kijken naar positieve (en negatieve) kenmerken van de mogelijke vriendin.
Haha prachtig, dit is echt in precies dezelfde bewoording, hetgene dat ik mezelf ook altijd duidelijk probeer te maken.
Het is alleen zo enorm klote, dat alles wat ik tegen mezelf ''zeg'' niet permanent helpend is.

In tegenstelling tot velen van jullie ( die ook ''gedumpt'' zijn) , was het in onze relatie juist IK die niet lekker in mijn vel zat, en niet gelukkig/blij/trots was met/op mijn vriendin.
Het is zelfs gewoon feitelijk waar, dat ik de laatste weken/maanden zelfs een beetje heb toegewerkt naar het punt waarop mijn vriendin zou zeggen: tot hier en niet verder, en het uit zou maken!
Ik zou het juist daardoor veel makkelijker moeten hebben met het feit dat de relatie tussen ons nu over is. Het tegenovergestelde lijkt echter het geval..

Ik blijf haar maar ophemelen, onze tijd romantiseren etc. Ik kijk nu ook echt op naar mensen die een (goede) relatie hebben, terwijl ik dit absoluut niet had voor mijn relatie. Ook voelde ik mij ten tijde van mijn relatie echt niet ''specialer'' dan mensen zonder relatie oid...
pi_90125699
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Bartinhoo het volgende:

In tegenstelling tot velen van jullie ( die ook ''gedumpt'' zijn) , was het in onze relatie juist IK die niet lekker in mijn vel zat, en niet gelukkig/blij/trots was met/op mijn vriendin.
Het is zelfs gewoon feitelijk waar, dat ik de laatste weken/maanden zelfs een beetje heb toegewerkt naar het punt waarop mijn vriendin zou zeggen: tot hier en niet verder, en het uit zou maken!
Ik zou het juist daardoor veel makkelijker moeten hebben met het feit dat de relatie tussen ons nu over is. Het tegenovergestelde lijkt echter het geval..
Hoe heb je deze 'ontdekking' dan ineens gedaan? Hoelang duurde het voordat dat besef kwam?
Strek je eens uit !
pi_90126088
Eigenlijk al toen de relatie begon ( schaam schaam )..

Heb het hele verhaal hier al ( een paar keer :P ) verteld, maargoed het kwam erop neer dat ik eigenlijk nogal onbevangen in die relatie ben gestapt. Had nog nooit een relatie gehad, was wel benieuwd hoe het zou zijn. Voor haar was het vanaf het begin al veel serieuzer, ze had een jaar eerder al toespelingen naar mij gemaakt, toen helemaal niet op gereageerd.
Ze kreeg vervolgens een nieuwe vriend, maar toen dat 8 maanden uit was ging ze dus ''vol gas'' achter mij aan. Ik heb het over me heen laten komen, maar was er een stuk minder serieus mee dan zij, hetgeen zij ook duidelijk kon merken aan mn gedrag...

Ik raakte erg gehecht aan die meid, voelde me op mijn gemak bij haar, hield van haar. Maar verliefd/ trots / een gevoel van echte persoonlijke klik heb ik nooit met haar gehad... Dit wist ik al voordat ik aan de relatie begon, en werd hoe langer de relatie voortduurde alleen maar bevestigd. Toch kon ik het niet met haar uitmaken, ik bleef liever draaien door soms heel lief en dan weer heel vervelend tegen haar te doen, dan een duidelijke keuze te maken.
Uiteinderlijk heeft zij die keuze gemaakt, en is daar nooit meer op terug gekomen. Ik zou nu opgelucht moeten zijn...
  zondag 19 december 2010 @ 15:34:04 #272
189961 ex
aperture science
pi_90126149
Hehe ze is een beetje aan je vast gegroeid dus, en nu ze ineens weg is baal je er wel van. Herkenbaar :')
The cake is a lie!
  zondag 19 december 2010 @ 15:42:53 #273
189961 ex
aperture science
pi_90126548
Pff, net weer een half mailtje getikt en niet gestuurd.. Stom is dat he, dat je na al die tijden het niet gewoon kan laten.. Ik wil ergens gewoon me gelijk halen, dat ze inderdaad een trut was die laatste paar weken.. :P Maar gelukkig toch weg kunnen klikken omdat ik aan deze song text dacht:

So I got something new to see
And you just gon' keep hatin' me
And we just gon' be enemies
I know you can't believe
I could just leave it wrong
And you can't make it right
I'm gon' take off tonight
Into the night...

Dat is precies wat we moeten doen.. just leave it wrong.

Ook zo irritant, me ex stuurde me een maand terug het volgende linkje:

Waarschuwing: ik bedenk me net dat dit liedje een hoop van jullie echt aan het janken kan krijgen, als je niet zo vrolijk bent vandaag, niet klikken!

En ik vroeg wat ze er mee bedoelde "nee niks.." was toen het antwoord :') yeah right het kwam op mij meer over alsof ze me een schuld gevoel probeerde aan te praten zo van kijk is, ik ben gelukkig en je hebt het maar te pikken en je had me tegen moeten houden :').. Of ze bedoelde het juist andersom zo van.. misschien ben jij wel gelukkig en had ik je tegen moeten houden..

Dat soort dingen kan ik dus echt kapot analyseren :), en wat heb je er aan? Geen fuck. Ik zou eigenlijk 99 problems terug gestuurd moeten hebben.
The cake is a lie!
pi_90126881
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Eigenlijk al toen de relatie begon ( schaam schaam )..

Heb het hele verhaal hier al ( een paar keer :P ) verteld, maargoed het kwam erop neer dat ik eigenlijk nogal onbevangen in die relatie ben gestapt. Had nog nooit een relatie gehad, was wel benieuwd hoe het zou zijn. Voor haar was het vanaf het begin al veel serieuzer, ze had een jaar eerder al toespelingen naar mij gemaakt, toen helemaal niet op gereageerd.
Ze kreeg vervolgens een nieuwe vriend, maar toen dat 8 maanden uit was ging ze dus ''vol gas'' achter mij aan. Ik heb het over me heen laten komen, maar was er een stuk minder serieus mee dan zij, hetgeen zij ook duidelijk kon merken aan mn gedrag...

Ik raakte erg gehecht aan die meid, voelde me op mijn gemak bij haar, hield van haar. Maar verliefd/ trots / een gevoel van echte persoonlijke klik heb ik nooit met haar gehad... Dit wist ik al voordat ik aan de relatie begon, en werd hoe langer de relatie voortduurde alleen maar bevestigd. Toch kon ik het niet met haar uitmaken, ik bleef liever draaien door soms heel lief en dan weer heel vervelend tegen haar te doen, dan een duidelijke keuze te maken.
Uiteinderlijk heeft zij die keuze gemaakt, en is daar nooit meer op terug gekomen. Ik zou nu opgelucht moeten zijn...
Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?
Strek je eens uit !
pi_90126889
Mailtjes sturen is volgens mij echt altijd iets waar je later spijt van gaat krijgen....
Goed dat je m niet verzonden hebt!

Zo kom ik toch nog regelmatig dingetjes van mijn ex tegen, terwijl ik telkens weer hoop dat ik alles verwijderd heb. Zo zat ik net even in mijn ''verzonden'' box van mijn hotmail, een map waar ik kennelijk nooit kom, en zag daar een mailtje staan dat ik een maand nadat het uitging naar haar gestuurd heb..

Pff ik kon het nieteens aflezen, zo'n groot gevoel van schaamte kreeg ik :D Ik was toen overduidelijk wel een stuk emotioneler dan nu, hetgeen me ook het besef geeft dat ik heus wel vooruit ga, al is het niet snel, al helemaal niet als je jezelf alleen baseert op mijn (aantal) posts in dit topic :P
Ik wou nu echt dat ik het allemaal niet had getypt, nu begrijp ik al helemaal dat ze toen twijfelde, maar dat ik alle kans die er toen nog was verpest heb !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')