Tja misschien heb je wel gelijk......op het moment merk ik wel dat ze me meer irriteert als wat anders... is een stap in de richtingquote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je klinkt in die post alsof je er nog niet aan toe bent. Dat worden dan alleen maar rebounds
En na drie jaar toch nog even een moodswingquote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Niniknows het volgende:
Nah een verhaal met teveel details dat ik ongepast middenin een topic gooi
/heeftneteenpaarminuteneenaccountennualspijt
Lijkt me logisch; ineens zie je kanten van hem die je nog niet kende en die je totaalbeeld over hem drastisch veranderde. Jou gebruiken terwijl ie zelf al twee jaar een vriendin heeft vind ik wel iets wat je tot nadenken aanzet jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:32 schreef Niniknows het volgende:
Dat is ook echt een debiele oplossing maar ik wou het gewoon even delen ;p. Verbaas me er gewoon over dat na al die tijd na zoiets het gevoel ineens weggaat, ik had juist verwacht dat het erger zou worden.
Haha prachtig, dit is echt in precies dezelfde bewoording, hetgene dat ik mezelf ook altijd duidelijk probeer te maken.quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Stefka het volgende:
[..]
Maar toen je ex een jaar geleden jou begon lastig te vallen (in positieve zin) deed het je ook verrekte weinig toch?
Wat ik daarmee wil zeggen is dat het weer kan gebeuren. Je hoeft niet gelijk compleet verliefd op een meisje te zijn. Als je een meisje leuk vindt, maar er verder niet veel bij voelt, maar wel het idee hebt dat het wat kan worden, ga er dan vooral voor. Die gevoelens komen vanzelf welHet is juist handiger om niet gelijk een roze bril op te hebben, dan kun je meer objectief kijken naar positieve (en negatieve) kenmerken van de mogelijke vriendin.
Hoe heb je deze 'ontdekking' dan ineens gedaan? Hoelang duurde het voordat dat besef kwam?quote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef Bartinhoo het volgende:
In tegenstelling tot velen van jullie ( die ook ''gedumpt'' zijn) , was het in onze relatie juist IK die niet lekker in mijn vel zat, en niet gelukkig/blij/trots was met/op mijn vriendin.
Het is zelfs gewoon feitelijk waar, dat ik de laatste weken/maanden zelfs een beetje heb toegewerkt naar het punt waarop mijn vriendin zou zeggen: tot hier en niet verder, en het uit zou maken!
Ik zou het juist daardoor veel makkelijker moeten hebben met het feit dat de relatie tussen ons nu over is. Het tegenovergestelde lijkt echter het geval..
Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?quote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Eigenlijk al toen de relatie begon ( schaam schaam )..
Heb het hele verhaal hier al ( een paar keer) verteld, maargoed het kwam erop neer dat ik eigenlijk nogal onbevangen in die relatie ben gestapt. Had nog nooit een relatie gehad, was wel benieuwd hoe het zou zijn. Voor haar was het vanaf het begin al veel serieuzer, ze had een jaar eerder al toespelingen naar mij gemaakt, toen helemaal niet op gereageerd.
Ze kreeg vervolgens een nieuwe vriend, maar toen dat 8 maanden uit was ging ze dus ''vol gas'' achter mij aan. Ik heb het over me heen laten komen, maar was er een stuk minder serieus mee dan zij, hetgeen zij ook duidelijk kon merken aan mn gedrag...
Ik raakte erg gehecht aan die meid, voelde me op mijn gemak bij haar, hield van haar. Maar verliefd/ trots / een gevoel van echte persoonlijke klik heb ik nooit met haar gehad... Dit wist ik al voordat ik aan de relatie begon, en werd hoe langer de relatie voortduurde alleen maar bevestigd. Toch kon ik het niet met haar uitmaken, ik bleef liever draaien door soms heel lief en dan weer heel vervelend tegen haar te doen, dan een duidelijke keuze te maken.
Uiteinderlijk heeft zij die keuze gemaakt, en is daar nooit meer op terug gekomen. Ik zou nu opgelucht moeten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |