abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90056799
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:

[..]

Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehad :). Ik schaam me daar ook totaal niet voor, het is gewoon iets wat voor mij altijd "speciaal" is. Nou ben ik natuurlijk ook nog jong.

Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd :P.
Daar hoef je je ook helemaal niet voor te schamen vind ik hoor!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:01:10 #52
189961 ex
aperture science
pi_90056895
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uit ;)

En als dan de een te laat komt en de ander veel te vroeg.....laat je het ons dan weten?
Haha tja, er rijden verder ook geen treinen & beide geen auto dus ze zijn nogal afhankelijk van mijn aanwezigheid daar ben ik bang. Met de 1 had ik een buiten date, dat lijkt me nu geen goed idee :P, de ander was een etentje maar nogal ver weg (km of 60 voor mij) dus ik ga het even afwachten/aankijken :).
The cake is a lie!
pi_90056921
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:
En ik heb echt een hele goede dag! Voel me zelfs een beetje gelukkig. Vandaag moest ik op een andere locatie werken waar ik sinds het uit is eigenlijk niet meer ben geweest.. En we begonnen het te hebben over verkering en verliefd zijn, waar uit natuurlijk altijd de vraag komt en juf hoe is het met jou en je vriend..
Ik kon heel positief zeggen dat het uit was en dat ik geen vriendje meer had.. Terwijl ik anders die vraag zou ontwijken.

Verder heb ik morgen mijn date.. En ik ben best benieuwd, heb er veel zin in, maar ben ook wel nerveus haha!

Hoe staat het met jullie allemaal? Heb volgens mij aardig wat gemist. En ik kom hier elke keer maar aan met goed nieuws, misschien niet zo leuk..
Nou met mij gaat het eigenlijk ook best goed! Zoals eerder gezegd een leuk contact opgedaan op RP, ken haar nu 3 dagen via de mail/chat daar. En gister hebben we telefoonnummers uitgewisseld en voorzichtig gesmst, ook vandaag. Vandaag ook nog even met haar gechat en het was weer super gezellig. Het is dat het nu bar en boos is op de weg, maar anders had ik vanavond waarschijnlijk met haar in de kroeg gezeten. Ze stond er in ieder geval voor open en als het aan haar ligt spreken we ook snel af. Er is echt wel een soort klik. Ik weet wel dat een chat, mailen of sms anders is als in het echt, en dat het RL kan tegenvallen. Maar we hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses en het is leuk, zelfs zodanig dat ik bijna niet meer aan m'n ex hoef te denken. Ik heb nog een mail van m'n ex in de box staan, maar totaal niet de behoefte om te antwoorden.

Ergens voelt het wel een beetje raar. Het is nu bijna 2 maanden geleden dat ik vrijgezel werd en soms denk ik wel eens: "ga ik niet te snel?". Maar ja, dan ben ik gelukkig wel weer nuchter genoeg om vervolgens te denken: "welnee, het voelt goed, ik ben eindelijk weer vrolijk, geniet er eens van!". En dat ben ik ook van plan. Wie weet waar het op uitdraait allemaal :)

Oh en mocht ik je niet meer spreken, veel plezier op je date morgen. Geniet ervan!
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:02:49 #54
189961 ex
aperture science
pi_90056971
Te snel bestaat toch ook niet, als het voor jou goed voelt, is het goed :).
The cake is a lie!
pi_90057085
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef jeice het volgende:

[..]

Nou met mij gaat het eigenlijk ook best goed! Zoals eerder gezegd een leuk contact opgedaan op RP, ken haar nu 3 dagen via de mail/chat daar. En gister hebben we telefoonnummers uitgewisseld en voorzichtig gesmst, ook vandaag. Vandaag ook nog even met haar gechat en het was weer super gezellig. Het is dat het nu bar en boos is op de weg, maar anders had ik vanavond waarschijnlijk met haar in de kroeg gezeten. Ze stond er in ieder geval voor open en als het aan haar ligt spreken we ook snel af. Er is echt wel een soort klik. Ik weet wel dat een chat, mailen of sms anders is als in het echt, en dat het RL kan tegenvallen. Maar we hebben best veel raakvlakken en dezelfde interesses en het is leuk, zelfs zodanig dat ik bijna niet meer aan m'n ex hoef te denken. Ik heb nog een mail van m'n ex in de box staan, maar totaal niet de behoefte om te antwoorden.

Ergens voelt het wel een beetje raar. Het is nu bijna 2 maanden geleden dat ik vrijgezel werd en soms denk ik wel eens: "ga ik niet te snel?". Maar ja, dan ben ik gelukkig wel weer nuchter genoeg om vervolgens te denken: "welnee, het voelt goed, ik ben eindelijk weer vrolijk, geniet er eens van!". En dat ben ik ook van plan. Wie weet waar het op uitdraait allemaal :)

Oh en mocht ik je niet meer spreken, veel plezier op je date morgen. Geniet ervan!
Dank je!
Dat idee had ik ook erg.. Van ga ik niet te snel, maar ja stil blijven staan heeft ook geen nut.. En het voelt eigenlijk ook wel goed :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:20:13 #56
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90057775
als het goed voelt voelt het goed en dan is het een kwestie van gewoon proberen

Ben wel blij te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben als ik zeg dat er na deze relatie nog niks met meisjes is gebeurd laat staan seks.... heb er ook eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan... dacht even dat ik raar was maar na het lezen van jullie posts valt dat dan wel weer mee :)

@ wandering mijn bier consumptie is ook niet zo hoog hoor.... hoewel ik wel moet bekennen dat ik nu wel de kroeg in ga..... even afleiding op de vrijdagavond :)

@ ex en Joycie.... we zijn natuurlijk allemaal wel heeeeeel benieuwd naar jullie verhalen morgen he :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90057998
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:20 schreef ennudan het volgende:
als het goed voelt voelt het goed en dan is het een kwestie van gewoon proberen

Ben wel blij te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben als ik zeg dat er na deze relatie nog niks met meisjes is gebeurd laat staan seks.... heb er ook eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan... dacht even dat ik raar was maar na het lezen van jullie posts valt dat dan wel weer mee :)

@ wandering mijn bier consumptie is ook niet zo hoog hoor.... hoewel ik wel moet bekennen dat ik nu wel de kroeg in ga..... even afleiding op de vrijdagavond :)

@ ex en Joycie.... we zijn natuurlijk allemaal wel heeeeeel benieuwd naar jullie verhalen morgen he :)
Zal morgen posten als ik thuis ben want ik moet zondag een vroege dienst werken (echt totaal geen zin in haha), en anders wordt het zo lang wachten voor jullie ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:47:27 #58
189961 ex
aperture science
pi_90059214
Ja ben benieuwd met het weer alleen :).
The cake is a lie!
pi_90059437
@ex: Wat heb je van een hond? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90059696
Is het raar dat ik totaaaaal geen behoefte heb aan andere meisjes?
Zo idioot, ik dacht dat zodra ik vrijgezel was ik helemaal van god los zal gaan,,,,,
pi_90059871
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef GS-Raw het volgende:
Zo idioot, ik dacht dat zodra ik vrijgezel was ik helemaal van god los zal gaan,,,,,
Zooo normaal, toont alleen maar aan dat je gek op 'r was. Beter dan dat je de dag erna alweer op een ander was gedoken. Ik heb hetzelfde, heb er ff totaal geen behoefte aan.
Strek je eens uit !
pi_90060124
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Zooo normaal, toont alleen maar aan dat je gek op 'r was. Beter dan dat je de dag erna alweer op een ander was gedoken. Ik heb hetzelfde, heb er ff totaal geen behoefte aan.
Ik vind het idee zo vreselijk dat er straks een ander aan haar zit, al gaat dat vroeg of laat absoluut gebeuren....
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:09:06 #63
189961 ex
aperture science
pi_90060522
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ex: Wat heb je van een hond? ;)
Jack Russel
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:09:49 #64
189961 ex
aperture science
pi_90060573
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef GS-Raw het volgende:
Heb ik ook ja. Ik was altijd overtuigd dat zodra ik vrijgezel was ik los zou gaan. Mooi niet :P. Dat iemand anders aan haar zou kunnen zitten, dat maakt me dan weer niet zoveel uit :).
The cake is a lie!
pi_90061373
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef ex het volgende:

[..]

Jack Russel
Airedale (langharig)
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:25:07 #66
189961 ex
aperture science
pi_90061430
Cool :), ik ben echt gek op dat beest, heeft me echt door alles heen gesleurd de afgelopen maanden.. Maar tegelijk ook heel dubbel want hij doet me veel denken aan haar.
The cake is a lie!
pi_90061506
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef ex het volgende:

[..]

Heb ik ook ja. Ik was altijd overtuigd dat zodra ik vrijgezel was ik los zou gaan. Mooi niet :P. Dat iemand anders aan haar zou kunnen zitten, dat maakt me dan weer niet zoveel uit :).
Goed zeg! Dat zie ikzelf als iets dat ik redelijk goed los van haar kom. Het zou me weinig tot niets doen als ze nu iemand zou leren kennen of een ONS zou hebben.
Ik heb ook niet meer de nieuwsgierigheid van waar ze zou zijn of wat ze zou doen.

Ergo: een week nadat we uit elkaar waren moest ik mijn oudste hond laten inslapen. Ik nog netjes een smsje gestuurd want zij was gek op die hond en kende haar al met al ook driekwart jaar.
Raad eens? Ik heb 0,0 reactie gehad op dat sms'je. Bijna bizar...
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:28:08 #68
189961 ex
aperture science
pi_90061597
Yup precies, het boeit me gewoon niet meer zoveel. Eerst ging ik steeds kijken of ze thuis was (ze woont dichtbij) en of ze naar feestjes ging en shit.

Nu denk ik echt van sterf maar lekker haha.. Het lijkt echt een onbekende voor me :). Ik ben alleen nog maar met mezelf bezig de laatste tijd. Ik ben nogal een nerd/geek (en trots trouwens hoor.) en ben me huis ook stiekem aan het transformeren in een geek mansion.. Eindelijk is alles doen zoals ik het wil.. Overal gadgets, lomme action figures en dat soort dingen..

Het kleine jongentje in me heeft het nodig :D.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:01:58 #69
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90063669
En Neo-Mullen, hoe heeft je ex het gehad met haar date? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:03:25 #70
189961 ex
aperture science
pi_90063747
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]

Ik heb 0,0 reactie gehad op dat sms'je. Bijna bizar...
Mja, wij hebben deze hond samen uitgezocht, ze liet hem vaker uit dan ik (ik betaalde alleen alles) speelde veel met hem en nu laat ze niks meer horen, ik bedoel dat wij geen contact hebben betekent niet dat ze de hond niet mag zien van mij, vind het ook vervelend voor dat beest.

Ik zou haar bijna mailen zo van joh je mag mij haten, maar denk ff aan dat beest. Maar ergens denk ik ook van stik maar.
The cake is a lie!
pi_90063750
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef goofy_goober het volgende:
En Neo-Mullen, hoe heeft je ex het gehad met haar date? Ik ben toch wel nieuwsgierig.
Hmm, gezellig en ze gaat volgende week naar Groningen waarschijnlijk... ;(
Nouja, er speelt meer omheen dat me een beter gevoel geeft dan het voor jullie lijkt.

Ik zit er om eerlijk te zijn niet zo heel erg mee. Kan m'n hoofd goed met andere zaken bezig houden, al steekt het soms wel een beetje.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:04:13 #72
189961 ex
aperture science
pi_90063792
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hmm, gezellig en ze gaat volgende week naar Groningen waarschijnlijk... ;(
Nouja, er speelt meer omheen dat me een beter gevoel geeft dan het voor jullie lijkt.

Ik zit er om eerlijk te zijn niet zo heel erg mee. Kan m'n hoofd goed met andere zaken bezig houden, al steekt het soms wel een beetje.
Knap hoor, dat je die vriendschap kan vast houden, ik zou helemaal gek worden denk ik van dat soort contact.
The cake is a lie!
pi_90064027
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef ex het volgende:

[..]

Knap hoor, dat je die vriendschap kan vast houden, ik zou helemaal gek worden denk ik van dat soort contact.
Het is veel te eenzijdig wat jullie horen. Jullie horen van mijn kant alleen maar ellende, daar is dit topic ook voor. Wat jullie niet zien is dat we wel echt hele fijne gesprekken nog hebben, over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik begin steeds beter te kunnen accepteren dat ik niet meer op de hoogste plek sta, maar een wat lagere positie.
Zolang er niemand boven me komt te staan vind ik alles prima, al zal het ooit wel eens anders gaan worden, maar dat zien we dan wel ;)

Het gaat dus eigenlijk best goed met me. Veel goed contact op m'n werk, met vrienden, m'n ex en thuis gaat het ook lekker. Opzich gaat het dus zo slecht nog niet allemaal.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:09:39 #74
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90064116
Inderdaad. Toen ik via via te weten kreeg (zo'n 4 maanden geleden alweer, wat gaat de tijd snel) dat ze met een ander aan het daten was en een foto zag, kreeg ik een heel vervelend knagend en vooral zenuwachtig gevoel.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:12:37 #75
189961 ex
aperture science
pi_90064254
Hmm, ik dacht laatst dat ze aan het daten was, (bleek later niet zo te zijn) en het deed me niks. Soms denk ik wel is (op sneeuwachtige vrijdag avonden) dat ik een soort Dexter ben, en niet snap wat "liefde" echt is, dat ik gewoon gewend was aan het samen zijn. Niet het moord gedeelte natuurlijk :P maar het emotie gedeelte.

Ik ben sowieso mensen snel zat, de laatste jaren en geef weinig om vriendschappen.

[ Bericht 18% gewijzigd door ex op 17-12-2010 22:22:11 ]
The cake is a lie!
pi_90065020
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zal morgen posten als ik thuis ben want ik moet zondag een vroege dienst werken (echt totaal geen zin in haha), en anders wordt het zo lang wachten voor jullie ;)
Damn... ik heb ook gewoon een date zondag! Haha... nooit verwacht maar na wat smsen vanavond leek het ons toch wel leuk om een drankje te doen en daarna uit eten te gaan. Apart hoor, maar heb er wel zin in! :)
pi_90065444
Hmm, herkennen jullie het dat je je nieuwe date (of mss wel vriendin) aan je ex linkt/vergelijkt?
Ik ben heel bang dat als ik ga daten, dat ik me veel meer ga indenken hoe m'n ex was en dat m'n nieuwe date daarin tegenvalt.
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel, maar misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel...?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90065587
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, herkennen jullie het dat je je nieuwe date (of mss wel vriendin) aan je ex linkt/vergelijkt?
Ik ben heel bang dat als ik ga daten, dat ik me veel meer ga indenken hoe m'n ex was en dat m'n nieuwe date daarin tegenvalt.
Moeilijk te omschrijven wat ik precies voel, maar misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel...?
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik deed in het begin namelijk precies hetzelfde, maar begon na 4 weken juist steeds meer nadelen en minpunten van haar te zien. Nu ik die date heb ben ik eigenlijk totaal niet bezig met vergelijken. Dat deed ik overigens ook niet bij m'n "date" met m'n eerste vriendin, en daar werd het iig een gezellige avond mee :)

Ok, ik heb haar nog niet in het echt gezien, maar heb natuurlijk wel wat voor-informatie in de zin van foto's, gesprekken, interesses enzo. Ach we zien wel hoe het loopt! :)
pi_90066121
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef jeice het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt. Ik deed in het begin namelijk precies hetzelfde, maar begon na 4 weken juist steeds meer nadelen en minpunten van haar te zien. Nu ik die date heb ben ik eigenlijk totaal niet bezig met vergelijken. Dat deed ik overigens ook niet bij m'n "date" met m'n eerste vriendin, en daar werd het iig een gezellige avond mee :)

Ok, ik heb haar nog niet in het echt gezien, maar heb natuurlijk wel wat voor-informatie in de zin van foto's, gesprekken, interesses enzo. Ach we zien wel hoe het loopt! :)
Kijk aan ;) goed om te horen! Succes met je date alvast :D wanneer is ie?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90066177
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kijk aan ;) goed om te horen! Succes met je date alvast :D wanneer is ie?
Thx! Zondag :D

Eerst wat drinken en daarna ergens een hapje eten. Ben benieuwd! :)
pi_90079622
Waarom heb ik nu uitgerekend vandaag een kutdag.. Misschien dat vanavodn wel helpt..

Status: nu al 2 keer op zijn twitter gekeken, 2 keer op haar hyves, 2 keer op haar facebook.. (een internetblock zou niet verkeerd zijn!)
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:24:47 #82
189961 ex
aperture science
pi_90079716
Als je Chrome hebt zijn er plugins voor :P, maar het is gewoon discipline denk ik. Ik heb me eerste date van vandaag gecanceld, en ik denk niet dat de tweede doorgaat.. met dit weer auto rijden is nou niet echt heel slim. Maar die tweede kijk ik nog even aan, het is nog vroeg :).

Verder had ik net een zwak moment en had ik haar bijna ge-emaild. Tot dat gelukkig mijn hoofd het weer van me zwakheid won. :P.. Vandaag lekker gamen, lezen en met de hond wandelen dan maar, er zit niks anders op!
The cake is a lie!
pi_90079886
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom heb ik nu uitgerekend vandaag een kutdag.. Misschien dat vanavodn wel helpt..

Status: nu al 2 keer op zijn twitter gekeken, 2 keer op haar hyves, 2 keer op haar facebook.. (een internetblock zou niet verkeerd zijn!)
Ik ken het.... Ene keer voel je je ontzettend sterk dat je het niet doet, andere keer ben je weer 'zwak' en kan je de verleiding niet weerstaan. Ik denk dat het uiteindelijk niet gaat helpen als je tegen jezelf blijft zeggen dat het niet mag ofzo, want wat doen mensen als iets niet mag...???
Maargoed, eigenlijk moet ik me stil houden want ik ben zelf net zo, boehoehoe ;).
pi_90080024
Urgh ik ben alwéér een keer ingestort.

Net nog eens met mijn ex gebeld en het is echt ontzettend moeilijk. Zij is zo bezig met haar eigen ontwikkeling nog, ik zie dat ze het zoveel makkelijker heeft met onze situatie. Gewoon puur omdat de rust haar goed doet om aan zichzelf te werken. Haar gevoel voor mij is gewoon ondergesneeuwd door dat ik haar natuurlijk ook pijn heb gedaan. Ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Gister naar de film geweest met een goede vriend en ik kon gewoon mijn aandacht er niet eens bij houden.
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:37:15 #85
189961 ex
aperture science
pi_90080040
Het gaat er denk ik niet om jongens dat je het niet moet mogen, het gaat erom dat je het niet meer wilt. Hou jezelf niet tegen als jij de behoefte voelt kijk er lekker naar. Maar het is heel belangrijk dat je tegelijkertijd leert dat het over is en dat je los moet laten.

Mijn ex en ik zijn niet eens vrienden op Facebook :) ze is er pas aan begonnen nadat het uit was en ze had me uitgenodigd, ik heb hem toen niet geaccepteerd omdat ik niet de behoefte voelde om met haar mijn blijheden en zo te delen (die ik er meestal op post, gehaalde cursussen, leuke trips, leuke dagjes weg + foto's daarvan) en omdat ik hetzelfde van haar niet meer wou weten.
The cake is a lie!
pi_90080081
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef ex het volgende:
Het gaat er denk ik niet om jongens dat je het niet moet mogen, het gaat erom dat je het niet meer wilt. Hou jezelf niet tegen als jij de behoefte voelt kijk er lekker naar. Maar het is heel belangrijk dat je tegelijkertijd leert dat het over is en dat je los moet laten.

Mijn ex en ik zijn niet eens vrienden op Facebook :) ze is er pas aan begonnen nadat het uit was en ze had me uitgenodigd, ik heb hem toen niet geaccepteerd omdat ik niet de behoefte voelde om met haar mijn blijheden en zo te delen (die ik er meestal op post, gehaalde cursussen, leuke trips, leuke dagjes weg + foto's daarvan) en omdat ik hetzelfde van haar niet meer wou weten.
Strek je eens uit !
pi_90080138
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:37 schreef ex het volgende:

Klopt, ik kijk ook met het idee 'oke, ze is vrij, ze kan en mag anderen hebben, ik heb er niets meer over te zeggen'. En dat niet willen kijken, dat komt vanzelf denk ik....
Ik vind zelf het smsen veel moeilijker om te laten, telefoon heb ik altijd bij me maar mijn pc natuurlijk niet...Gisteren toch weer stomme berichtjes gestuurd waarin ik haar bedankte voor al het moois blablabla. Ik betrap mezelf dr op dat ik exact doe wat ik bij andere mensen 'triest' zal vinden....
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:48:26 #88
189961 ex
aperture science
pi_90080294
Haha, dat schreef ik een paar pagina's terug al, advies geven is zo simpel, maar je er zelf aan houden..

Ik heb een smartphone waar ik eigenlijk alle functies die ik op me pc heb ook heb dus dat maakt de drempel wel lager om het te checken.. Verder zit ik ook altijd wel achter een PC dus tja, ik moet mezelf ook af en toe goed in houden maar het lukt me wel. Ik heb morgen een week niks laten horen & ook niks van haar gehoord en ik denk dat 2 weken totaal geen contact echt zo'n grens is. Dan heb je zolang niks meer gehoord & laten horen dat de behoefte ook verdwijnt.
The cake is a lie!
pi_90080380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef ex het volgende:
Haha, dat schreef ik een paar pagina's terug al, advies geven is zo simpel, maar je er zelf aan houden..

Ik heb een smartphone waar ik eigenlijk alle functies die ik op me pc heb ook heb dus dat maakt de drempel wel lager om het te checken.. Verder zit ik ook altijd wel achter een PC dus tja, ik moet mezelf ook af en toe goed in houden maar het lukt me wel. Ik heb morgen een week niks laten horen & ook niks van haar gehoord en ik denk dat 2 weken totaal geen contact echt zo'n grens is. Dan heb je zolang niks meer gehoord & laten horen dat de behoefte ook verdwijnt.
Ik denk dat gewoon niet weten wat de ander doet of voelt inderdaad 10 keer beter is om je verdriet te verwerken. Zijn jullie er ook zo klaar mee om de heeeele dag maar aan je ex te denken? Het begint me een beetje te slopen, ik kan mijn energie 10 keer nuttiger gebruiken.
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:55:26 #90
189961 ex
aperture science
pi_90080454
Zeker :), het is vervelend dat het terug blijft komen :), maar daar doe je niks aan. Wat ik er zo vervelend aan vind is; ik wil haar niet terug, nu niet morgen niet nooit meer.

Ze is zo respectloos met me om gegaan nadat het uit was/is dat het een extra diepe snee heeft achter gelaten. Maar ik put daar ook wel kracht uit. Zo van ik heb het wel goed gedaan, ik heb wel netjes me excuus aangeboden en ben op me strepen gaan staan toen het echt niet meer anders kon. Ik koos voor mezelf toen het moest. Wat zij (en andere) daar verder bij denken & voelen is hun probleem.

Ik ben blij dat ik het netjes heb gedaan, ook al deed zij dat zeker niet. Ik voelde me er volwassen door :).
The cake is a lie!
pi_90080476
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:48 schreef ex het volgende:

@ex:Ha kom op! No way voor mij. Natuurlijk wel dat ik niet als een achterlijke haar wil checken, dat heb ik nu al niet meer. Maar stel dat er toch 'n sms of msn-bericht binnenkomt? Ga jij dan los van enige emotie reageren? Je hebt wat met elkaar of je hebt niets met elkaar. Echte liefde blijft hangen in je systeem. Ik ken zelf een voorbeeld bij een vriend die 4jr nadat het uit was die bepaalde ex weer tegenkwam en opnieuw was er die vonk weer tussen hun.
Die twee zijn nu weer 3jr samen en ik moet ze ook niet spreken over mij en m'n ex. Die zijn me een beetje te positief qua advies en roepen ook steeds het hardst dat echte liefde zo weer terug kan komen ;)
Strek je eens uit !
pi_90080601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef ex het volgende:
Zeker :), het is vervelend dat het terug blijft komen :), maar daar doe je niks aan. Wat ik er zo vervelend aan vind is; ik wil haar niet terug, nu niet morgen niet nooit meer.

Ze is zo respectloos met me om gegaan nadat het uit was/is dat het een extra diepe snee heeft achter gelaten. Maar ik put daar ook wel kracht uit. Zo van ik heb het wel goed gedaan, ik heb wel netjes me excuus aangeboden en ben op me strepen gaan staan toen het echt niet meer anders kon. Ik koos voor mezelf toen het moest. Wat zij (en andere) daar verder bij denken & voelen is hun probleem.

Ik ben blij dat ik het netjes heb gedaan, ook al deed zij dat zeker niet. Ik voelde me er volwassen door :).
Wel merkwaardig dat ik precies hetzelfde heb meegemaakt nadat het uitging en hoe ik er zelf uiteindelijk mee afgerekend heb. Een ex die nadat ze het uitmaakte nog even met een modderschuit langskwam en e.e.a. respectloos gedrag, arrogantie en betweterigheid. Op een gegeven moment was het "tot hier en niet verder!".

Eerlijk is eerlijk; ik kan wel hard roepen dat ik 'r nooit meer terugwil maar als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt? Ach...over dat soort dingen denk ik gewoon niet meer na. Dat heb ik prima kunnen loslaten.
Strek je eens uit !
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:03:13 #93
189961 ex
aperture science
pi_90080664
Ik reageer nu al niet meer op sms'jes & berichtjes denk ik (al heb ik ook niks meer gehoord dus dat is wel handig :P) ik denk dat ik hem gewoon weg gooi en het gelijk probeer te vergeten :).
The cake is a lie!
pi_90080795
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef ex het volgende:
Ik reageer nu al niet meer op sms'jes & berichtjes denk ik (al heb ik ook niks meer gehoord dus dat is wel handig :P) ik denk dat ik hem gewoon weg gooi en het gelijk probeer te vergeten :).
Denk je? :Y :N

Laat ik het zo zeggen: Ik heb geen idee of ik dat wel of niet ga doen. Vandaag denk ik 'nee', morgen 'ja', overmorgen weer 'nee'.
Ik geef toe dat ik stevig geraakt ben door haar. Maar wat als dat gezakt is? Het gaat er uiteindelijk om wat er overblijft als de emotie waar je nu in zit weggetrokken is.
Strek je eens uit !
pi_90080945
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:03 schreef ex het volgende:
Ik wens je veel succes, weg gooien en vergeten kan vrij lastig worden. Zelf heb ik nu denk ik zo'n 4~5 maand geen woord meer contact gehad met mijn ex, niks meer van vernomen maar elke dag denk ik wel een paar keer aan d'r terwijl ik dat echt niet meer wil! Maar helaas vallen die dingen zo lastig uit te schakelen. Als er een nieuwe meid in beeld komt zal het zeker minder worden, had ik de laatste keer ook is alleen niks met die meid geworden maar daarna kwam het wel weer terug in mijn systeem van het alleen zijn enzo.
Ach gewoon rustig aan doen kan het mijzelf wel kwalijk nemen dat ik nog steeds aan d'r denk maar dit helpt toch allemaal niet. Oh en zou d'r trouwens never nooit meer terug willen, smsjes of mailtjes mocht ik die ooit nog spontaan een keer van d'r krijgen dan reageer ik daar niet op. Zoals hierboven geopperd zijn er bij mij ook te grote wonden gemaakt en ik kies nu voor mijzelf!
pi_90081088
Ik heb er over na zitten denk of ik hier wel of niet ga posten, of het me verder zou helpen. Dat weet ik nog niet, wellicht helpt het anderen wel :P vast niet, deed het ook niet bij mij :+

In eerdere topics heb ik meegepost, nadat mijn relatie van 1.5 jaar op de klippen liep. Hoop gebeurd in dat jaar, ben zelf enorm veranderd. Na 3 maanden absolute radiostilte was ik er voor mijn gevoel eigenlijk wel bijna klaar mee. Een vriend van me zei dat hij haar toch nog regelmatig sprak, en dat hij het wel belangrijk vond om mij wat dingen te vertellen.

Kort daarna kregen we weer wat contact, op haar initiatief. Ik bleef erg voorzichtig met mijn gevoelens maar ze waren er nog steeds. In de afgelopen maand hebben we verschillende keren afgesproken, Ook blijven slapen enz... :+ Maar de manier waarop ze mij achter heeft gelaten was ik nog niet vergeten, dus ik bleef voorzichtig.

Afgelopen maandag leek alles nog redelijk goed te gaan, maar 's middags is er iets voorgevallen waar ze exact op reageerde als voorheen. In mijn ogen veel te onredelijk, vet overdreven. Ik ben echt geen jongen die snel moeilijk over iets doet, ga relativeren aan wat ik heb meegemaakt intussen ( o.a. overlijden van mijn moeder ) en dan denk ik jezus meid het is maar waar je een probleem van maakt.

Donderdag 2 u met elkaar gesproken... heb haar verteld hoe ik de dingen zag, en eigenlijk samen de conclusie getrokken dat het zo ook niet kan werken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer ze zelf wat verder in haar leven is, wat meer dingen heeft meegemaakt, dat ze dan heel anders terug kijkt op hoe ik nu ben.

Het is heel erg moeilijk om iets uit te leggen wat je ziet, als de ander het niet kan snappen omdat ze gewoon niet begrijpen waar je het over hebt.

Gister na school de laatste spulletjes die bij mij lagen terug gebracht, ik vond het heel erg moeilijk. Zal vooral de emotionele band missen. Ik zie ook wel de minpunten aan haar, aangezien het men 1e meisje was weet ik ook wel dat er voor mij nog genoeg te leren valt.

Komt wel weer goed uiteindelijk :) Hou verder geen echt contact, omdat ik weet dat dat niet helpt om los te laten. volgende week stuur ik een kaartje voor haar verjaardag, gewoon neutraal :) We kennen elkaar toch nu 2 jaar en hebben veel meegemaakt, tis niet zo dat het uit ruzie gestopt is.
pi_90081164
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb er over na zitten denk of ik hier wel of niet ga posten, of het me verder zou helpen. Dat weet ik nog niet, wellicht helpt het anderen wel :P vast niet, deed het ook niet bij mij :+

In eerdere topics heb ik meegepost, nadat mijn relatie van 1.5 jaar op de klippen liep. Hoop gebeurd in dat jaar, ben zelf enorm veranderd. Na 3 maanden absolute radiostilte was ik er voor mijn gevoel eigenlijk wel bijna klaar mee. Een vriend van me zei dat hij haar toch nog regelmatig sprak, en dat hij het wel belangrijk vond om mij wat dingen te vertellen.

Kort daarna kregen we weer wat contact, op haar initiatief. Ik bleef erg voorzichtig met mijn gevoelens maar ze waren er nog steeds. In de afgelopen maand hebben we verschillende keren afgesproken, Ook blijven slapen enz... :+ Maar de manier waarop ze mij achter heeft gelaten was ik nog niet vergeten, dus ik bleef voorzichtig.

Afgelopen maandag leek alles nog redelijk goed te gaan, maar 's middags is er iets voorgevallen waar ze exact op reageerde als voorheen. In mijn ogen veel te onredelijk, vet overdreven. Ik ben echt geen jongen die snel moeilijk over iets doet, ga relativeren aan wat ik heb meegemaakt intussen ( o.a. overlijden van mijn moeder ) en dan denk ik jezus meid het is maar waar je een probleem van maakt.

Donderdag 2 u met elkaar gesproken... heb haar verteld hoe ik de dingen zag, en eigenlijk samen de conclusie getrokken dat het zo ook niet kan werken. Ik ben er van overtuigd dat wanneer ze zelf wat verder in haar leven is, wat meer dingen heeft meegemaakt, dat ze dan heel anders terug kijkt op hoe ik nu ben.

Het is heel erg moeilijk om iets uit te leggen wat je ziet, als de ander het niet kan snappen omdat ze gewoon niet begrijpen waar je het over hebt.

Gister na school de laatste spulletjes die bij mij lagen terug gebracht, ik vond het heel erg moeilijk. Zal vooral de emotionele band missen. Ik zie ook wel de minpunten aan haar, aangezien het men 1e meisje was weet ik ook wel dat er voor mij nog genoeg te leren valt.

Komt wel weer goed uiteindelijk :)
Dat is een groot probleem he? Als je in verschillende levensfases zit waar meestal een leeftijd helemaal niks mee te maken heeft. Dat jij of de ander gewoon voor of achter loopt met levenservaring en dat je daardoor heel anders reageert op dingen. Dat botst.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:14:26 #98
189961 ex
aperture science
pi_90082445
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Denk je? :Y :N

Laat ik het zo zeggen: Ik heb geen idee of ik dat wel of niet ga doen. Vandaag denk ik 'nee', morgen 'ja', overmorgen weer 'nee'.
Ik geef toe dat ik stevig geraakt ben door haar. Maar wat als dat gezakt is? Het gaat er uiteindelijk om wat er overblijft als de emotie waar je nu in zit weggetrokken is.
Ik denk het wel ja :), het voelt nu op dit moment als het juiste voor mezelf. Natuurlijk heb ik af en toe de behoefte aan aandacht van haar maar dat druk ik liever de kop in.
The cake is a lie!
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:31:25 #99
189961 ex
aperture science
pi_90082944
Wat ik wel een vervelende bijkomstigheid vind is dat ik op dit moment dingen weer vooruit lijk te schuiven. Ik moet nog best veel doen (je kent het wel van die kleine dingentjes) maar laat een hoop liggen op het moment :'), hoop dat, dat tijdelijk is.
The cake is a lie!
pi_90083609
Gisteren met mijn ex gesproken, en hij is zo over mij. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')