quote:Op donderdag 16 december 2010 18:23 schreef spijt28 het volgende:
nou als jullie me kunnen vertellen hoe ik hier mee om moet gaan wil ik het graag weten.
ik was al vanaf me 13 jaar samen met een lief en mooi meisje die de moeder is van me 2 prachtkinderen.we hadden alles op 28 jarige leeftijd voor elkaar totdat ik dacht dat ik gevoelens voor een ander had haar vriendin en het was van 2 kanten dacht ik.
mijn ex kwam erachter en ik biechte alles netjes eerlijk op.nu is onze relatie al 5 maanden verbroken spreek haar nog elke dag voor de kinderen .we kunnen goed met elkaar overweg maar een relatie zit er voor haar niet meer in omdat ze me niet vertrouwd en begrijpelijk natuurlijk.
ik heb alles geprobeerd haar te overtuigen dat ik haar terug wil en loop nu nog als een hondje achter haar aan wat volgens mij niet goed is.zij vind het wel goed zo volgens mij ze woont nog in ons huis wat te koop staat met de kinderen .ik heb haar alles gegeven en de kinderen natuurlijk zodat ze toch iets nieuws op kan bouwen .ik red me wel.wat moet ik ingodsnaam doen om haar terug te winnen wie kan me helpen.
Hehe, ik snap precies wat je zegt maar ik ga niet op date omdat ik er iets van verwacht, en het is met 2 meisjes die ik al ken en al is eerder mee heb gedate, is altijd erg goed bevallen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:11 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
No offence, maar in de meeste laatste posts van je heb je het over a.s. zaterdag, hoe geweldig dat je 2 dates hebt op een dag. Ik wil niet vervelend gaan doen, maar heb je ook rekening gehouden met de kans dat beide dates op flaters kunnen eindigen? Dat je daarna niet nog meer je ex gaat missen? Ik zou daar best wel rekening mee houden eigenlijk, puur voor me eigen bescherming
ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef ennudan het volgende:
hahaha... ik zal ze eens opzoeken op internet
Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:14 schreef ennudan het volgende:
[..]
ziet er allemaal betrouwbaar uit.... en laat ik nou al teveel zuipen
wat kan er nou gebeuren.... mensen kunnen hooguit denken dat je niet helemaal lekker bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef ex het volgende:
[..]
Haha, erg vermakelijk ja, op z'n blog staan een hoop verhalen uit de boeken. In de tijd dat ik die boeken las zat ik nog wel is in het OV en dan moest ik echt uit kijken dat ik niet hard op zat te lachen.
Ik sinds zondag, ook 1.5 jaar. Het gevoel was veel minder, je wilt wel maar het 'kan' niet meer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef undissputed het volgende:
Hier is het ook uit, sinds maandag na een relatie van 1,5 jaar.
Het ging al langer niet goed en ik heb het zelf uitgemaakt
Maar toch heb ik het hier nog weleens moeilijk mee, hoe gingen jullie hiermee om in het begin?
Ik heb ook met die idee rondgespookt maar ik vertik het om zo'n suffe tekst te gaan verzinnen bij je profiel. Wat de neuk moet ik er in godsnaam neerzetten? haha...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef jeice het volgende:
Hoezo? De TT kan toch gewoon even aangepast worden door een modje? En het vorige deel moet nog even in de OP gezet worden, maar daarna zie ik geen problemen meer.
Trouwens, om het maar OT te houden:
Een goeie tip om je ex te vergeten is je aan te melden bij bijvoorbeeld RP ofzo. Ik had totaal geen verwachtingen ervan sinds ik me 3 dagen geleden aangemeld had. Maar ik kreeg gister een reactie van een meid, en ik vond haar ook leuk, dus wat mail contact gehad wat erg leuk was. Vandaag 2 keer met elkaar gechat en het was echt super gezellig. Als ik dit weekend wil komen stappen in haar stad ben ik van harte welkom, en we hebben telefoonnummers uitgewisseld en zelfs al voorzichtig gesmst. Helpt echt kan ik vertellen! Ik ben me er wel van bewust dat het in het echt allemaal kan tegenvallen als de klik er RL niet blijkt te zijn, maar m'n gedachten gaan een hele andere kant op, en ik denk dat ik zo wel lekker kan gaan slapen...
Ja zeg, ik spring er maar inquote:
Pfff...woon ik weer in het buitengebied! (en ik heb nog wel twee geweldige honden! ik ga ze maar weer eens meenemen, altijd aanspraak iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef melanie_x het volgende:
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
Zo ongeveer een maand.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef undissputed het volgende:
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft
Hoelang is het al uit?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ex het volgende:
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
Dit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef ex het volgende:
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie. Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?
Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:
Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |