Ja zeg, ik spring er maar inquote:
Pfff...woon ik weer in het buitengebied! (en ik heb nog wel twee geweldige honden! ik ga ze maar weer eens meenemen, altijd aanspraak iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef melanie_x het volgende:
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
Zo ongeveer een maand.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef undissputed het volgende:
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft
Hoelang is het al uit?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ex het volgende:
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
Dit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef ex het volgende:
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie. Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?
Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:
Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |