abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:42:51 #26
189961 ex
aperture science
pi_90046319
Nee absoluut niet, toevallig nu net dit achter elkaar ik heb er verder nooit geluk mee.. Tenminste voor me relatie iig nooit.. Het was ook me eerste echte relatie misschien heb ik er zoveel van geleerd ofzo dat ik nu gewoon een stuk beter met meisjes kan omgaan dan voor me relatie.

Ik weet het zelf ook niet maar het leid wel lekker af.
The cake is a lie!
pi_90049017
Met andere meisjes omgaan helpt zeker wel:)
Net als geen contact met je ex zoeken... maar soms word ik nog weleens in de verleiding gebracht om dit toch te doen, is soms echt lastig om het niet te doen
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:57:07 #28
189961 ex
aperture science
pi_90049044
100% mee eens, soms heb je echt een zwak moment en moet je echt je telefoon verstoppen..
The cake is a lie!
pi_90049084
Haha zeker..terwijl je weet dat ze toch niet reageerd zoals jij dat wil op de smsjes die je stuurt.

dit is iig in mijn geval wel zo
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:59:12 #30
189961 ex
aperture science
pi_90049116
Ik ben juist bang van wel, en dat ik dan weer hoop krijg. Ik weet zeker als ik me ex nu een mailtje stuur hoe het gaat, en dat soort dingen dat ik een mail terug krijg.

Maar dat wil ik helemaal (nog) niet :).
The cake is a lie!
pi_90049371
Nee het is het beste om jezelf niet een situatie te plaatsen waarin je denkt hoop te krijgen dat het misschien toch nog goed komt
pi_90052728
Ik heb dr nummer op een briefje geschreven, briefje aan een vriendin gegeven en het nummer in mijn telefoon gewist. Was even vergeten dat zij natuurlijk ook kan smsen....
Tjah en dan reageer ik weer en voor dat je het weet ben je weer 20 berichten verder, of het me gelukkig maakt? Nope....

Jullie goede tips om die telefoon weg te leggen en niet te smsen? De verleiding is zo ontzettend groot en een smsje is zo verstuurd.
pi_90053778
Haha ik heb me ook wel schuldig gemaakt aan het toch smsen. Met het besef dat geen contact het beste is hoop ik toch dat ik de wilskracht houd om geen contact meer met haar te zoeken. Ik voel me nu ook prima, niet wetende wat ze doet enzo. Ik wil het allemaal niet eens weten
pi_90053991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Male23 het volgende:
na 131 komt meestal 132
Ja zeg, ik spring er maar in :? maar na de laatste post van 131 ben ik dus # 132 gestart ;)

Ik heb een mod gevraagd of er nog wat van te breien is zo?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90054258
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef melanie_x het volgende:
Ex,
als ik zo je verhalen lees heb je een hoop meisjes achter je aan. Meerdere dates op 1 dag.. briefjes door de brievenbus. Toe maar.
Pfff...woon ik weer in het buitengebied! (en ik heb nog wel twee geweldige honden! ik ga ze maar weer eens meenemen, altijd aanspraak idd ;)

Btw; vandaag alle frustratie van de afgelopen tijd eruit gegooid naar m'n ex. Haar een niet mis te verstane mail gestuurd en d'r zus ook maar c.c. vanwege alle Indianenverhalen die ze rondstrooide. Haar pics, mails, sms'jes en alle zooi die verder aan haar deed denken gewist en het laatste 'lijntje', het nog moeten regelen van spullen van haar bij mij en nog wat zaken van mij bij haar, opgeblazen.
Het is mij genoeg geweest. Uit = uit. (het voelt geweldig!)
Strek je eens uit !
pi_90054481
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft

Hoelang is het al uit?
pi_90054748
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef undissputed het volgende:
Goed dat je er zo over denkt... Nu maar hopen dat dat gevoel zo blijft

Hoelang is het al uit?
Zo ongeveer een maand.

Wat betreft weggooien van nrs wel of niet sms'en: Je maakt jezelf toch niets wijs. Mijn vrienden raadde me al een paar weken terug aan alles af te kappen, maar ja, ze zat nog teveel in mijn kop...
Je loopt vanzelf tegen een punt aan dat je gaat afkappen en precies wat er eerder werd gezegd (en ik ken dat trucje ook wel) je kunt wel d'r nr wissen maar als je ondertussen toch wel weet waar je d'r nr nog meer hebt, zit je jezelf in de maling te nemen.
Dan moet je eerlijk zijn tegen jezelf en snappen dat je er nog niet aan toe bent.
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:31:06 #38
189961 ex
aperture science
pi_90055378
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
The cake is a lie!
pi_90055591
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?

Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
pi_90055665
:@ ...
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ex het volgende:
Het is grappig he dat je zelf heel goed dat advies kan geven aan andere, maar zelf er aan houden ho maar.
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:37:17 #41
189961 ex
aperture science
pi_90055684
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie :). Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
The cake is a lie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:37:41 #42
189961 ex
aperture science
pi_90055715
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
:@ ...

[..]
Irritant is dat he? :P
The cake is a lie!
pi_90055773
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef ex het volgende:
Nee, maar ik heb sowieso alleen seks in een relatie :). Call me old fashion maar van mij hoeft het anders niet.
Dit.
pi_90055787
Alleen qua bierconsumptie lijken we te verschillen want qua sex zit ik er ook redelijk old-fashioned in.

Voor de rest helemaal met je eens.
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:39:41 #45
189961 ex
aperture science
pi_90055833
Haha nou zo'n alcoholist ben ik niet hoor! (of bedoel je jezelf :P?) ik drink echt 1/2x per maand.
The cake is a lie!
pi_90055879
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, hebben jullie al seks gehad met een ander meisje sinds het uit is?

Zoja helpt het bij het verwerken van je ex?
Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90055888
Oja ;) dat was ennudan.... lol!

Dan wordt het nu eng...
Strek je eens uit !
pi_90056036
En ik heb echt een hele goede dag! Voel me zelfs een beetje gelukkig. Vandaag moest ik op een andere locatie werken waar ik sinds het uit is eigenlijk niet meer ben geweest.. En we begonnen het te hebben over verkering en verliefd zijn, waar uit natuurlijk altijd de vraag komt en juf hoe is het met jou en je vriend..
Ik kon heel positief zeggen dat het uit was en dat ik geen vriendje meer had.. Terwijl ik anders die vraag zou ontwijken.

Verder heb ik morgen mijn date.. En ik ben best benieuwd, heb er veel zin in, maar ben ook wel nerveus haha!

Hoe staat het met jullie allemaal? Heb volgens mij aardig wat gemist. En ik kom hier elke keer maar aan met goed nieuws, misschien niet zo leuk..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:44:57 #49
189961 ex
aperture science
pi_90056102
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee het helpt niet..! Dat is alleen even afleiding.. Zelf alleen nog maar gezoend.. Geen seks..
Ik zoen zelfs niet gemakkelijk haha, ik heb in heel me leven alleen gezoend met meisjes waar ik echt verliefd op was, en met maar 1 meisje seks gehad :). Ik schaam me daar ook totaal niet voor, het is gewoon iets wat voor mij altijd "speciaal" is. Nou ben ik natuurlijk ook nog jong.

Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd :P.
The cake is a lie!
pi_90056245
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ex het volgende:

Ja ik moet ff kijken of morgen alles wel door gaat, ik ben nu namelijk thuis ingesneeuwd :P.
Dan nodig je die dubbeldate (eentje in de middag en eentje voor de avond) gewoon thuis uit ;)

En als dan de een te laat komt en de ander veel te vroeg.....laat je het ons dan weten?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')