Just for the recordquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef ex het volgende:
Ik heb me ex net geunblockt op msn.. Als ze me nu zou aanspreken zou ik het namelijk niet meer vervelend vinden en zou ik er geen last van hebben.
Ik voel zelf helemaal niet de behoefte om met haar te praten, maar vind het ook niet erg om weer wat van haar te horen.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voel me nog steeds top \o/
Waarom schaamte? Het laat tenminste zien dat er ook een gevoelige kant bij je is. Natuurlijk kan je uit balans zijn als zoiets gebeurd. Zolang je niet de zeurderige zielige jonge hondjes-toon aanslaat....quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Bartinhoo het volgende:
Mailtjes sturen is volgens mij echt altijd iets waar je later spijt van gaat krijgen....
Goed dat je m niet verzonden hebt!
Zo kom ik toch nog regelmatig dingetjes van mijn ex tegen, terwijl ik telkens weer hoop dat ik alles verwijderd heb. Zo zat ik net even in mijn ''verzonden'' box van mijn hotmail, een map waar ik kennelijk nooit kom, en zag daar een mailtje staan dat ik een maand nadat het uitging naar haar gestuurd heb..
Pff ik kon het nieteens aflezen, zo'n groot gevoel van schaamte kreeg ikIk was toen overduidelijk wel een stuk emotioneler dan nu, hetgeen me ook het besef geeft dat ik heus wel vooruit ga, al is het niet snel, al helemaal niet als je jezelf alleen baseert op mijn (aantal) posts in dit topic
Ik wou nu echt dat ik het allemaal niet had getypt, nu begrijp ik al helemaal dat ze toen twijfelde, maar dat ik alle kans die er toen nog was verpest heb !
Uhmm.. Nou in mijn ''gedachten/ manier hoe ik tegen haar / de relatie aankeek'', veranderde er eigenlijk meteen iets de dag nadat het uitging. Het leek als een steen uit de lucht komen te vallen, opeens viel alles op zijn plek in de week/weken daarna, en leek ik pas echt te realiseren hoe ik me jegens haar heb opgesteld.quote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoelang na de breuk kwam je erachter dat je haar toch begon te missen en er meer was?
Ik snap wat je probeert te zeggen hoor maar ik voel me nog steeds prima. Wat ik naar haar wou mailen ging over de hond en of ze hem echt niet meer wou zien. Gewoon vriendschappelijk, maar ik merkte dat ik alweer wou beginnen over die ruzie en toen heb ik maar op discard gedruktquote:
Janken nee, maar wel confronterend. De situaties zijn voor iedereen verschillend, de gevoelens hetzelfde...quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef ex het volgende:
Ook zo irritant, me ex stuurde me een maand terug het volgende linkje:
Waarschuwing: ik bedenk me net dat dit liedje een hoop van jullie echt aan het janken kan krijgen, als je niet zo vrolijk bent vandaag, niet klikken!
Ging over je behoefte om te praten, die je zei dat je niet hadquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef ex het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen hoor maar ik voel me nog steeds prima. Wat ik naar haar wou mailen ging over de hond en of ze hem echt niet meer wou zien. Gewoon vriendschappelijk, maar ik merkte dat ik alweer wou beginnen over die ruzie en toen heb ik maar op discard gedrukt. Volgende week weer een poging haha.
Dat is waar, maar bij dingen die (extreem) gevoelig bij mij liggen kan ik soms echt enorm over de streep gaan, en dingen zeggen die je nooit moet zeggen..quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waarom schaamte? Het laat tenminste zien dat er ook een gevoelige kant bij je is. Natuurlijk kan je uit balans zijn als zoiets gebeurd. Zolang je niet de zeurderige zielige jonge hondjes-toon aanslaat....
En dat is de reden dat je verdriet hebt?quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef H6-4ever het volgende:
Ik ben 25 en wil nu graag het huis uit, maar dan moet dat alleen nu.. ik heb nu al het gevoel dat de tijd dringt..en idd opnieuw verplicht de kroeg in
Absoluut!!quote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef ex het volgende:
Ach, ik kan je vertellen, alleen op jezelf wonen is best fijn!
Rollator kopen? Ik ben ouder dan jij maar wat maakt dat nou uit? Wat zit jij jezelf van een drempels op te werpen?quote:Op zondag 19 december 2010 16:57 schreef ennudan het volgende:
[..]
Absoluut!!
@H6 4ever klinkt heel bekend dat het gevoel is weg en we zijn meer borer en zus... dat riep mijn ex ook... toen ze de eerste keer wegging.... en daarna weer toen ze de tweede keer weg ging.... nou als je de dingen deed die wij deden ook met je broer/zus doet heet dat heel anders ....
Maar goed... vrolijk wordt je er nooit van.... ik blijf me kapot ergeren dat ze me negeert maar het zal allemaal wel een doel hebben..
Trouwens ik las net jullie discussie over weer verplicht de kroeg in... ik ben bijna 30 en moet weer de kroeg in.... ben te oud voor die onzin
Vertel?quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok, toch maar weer posten.. :p Ondanks dat ik niet meer durfde haha! Ik wil ook een nieuwe nick.. Maar dat gaat natuurlijk niet lukken! Bah!
Heb net lekker gewerkt.. Ben een beetje dood, want heb echt te kort geslapen! Maar goed.. Vanavond lekker vroeg er in. Heb wel een goede dag vandaag.. Alleen erg behoefte aan een beetje liefde.
Ik denk dat ik binnenkort niet meer hoef te posten hier in dit topic :d
Heb ook weer lekker veel gemist in nog geen dag!
Inderdaad.. Ik voel me steeds beter! Nee ik date voorlopig niet meer haha, en als ik dat doe.. Dan zet ik dat nooit meer op Fok!quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef jeice het volgende:
Ik ben zelf ook 30 en sinds 2 maanden vrijgezel, dus tja, ik zal ook de kroeg wel weer in "moeten". Zo zie ik het alleen nog niet echt. Want gisteravond was ik voor het eerst sinds de breuk weer uit (alleen dan in een vreemde stad) maar ik moest rijden dus geen alcohol. Ondanks dat een gezellige avond gehad, die in ieder geval wat stappen betreft naar meer smaakte
Helaas kunnen ik en vrienden ivm de feestdagen dit jaar niet meer stappen, maar ik heb eigenlijk best zin om er in januari weer op uit te gaan met ze, en weer eens goed los te gaan. 30 is nog steeds geen onoverkomelijke leeftijd lijkt me
[..]
Vertel?
[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je
Pagina 13.. Pagina 6 zul je bedoelenquote:Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lady's & Gentlepeople; zometeen alweer blz 13, even geen fouten maken dan; draadje # 132 staat al klaar voor gebruik (was de officiele opvolger van het vorige draadje # 131 waar dit draadje aubusievelijk de opvolger van geworden is)
Had ik net gereageerd.. Lees ik dat je een minder dagje hebt! Hoe komt het?quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef jeice het volgende:
Ik ben zelf ook 30 en sinds 2 maanden vrijgezel, dus tja, ik zal ook de kroeg wel weer in "moeten". Zo zie ik het alleen nog niet echt. Want gisteravond was ik voor het eerst sinds de breuk weer uit (alleen dan in een vreemde stad) maar ik moest rijden dus geen alcohol. Ondanks dat een gezellige avond gehad, die in ieder geval wat stappen betreft naar meer smaakte
Helaas kunnen ik en vrienden ivm de feestdagen dit jaar niet meer stappen, maar ik heb eigenlijk best zin om er in januari weer op uit te gaan met ze, en weer eens goed los te gaan. 30 is nog steeds geen onoverkomelijke leeftijd lijkt me
[..]
Vertel?
[EDIT]
Oh duh... het gaat steeds beter met je, ik dacht dat er alsnog wat nieuws speelde voor je... Maar goed om te horen!
Ik heb juist weer een wat minder dagje vandaag
Ja, die date van vandaag werd dus veranderd in het stappen van gisteravond. Alleen die kant op gegaan, best apart moet ik zeggen. Het stappen was iig gezellig, maar de date viel, net als bij jou, tegen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik voel me steeds beter! Nee ik date voorlopig niet meer haha, en als ik dat doe.. Dan zet ik dat nooit meer op Fok!
Ah het is zo Januari, dan kan je weer lekker gaan stappen! Ik ga aankomende donderdag, nu al zin in.. Lekker dansen, flirten en lachen met vriendinnen. Heerlijk!
Was je alleen gegaan gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |