quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:32 schreef luffyd het volgende:
Fans have been hungry for reliable info on Batman 3, but while presumed director Christopher Nolan finished his latest movie, Inception, he was reluctant to talk about the third film in his Batman series. Now that Inception is out and making money, it’s time for Batman 3 to kick into gear. Accordingly, we’ve got some new info: Nolan’s cinematographer Wally Pfister talks about ambitious desires for the use of IMAX in the third film.
And, probably more important to most of you, is a report, a bit more reliable than most, that says at least one of the villains in the film will be the Riddler, with Joseph Gordon-Levitt a prime candidate to play him.
There have been rumors of a JGL Riddler in the Batman sequel for some time. Today, FirstShowing got info from a source with a studio casting grid for Batman 3, so their report about the Riddler and Joseph Gordon-Levitt is more than pure speculation. In short, the casting gird is a data array with the roles in the film, possible actors, and scheduling needs. It shows talent availability and which roles have actually been offered out. It can also be crucial in noting what actors can cover roles other then the ones they’re primarily wanted for.
So this info lists the Riddler, and has JGL as a primary candidate marked as ‘interested’. As FirstShowing says, don’t take this as any report that Levitt is in the film, but it may be a good sign that the Riddler will be.
Easy to see how Levitt could be right for the part, and after his work in Inception it is also easy to see how Nolan would want to work with him again. Without knowing how the role is written I can project an idea of what a JGL Riddler would be like, and I dig it. (The fact that he’s a lead candidate does suggest vague possibilities about how the role is being written.)
Meanwhile, cinematographer Wally Pfister is talking once more about whether the third Batman film might feature native IMAX footage to match the IMAX sequences from The Dark Knight.
Before even getting to Batman 3, IMAX was discussed for Inception. Those who’ve seen the film will immediately understand why the bulky cameras were unsuitable — it’s a more mobile and hand-held film than The Dark Knight. “That’s just not physically possible with the IMAX camera. We ruled out shooting in IMAX,” Pfister told MTV.
But Batman 3 might use the format. In fact, it might use a lot of it. “I can’t say until I read the script, but it would certainly be my preferred, amazing goal to shoot the whole movie in IMAX,” says Pfister.
What’s the chance of that? Probably not high, even though there have been rumors since last summer that the film would be all-IMAX. But we could see a big chunk of the film shot in IMAX, at least. Pfister continues,
I must say I’m a huge IMAX fan. I like IMAX more than I like 3-D…Chris’ films are so densely layered and have so much going on visually in every way that IMAX helps enhance that because of the scope and the scale of it — it becomes a much larger canvas to paint on. That’s what we found on ‘Dark Knight’…I’m not a big fan of 3-D…I liken it to my View-Master I had 40 years ago. Are you really getting more out of the story with 3-D? When you separate those different planes and you’re creating artificial depth, it looks phony to me.
So that’s a good statement on the possibility of 3D, too. Although Christopher Nolan has expressed disinterest, but also said that he’ll eventually make a 3D film when he’s pressured to by a studio. He’s said that when he does, it’ll likely be a post-conversion job as shooting in native 3D degrades the image in a way he’s not comfortable with. So will Batman 3 be post-converted? Inception is doing well, and hopefully Nolan has enough clout that he can successfully lobby to keep his three Batman films all of a piece and shoot the final chapter in a traditional format.
You might also like:
Read more: Riddler May Be Prime Villain in Batman 3; Nolan’s Cinematographer Talks IMAX | /Film http://www.slashfilm.com/(...)-imax/#ixzz0uJsSeFgV
Ideeën voor een nieuwe TT?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk kan hij z'n poot stijf houden in z'n 3D battle.
Ik zie liever een 'nieuwkomer' als bad guy.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:57 schreef Tanin het volgende:
Ben Kingsley is ook een meesterlijk acteur, en zou de rol ook prima kunnen doen, maar na Shutter Island is dat misschien niet de meest strategische zet. Bovendien past het puntige kinnetje van Robin Williams perfect.
Hardy wordt niet Strange, zegt men nu. Is zo'n onbevestigde bron, dus wat heb je eraan, maar bij deze.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
misschien een wat jongere hugo strange in de vorm van Hardy. Dat hij Batman na gaat doen bv
Geruchten..quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:42 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Anne Hathaway speelt Selina Kyle/Catwoman.
[ afbeelding ]
Tom Hardy speelt Bane.
Ja? Bizar..op IMDB staat het nog niet en die duiken er dan toch aardig rap op..Heb je een bron voor me?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, Warner heeft vandaag dit naar buiten gebracht.
Variety.com bijv.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja? Bizar..op IMDB staat het nog niet en die duiken er dan toch aardig rap op..Heb je een bron voor me?
quote:The announcement didnt actually name Hathaways character as Catwoman, which keeps in line with Nolans more grounded approach to the movie series.
Michelle Pfeiffer starred as Kyle/Catwoman in Tim Burtons Batman Returns.
The character, as interpreted by Burton, was a meek secretary who becomes empowered after she is almost killed and left for dead.
Pfeiffer played her with a mix of repression and sensuality, with the character breaking out as a symbol of female empowerment and becoming a pop culture sensation.
In his interpretation, Nolan has been giving his characters a deeper and darker psychological edge.
Nolan an his team of writers (he wrote the screenplay with his brother Jonathan Nolan, from a story by Nolan and David S. Goyer) have taken some inspiration for their take on Batman from the classic Batman: Year One storyline by Frank Miller and David Mazzucchelli, by way of asking, What if the story continued?
The Catwoman in Year One was a prostitute-dominatrix who helps Batman even as he inadvertently inspires her to don a costume and embark on a life of crime.
Warner gave no indication if this was Nolans take on the character.
Veel trainen kan veel goed doen. En ze heeft in eerdere rollen laten zien dat ze ook een bitch kan zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of ik blij wordt van Hathaway als Catwoman. Ik vind haar iets te 'lief' en 'zacht' en skinny voor die rol, terwijl Catwoman in de comics en tekenfilm echt een (sterke) VROUW is, en niet een 'meisje'.
Ik ken haar eigenlijk alleen van The Devil wears Prada, maar ik weet niet... ze komt gewoon zo 'zacht' over in alles wat ze doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veel trainen kan veel goed doen. En ze heeft in eerdere rollen laten zien dat ze ook een bitch kan zijn.
Hathaway heeft zeker potentie, die foto alleen al zou als onderschrift 'purrrrrr' kunnen hebbenquote:
Als je dat zegt moet ik gelijk denken aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hathaway heeft zeker potentie, die foto alleen al zou als onderschrift 'purrrrrr' kunnen hebben![]()
Ik zeg prima goedmaker voor mispoes Gyllenhaal
Kaley Cuoco heeft inmiddels laten zien dat ze als Wonderwoman goed te doen isquote:Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur
Shannon Sossamonquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van The Devil wears Prada, maar ik weet niet... ze komt gewoon zo 'zacht' over in alles wat ze doet.
Ik had liever bijvoorbeeld [ afbeelding ]
Shannon Sossamon in de rol gezien ofzo. Die komt qua uitstraling toch al iets dichter in de buurt van Catwoman...
toen bekend werd dat Ledger The Joker zou spelen had ik ook het idee dat het een complete miscast was. Nou dat hebben we gewetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of ik blij wordt van Hathaway als Catwoman. Ik vind haar iets te 'lief' en 'zacht' en skinny voor die rol, terwijl Catwoman in de comics en tekenfilm echt een (sterke) VROUW is, en niet een 'meisje'.
Kaley is altijd goed te doen, hoe ze er ook bij looptquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Kaley Cuoco heeft inmiddels laten zien dat ze als Wonderwoman goed te doen is
Catwoman is altijd natuurlijk al een halve villian geweest. Ze heeft wat met Batman, maar is ook erg gevoelig voor glimmende dingetjes. Dus dat kan best interessant worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Ik opperde Bane anderhalf jaar geleden al als villian omdat Batman nog geen tegenstander heeft gehad die daadwerkelijk sterker is qua kracht.
Dat kan wel interessant worden.
Ik zou ook niet weten hoe er nu nog een villian bij zou moeten komen, of Catwoman wordt geen villian.
Volgens mij wil Nolan ook helemaal geen 3D dus dat komt dan wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Dat 3D gedoe hoeft van mij totaal niet. Verder heb ik er zin aan
Het lichaam is er strak genoeg voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef japzooi het volgende:
Vond Hathaway in Alice in Wonderland wel aangenaamd en verassend creepy als White Queen met donkere kantjes. Ik denk dat ze het bereik wel in zich heeft. En laten we wel wezen: toen bekend was dat Ledger de Joker zou gaan spelen had niemand verwacht dat ie zo zou uitpakken als ie deed. Dus (heeeeeeeel) misschien 'haalt ze een Heath uit' en staan we allemaal weer met onze mond vol tanden.
En komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
Ik zie de fan-art a la Kristen Bell alvast graag tegemoetquote:komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hetzelfde gebeurde in 2006 inderdaad, fanboys die zeiden: die homocowboy gaat in Batman spelen?En toen ze de film zagen kropen ze weer terug en was er niets dan lof. Misschien dat Hathaway dat ook kan doen met dit, wie weet, ze heeft er zeker het acteervermogen voor.
En Nolan is inderdaad niet echt goed in het schrijven of het casten van vrouwen, wat de Batman serie betreft. In Inception vond ik de vrouwen bijvoorbeeld stukken beter. We zullen zien.
Nou, dan hoeven we ons geen zorgen te maken, want dan weet Nolan inmiddels goede vrouwen te strikken voor zijn films.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Film zal dan vast wel over venom gaan en misschien weer een rol voor Scarecrowquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Batman Arkam Asylum kwam hij anders ook over als domme kracht.
Wordt hier niet te makkelijk aangenomen dat hij de hoofd villian zou zijn ?
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Page is sowieso eenzijdig met haar grote woordjes altijd, dan vind ik Gyllenhaal een veel betere actrice.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Als betweter vond ik d'r wel overtuigend eigenlijk. Volgens mij zag ze er alleen een beetje jong uit voor de rol (aan de andere kant ook niet, het moest een student zijn). Ik ben met je eens dat er iets niet klopte, maar volgens mij lag dat niet zozeer aan haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle
Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle
Op FOK! weet ik het niet, maar ik had het ook over de IMDB en verschillende comic forums. Ik schrok soms over hoe ze daar praatte over Ledger.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens bullshit dat iedereen problemen had met Ledger toen hij werd bekend gemaakt als Joker (althans op FOK!). De consensus was dat het wel een verrassende naam was, maar dat Nolan wel wist wat hij deed en de meesten zagen het ook gewoon met vertrouwen tegemoet.
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.
Ik denk dat het laatste wel mogelijk isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.
Nieuw onderwerp!
Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Ik hoop het niet eigenlijk. Ik ben nu wel een beetje klaar met Scarecrow.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.
Nieuw onderwerp!
Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef Tanin het volgende:
Strange is nog niet ontkracht. Het zou mij nog steeds niet verbazen als die als minor villain nog terug komt...
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.
Scarecrow en Strange hebben helemaal niets met elkaar te maken. De ene is een wetenschapper/uitvinder en de ander een psycholoog.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).
Ja, ik weet dat het verschillende karakters zijn, maar als je kijkt naar het plot element dat ze kunnen vormen, lijken ze sterk op elkaar.
Het enige wat Scarecrow aan "gif" heeft is een gas dat voor angsten zorgt. Verder doet hij niets met chemie. Daarom vind ik het niet kloppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Tanin het volgende:
Ik weet dat ze niets met elkaar te maken hebben, maar een wetenschapper, of een experimenteel psycholoog die eerder al met een gif heeft lopen kloten, beide zouden Bane kunnen maken tot wat hij is.
Maar ja, Strange zou inderdaad zo maar kunnen, zowel in de task-force, als de persoon die Bane maakt tot wat hij is. Ik denk inderdaad niet dat hij de baas van Bane wordt, misschien dat hij het probeerd en Bane hem afmaakt ofzo, maar anders zou het Bane geen goed doen als karakter denk ik.
Misschien stiekem toch Riddler? Nee denk het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit gaat over nieuwe, recente gesprekken.
Niet dat hij Batman speeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...
[ afbeelding ]
"...this means something......."
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:20 schreef Patch het volgende:
Geruchten waren ook dat Robin Williams Dr. Hugo Strange wellicht zou gaan spelen
The horror.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef Tanin het volgende:
Robin Williams als Hugo Strange is een gerucht. Maar als er ooit een gerucht waar blijkt te zijn, denk ik dat dat het is.
Insomnia gezien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.
Wat een baas is deze man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...
[ afbeelding ]
"...this means something......."
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn
Really? Eric Robertson?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Tanin het volgende:
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
Ik zei dat ook niet in reactie op "wordt ie gebeld?" maar op "als ie gebeld wordt voor een kleine rol, accepteerd ie die dan?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guessquote:
In 500 days of summer vond ik m erg sterk. Kwestie van smaak waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Deckard het volgende:
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
Dat heeft meer te maken met dat ie gewoon een ramp is met geld beheren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...
Ja goed, maar als hij daarmee kan leven dan is er weinig mis toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...
Ik geloof niet dat Batman de moorden ook op een schuldig persoon zou afschuiven. Laat de politite dat maar doen. Daar is Batman sowieso niet voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat?) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.
-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.
Ik zie er wel wat in...
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat?) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.
-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.
Ik zie er wel wat in...
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:quote:"...They'll hate you for it, but that's the point of Batman...he can be the outcast..."
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.quote:"You can either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. I can do those thing because I'm not a hero, like Dent.I killed those people. That's what I can be."
In Gotham darkest hour one man will rise to conquer evil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
Ja idd, daarom klonk het ook zo reeel die suggestie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
desperate times call for desperate measuresquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef japzooi het volgende:
[..]
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:
[..]
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:
[..]
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.
Denk ik....
Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
*kuch*quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Tanin het volgende:
Nolan lijkt zeer goed in te kunnen schatten hoe goed iemand in *zijn* film past, en hoe goed die persoon *zijn* rol kan vertolken. Daarbij houdt hij volgens mij vrij weinig rekening met eventuele slechte films die die acteur gedaan heeft.
Ik zie daarom Keira Knightly ook nog wel verschijnen, mocht Nolan vertrouwen in d'r hebben. Of hij dat heeft weet ik niet, maar ik zou d'r niet zomaar afschrijven omdat ze niet zo brilliant goed acteerde in enkele films.
Bovendien, de matige films waarin Kingsley speelt zijn matig vanwegen het script, of zijn medespelers, niet (of iig zelden) vanwegen zijn acteer kunsten.
Wat nieuwkomer betreft:
Robin Williams staat toch vooral bekend om komische rollen, met af en toe een goedaardige drama rol ertussen door. Ik zeg niet dat ie nooit een slechterik gespeeld heeft (dat deed ie wel in Insomnia, en erg goed), maar die rollen kennen de meeste mensen niet.
Als slechterik zou hij daarom juist een "nieuwkomer" zijn.
Of het gebeurd is natuurlijk een tweede, maar het zou kunnen...
The Dark Knight Returns en The Dark Knight Strikes Again (allebei van Miller) vind ik niet echt super goede voorbeelden hoe Batman eruit zou moeten zien. Sowieso is Batman dan al een oude man die al jaren geen misdaad meer heeft bestreden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef japzooi het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.
quote:Inception star Joseph Gordon-Levitt is in talks to reunite with Christopher Nolan for the directors third and final Batman film, The Dark Knight Rises.
Its unclear what role Gordon-Levitt will play in the film, though he has been rumored in connection with the threequel since last summer. However, Nolan struck down Internet rumors that the Riddler would appear in the film, as well as any notion that the Joker would make a return without the late Heath Ledger. The oft-rumored Hugo Strange is also a possibility, though details of the characters involvement are pure speculation at this point.
Anne Hathaway has already been confirmed as Selina Kyle (a.k.a. Catwoman) and Gordon-Levitts Inception co-star Tom Hardy is playing the musclebound baddie Bane. A third villain isnt out of the question, but would certainly complicate the plot as Nolan is building to a finale.
Another option would be Dick Grayson, a young circus performer orphaned by a mafia boss and taken in by Bruce Wayne (played by Christian Bale). In the comics, television series, and the 1995 movie Batman & Robin, Grayson ultimately becomes Robin, Batmans crime-fighting sidekick. Gordon-Levitt certainly has the chops to play the Boy Wonder, but both Nolan and Bale have downplayed the possibility of introducing Robin into this gritty Gotham. (Nolan said Grayson was in a crib somewhere during The Dark Knight.) Does that rule out Nightwing?
Cinematographer Wally Pfister recently spoke with the Kevin and Josh Movie Show (via RopeofSilicon) about the threequel and said of the script: Plain and simple hes done it. Its a phenomenal script. Hes still in the process of cutting it back because its a very long script right now, but its really phenomenal. He then said Nolan asked him to go back and rewatch the first two films, to which Pfister added, Dude, its a perfect trilogy. Pfster also said the goal is to shoot as much as they can in IMAX, continuing to push the boundaries of technical cinema like the filmmaking duo did on The Dark Knight. The opening scene of the movie will blow your mind, he said.
Shooting starts this Spring and, according to Deadline, the 29-year-old actor will have completed his starring role in Rian Johnsons Looper, a sci-fi time travel film with Bruce Willis that should hopefully be on everyones radar by now.
Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Komakie het volgende:
Tenminste, als je de normale lijn volgt.
Wat Nolan met een tijdlijn doet is niet super baanbrekend. Hij houdt zich in ieder geval aardig aan de "regels". Hij zal ook wel begrijpen dat het bestaan van Nightwing een reden heeft waar je niet zomaar omheen kunt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.
Het lijkt mij ook sterk.quote:Ik betwijfel dat het in de realistische, grauwe Batman-wereld van Nolan ook maar een beetje geloofwaardig is dat zijn Batman met een kind gaat rondzeulen.
Je zou het wel zeggen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Deckard het volgende:
Robin zou er gelukkig nooit in voorkomen dus op voorbaat is deze film al geslaagd.
Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen...
Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
In de films en de TV serie is hij idd waardeloos en gay. In de comics is hij een meerwaarde, en vooral de 3de Robin, Tim Drake.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen...
Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.
Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
Jah maar Yi Long hoe weet jij dit danquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.
ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
Ik zei ook alleen dat hij een beetje bad ass moet zijn. Iets meer dan in de tvseries bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.
ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik denk dat batman het al druk genoeg krijgt met catwoman, zowel catwoman én robin en ook nogeens bane en eventueel nog een maffiafiguur erbij wordt wel heel erg veel voor één film (want daar gaat het tenslotte om)
dat klopt maar daar kon je sommige karakters makkelijk minder screentijd geven. Dat kan bij een robin en catwoman niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.
Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.
Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.quote:Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
Daar heb je tegenwoordig gelukkig paperbacks voor. Alle Batman, Detective Comics, Robin, Nightwing etc die het verhaal vertellen netjes gebundeld zodat je als lezer vaak niet eens doorhebt dat je in een andere serie aan het lezen bent. Gelukkig heb je tegenwoordig ook iets minder van die grote crossovers tussen verschillende titels (althans niet meer zo erg als in de 90's)quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Deckard het volgende:
Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.
Dat is niet helemaal waar. Batman is lang niet altijd met Robin op pad. Bovendien geeft de hele batman-familie eromheen ook z'n eigen spanningen. Het gebeurt vaak genoeg dat Batman helemaal vervreemd van z'n allies. De Bruce Wayne: Fugetive verhaallijn is daar een goed voorbeeld van. Juist als het persoonlijk wordt komt de einzelganger in Batman naar boven en sluit hij zich af van de rest.quote:Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.
Omdat er een keer gezegd is dat Nolan met mensen wil werken waarmee hij al een keer gewerkt heeft wordt elke acteur of actrice die in een film van hem gespeeld heeft er weer bij gesleept.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Toad het volgende:
En nu wordt Marion Cotillard (weer) genoemd.
http://www.slashfilm.com/(...)he-dark-knight-rises
Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
En hierna nog zeker Ellen Page en Ken Watanabe.[ afbeelding ]
Het was ook sarcastisch. Dat ie dadelijk een Inception 2 maakt door al de acteurs terug te laten komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.
Denk niet dat hij terug gaat komen.
Tja Inception. Goede film, maar ik vind niet dat er een vervolg op moet komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef Tanin het volgende:
Aan het einde van de film wel ja.
Ze zouden dus een deel 2 kunnen maken waarin blijkt dat dat allemaal een vooropgezet plan van Mal was, en dat die Saito of Ellen Page inhuurde om Cobb rust te laten vinden
Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens sommige bronnen () zouden ook Naomi Watts, Kate Winslet en Rachel Weisz al hebben samengezeten met Nolan voor de rol die nu mogelijk naar Cotillard zou gaan. Dezelfde figuren beweren dat het om Thalia Al Ghul zou gaan.
Dan is er de mogelijkheid dat er een vleugje "The Long Halloween" of "Dark Victory" in de film komt te zitten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.
Dat blijft een beetje rond spoken. Misschien dat niet iedereen gelezen heeft dat Nolan gezegd heeft dat Riddler niet erin zit. Of Nolan heeft een leugentje om eigen bestwil gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Snieklaas het volgende:
Op nu.nl staat in het bericht over Cotillard dat Gordon Levitt waarschijnlijk toch The Riddler gaat spelen?
De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Breuls het volgende:
Gotham Knights zou een titel zijn die ze van mij in hun achterhoofd mogen houden voor een volgende film.
Gordon?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)
Zou kunnen, maar Knight denk ik aan Batman. Een gemaskerde (zoals een ridder ook is) vechter. Dan zou ik Robin een logische aanvulling vinden.quote:
En zover ik weet een oude poster die ik al eerder voorbij heb zien komen geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
Ja, is toch leuk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussierenquote:
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspakquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren
Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman
[ afbeelding ]
Kirstin Bell als Harley Quinn
[ afbeelding ]
Neil Patrick Harris als Riddler
[ afbeelding ]
David Tennant als Riddler
[ afbeelding ]
Philip Seymour Hoffman as the Penguin
[ afbeelding ]
Eensch, ik moest 3x kijken voordat ik er ook een vrouw in kon vinden.. Catwoman moet toch sexy neergezet worden IMOquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak.ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit
![]()
Zo nog niet over nagedacht, maar inderdaad joh.. Lijkt me echt super gaaf!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)
Qua performance doen ze idd niet voor elkaar onder, ik vind (en ik denk dat dat is wat Barry bedoelde) alleen het karakter wat Ledger speelde boeiender.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
Ik zat zelf te denken aan 'Sheldon' uit The Big Bang Theory, maar ik weet niet of hij dat serieuze acteren ook aan zou kunnen en ook echt pure evil/gek kan spelen, in een serieuze donkere film.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig.
Over Robin: Dat karakter hoort natuurlijk gewoon echt een kind te zijn, en niet een gespierde twintigjarige jongen die opeens 'wees' wordt en dan wordt geadopteerd door Wayne. Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef BarryButsers het volgende:
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.
Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..
Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Ik hoop net dat WB slim genoeg is om ermee op te houden en het niet te laten verneuken door een ander. Ik vermoed trouwens dat Bale, Caine, Freeman en Oldman ook niet zonder Nolan verder willen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Tanin het volgende:
(en dat zal WB waarschijnlijk ook willen, gezien het succes van de huidige films)
Na de derde van Nolan mag het van mij ook wel even stoppen. Maar toch.... stiekum wil ik meer villains van het Batman universum zien in een Nolan jasje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef One_conundrum het volgende:
Het is nu ook wel bijna helemaal uitgemolken na de derde. Nu zijn we al aan het gissen over een goeie tegenstander...
Ik denk dat het een wisselwerking is (zoals ik al zei)quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat het eerder andersom is: Nolan wil niet verder, dus Bale ook niet.
En als hij oud wordt laten vervangen door Dick Grayson. Net als momenteel in de comicsquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef RedGuy het volgende:
Om de 4 tot 6 jaar een Batman film van Nolan waarin Bruce Wayne steeds ouder wordt, ik zie het wel zitten.
Of nog beter; een verfilming van het verhaal waardoor Bruce verdwijnt. Natuurlijk op een geschikte manier vertaald naar film, dus niet exact hetzelfde verhaal, maar wow, dat lijkt me leuk om te zien. Zou wellicht meer iets voor een tv-serie zijn overigens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
En als hij oud wordt laten vervangen door Dick Grayson. Net als momenteel in de comics
Zolang het goede films zijn mogen ze het van mij uitmelken zolang ze willen.. Als het maar kwaliteit is boeit de kwantiteit me weinig moet ik zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Na de derde van Nolan mag het van mij ook wel even stoppen. Maar toch.... stiekum wil ik meer villains van het Batman universum zien in een Nolan jasje.
Dit idd. Daarom misschien, heel misschien, met Nolan als producer, zijn broertje nog steeds als schrijver, maar iemand anders als regisseur, ala Superman. Maar ik verwacht niets eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor die acteurs is 't simpeler, als die om de 3/4 jaar eens een paar maanden aan Batman moeten wijden, so what. Nolan is telkens jaren met een film bezig en ik vermoed dat hij het na 3 films ook wel gewoon beu begint te worden en dat hij andere verhalen wil vertellen ipv. steeds te moeten terugkeren naar Batman. Een trilogie was het plan, dan houdt het op.
Dan nog moeten die acteurs dat wel willen. Ik kan me voorstellen dat een acteur die alleen (of voornamelijk) in films speelt daarvoor kiest zodat hij elke keer wat anders kan spelen. Om dan elke zoveel jaar naar een bepaald karakter te moeten terug keren is misschien dan niet wat ze zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor die acteurs is 't simpeler, als die om de 3/4 jaar eens een paar maanden aan Batman moeten wijden, so what. Nolan is telkens jaren met een film bezig en ik vermoed dat hij het na 3 films ook wel gewoon beu begint te worden en dat hij andere verhalen wil vertellen ipv. steeds te moeten terugkeren naar Batman. Een trilogie was het plan, dan houdt het op.
Batman of the futurequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef Toad het volgende:
Ik denk ook dat het na The Dark Knights Rises (voorlopig) voorbij is.
Maar het staat verder van de originele batman comics af. De joker die jij beschrijft komt dichter bij de versie van Miller. Ook een interessant figuur, maar er bestaat ook een joker die minder psychopathisch is en meer pragmatischer is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals Ledger/Nolan The Joker deden, waar zo goed omdat je nu eindelijk besefte wat voor impact zo'n gevaarlijke gek echt zou kunnen hebben op een stad. Hij was niet alleen compleet stapelgek, maar ook verschrikkelijk sluw, en uiteraard compleet harteloos en een terrorist, met als enige motief eigenlijk het scheppen van complete paniek en wanorde in een stad...
Dit was gewoon 100% zoals dat karakter altijd zou moeten worden neergezet.
quote:Gordon-Levitt speelt Holiday Killer in Batman-film
Joseph Gordon-Levitt kruipt voor de nieuwe Batman-film in de huid van Alberto Falcone, ook bekend als de Holiday Killer. Dat vertellen ingewijden aan filmvakblad Variety. Over de rol die Gordon-Levitt zou vertolken werd al een tijd gespeculeerd.
Alberto Falcone is de zoon van maffiabaas Carmine Falcone, die in Batman Begins uit 2005 gespeeld werd door Tom Wilkinson.
Of Wilkinson terugkeert in de nieuwe Batman-film The Dark Knight Rises is niet bekend. Falcone krijgt de bijnaam Holiday Killer omdat hij moordt op feestdagen.
Regisseur Christopher Nolan wil voor de nieuwe Batman-films, waarvan The Dark Knight Rises de derde is, realistischere vijanden.
Zo nam Batman het in Batman Begins op tegen vechtmeester Ra's al Ghul. In The Dark Knight kreeg de superheld het aan de stok met de doorgedraaide Joker, de laatste rol van de in 2008 overleden Heath Ledger.
Nolan liet eerder doorschemeren dat Batman het in zijn films niet opneemt tegen schurken als ijsman Mr. Freeze of de giftige Poison Ivy. Beide vijanden waren te zien in Batman & Robin uit 1997, tot nu toe de minst succesvolle uit de Batman-reeks. Arnold Schwarzenegger speelde Mr. Freeze, Uma Thurman tekende voor de rol van Poison Ivy.
The Dark Knight Rises, die volgend jaar vanaf 19 juli in de Nederlandse bioscopen draait, lijkt een reünie voor de acteurs uit Inception te worden. Nolan regisseerde ook de dromenthriller, die vorige maand vier Oscars won.
Gordon-Levitt was in die film te zien en ook Tom Hardy had een rol. Hij speelt schurk Bane in de nieuwe Batman-film. Michael Caine, die in Inception een kleine rol had, keert in The Dark Knight Rises opnieuw terug als butler Alfred.
Geruchten gaan dat ook Inception-actrice Marion Cotillard in de Batman-film speelt, maar welke rol zij zou krijgen is niet bekend.
Christian Bale neemt voor de derde keer de dubbelrol van Batman en Bruce Wayne voor zijn rekening. Ook Morgan Freeman en Gary Oldman keren terug, zij spelen Batmans hulpje Lucius Fox en politiechef Jim Gordon. Anne Hathaway speelt in The Dark Knight Rises de dubbelrol van Catwoman en Selina Kyle.
In de film knijpt hij er tussen uit en in de tv serie wordt uitgelegd waarom en wie 'm gaat opvolgen en hoe dat gedaan wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Of nog beter; een verfilming van het verhaal waardoor Bruce verdwijnt. Natuurlijk op een geschikte manier vertaald naar film, dus niet exact hetzelfde verhaal, maar wow, dat lijkt me leuk om te zien. Zou wellicht meer iets voor een tv-serie zijn overigens.
dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wilquote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef Komakie het volgende:
Wel enigzins gewaagd dat hij een schurk erbij neemt die maar in 2 verhalen voor komt en dat zijn dan ook nog vervolgen op elkaar. Dat maakt het wel opvallend. Het is een klein karakter zonder rijke geschiedenis (en dus minder diepgaand) en daarnaast ook nog Bane die ook enigzins oppervlakkig is.
Dat deed hij met Joker, Two-face en Ra's Al Ghul ookquote:Op maandag 21 maart 2011 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wil
Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Wel te hopen dat Batman wat normaler gaat praten, imo het enige minpunt aan The Dark Knight
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat gotham er nu eindelijk eens uitziet zoals gotham en niet als new York, verpest het echt voor mij.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.
Ik stoorde me daar wel aan eigenlijk. Chicago is te schoon en zonnig, terwijl Batman en Gotham toch altijd een beetje gothic horen te zijn (en dan bedoel ik meer gotisch de architectuur dan de zelfmutilerende persoon met oogschaduw). Het hoeft niet Tim Burtonesque te zijn, maar dingen als The Narrows en Arkham Asylum zijn wel onafscheidelijk onderdeel van Batman-lore. Ik vond dat in Batman Begins uitstekend gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
Misschien ben je in de war met San Francisco? Of wellicht is Chago de laatste jaren opvallend opgeknapt terwijl New York grotendeels een bende is gebleven? Ik heb geen idee want ik kom er nooit.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Oh ik ben er nooit geweest, maar hoor altijd van iedereen dat het een veel schonere stad is dan New York.
(maar het is in ieder geval stukken schoner dan Gotham, de vervallen megalopool)
Hij is wat overdreven, maar het is een onderdeel van Batman. Hij praat zo vervormd omdat zijn identiteit dan nog moeilijker te achterhalen is. In de The Animated Series doet hij dat bijvoorbeeld ook. Alleen heeft hij daar niet zo'n rokersstem, maar gewoon een hele zware stem. Daarnaast doet hij het om criminelen angst aan te jagen. Hoewel het bij de kijkers dus blijkbaar niet echt aanslaat. Zo slecht vind ik het nog niet gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Patch het volgende:
Als Batman inderdaad maar niet weer met die schorre rookstem praat, dat was too much.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
Bedenk wel dat Batman aardig huis gehouden heeft onder de criminelen in TDK.
Dat was niet zo in Returns.
Dat zou het "schone" verklaren denk ik...
Andere visie he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Document1 het volgende:
In bijna al mijn comics houd hij flink huis maar gotham word er niet schoner op![]()
[..]
http://www.nu.nl/film/247(...)tman-film-beste.htmlquote:AMSTERDAM - Gary Oldman vindt het script van The Dark Knight Rises beter dan de vorige Batmanfilm, uit 2008.
"Deze film overtreft The Dark Knight", zegt de acteur tegen het Britse radiostation Absolute Radio.
De opnames voor de derde Batman-film beginnen in mei van dit jaar, liet Oldman weten op de rode loper van de Empire Awards, waar hij zondag een oeuvreprijs in ontvangst nam.
Hij speelt in The Dark Knight Rises wederom de rol van politiecommissaris Jim Gordon die met Batman, een rol van Christian Bale, op de criminelen van Gotham City jaagt.
Opperschurk
De 53-jarige Oldman verklapt aan het radiostation dat hij een flink aantal scènes heeft met de 33-jarige Tom Hardy, die de rol van opperschurk Bane op zich neemt.
De twee Engelse acteurs werken ook samen aan de actiefilm Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Het nieuwe scenario maakt van het drieluik van regisseur Christopher Nolan een op zichzelf staand geheel, vindt Oldman.
Plot
Nolan houdt de plot van The Dark Knight Rises zeer geheim. "Als je een ontmoeting hebt met iemand van het productiebedrijf, moet je al door een aantal deuren, die vervolgens op slot gaan," zegt Oldman.
"Dan krijg je het script te lezen in een kantoor, maar het einde krijg je alleen mondeling van Nolan te horen. Zo staat niets opgeschreven, zodat het niet via internet gelekt kan worden." De film moet volgend jaar in de bioscopen draaien.
Dat vind ik ook een beetje bijzonder inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Djaser het volgende:
De Holiday Killer zonder Two-Face gaat toch nauwelijks?
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onderschat Bane niet! The man who broke the bat
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.
Ik ben geen comic-lezer, dus mijn beeld is inderdaad gebaseerd op die film en op de animatieserie uit de jaren 90, maar dat klopt dus niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.
Bane is geen domme krachtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.
Ik Arkham Asylum en de tekenfilms kwam hij anders ook altijd zo over.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.
Dat stond in dat persbericht jaquote:
Echt? Dat had ik nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Maar het 'gerucht' dat JGL gecast is als Falcone is toch enigszins ontkracht?
quote:Batman begint weer van voor af aan
Batman krijgt na The Dark Knight Rises weer een nieuwe filmreeks. Regisseur Christopher Nolan gaf al tijden geleden aan dat The Dark Knight Rises de laatste Batman-film is die hij wil regisseren en zal bij deze reboot alleen optreden als adviseur.
Dat zegt Warner Bros topman Jeff Rubinov tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.
"We krijgen binnenkort de derde Batman-film, maar daarna moeten we hem weer opnieuw uitvinden", vertelt Rubinov. "Chris Nolan en (zijn vrouw) Emma Thomas gaan hem weer produceren, dus we gaan met hen overleggen waar het verhaal over moet gaan."
Warner wil een van zijn grootste en meest lucratieve filmhelden niet zomaar opgeven. En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner, is het logisch dat de studio hem aanhoudt als adviseur.
Daarnaast circuleren nog altijd plannen voor een film over Justice League, een film waarin alle superhelden van DC Comics, waaronder Batman, tegelijk te zien zijn. Het zou daarom zinvol zijn de Batman-franchise warm te houden.
Grote concurrent Marvel Comics heeft haar versie al in de maak. The Avengers komt volgend jaar op 3 mei naar de Nederlandse bioscopen.
The Dark Knight Rises wordt volgend jaar een van de grote zomerfilms, met een premièredatum van 19 juli. Wanneer een volgende Batman-film in productie gaat, is nog niet bekend.
Wat een slecht stukje..."En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner". Dat gaat dus echt nergens over. De eerste Burton Batman film kostte 35 miljoen dollar en leverde uiteindelijk 411 miljoen dollar wereldwijd op. De drie delen die volgden, leverden ook nog 840 miljoen op, dus dat lijken me nog behoorlijke kaskrakers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Sequencial het volgende:
En hop, er is alvast afgetrapt met speculatie over de hieropvolgende Batman-reeks
[..]
Wat is het vierde batman deel van Burton dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een slecht stukje..."En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner". Dat gaat dus echt nergens over. De eerste Burton Batman film kostte 35 miljoen dollar en leverde uiteindelijk 411 miljoen dollar wereldwijd op. De drie delen die volgden, leverden ook nog 840 miljoen op, dus dat lijken me nog behoorlijke kaskrakers.
dus 200 miljoen was in 89 niet zoveel? daarom zijn er daarna ook zoveel vervolgen gekomen zeker!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Wat is het vierde batman deel van Burton dan?
Bovendien is 200 miljoen leuk voor Warner, maar voor zo'n grote maatschappij is dat geen succes... Echt succes begint een stukje daarboven
Oh, en het derde deel was niet van Burton, maar van Schumacher...net zoals het vierde deel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Kneivster het volgende:
Burton:
Batman (1989) Imdb: 7.6 Metascore: 66 RT: 71% Gross: $251,185,407 (USA) (10 December 1989)
Batman Returns (1992) Imdb: 6.9 RT: 79% Gross: $162,744,850 (USA) (18 October 1992)
Batman Forever (1995) Imdb: 5.4 Metascore: 51 RT: 44% Gross: $183,997,904 (USA) (5 November 1995)
Welk vierde deel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, en het derde deel was niet van Burton, maar van Schumacher...net zoals het vierde deel.
Dit zijn de films met de hoogste omzet uit de jaren van de Burton-Batman films. Zoals je ziet komen de opbrengsten van de batman films niet eens in de buurt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:55 schreef Mike het volgende:
Inderdaad, zo kan ik de geschiedenis ook wel herschrijven.![]()
Zowel de eerste Batman-film als de derde waren de succesvolste films in hun jaar en het tweede deel eindigde op nr 3 in z'n jaar. Het waren echt kolossale succesverhalen.
Natuurlijk deed vooral The Dark Knight het erg goed, maar volgens nu.nl waren alleen de films van Nolan boxofficekrakers, wat dus compleet niet waar is.
Batman & Robin.quote:
Dat komt omdat je bij de Burton films alleen de opbrengst in de VS pakt en bij de films hierboven de wereldwijde opbrengst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Dit zijn de films met de hoogste omzet uit de jaren van de Burton-Batman films. Zoals je ziet komen de opbrengsten van de batman films niet eens in de buurt...
1989 Indiana Jones and the Last Crusade. Gross: $474,171,806
1992 Aladdin. Gross: $504,050,219
1995 Die Hard with a Vengeance. Gross: $366,101,666
Is er een Batman & Robin film?!quote:
Klopt, ik heb een foutje gemaakt bij de Burton films... mijn excuses!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij de Burton films alleen de opbrengst in de VS pakt en bij de films hierboven de wereldwijde opbrengst.
Ja, met George Clooney en Arnie. Beter ga je die zo snel mogelijk kijken anders heb je een gapend gat in je batmanfilmopvoedingquote:
Die heeft de franchise geen goed gedaan nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Ik wil nooit meer aan een Batman film van Schumacher herinnerd worden.
Het derde deel was nog wel van Burton, maar hij deed zelf niet de regie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, en het derde deel was niet van Burton, maar van Schumacher...net zoals het vierde deel.
We hebben het natuurlijk nooit over de producer maar over de regisseur. Austin Powers is geproduceerd door Demi Moore, maar dat is toch echt geen Demi Moore film.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef Breuls het volgende:
Het derde deel was nog wel van Burton, maar hij deed zelf niet de regie.
Als je die film gezien hebt ga je de films van Nolan alleen nog maar meer waarderenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ja, met George Clooney en Arnie. Beter ga je die zo snel mogelijk kijken anders heb je een gapend gat in je batmanfilmopvoeding
De status van een regisseur als auteur van een film is zwaar overrated. Het is uit dezelfde filmserie met dezelfde producer als de eerste twee films, dus het is nog steeds een Burton film. Mede, maar toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Mike het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk nooit over de producer maar over de regisseur. Austin Powers is geproduceerd door Demi Moore, maar dat is toch echt geen Demi Moore film.
Batman Forever heeft echt niks meer met Burtons visie te maken. Vanaf hier werden de Batmanfilms erg camp en dat is precies waarvoor Joel Schumacher bekend staat.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
De status van een regisseur als auteur van een film is zwaar overrated. Het is uit dezelfde filmserie met dezelfde producer als de eerste twee films, dus het is nog steeds een Burton film. Mede, maar toch.
Precies, waar Batman en Batman Returns zich nog afspeelden in een duister Gotham, stonden Batman Forever en Batman & Robin in het teken van zoveel mogelijk neonlichten per shot. Gatverdamme.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Batman Forever heeft echt niks meer met Burtons visie te maken. Vanaf hier werden de Batmanfilms erg camp en dat is precies waarvoor Joel Schumacher bekend staat.
Klopt ja, maar ik zag hem laatst weer en dat was ietsssss minderquote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je die film gezien hebt ga je de films van Nolan alleen nog maar meer waarderen
Ik vond trouwens toen der tijd Batman Forever nog wel te doen. Toen was ik nog wel een stuk jonger (jaartje of 12/13) en keek ik nog heel anders tegen Batman aan.
Ondanks dat Jim Carrey de rol van Riddler totaal verkrachtte (niet zo zeer door zijn toedoen, maar gewoon door het dramatische script) denk ik toch dat hij een geniale Riddler zou zijn in de wereld van Nolan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik zag hem laatst weer en dat was ietsssss minder
Jude Lawquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld Jude Law wel als sluwe en gemene Riddler willen zien eigenlijk...
Gewoon een mindfuckende psychopaat. Heerlijk.
Jude Law is een prima acteur. Er zijn betere, maar jouw reactie isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |