abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 18:29:30 #1
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89967560
Vorig topic: Batman 3 (2011)

Lapo:

quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2010 14:32 schreef luffyd het volgende:
Fans have been hungry for reliable info on Batman 3, but while presumed director Christopher Nolan finished his latest movie, Inception, he was reluctant to talk about the third film in his Batman series. Now that Inception is out and making money, it’s time for Batman 3 to kick into gear. Accordingly, we’ve got some new info: Nolan’s cinematographer Wally Pfister talks about ambitious desires for the use of IMAX in the third film.
And, probably more important to most of you, is a report, a bit more reliable than most, that says at least one of the villains in the film will be the Riddler, with Joseph Gordon-Levitt a prime candidate to play him.
There have been rumors of a JGL Riddler in the Batman sequel for some time. Today, FirstShowing got info from a source with a studio casting grid for Batman 3, so their report about the Riddler and Joseph Gordon-Levitt is more than pure speculation. In short, the casting gird is a data array with the roles in the film, possible actors, and scheduling needs. It shows talent availability and which roles have actually been offered out. It can also be crucial in noting what actors can cover roles other then the ones they’re primarily wanted for.
So this info lists the Riddler, and has JGL as a primary candidate marked as ‘interested’. As FirstShowing says, don’t take this as any report that Levitt is in the film, but it may be a good sign that the Riddler will be.
Easy to see how Levitt could be right for the part, and after his work in Inception it is also easy to see how Nolan would want to work with him again. Without knowing how the role is written I can project an idea of what a JGL Riddler would be like, and I dig it. (The fact that he’s a lead candidate does suggest vague possibilities about how the role is being written.)

Meanwhile, cinematographer Wally Pfister is talking once more about whether the third Batman film might feature native IMAX footage to match the IMAX sequences from The Dark Knight.
Before even getting to Batman 3, IMAX was discussed for Inception. Those who’ve seen the film will immediately understand why the bulky cameras were unsuitable — it’s a more mobile and hand-held film than The Dark Knight. “That’s just not physically possible with the IMAX camera. We ruled out shooting in IMAX,” Pfister told MTV.
But Batman 3 might use the format. In fact, it might use a lot of it. “I can’t say until I read the script, but it would certainly be my preferred, amazing goal to shoot the whole movie in IMAX,” says Pfister.
What’s the chance of that? Probably not high, even though there have been rumors since last summer that the film would be all-IMAX. But we could see a big chunk of the film shot in IMAX, at least. Pfister continues,
I must say I’m a huge IMAX fan. I like IMAX more than I like 3-D…Chris’ films are so densely layered and have so much going on visually in every way that IMAX helps enhance that because of the scope and the scale of it — it becomes a much larger canvas to paint on. That’s what we found on ‘Dark Knight’…I’m not a big fan of 3-D…I liken it to my View-Master I had 40 years ago. Are you really getting more out of the story with 3-D? When you separate those different planes and you’re creating artificial depth, it looks phony to me.
So that’s a good statement on the possibility of 3D, too. Although Christopher Nolan has expressed disinterest, but also said that he’ll eventually make a 3D film when he’s pressured to by a studio. He’s said that when he does, it’ll likely be a post-conversion job as shooting in native 3D degrades the image in a way he’s not comfortable with. So will Batman 3 be post-converted? Inception is doing well, and hopefully Nolan has enough clout that he can successfully lobby to keep his three Batman films all of a piece and shoot the final chapter in a traditional format.
You might also like:

Read more: Riddler May Be Prime Villain in Batman 3; Nolan’s Cinematographer Talks IMAX | /Film http://www.slashfilm.com/(...)-imax/#ixzz0uJsSeFgV
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk kan hij z'n poot stijf houden in z'n 3D battle. *G*
Ideeën voor een nieuwe TT?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Admin woensdag 15 december 2010 @ 18:33:14 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89967702
Misschien de titel van de film en het correcte jaartal? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 15 december 2010 @ 19:17:45 #3
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_89969635
Mocht Hugo Strange de villian zijn moet qua uiterlijk Ben Kingsley hem spelen.
The Most Incredible, Baby
pi_89984771
Voor de TT in ieder geval geen quote uit een oude Batman film ... maar aangezien we nog (bijna) niets weten over de nieuwe film ... uhm, gewoon maar de titel van de nieuwe film?
  donderdag 16 december 2010 @ 02:57:21 #5
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89987407
Net Insomnia gekeken, ik zeg Robin Williams voor Huge Strange.

Ben Kingsley is ook een meesterlijk acteur, en zou de rol ook prima kunnen doen, maar na Shutter Island is dat misschien niet de meest strategische zet. Bovendien past het puntige kinnetje van Robin Williams perfect.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_89990405
Was het maar 2011 ;)
pi_89997142
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 02:57 schreef Tanin het volgende:

Ben Kingsley is ook een meesterlijk acteur, en zou de rol ook prima kunnen doen, maar na Shutter Island is dat misschien niet de meest strategische zet. Bovendien past het puntige kinnetje van Robin Williams perfect.
Ik zie liever een 'nieuwkomer' als bad guy.
pi_89999629
kingsley zie ik teveel in matige films om hem nog écht een geweldige acteur te vinden dus die mag van mij weg van deze film blijven
  donderdag 16 december 2010 @ 14:50:02 #9
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_89999886
Nolan lijkt zeer goed in te kunnen schatten hoe goed iemand in *zijn* film past, en hoe goed die persoon *zijn* rol kan vertolken. Daarbij houdt hij volgens mij vrij weinig rekening met eventuele slechte films die die acteur gedaan heeft.
Ik zie daarom Keira Knightly ook nog wel verschijnen, mocht Nolan vertrouwen in d'r hebben. Of hij dat heeft weet ik niet, maar ik zou d'r niet zomaar afschrijven omdat ze niet zo brilliant goed acteerde in enkele films.

Bovendien, de matige films waarin Kingsley speelt zijn matig vanwegen het script, of zijn medespelers, niet (of iig zelden) vanwegen zijn acteer kunsten.

Wat nieuwkomer betreft:
Robin Williams staat toch vooral bekend om komische rollen, met af en toe een goedaardige drama rol ertussen door. Ik zeg niet dat ie nooit een slechterik gespeeld heeft (dat deed ie wel in Insomnia, en erg goed), maar die rollen kennen de meeste mensen niet.
Als slechterik zou hij daarom juist een "nieuwkomer" zijn.
Of het gebeurd is natuurlijk een tweede, maar het zou kunnen...
pi_90005861
ik weet nog de viral met tdk
  donderdag 16 december 2010 @ 16:59:25 #11
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90006172
Bericht van moi uit vorige topic.

Hugo Strange zit in iig wel in de game Batman: Arkham City

http://www.gametrailers.com/video/vga-10-batman-arkham/708341
  donderdag 16 december 2010 @ 17:02:41 #12
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_90006334

Denk er een baard en bril bij.....
pi_90019535
misschien een wat jongere hugo strange in de vorm van Hardy. Dat hij Batman na gaat doen bv
  maandag 20 december 2010 @ 19:38:03 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90192752
Even een schaamteloze tvp :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin maandag 20 december 2010 @ 19:40:07 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_90192880
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
misschien een wat jongere hugo strange in de vorm van Hardy. Dat hij Batman na gaat doen bv
Hardy wordt niet Strange, zegt men nu. Is zo'n onbevestigde bron, dus wat heb je eraan, maar bij deze. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_90309906
Today, the head of Digital Re-Mastering at IMAX, David Keeley, has revealed a few details about Rises and it's future with IMAX.

- In total, The Dark Knight contained twenty-eight minutes of IMAX footage; the production team is planning "many, many more for The Dark Knight Rises."
- He has had four or five meetings with director Christopher Nolan to discuss ways to improve the process for the film.
- The team will attempt to get over 1,000 shades of color (the "in your face" color palette audiences see) to show on screen.
  woensdag 12 januari 2011 @ 15:03:34 #18
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_91213082
Doe mij Eva Green maar ^O^
pi_91572938

Anne Hathaway speelt Selina Kyle/Catwoman.

Tom Hardy speelt Bane.

[ Bericht 39% gewijzigd door Toad op 19-01-2011 18:50:47 ]
pi_91573642
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:42 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tom Hardy speelt Bane.
Geruchten..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91573707
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geruchten..
Nee, Warner heeft vandaag dit naar buiten gebracht.
pi_91573989
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Toad het volgende:

[..]

Nee, Warner heeft vandaag dit naar buiten gebracht.
Ja? Bizar..op IMDB staat het nog niet en die duiken er dan toch aardig rap op..Heb je een bron voor me? :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91574007
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja? Bizar..op IMDB staat het nog niet en die duiken er dan toch aardig rap op..Heb je een bron voor me? :)
Variety.com bijv.
pi_91574018
How does this fit into The Dark Knight Rises? And where does Catwoman figure into things? Frankly, I dont know.

BURBANK, CA, January 19, 2011 Warner Bros. Pictures announced today that Anne Hathaway has been cast as Selina Kyle in Christopher Nolans The Dark Knight Rises. She will be starring alongside Christian Bale, who returns in the title role of Bruce Wayne/Batman.

Christopher Nolan stated, I am thrilled to have the opportunity to work with Anne Hathaway, who will be a fantastic addition to our ensemble as we complete our story.

In addition, Tom Hardy has been set to play Bane. Nolan said, I am delighted to be working with Tom again and excited to watch him bring to life our new interpretation of one of Batmans most formidable enemies.

Nolan will direct the film from a screenplay he wrote with Jonathan Nolan, from a story by Christopher Nolan and David S. Goyer. Nolan will also produce the film with his longtime producing partner, Emma Thomas, and Charles Roven.

The Dark Knight Rises is slated for release on July 20, 2012. The film will be distributed worldwide by Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment
http://www.slashfilm.com/(...)e-dark-knight-rises/
pi_91574050
Thanks. Ben benieuwd..Catwoman en Bane..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_91575441
Kan niet wachten *O*
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:53:16 #27
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91577019
Ik denk dat er nog wel een slechterik of 2 voorbij komen, al dan niet in kleinere rollen. Een Hugo Strange en iemand om de mob te leiden ofzo
pi_91577926
Hm, wel een aardige opmerking van THR:

quote:
The announcement didnt actually name Hathaways character as Catwoman, which keeps in line with Nolans more grounded approach to the movie series.

Michelle Pfeiffer starred as Kyle/Catwoman in Tim Burtons Batman Returns.

The character, as interpreted by Burton, was a meek secretary who becomes empowered after she is almost killed and left for dead.

Pfeiffer played her with a mix of repression and sensuality, with the character breaking out as a symbol of female empowerment and becoming a pop culture sensation.

In his interpretation, Nolan has been giving his characters a deeper and darker psychological edge.

Nolan an his team of writers (he wrote the screenplay with his brother Jonathan Nolan, from a story by Nolan and David S. Goyer) have taken some inspiration for their take on Batman from the classic Batman: Year One storyline by Frank Miller and David Mazzucchelli, by way of asking, What if the story continued?

The Catwoman in Year One was a prostitute-dominatrix who helps Batman even as he inadvertently inspires her to don a costume and embark on a life of crime.

Warner gave no indication if this was Nolans take on the character.
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:22:13 #29
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91578921
Anne en Tom. O+! Heel goed.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:25:07 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91579154
Ik las het net op comicxfan. Met al die matige marvel films die de aankomende jaren uitkomen ben ik blij dat er nog een comicfilm serie is die het nog wel goed doet _O_ Batman _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91579945
Ben geen Bane fan maar Nolan maakt er vast wel iets goeds van
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:30:53 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91584313
Ik weet niet of ik blij wordt van Hathaway als Catwoman. Ik vind haar iets te 'lief' en 'zacht' en skinny voor die rol, terwijl Catwoman in de comics en tekenfilm echt een (sterke) VROUW is, en niet een 'meisje'.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:45:34 #34
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91585526
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of ik blij wordt van Hathaway als Catwoman. Ik vind haar iets te 'lief' en 'zacht' en skinny voor die rol, terwijl Catwoman in de comics en tekenfilm echt een (sterke) VROUW is, en niet een 'meisje'.
Veel trainen kan veel goed doen. En ze heeft in eerdere rollen laten zien dat ze ook een bitch kan zijn.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:47:18 #35
268260 Dr.Mikey
pi_91585700
R.I.P DTS.
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:49:55 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91585934
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Veel trainen kan veel goed doen. En ze heeft in eerdere rollen laten zien dat ze ook een bitch kan zijn.
Ik ken haar eigenlijk alleen van The Devil wears Prada, maar ik weet niet... ze komt gewoon zo 'zacht' over in alles wat ze doet.
Ik had liever bijvoorbeeld
Shannon Sossamon in de rol gezien ofzo. Die komt qua uitstraling toch al iets dichter in de buurt van Catwoman...
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:52:20 #37
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91586126
Ik had ook het liefst iemand anders gehad, ik had liever Marion Cotillard gehad. Klassiek, mooi, en toch heeft ze iets gemeens, ook in haar blik. O+ Maar die is zwanger dus viel al af.
pi_91586333
Ik vond Hathaway in Rachel getting Married sterk. Het zou me niet verbazen als ze dit ook prima gaat doen.
pi_91587717
Anne Hathaway is top, sympathiek, goede actrice en kan echt wel een karakter neerzetten :Y

Tom Hardy heeft een bazenkop, accent en gaat het goed brengen ^O^
pi_91593144
Bane. Ben benieuwd. Bane staat voornamelijk bekend om het breken van Batman's rug. Tom Hardy lijkt me een goede keuze. Bane is namelijk niet een domme kracht zoals in Batman & Robin, maar behoorlijk intelligent.
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:54:42 #41
268260 Dr.Mikey
pi_91593989
In Batman Arkam Asylum kwam hij anders ook over als domme kracht.
Wordt hier niet te makkelijk aangenomen dat hij de hoofd villian zou zijn ?
R.I.P DTS.
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:55:38 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91594039
Ik ben vooral benieuwd hoe ze Bane gaan vormgeven. Catwoman geloof ik wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_91595477
quote:
[ afbeelding ]

Hathaway heeft zeker potentie, die foto alleen al zou als onderschrift 'purrrrrr' kunnen hebben O+

Ik zeg prima goedmaker voor mispoes Gyllenhaal ^O^
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:21:20 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91601145
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Hathaway heeft zeker potentie, die foto alleen al zou als onderschrift 'purrrrrr' kunnen hebben O+

Ik zeg prima goedmaker voor mispoes Gyllenhaal ^O^
Als je dat zegt moet ik gelijk denken aan

Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur

:')
pi_91602447
quote:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur
Kaley Cuoco heeft inmiddels laten zien dat ze als Wonderwoman goed te doen is ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:37:22 #46
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_91603063
Ik opperde Bane anderhalf jaar geleden al als villian omdat Batman nog geen tegenstander heeft gehad die daadwerkelijk sterker is qua kracht.
Dat kan wel interessant worden.

Ik zou ook niet weten hoe er nu nog een villian bij zou moeten komen, of Catwoman wordt geen villian.
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:00:31 #47
67174 Dos37
Come on Twente
pi_91603741
Dat 3D gedoe hoeft van mij totaal niet. Verder heb ik er zin aan *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:31:37 #48
326209 Prof.Farnsworth
Good news everyone!
pi_91604657
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ken haar eigenlijk alleen van The Devil wears Prada, maar ik weet niet... ze komt gewoon zo 'zacht' over in alles wat ze doet.
Ik had liever bijvoorbeeld [ afbeelding ]
Shannon Sossamon in de rol gezien ofzo. Die komt qua uitstraling toch al iets dichter in de buurt van Catwoman...
Shannon Sossamon :D
Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. And as it always has, rock crushes scissors.
pi_91605902
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
toen bekend werd dat Ledger The Joker zou spelen had ik ook het idee dat het een complete miscast was. Nou dat hebben we geweten
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:03:00 #50
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_91605955
Vond Hathaway in Alice in Wonderland wel aangenaamd en verassend creepy als White Queen met donkere kantjes. Ik denk dat ze het bereik wel in zich heeft. En laten we wel wezen: toen bekend was dat Ledger de Joker zou gaan spelen had niemand verwacht dat ie zo zou uitpakken als ie deed. Dus (heeeeeeeel) misschien 'haalt ze een Heath uit' en staan we allemaal weer met onze mond vol tanden.

En komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:03:21 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91605969
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Kaley Cuoco heeft inmiddels laten zien dat ze als Wonderwoman goed te doen is ;)
Kaley is altijd goed te doen, hoe ze er ook bij loopt ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:06:08 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91606082
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Ik opperde Bane anderhalf jaar geleden al als villian omdat Batman nog geen tegenstander heeft gehad die daadwerkelijk sterker is qua kracht.
Dat kan wel interessant worden.

Ik zou ook niet weten hoe er nu nog een villian bij zou moeten komen, of Catwoman wordt geen villian.
Catwoman is altijd natuurlijk al een halve villian geweest. Ze heeft wat met Batman, maar is ook erg gevoelig voor glimmende dingetjes. Dus dat kan best interessant worden.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Dat 3D gedoe hoeft van mij totaal niet. Verder heb ik er zin aan *O*
Volgens mij wil Nolan ook helemaal geen 3D dus dat komt dan wel goed :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:08:16 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91606163
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef japzooi het volgende:
Vond Hathaway in Alice in Wonderland wel aangenaamd en verassend creepy als White Queen met donkere kantjes. Ik denk dat ze het bereik wel in zich heeft. En laten we wel wezen: toen bekend was dat Ledger de Joker zou gaan spelen had niemand verwacht dat ie zo zou uitpakken als ie deed. Dus (heeeeeeeel) misschien 'haalt ze een Heath uit' en staan we allemaal weer met onze mond vol tanden.

En komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
Het lichaam is er strak genoeg voor :)

Ik wist niet eens dat zij de White Queen was. Ik vond dat niet zo'n rol, maar ik vond die hele film niet echt geweldig.
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:33:25 #54
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91606928
Het enige waar ik bang voor ben is dat Nolan tot nu toe niet het onderste uit te kan heeft weten te halen wat betreft actrices. Veel mensen zeggen dat Holmes en Gyllenhaal slecht waren, dat vind ik niet, verre van, maar ze waren niet zo sterk als de rest van de cast.
Echter, dat kan ook aan de rol gelegen hebben, als Rachel gewoon geschreven is als 2D karakter, dan is het moeilijk er iets mee te doen, en misschien komt er nu verandering in. Ik heb nog hoop.
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:35:42 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91606995
Ik vond Gyllenhaal slecht, Holmes nog niet eens zo.
pi_91610763
quote:
komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
Ik zie de fan-art a la Kristen Bell alvast graag tegemoet :7

En ik vond Katie Holmes ook prima. Het is uberhaupt jammer als een karakter in dezelfde reeks door een andere acteur/trice gespeeld moet worden, maar Gyllenhaal had gewoon niet de uitstraling voor die rol imho. Vond het prima dat ze opgeblazen werd, nul emotionele binding.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:21:21 #57
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91611602
Ik vond zowel Holmes als Gyllenhaal ondermaats. Ja, het waren kleine rollen en misschien wel slecht geschreven, maar dan moet er alsnog toch wel wat meer mee te doen zijn...!?
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:25:10 #58
268260 Dr.Mikey
pi_91611791
Ik kom er net achter dat die Anne Hathaway dus die chick is met die mongolide lach van love and the other drugs . He gadverdamme :r
R.I.P DTS.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:49:03 #59
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91618344
Hetzelfde gebeurde in 2006 inderdaad, fanboys die zeiden: die homocowboy gaat in Batman spelen? :') En toen ze de film zagen kropen ze weer terug en was er niets dan lof. Misschien dat Hathaway dat ook kan doen met dit, wie weet, ze heeft er zeker het acteervermogen voor.

En Nolan is inderdaad niet echt goed in het schrijven of het casten van vrouwen, wat de Batman serie betreft. In Inception vond ik de vrouwen bijvoorbeeld stukken beter. We zullen zien.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:11:59 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91619436
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hetzelfde gebeurde in 2006 inderdaad, fanboys die zeiden: die homocowboy gaat in Batman spelen? :') En toen ze de film zagen kropen ze weer terug en was er niets dan lof. Misschien dat Hathaway dat ook kan doen met dit, wie weet, ze heeft er zeker het acteervermogen voor.

En Nolan is inderdaad niet echt goed in het schrijven of het casten van vrouwen, wat de Batman serie betreft. In Inception vond ik de vrouwen bijvoorbeeld stukken beter. We zullen zien.
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:12:53 #61
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91619471
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Nou, dan hoeven we ons geen zorgen te maken, want dan weet Nolan inmiddels goede vrouwen te strikken voor zijn films.
pi_91655175
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Batman Arkam Asylum kwam hij anders ook over als domme kracht.
Wordt hier niet te makkelijk aangenomen dat hij de hoofd villian zou zijn ?
Film zal dan vast wel over venom gaan en misschien weer een rol voor Scarecrow
En als ik het goed heb is Bane in de comics geen domme kracht ?
pi_91655488
In Knightfall (z'n debuut) in ieder geval niet
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:18:38 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_91655855
:9~ :9~ Anne Hathaway :9~ :9~ altijd +1.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:21:32 #65
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91655975
Het is trouwens bullshit dat iedereen problemen had met Ledger toen hij werd bekend gemaakt als Joker (althans op FOK!). De consensus was dat het wel een verrassende naam was, maar dat Nolan wel wist wat hij deed en de meesten zagen het ook gewoon met vertrouwen tegemoet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:21:59 #66
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91661935
Tom Hardy/Bane zie ik vol vertrouwen tegemoet.
Anne Hathaway ben ik een klein beetje skeptisch over, omdat Nolan in het verleden niet altijd het onderste uit de kan heeft weten te halen wat vrouwen betreft. Dit ging echter al stukken beter in Inception, dus ik heb absoluut hoop.
Anne Hathaway zelf vind ik overigens een prima actrice. Toen het rijtje namen bekend werd met Keira Knightly en nog een paar van die dozen, zat zij wat mij betreft toch wel in de betere helft...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:34:12 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91662491
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.

Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:36:41 #68
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91662601
pi_91664129
ik heb Catwoman nooit gekeken omdat ie zo ontzettend slecht moet zijn, maar krijg nu toch wel de behoefte om het eens te proberen :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:16:07 #70
67640 SaintOfKillers
pi_91664442
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Page is sowieso eenzijdig met haar grote woordjes altijd, dan vind ik Gyllenhaal een veel betere actrice.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:31:54 #71
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91665215
quote:

[..]

Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle :P
Als betweter vond ik d'r wel overtuigend eigenlijk. Volgens mij zag ze er alleen een beetje jong uit voor de rol (aan de andere kant ook niet, het moest een student zijn). Ik ben met je eens dat er iets niet klopte, maar volgens mij lag dat niet zozeer aan haar.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:34:26 #72
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91665328
quote:

[..]

Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:36:28 #73
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91665413
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens bullshit dat iedereen problemen had met Ledger toen hij werd bekend gemaakt als Joker (althans op FOK!). De consensus was dat het wel een verrassende naam was, maar dat Nolan wel wist wat hij deed en de meesten zagen het ook gewoon met vertrouwen tegemoet.
Op FOK! weet ik het niet, maar ik had het ook over de IMDB en verschillende comic forums. Ik schrok soms over hoe ze daar praatte over Ledger.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:36:29 #74
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91665414
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.

Nieuw onderwerp!

Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Tanin op 21-01-2011 16:42:29 ]
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:44:12 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91665742
Geen kans meer op Riddler, die gast die Batje probeerde op te lichten, en later door Bruce gered werd in de Lambo.??

Bane ken ik niet echt, dus daar kan ik niets over zeggen...
pi_91666556
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.

Nieuw onderwerp!

Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Ik denk dat het laatste wel mogelijk is :) Ik hoop het ook want ik zie Scarecrow graag weer terug.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:50:26 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91791233
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nieuw onderwerp!

Ik hoop het niet eigenlijk. Ik ben nu wel een beetje klaar met Scarecrow.
Strange was a out of the picture of niet? Aangezien in het officiele verleden (of 1 van de) Bane zijn Venom uiteindelijk gekregen heeft van Strange (in verband met een experiment)

Daarnaast zijn er wel een paar redelijk interessante eigenschappen aan Bane.
Hij is heel sterk door het Venom.
Hij is heel intelligent.
Bane is de enige naam waaronder hij bekent is.
Hij heeft ook wel eens met Batman samen gewerkt.
Hij kent Batmans ware identiteit.
Heeft zijn krachten volledig onder controle (itt de meeste tegenstanders van Batman)

Dat zijn best wel bijzondere eigenschappen.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:53:37 #78
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91798964
Strange is nog niet ontkracht. Het zou mij nog steeds niet verbazen als die als minor villain nog terug komt...
  maandag 24 januari 2011 @ 15:11:38 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91799857
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef Tanin het volgende:
Strange is nog niet ontkracht. Het zou mij nog steeds niet verbazen als die als minor villain nog terug komt...
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:34:49 #80
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91800959
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).
Ja, ik weet dat het verschillende karakters zijn, maar als je kijkt naar het plot element dat ze kunnen vormen, lijken ze sterk op elkaar.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:56:04 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91802065
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).
Ja, ik weet dat het verschillende karakters zijn, maar als je kijkt naar het plot element dat ze kunnen vormen, lijken ze sterk op elkaar.
Scarecrow en Strange hebben helemaal niets met elkaar te maken. De ene is een wetenschapper/uitvinder en de ander een psycholoog.
Scarecrow heeft er totaal geen baat bij om Bane te maken zoals hij is. Daar zit geen logica achter.
Daarnaast is Scarecrow ook alleen maar een pion he. Hij was alleen maar een hulpje van Ra's Al Guhl en niet de "main villian". In TDK kwam hij nog wel even terug, maar dat was ook maar een bijrolletje. Van mij mag Scarecrow juist wel afgeserveerd worden.

Je kunt altijd nog van Strange een bijrol maken waarbij hij alleen verantwoordelijk is voor de verwezelijking van Bane en verder niet al te veel in het verhaal voor komt. Of hij moet soort van de baas van Bane worden, maar dat denk ik niet.
Er zijn wel meer gastrolletjes van villians geweest. Bijvoorbeeld Zsasz.
pi_91802282
Ben benieuwd.
Christian Bale. _O_
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  maandag 24 januari 2011 @ 16:03:17 #83
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91802414
Ik weet dat ze niets met elkaar te maken hebben, maar een wetenschapper, of een experimenteel psycholoog die eerder al met een gif heeft lopen kloten, beide zouden Bane kunnen maken tot wat hij is.
Maar ja, Strange zou inderdaad zo maar kunnen, zowel in de task-force, als de persoon die Bane maakt tot wat hij is. Ik denk inderdaad niet dat hij de baas van Bane wordt, misschien dat hij het probeerd en Bane hem afmaakt ofzo, maar anders zou het Bane geen goed doen als karakter denk ik.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:41:01 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91845326
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Tanin het volgende:
Ik weet dat ze niets met elkaar te maken hebben, maar een wetenschapper, of een experimenteel psycholoog die eerder al met een gif heeft lopen kloten, beide zouden Bane kunnen maken tot wat hij is.
Maar ja, Strange zou inderdaad zo maar kunnen, zowel in de task-force, als de persoon die Bane maakt tot wat hij is. Ik denk inderdaad niet dat hij de baas van Bane wordt, misschien dat hij het probeerd en Bane hem afmaakt ofzo, maar anders zou het Bane geen goed doen als karakter denk ik.
Het enige wat Scarecrow aan "gif" heeft is een gas dat voor angsten zorgt. Verder doet hij niets met chemie. Daarom vind ik het niet kloppen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 07:58:05 #85
67640 SaintOfKillers
pi_92209618
Volgens geruchten zouden ze aan het praten zijn met Joseph Gordon-Levitt voor een rol, al weet men niet welke.
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:20:18 #86
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_92209808
Geruchten waren ook dat Robin Williams Dr. Hugo Strange wellicht zou gaan spelen
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:20:07 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92210770
Joseph Gordon-Levitt was al heel lang een gerucht. Aanvankelijk was de gedachte dat hij Riddler zou gaan speler, maar dat was voordat ontkent werd dat Riddler in de film zit.
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:35:07 #88
67640 SaintOfKillers
pi_92211074
Dit gaat over nieuwe, recente gesprekken.
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:15:31 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92212016
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit gaat over nieuwe, recente gesprekken.
Misschien stiekem toch Riddler? Nee denk het niet.
Ik ben benieuwd wat hij dan zou moeten spelen. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van hem. Ik vind het een beetje een sukkel.
Het is een beetje een open deur intrappen, maar aan de andere kant vond ik Ledger ook een watje. :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:50:43 #90
122987 japzooi
pi_92213204
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...

"...this means something......."
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:18:52 #91
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92214119
Robin Williams als Hugo Strange is een gerucht. Maar als er ooit een gerucht waar blijkt te zijn, denk ik dat dat het is.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:54:53 #92
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92217835
Joseph. O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:10:03 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92221154
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:

[ afbeelding ]

Niet dat hij Batman speelt :P

Ik verwacht trouwens Robin Williams niet als Dr. Strange. Ik denk dat er geen plaats is voor een hele grote rol voor Strange (mocht hij erin zitten) en ik denk dat Williams niet voor een kleine rol te porren is.
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:37:32 #94
268260 Dr.Mikey
pi_92222668
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:20 schreef Patch het volgende:
Geruchten waren ook dat Robin Williams Dr. Hugo Strange wellicht zou gaan spelen
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.
R.I.P DTS.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 februari 2011 @ 14:40:21 #95
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92222836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef Tanin het volgende:
Robin Williams als Hugo Strange is een gerucht. Maar als er ooit een gerucht waar blijkt te zijn, denk ik dat dat het is.
The horror. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_92223283
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn :?
pi_92223603
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.
Insomnia gezien?
pi_92223991
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een baas is deze man. _O_
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:40:00 #99
22457 Patch
pi_92226277
Robin Williams heeft zich wel degelijk bewezen met serieuze rollen.
En ik denk dat hij echt wel voor een kleine rol komt opdagen.
En Joseph mag gerust een kleine rol als Riddler neerzetten.

Dan mogen de volgende films door een andere regisseur gedaan worden.
Joel Schuhmacher :D
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:55:19 #100
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92231065
Kan ie de serie weer om zeep helpen.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:25:05 #101
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92232708
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:42:12 #102
67640 SaintOfKillers
pi_92233569
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn :?
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:47:17 #103
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92233809
Ik denk eerder de nieuwe D.A., of een politie agent ofzo, en ja, ik denk wel degelijk een wat kleinere rol...
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:27:19 #104
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92256947
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
Really? Eric Robertson?
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:06:53 #105
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_92267363
Tof dat Gordon-Levitt erin zit.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:51:44 #106
268260 Dr.Mikey
pi_92277280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Tanin het volgende:
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
R.I.P DTS.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:27:36 #107
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92285230
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
Ik zei dat ook niet in reactie op "wordt ie gebeld?" maar op "als ie gebeld wordt voor een kleine rol, accepteerd ie die dan?"
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:07 #108
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92343218
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat? :') ) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.

-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.

Ik zie er wel wat in...
pi_92355945
klinkt idd plausibel
pi_92358284
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef Mr_DG het volgende:
Tof dat Gordon-Levitt erin zit.
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:56:39 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92363313
Ik moet zeggen dat toen ik nog 3rd Rock from the Sun keek ik nooit had gedacht dat die kerel het zo ver zou schoppen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:03:45 #112
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_92363497
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess :P
In 500 days of summer vond ik m erg sterk. Kwestie van smaak waarschijnlijk ja ;)
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_92365518
The Lookout http://www.imdb.com/title/tt0427470/ is ook een goede film met JGL
pi_92365825
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:42:25 #115
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92366044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Deckard het volgende:
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:09:53 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92366886
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tanin het volgende:

[..]

Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan... :N
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:37:31 #117
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92367925
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan... :N
Dat heeft meer te maken met dat ie gewoon een ramp is met geld beheren. _O-
pi_92369378
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja goed, maar als hij daarmee kan leven dan is er weinig mis toch?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:27:03 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92511906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat? :') ) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.

-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.

Ik zie er wel wat in...
Ik geloof niet dat Batman de moorden ook op een schuldig persoon zou afschuiven. Laat de politite dat maar doen. Daar is Batman sowieso niet voor.

Alberto Falcone is wel iemand die in de wereld van Nolan past. Hij zit in een verhaal van Jeph Loeb in een wereld die net na Year One (van Frank Miller, waar deze Batman op gebaseerd is) is gecreeërd, maar hij is in dat verhaal een dusdanig groot karakter dat ik mij afvraag of Nolan daar wel aan wil.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:45:11 #120
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92528667
Ik bedoelde ook niet dat Batman actief de schuld in zijn schoenen zou schuiven, maar meer dat hij Gordon niet zou zeggen dat hij dat niet kan doen (waar hij dat bij een onschuldige wel zou doen)

Verder weet ik het ook niet, het was een suggestie die ik tegenkwam, en ik vind het het meest realistische idee tot nu toe.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:44:14 #121
122987 japzooi
pi_92537166
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:

Ik zie er wel wat in...
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:

quote:
"...They'll hate you for it, but that's the point of Batman...he can be the outcast..."
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:

quote:
"You can either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. I can do those thing because I'm not a hero, like Dent.I killed those people. That's what I can be."
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.

Denk ik....
  Admin woensdag 9 februari 2011 @ 10:51:39 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92537422
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 10:53:23 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92537473
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
In Gotham darkest hour one man will rise to conquer evil.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:20:53 #124
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92538517
quote:
Ja idd, daarom klonk het ook zo reeel die suggestie.
pi_92538531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef japzooi het volgende:

[..]

het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:

[..]

En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:

[..]

Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.

Denk ik....
desperate times call for desperate measures
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:09:37 #126
122987 japzooi
pi_92540316
quote:
Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.
pi_92540450
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Tanin het volgende:
Nolan lijkt zeer goed in te kunnen schatten hoe goed iemand in *zijn* film past, en hoe goed die persoon *zijn* rol kan vertolken. Daarbij houdt hij volgens mij vrij weinig rekening met eventuele slechte films die die acteur gedaan heeft.
Ik zie daarom Keira Knightly ook nog wel verschijnen, mocht Nolan vertrouwen in d'r hebben. Of hij dat heeft weet ik niet, maar ik zou d'r niet zomaar afschrijven omdat ze niet zo brilliant goed acteerde in enkele films.

Bovendien, de matige films waarin Kingsley speelt zijn matig vanwegen het script, of zijn medespelers, niet (of iig zelden) vanwegen zijn acteer kunsten.

Wat nieuwkomer betreft:
Robin Williams staat toch vooral bekend om komische rollen, met af en toe een goedaardige drama rol ertussen door. Ik zeg niet dat ie nooit een slechterik gespeeld heeft (dat deed ie wel in Insomnia, en erg goed), maar die rollen kennen de meeste mensen niet.
Als slechterik zou hij daarom juist een "nieuwkomer" zijn.
Of het gebeurd is natuurlijk een tweede, maar het zou kunnen...
*kuch*

*kuch*
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:45:28 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92553858
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef japzooi het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.
The Dark Knight Returns en The Dark Knight Strikes Again (allebei van Miller) vind ik niet echt super goede voorbeelden hoe Batman eruit zou moeten zien. Sowieso is Batman dan al een oude man die al jaren geen misdaad meer heeft bestreden.
Wat wel erg goed is aan die verhalen is dat het heel goed de donkere aard van Batman weergeeft. Eigenlijk is die nog donkerder dan dat Nolan dat doet.

Batman heeft in Gordon een bondgenoot, maar er zijn een heleboel politieagenten en politici die helemaal niet zo'n fan zijn van Batman. Bijvoorbeeld Agent Bullock.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:30:57 #129
231633 Xummon
of toch niet?
pi_92558307
quote:
Inception star Joseph Gordon-Levitt is in talks to reunite with Christopher Nolan for the directors third and final Batman film, The Dark Knight Rises.
Its unclear what role Gordon-Levitt will play in the film, though he has been rumored in connection with the threequel since last summer. However, Nolan struck down Internet rumors that the Riddler would appear in the film, as well as any notion that the Joker would make a return without the late Heath Ledger. The oft-rumored Hugo Strange is also a possibility, though details of the characters involvement are pure speculation at this point.
Anne Hathaway has already been confirmed as Selina Kyle (a.k.a. Catwoman) and Gordon-Levitts Inception co-star Tom Hardy is playing the musclebound baddie Bane. A third villain isnt out of the question, but would certainly complicate the plot as Nolan is building to a finale.
Another option would be Dick Grayson, a young circus performer orphaned by a mafia boss and taken in by Bruce Wayne (played by Christian Bale). In the comics, television series, and the 1995 movie Batman & Robin, Grayson ultimately becomes Robin, Batmans crime-fighting sidekick. Gordon-Levitt certainly has the chops to play the Boy Wonder, but both Nolan and Bale have downplayed the possibility of introducing Robin into this gritty Gotham. (Nolan said Grayson was in a crib somewhere during The Dark Knight.) Does that rule out Nightwing?
Cinematographer Wally Pfister recently spoke with the Kevin and Josh Movie Show (via RopeofSilicon) about the threequel and said of the script: Plain and simple hes done it. Its a phenomenal script. Hes still in the process of cutting it back because its a very long script right now, but its really phenomenal. He then said Nolan asked him to go back and rewatch the first two films, to which Pfister added, Dude, its a perfect trilogy. Pfster also said the goal is to shoot as much as they can in IMAX, continuing to push the boundaries of technical cinema like the filmmaking duo did on The Dark Knight. The opening scene of the movie will blow your mind, he said.
Shooting starts this Spring and, according to Deadline, the 29-year-old actor will have completed his starring role in Rian Johnsons Looper, a sci-fi time travel film with Bruce Willis that should hopefully be on everyones radar by now.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:29:35 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92561022
Hmm ik ben benieuwd.
Nightwing zal er niet in voorkomen aangezien je dan eerst een Robin zou moeten hebben. Tenminste, als je de normale lijn volgt.
Ik zou sowieso niet weten hoe je een Nightwing wilt verklaren op het moment dat je geen Robin hebt gehad.

We zullen zien wat hij gaat spelen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:32:45 #131
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92561209
Dat zou idd ruk zijn, als er zomaar opeens een nightwing is.

Ik ben nog steeds Pro-Robin, maar dan wel een ECHTE koter gespeeld door een EGHTE koter, en niet 1 of andere gespierde twintiger die wees wordt en vervolgens door Batman wordt geadopteerd(!) :')

Gewoon echt een 12-13 jarig kwetsbaar knulletje.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:39:12 #132
67640 SaintOfKillers
pi_92561613
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Komakie het volgende:

Tenminste, als je de normale lijn volgt.
Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.

Ik betwijfel dat het in de realistische, grauwe Batman-wereld van Nolan ook maar een beetje geloofwaardig is dat zijn Batman met een kind gaat rondzeulen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:54:18 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92562639
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.
Wat Nolan met een tijdlijn doet is niet super baanbrekend. Hij houdt zich in ieder geval aardig aan de "regels". Hij zal ook wel begrijpen dat het bestaan van Nightwing een reden heeft waar je niet zomaar omheen kunt.

quote:
Ik betwijfel dat het in de realistische, grauwe Batman-wereld van Nolan ook maar een beetje geloofwaardig is dat zijn Batman met een kind gaat rondzeulen.
Het lijkt mij ook sterk.
pi_92567144
Robin zou er gelukkig nooit in voorkomen dus op voorbaat is deze film al geslaagd.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:10:20 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92568279
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Deckard het volgende:
Robin zou er gelukkig nooit in voorkomen dus op voorbaat is deze film al geslaagd.
Je zou het wel zeggen...

Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
pi_92570139
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je zou het wel zeggen...

Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:38:35 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92570437
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je zou het wel zeggen...

In de films en de TV serie is hij idd waardeloos en gay. In de comics is hij een meerwaarde, en vooral de 3de Robin, Tim Drake.

Als je het karakter goed doet, zoals in de comics, dan zou het fantastisch kunnen zijn.
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:17:56 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92575430
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.

Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
  donderdag 10 februari 2011 @ 01:56:27 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92577582
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.

Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.

ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
pi_92577823
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.

ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
Jah maar Yi Long hoe weet jij dit dan :) Hoe gaat dit prima werken ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 07:50:05 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92578607
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zei ook alleen dat hij een beetje bad ass moet zijn. Iets meer dan in de tvseries bijvoorbeeld.
pi_92583530
ik denk dat batman het al druk genoeg krijgt met catwoman, zowel catwoman én robin en ook nogeens bane en eventueel nog een maffiafiguur erbij wordt wel heel erg veel voor één film (want daar gaat het tenslotte om)
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:02:53 #143
67640 SaintOfKillers
pi_92583884
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik denk dat batman het al druk genoeg krijgt met catwoman, zowel catwoman én robin en ook nogeens bane en eventueel nog een maffiafiguur erbij wordt wel heel erg veel voor één film (want daar gaat het tenslotte om)
Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.
pi_92584258
quote:
2s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.
dat klopt maar daar kon je sommige karakters makkelijk minder screentijd geven. Dat kan bij een robin en catwoman niet.
pi_92584871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.

Zelfde met dat spiderman gebeuren en dat gekloon. Dat is echt tot vervelends toe uitgemolken en onlangs zag ik nog hoe belachelijk dat verhaal is geworden met zoveel omwentelingen totaal verneukt dus.

quote:
Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.
pi_92585647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Deckard het volgende:

Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.

Daar heb je tegenwoordig gelukkig paperbacks voor. Alle Batman, Detective Comics, Robin, Nightwing etc die het verhaal vertellen netjes gebundeld zodat je als lezer vaak niet eens doorhebt dat je in een andere serie aan het lezen bent. Gelukkig heb je tegenwoordig ook iets minder van die grote crossovers tussen verschillende titels (althans niet meer zo erg als in de 90's)

quote:
Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.
Dat is niet helemaal waar. Batman is lang niet altijd met Robin op pad. Bovendien geeft de hele batman-familie eromheen ook z'n eigen spanningen. Het gebeurt vaak genoeg dat Batman helemaal vervreemd van z'n allies. De Bruce Wayne: Fugetive verhaallijn is daar een goed voorbeeld van. Juist als het persoonlijk wordt komt de einzelganger in Batman naar boven en sluit hij zich af van de rest.

Batman, Robin, Oracle etc. voegen juist iets aan Batman toe ómdat hij die einzelganger is. Het maakt hem minder eendimensionaal.
pi_92742917
En nu wordt Marion Cotillard (weer) genoemd.
http://www.slashfilm.com/(...)he-dark-knight-rises
  zondag 13 februari 2011 @ 22:16:16 #148
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92743279
En hierna nog zeker Ellen Page en Ken Watanabe.7.gif
  zondag 13 februari 2011 @ 22:21:46 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92743761
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Toad het volgende:
En nu wordt Marion Cotillard (weer) genoemd.
http://www.slashfilm.com/(...)he-dark-knight-rises
Omdat er een keer gezegd is dat Nolan met mensen wil werken waarmee hij al een keer gewerkt heeft wordt elke acteur of actrice die in een film van hem gespeeld heeft er weer bij gesleept.

Ik hoop dat hij niet heel veel dezelfde acteurs neemt als in andere films.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:32:00 #150
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92744666
Volgens mij was het de bedoeling dat zij catwoman zou spelen en dat ging niet vanwegen haar zwangerschap...? Lijkt me dat het daar dan ook bij blijft.
  zondag 13 februari 2011 @ 23:16:41 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92747891
Misschien als de vrouw van James Gordon? In Batman Year One was ze ook zwanger.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:59:33 #152
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92764321
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
En hierna nog zeker Ellen Page en Ken Watanabe.[ afbeelding ]
Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.
Denk niet dat hij terug gaat komen.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:22:49 #153
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92770259
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.
Denk niet dat hij terug gaat komen.
Het was ook sarcastisch. Dat ie dadelijk een Inception 2 maakt door al de acteurs terug te laten komen.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:28:30 #154
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92770507
Inception 2 zou nog best interessant kunnen wezen. De film waarin we erachter komen dat in Inception Mal Cobb's droom binnendringt om hem te overtuigen dat hij nu toch echt wel los mag laten en niet langer hoeft te rouwen.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:23:24 #155
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92773013
Maar Cobb had Mal toch al afgesloten? Het enige los eindje dat er was, was dat die totem bleef draaien. En dat alles toch een droom was. Misschien.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:25:26 #156
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92773118
Aan het einde van de film wel ja.

Ze zouden dus een deel 2 kunnen maken waarin blijkt dat dat allemaal een vooropgezet plan van Mal was, en dat die Saito of Ellen Page inhuurde om Cobb rust te laten vinden
  maandag 14 februari 2011 @ 18:50:59 #157
67640 SaintOfKillers
pi_92780427
Volgens sommige bronnen ( :') ) zouden ook Naomi Watts, Kate Winslet en Rachel Weisz al hebben samengezeten met Nolan voor de rol die nu mogelijk naar Cotillard zou gaan. Dezelfde figuren beweren dat het om Thalia Al Ghul zou gaan.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:04:52 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92781167
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef Tanin het volgende:
Aan het einde van de film wel ja.

Ze zouden dus een deel 2 kunnen maken waarin blijkt dat dat allemaal een vooropgezet plan van Mal was, en dat die Saito of Ellen Page inhuurde om Cobb rust te laten vinden
Tja Inception. Goede film, maar ik vind niet dat er een vervolg op moet komen.

Anyway, we hebben het over Batman.
pi_92781327
Ik had liever Rachel Weisz gezien Of eigenlijk liever een onbekende.

[ Bericht 25% gewijzigd door Toad op 14-02-2011 19:14:00 ]
pi_92788568
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens sommige bronnen ( :') ) zouden ook Naomi Watts, Kate Winslet en Rachel Weisz al hebben samengezeten met Nolan voor de rol die nu mogelijk naar Cotillard zou gaan. Dezelfde figuren beweren dat het om Thalia Al Ghul zou gaan.
Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 14 februari 2011 @ 22:42:04 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92796817
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.
Dan is er de mogelijkheid dat er een vleugje "The Long Halloween" of "Dark Victory" in de film komt te zitten.
pi_92802709
Het is allemaal nog maar speculatie he, we weten nog bijna niks.
pi_92807029
Op nu.nl staat in het bericht over Cotillard dat Gordon Levitt waarschijnlijk toch The Riddler gaat spelen?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:20:23 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92807130
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Snieklaas het volgende:
Op nu.nl staat in het bericht over Cotillard dat Gordon Levitt waarschijnlijk toch The Riddler gaat spelen?
Dat blijft een beetje rond spoken. Misschien dat niet iedereen gelezen heeft dat Nolan gezegd heeft dat Riddler niet erin zit. Of Nolan heeft een leugentje om eigen bestwil gedaan.
pi_92812435
Ik geloof nu.nl eerlijk gezegd niet zo.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:21:26 #166
268260 Dr.Mikey
pi_92818358
R.I.P DTS.
pi_92818673
Ja dus?
pi_92818873
Oh? Dus de titel is Gotham Knights en hij komt 17 juni al uit?
pi_92819075
Poster is door een fan gemaakt.
pi_92819126
[/sarcasme]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:37:39 #171
268260 Dr.Mikey
pi_92819159
Jongens jongens toch.. het is toch een mooie poster ? En fanmade
Er wordt toch nergens beweerd dat het om een echte gaat ?
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 15 februari 2011 @ 14:46:02 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92819500
Gotham Knights zou een titel zijn die ze van mij in hun achterhoofd mogen houden voor een volgende film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:00:33 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92825609
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Breuls het volgende:
Gotham Knights zou een titel zijn die ze van mij in hun achterhoofd mogen houden voor een volgende film. :)
De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:02:23 #174
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92825693
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)
Gordon?
  woensdag 16 februari 2011 @ 02:43:24 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92853425
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Tanin het volgende:

[..]

Gordon?
Zou kunnen, maar Knight denk ik aan Batman. Een gemaskerde (zoals een ridder ook is) vechter. Dan zou ik Robin een logische aanvulling vinden.
pi_92856547
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
|:(
:::::
Du Arschloch!!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 16 februari 2011 @ 09:43:07 #177
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92856586
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
En zover ik weet een oude poster die ik al eerder voorbij heb zien komen geloof ik. :)
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 10:25:24 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92857690
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Ja, is toch leuk? :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92863332
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, is toch leuk? :)
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren :D

Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman

Kirstin Bell als Harley Quinn

Neil Patrick Harris als Riddler

David Tennant als Riddler

Philip Seymour Hoffman as the Penguin
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:30:29 #180
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_92866059
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren :D

Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman
[ afbeelding ]

Kirstin Bell als Harley Quinn
[ afbeelding ]

Neil Patrick Harris als Riddler
[ afbeelding ]

David Tennant als Riddler
[ afbeelding ]

Philip Seymour Hoffman as the Penguin
[ afbeelding ]
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:33 #181
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92866257
PSH an sich zou misschien wel een goeie zijn natuurlijk
pi_92866489
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak :')
Eensch, ik moest 3x kijken voordat ik er ook een vrouw in kon vinden.. Catwoman moet toch sexy neergezet worden IMO
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:44:54 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92866671
Die van PSH valt nog mee, de rest is idd niet om aan te zien. En ja, PSH zou een goede zijn, ik heb eerder al gezegd, volgens mij is dat een van de meest underrated acteurs die er is. Als hij er wat aantrekkelijker uit zou zien zou hij veel populairder zijn.
pi_92866749
als ik die riddler zo zie ben ik toch blij dat ie (waarschijnlijk) niet in de film voorkomt. De Joker was een tegenstander die batman in grote moeilijkheden bracht door zijn complotten maar kwa fysieke tegenstand was het natuurlijk niets, 2 vuistslagen en hij was neer. Prima dus dat er nu met Bane een fysiekere tegenstander komt. Is weereens wat anders
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:47:19 #185
67640 SaintOfKillers
pi_92866781
Ik denk niet dat PSH ondergewaardeerd is, volgens mij net één van de hoogst aangeschreven acteurs die er rondlopen, zowel in het wereldje zelf als bij de filmliefhebbers.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:51:33 #186
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92866973
Binnen het wereld je wel ja, maar bij het grote publiek...

En ik denk dat Riddler zeer zeker goed had kunnen werken als het een soort van Saw/Zodiac/Se7en/Die Hard 3 killer was geweest (ja dat zijn niet allemaal killers, maar voorbeelden van goede films waar iemand hints achter laat), maar ik ben blij dat ze het idd over een andere boeg gooien.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:15:24 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92868029
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
pi_92868038
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak. :Y ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit *O*
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92868463
quote:
15s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak. :Y ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit *O*
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
Zo nog niet over nagedacht, maar inderdaad joh.. Lijkt me echt super gaaf!
Du Arschloch!!
  FOK!fotograaf woensdag 16 februari 2011 @ 16:52:50 #190
159915 -Menn0-
MNO
pi_92872909
Inderdaad! De Joker die Ledger neerzette was gewoon echt gek!
,,/
pi_92873717
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:13:33 #192
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92873920
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
Qua performance doen ze idd niet voor elkaar onder, ik vind (en ik denk dat dat is wat Barry bedoelde) alleen het karakter wat Ledger speelde boeiender.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:38:03 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92874932
Zoals Ledger/Nolan The Joker deden, waar zo goed omdat je nu eindelijk besefte wat voor impact zo'n gevaarlijke gek echt zou kunnen hebben op een stad. Hij was niet alleen compleet stapelgek, maar ook verschrikkelijk sluw, en uiteraard compleet harteloos en een terrorist, met als enige motief eigenlijk het scheppen van complete paniek en wanorde in een stad...

Dit was gewoon 100% zoals dat karakter altijd zou moeten worden neergezet.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 17:52:35 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92875517
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92875928
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.

Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..

Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:03:03 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92875946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig. :)
Ik zat zelf te denken aan 'Sheldon' uit The Big Bang Theory, maar ik weet niet of hij dat serieuze acteren ook aan zou kunnen en ook echt pure evil/gek kan spelen, in een serieuze donkere film.

Maar qua uiterlijk en qua stem zou hij in principe ideaal zijn als een 'lichte' versie van het karakter.

Jude Law zou het denk ik wel goed kunnen, zo'n zware duistere slimme rol. Ook qua uiterlijk wel een redelijke match, en je kunt dan echt focussen op de slimheid van The Riddler.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:02 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92876036
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef BarryButsers het volgende:
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.

Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..

Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Over Robin: Dat karakter hoort natuurlijk gewoon echt een kind te zijn, en niet een gespierde twintigjarige jongen die opeens 'wees' wordt en dan wordt geadopteerd door Wayne. Dat slaat helemaal nergens op.

Dus ja, Robin in de oude films was te idioot voor woorden.

Maar goed, wat betreft dat onderwerp begin ik aardig in herhaling te vallen :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:09:20 #198
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876201
Michael Emerson zou ik zelf wel erg vet vinden als Riddler. Maar dat is op het moment niet aan de orde. Misschien een Batman 4 met Riddler en Hush ofzo (die schijnen samen een goede story arc te hebben...?)
  FOK!fotograaf woensdag 16 februari 2011 @ 18:14:30 #199
159915 -Menn0-
MNO
pi_92876405
Dit is toch de laatste Batman van Nolan?
,,/
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:16:08 #200
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876469
Ja, tenzij hij zijn plannen wijzigt wel ja. Maar dat betekent niet dat iemand anders meteen helemaal hoef te rebooten, die kan natuurlijk verder gaan waar Nolan gebleven is (en dat zal WB waarschijnlijk ook willen, gezien het succes van de huidige films)
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:19:02 #201
67640 SaintOfKillers
pi_92876602
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Tanin het volgende:
(en dat zal WB waarschijnlijk ook willen, gezien het succes van de huidige films)
Ik hoop net dat WB slim genoeg is om ermee op te houden en het niet te laten verneuken door een ander. Ik vermoed trouwens dat Bale, Caine, Freeman en Oldman ook niet zonder Nolan verder willen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:21:55 #202
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876695
Ik weet niet, als Nolan net als bij Superman een vinger in de pap houdt als producer, maar een ander verder gaat als regisseur, zie ik het nog wel gebeuren dat er een aantal blijven plakken, en ook WB verder wilt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:31:33 #203
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92880310
Het is nu ook wel bijna helemaal uitgemolken na de derde. Nu zijn we al aan het gissen over een goeie tegenstander...
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:39:27 #204
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_92880827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef One_conundrum het volgende:
Het is nu ook wel bijna helemaal uitgemolken na de derde. Nu zijn we al aan het gissen over een goeie tegenstander...
Na de derde van Nolan mag het van mij ook wel even stoppen. Maar toch.... stiekum wil ik meer villains van het Batman universum zien in een Nolan jasje.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_92881480
Ik denk ook dat het na The Dark Knights Rises (voorlopig) voorbij is.
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:17:12 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92896578
Vergeet niet dat het niet alleen om Nolan gaat he.
Als Bale niet terug komt dan is het ook gewoon klaar. Zelfs als Nolan nog een film zou willen maken zal dit niet zonder Bale zijn.
pi_92896681
Ik denk dat het eerder andersom is: Nolan wil niet verder, dus Bale ook niet.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:20:43 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92899121
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat het eerder andersom is: Nolan wil niet verder, dus Bale ook niet.
Ik denk dat het een wisselwerking is (zoals ik al zei)
Zonder elkaar willen ze niet verder. Volgens mij is er trouwens al eens gezegd (voordat de casting bekend werd) dat Nolan alleen verder wilde als de core cast van BB en TDK weer terug kwam (dus Bale, Caine, Freeman en Oldman)
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:55:35 #209
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92900221
Om de 4 tot 6 jaar een Batman film van Nolan waarin Bruce Wayne steeds ouder wordt, ik zie het wel zitten.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:25:21 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92903572
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef RedGuy het volgende:
Om de 4 tot 6 jaar een Batman film van Nolan waarin Bruce Wayne steeds ouder wordt, ik zie het wel zitten.
En als hij oud wordt laten vervangen door Dick Grayson. Net als momenteel in de comics :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:58:10 #211
67640 SaintOfKillers
pi_92904076
Voor die acteurs is 't simpeler, als die om de 3/4 jaar eens een paar maanden aan Batman moeten wijden, so what. Nolan is telkens jaren met een film bezig en ik vermoed dat hij het na 3 films ook wel gewoon beu begint te worden en dat hij andere verhalen wil vertellen ipv. steeds te moeten terugkeren naar Batman. Een trilogie was het plan, dan houdt het op.
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 09:19:02 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92904520
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

En als hij oud wordt laten vervangen door Dick Grayson. Net als momenteel in de comics :)
Of nog beter; een verfilming van het verhaal waardoor Bruce verdwijnt. Natuurlijk op een geschikte manier vertaald naar film, dus niet exact hetzelfde verhaal, maar wow, dat lijkt me leuk om te zien. Zou wellicht meer iets voor een tv-serie zijn overigens.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92905788
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Na de derde van Nolan mag het van mij ook wel even stoppen. Maar toch.... stiekum wil ik meer villains van het Batman universum zien in een Nolan jasje.
Zolang het goede films zijn mogen ze het van mij uitmelken zolang ze willen.. Als het maar kwaliteit is boeit de kwantiteit me weinig moet ik zeggen
Du Arschloch!!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:02:26 #214
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92907266
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor die acteurs is 't simpeler, als die om de 3/4 jaar eens een paar maanden aan Batman moeten wijden, so what. Nolan is telkens jaren met een film bezig en ik vermoed dat hij het na 3 films ook wel gewoon beu begint te worden en dat hij andere verhalen wil vertellen ipv. steeds te moeten terugkeren naar Batman. Een trilogie was het plan, dan houdt het op.
Dit idd. Daarom misschien, heel misschien, met Nolan als producer, zijn broertje nog steeds als schrijver, maar iemand anders als regisseur, ala Superman. Maar ik verwacht niets eigenlijk.
pi_92907799

Gejat uit het topic in ONZ.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:01:09 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92953699
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan nog moeten die acteurs dat wel willen. Ik kan me voorstellen dat een acteur die alleen (of voornamelijk) in films speelt daarvoor kiest zodat hij elke keer wat anders kan spelen. Om dan elke zoveel jaar naar een bepaald karakter te moeten terug keren is misschien dan niet wat ze zoeken.

Wat Breuls zei zou heel mooi kunnen zijn, maar dan heb je wel weer een paar films nodig.
pi_92958979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef Toad het volgende:
Ik denk ook dat het na The Dark Knights Rises (voorlopig) voorbij is.
Batman of the future
pi_92960679
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals Ledger/Nolan The Joker deden, waar zo goed omdat je nu eindelijk besefte wat voor impact zo'n gevaarlijke gek echt zou kunnen hebben op een stad. Hij was niet alleen compleet stapelgek, maar ook verschrikkelijk sluw, en uiteraard compleet harteloos en een terrorist, met als enige motief eigenlijk het scheppen van complete paniek en wanorde in een stad...

Dit was gewoon 100% zoals dat karakter altijd zou moeten worden neergezet.
Maar het staat verder van de originele batman comics af. De joker die jij beschrijft komt dichter bij de versie van Miller. Ook een interessant figuur, maar er bestaat ook een joker die minder psychopathisch is en meer pragmatischer is.
Michael Keaton zou trouwens de rol van de oude batman heel goed kunnen spelen. Wat mij betreft IS hij batman. In tegenstelling tot Bale die ik toch echt meer als een vervanger zie dan een batman.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:24:19 #219
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_94408798
quote:
Gordon-Levitt speelt Holiday Killer in Batman-film

Joseph Gordon-Levitt kruipt voor de nieuwe Batman-film in de huid van Alberto Falcone, ook bekend als de Holiday Killer. Dat vertellen ingewijden aan filmvakblad Variety. Over de rol die Gordon-Levitt zou vertolken werd al een tijd gespeculeerd.

Alberto Falcone is de zoon van maffiabaas Carmine Falcone, die in Batman Begins uit 2005 gespeeld werd door Tom Wilkinson.

Of Wilkinson terugkeert in de nieuwe Batman-film The Dark Knight Rises is niet bekend. Falcone krijgt de bijnaam Holiday Killer omdat hij moordt op feestdagen.

Regisseur Christopher Nolan wil voor de nieuwe Batman-films, waarvan The Dark Knight Rises de derde is, realistischere vijanden.

Zo nam Batman het in Batman Begins op tegen vechtmeester Ra's al Ghul. In The Dark Knight kreeg de superheld het aan de stok met de doorgedraaide Joker, de laatste rol van de in 2008 overleden Heath Ledger.

Nolan liet eerder doorschemeren dat Batman het in zijn films niet opneemt tegen schurken als ijsman Mr. Freeze of de giftige Poison Ivy. Beide vijanden waren te zien in Batman & Robin uit 1997, tot nu toe de minst succesvolle uit de Batman-reeks. Arnold Schwarzenegger speelde Mr. Freeze, Uma Thurman tekende voor de rol van Poison Ivy.

The Dark Knight Rises, die volgend jaar vanaf 19 juli in de Nederlandse bioscopen draait, lijkt een reünie voor de acteurs uit Inception te worden. Nolan regisseerde ook de dromenthriller, die vorige maand vier Oscars won.

Gordon-Levitt was in die film te zien en ook Tom Hardy had een rol. Hij speelt schurk Bane in de nieuwe Batman-film. Michael Caine, die in Inception een kleine rol had, keert in The Dark Knight Rises opnieuw terug als butler Alfred.

Geruchten gaan dat ook Inception-actrice Marion Cotillard in de Batman-film speelt, maar welke rol zij zou krijgen is niet bekend.

Christian Bale neemt voor de derde keer de dubbelrol van Batman en Bruce Wayne voor zijn rekening. Ook Morgan Freeman en Gary Oldman keren terug, zij spelen Batmans hulpje Lucius Fox en politiechef Jim Gordon. Anne Hathaway speelt in The Dark Knight Rises de dubbelrol van Catwoman en Selina Kyle.
  Admin maandag 21 maart 2011 @ 08:35:16 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94408956
Beetje naar NU.nl linken als we het zelf ook hebben. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94409336
Beetje jammer dat in die link dan niet wordt verwezen naar welke rol hij zal gaan spelen ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 12:36:00 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94415132
Hmmm wel interessant.
Dan gaat hij toch iets doen met een verhaal van Jeff Loeb. Wat ik alleen maar kan aanmoedigen want Loeb is ^O^

Ik zit even te denken hoe het verhaal ook alweer ging, maar er zat in ieder geval geen Bane in en Catwoman/Selena Kyle had maar een heel klein rolletje.
Misschien dat Marion Cotillard de zus van Holiday gaat spelen, uit Dark Victory? Die had toen ook best een belangrijke rol. Aanvankelijk zou het ook Gilda Dent kunnen zijn. Dat was de originele Holiday Killer, maar aangezien Dent niet getrouwd was toen hij dood ging in TDK valt die af.

Wel enigzins gewaagd dat hij een schurk erbij neemt die maar in 2 verhalen voor komt en dat zijn dan ook nog vervolgen op elkaar. Dat maakt het wel opvallend. Het is een klein karakter zonder rijke geschiedenis (en dus minder diepgaand) en daarnaast ook nog Bane die ook enigzins oppervlakkig is.

Hij zal er ongetwijfeld wat moois van maken en Holiday heeft wel potentie, maar het is wel (wederom) een opvallende keuze.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:39:15 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94415227
Heerlijk dat speculeren :D
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 maart 2011 @ 12:40:04 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94415256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Of nog beter; een verfilming van het verhaal waardoor Bruce verdwijnt. Natuurlijk op een geschikte manier vertaald naar film, dus niet exact hetzelfde verhaal, maar wow, dat lijkt me leuk om te zien. Zou wellicht meer iets voor een tv-serie zijn overigens.
In de film knijpt hij er tussen uit en in de tv serie wordt uitgelegd waarom en wie 'm gaat opvolgen en hoe dat gedaan wordt. :)
pi_94415522
  maandag 21 maart 2011 @ 13:27:28 #226
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94416821
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef Komakie het volgende:

Wel enigzins gewaagd dat hij een schurk erbij neemt die maar in 2 verhalen voor komt en dat zijn dan ook nog vervolgen op elkaar. Dat maakt het wel opvallend. Het is een klein karakter zonder rijke geschiedenis (en dus minder diepgaand) en daarnaast ook nog Bane die ook enigzins oppervlakkig is.
dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wil
  maandag 21 maart 2011 @ 13:29:40 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94416904
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wil
Dat deed hij met Joker, Two-face en Ra's Al Ghul ook :)
  maandag 21 maart 2011 @ 21:21:37 #228
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_94441496
Wel te hopen dat Batman wat normaler gaat praten, imo het enige minpunt aan The Dark Knight
  maandag 21 maart 2011 @ 21:29:34 #229
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94442117
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Wel te hopen dat Batman wat normaler gaat praten, imo het enige minpunt aan The Dark Knight
Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel. :)
Smell the flowers while you can....
pi_94442728
Ik hoop dat gotham er nu eindelijk eens uitziet zoals gotham en niet als new York, verpest het echt voor mij.
pi_94442962
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat gotham er nu eindelijk eens uitziet zoals gotham en niet als new York, verpest het echt voor mij.
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:43:22 #232
22457 Patch
pi_94443229
Als Batman inderdaad maar niet weer met die schorre rookstem praat, dat was too much.
pi_94443264
Niet met je eens, gotham heeft een bepaalde sfeer waarin het karakter Batman thuis hoort. Dat komt dus helemaal niet over in de films
quote:
Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:45:23 #234
67640 SaintOfKillers
pi_94443383
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel. :)
Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:49:16 #235
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94443706
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.
:D
Smell the flowers while you can....
  maandag 21 maart 2011 @ 22:16:41 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_94445859
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik stoorde me daar wel aan eigenlijk. Chicago is te schoon en zonnig, terwijl Batman en Gotham toch altijd een beetje gothic horen te zijn (en dan bedoel ik meer gotisch de architectuur dan de zelfmutilerende persoon met oogschaduw). Het hoeft niet Tim Burtonesque te zijn, maar dingen als The Narrows en Arkham Asylum zijn wel onafscheidelijk onderdeel van Batman-lore. Ik vond dat in Batman Begins uitstekend gedaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:18:22 #237
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_94445950
Als Chicago iets niet is, is het schoon. _O-
  maandag 21 maart 2011 @ 22:18:51 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_94445975
Oh ik ben er nooit geweest, maar hoor altijd van iedereen dat het een veel schonere stad is dan New York :@.

(maar het is in ieder geval stukken schoner dan Gotham, de vervallen megalopool)
  maandag 21 maart 2011 @ 22:24:28 #239
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94446383
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Oh ik ben er nooit geweest, maar hoor altijd van iedereen dat het een veel schonere stad is dan New York :@.

(maar het is in ieder geval stukken schoner dan Gotham, de vervallen megalopool)
Misschien ben je in de war met San Francisco? Of wellicht is Chago de laatste jaren opvallend opgeknapt terwijl New York grotendeels een bende is gebleven? Ik heb geen idee want ik kom er nooit.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:27:52 #240
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_94446616
Ik vond NY persoonlijk veel schoner dan Chicago. Brooklyn natuurlijk daargelaten.
pi_94451481
Denk meer dat Speknek bedoelt dat de wereld in Batman Begins wat meer claustrofobisch en donker was en dat in The Dark Knight die vormgeving wat scheuren begon te vertonen.
Vind ik in ieder geval wel/ook.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:03:17 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_94457966
Batman Begins had nog een beetje een fantasy element. Doordat TDK helemaal realistisch ging werden een paar zaken, zoals Two-Face nogal dissonant.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 maart 2011 @ 09:07:17 #243
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94458044
Bedenk wel dat Batman aardig huis gehouden heeft onder de criminelen in TDK.
Dat was niet zo in Returns.
Dat zou het "schone" verklaren denk ik...
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:42:57 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94458774
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Patch het volgende:
Als Batman inderdaad maar niet weer met die schorre rookstem praat, dat was too much.
Hij is wat overdreven, maar het is een onderdeel van Batman. Hij praat zo vervormd omdat zijn identiteit dan nog moeilijker te achterhalen is. In de The Animated Series doet hij dat bijvoorbeeld ook. Alleen heeft hij daar niet zo'n rokersstem, maar gewoon een hele zware stem. Daarnaast doet hij het om criminelen angst aan te jagen. Hoewel het bij de kijkers dus blijkbaar niet echt aanslaat. Zo slecht vind ik het nog niet gedaan.

Over Gotham. In BB was hij inderdaad wel beter. Toen vond ik hem ook aardig afgekeken van de Year One comic. Nolan had bij TDK niet een voorbeeld comic en heeft hij de stad naar eigen fantasie gemaakt. De stad ziet er een stuk grootser en positiever uit. Ik meen mij te herinneren dat dit gedeeltelijk ook gedaan is omdat Batman een hoop tuig heeft opgeruimd en de stad er dus een stuk beter voor staat. Wat je terug moest zien in het aanzicht van de stad.
Daarnaast speelde BB voor een groot gedeelte in The Narrows. Het deel van de stad dat lelijk was. Dat kon je tijdens BB ook zien toen Rachel hem mee nam. Eerst zag je de normale stad en klaagt Bruce over een paar dingen en dan slaat Rachel met de auto linksaf en zegt ze dat het aan de oppervlakte misschien goed gaat, maar daaronder in The Narrows er nog genoeg problemen zijn en daar de misdaad overheerst. Dat maakte het ook een stuk anders.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:11:48 #245
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_94459388
De Holiday Killer zonder Two-Face gaat toch nauwelijks? :N
pi_94459816
In bijna al mijn comics houd hij flink huis maar gotham word er niet schoner op :P
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
Bedenk wel dat Batman aardig huis gehouden heeft onder de criminelen in TDK.
Dat was niet zo in Returns.
Dat zou het "schone" verklaren denk ik...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 22 maart 2011 @ 10:37:52 #247
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94460017
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Document1 het volgende:
In bijna al mijn comics houd hij flink huis maar gotham word er niet schoner op :P

[..]

Andere visie he. ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 18:48:52 #248
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_94725279
quote:
AMSTERDAM - Gary Oldman vindt het script van The Dark Knight Rises beter dan de vorige Batmanfilm, uit 2008.

"Deze film overtreft The Dark Knight", zegt de acteur tegen het Britse radiostation Absolute Radio.

De opnames voor de derde Batman-film beginnen in mei van dit jaar, liet Oldman weten op de rode loper van de Empire Awards, waar hij zondag een oeuvreprijs in ontvangst nam.

Hij speelt in The Dark Knight Rises wederom de rol van politiecommissaris Jim Gordon die met Batman, een rol van Christian Bale, op de criminelen van Gotham City jaagt.

Opperschurk

De 53-jarige Oldman verklapt aan het radiostation dat hij een flink aantal scènes heeft met de 33-jarige Tom Hardy, die de rol van opperschurk Bane op zich neemt.

De twee Engelse acteurs werken ook samen aan de actiefilm Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Het nieuwe scenario maakt van het drieluik van regisseur Christopher Nolan een op zichzelf staand geheel, vindt Oldman.

Plot

Nolan houdt de plot van The Dark Knight Rises zeer geheim. "Als je een ontmoeting hebt met iemand van het productiebedrijf, moet je al door een aantal deuren, die vervolgens op slot gaan," zegt Oldman.

"Dan krijg je het script te lezen in een kantoor, maar het einde krijg je alleen mondeling van Nolan te horen. Zo staat niets opgeschreven, zodat het niet via internet gelekt kan worden." De film moet volgend jaar in de bioscopen draaien.
http://www.nu.nl/film/247(...)tman-film-beste.html
pi_94725700
"opperschurk Bane" :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94730854
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:58 schreef Tim86 het volgende:
"opperschurk Bane" :')
Onderschat Bane niet! The man who broke the bat
  maandag 28 maart 2011 @ 20:33:25 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94731598
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Djaser het volgende:
De Holiday Killer zonder Two-Face gaat toch nauwelijks? :N
Dat vind ik ook een beetje bijzonder inderdaad.
En aangezien Harvey Dent nog niet getrouwd was is er ook geen mogelijkheid voor Hilda Dent (kijkend naar The Long Halloween)

Nou ja ik ben weer erg benieuwd :)
pi_94732683
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Onderschat Bane niet! The man who broke the bat
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 28 maart 2011 @ 20:50:45 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_94732719
Ach noujaa, Ze bedoelen gewoon dat Bane de Eindbaas is :P
  maandag 28 maart 2011 @ 20:51:22 #254
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_94732762
ik verheug me wel weer op een dikke 2 uur vette batman shit...
  maandag 28 maart 2011 @ 20:52:26 #255
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_94732848
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.
pi_94733461
quote:
15s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.
Ik ben geen comic-lezer, dus mijn beeld is inderdaad gebaseerd op die film en op de animatieserie uit de jaren 90, maar dat klopt dus niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94733789
Nope, zie Knightfall. De storyline waar Bane de rug van Batman breekt. Bane is daar de mastermind achter de hele operatie waar zo'n beetje alle villains van Gotham bij betrokken zijn.
pi_94735593
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bane is geen domme kracht ;) Maar andere mensen waren me al voor :)

[ Bericht 9% gewijzigd door the_legend_killer op 28-03-2011 21:43:01 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 22:49:54 #259
268260 Dr.Mikey
pi_94741379
quote:
15s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ik Arkham Asylum en de tekenfilms kwam hij anders ook altijd zo over.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 28-03-2011 23:00:32 ]
R.I.P DTS.
pi_94741734
oja, Arkham Asylum heeft mijn beeld ook nog beïnvloed ja ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:05:27 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94745167
In AA was hij ook niet bepaald de slimste nee.
Ondertussen is hij best wel erg intelligent en een echte leider voor criminelen gezien zijn verleden in de gevangenis (hij is in de gevangenis opgegroeid waar hij de resterende straf van zijn gevluchtte vader moest uitzitten) waar hij de koning van de gevangenis werd.

Maar het zou ook niet mijn keuze zijn geweest als villian.
pi_94747413
Ze zullen wel in Mei beginnen met filmen *O*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:58:31 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94751617
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 01:08 schreef luffyd het volgende:
Ze zullen wel in Mei beginnen met filmen *O*
Dat stond in dat persbericht ja :)

En toch vind ik het jammer dat Riddler er niet in zit. Ik ben heel erg benieuwd wat Nolan daar van gemaakt zou hebben. Misschien dat hij niet de fantasie heeft om al die raadseltjes te verzinnen.

Ik ben zo benieuwd hoe hij de karakters bij elkaar gaat brengen. Catwoman en Holiday (Alberto Falcone) en dan nog Bane erbij.
Catwoman en Falcone zaten wel allebei in The Long Halloween, maar hadden volgens mij niet heel veel direct met elkaar te maken. Terwijl Bane toen helemaal niet in het verhaal zat.
Dat terwijl Falcone eigenlijk puur een karakter was uit The Long Halloween en (de sequel) Dark Victory.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:39:45 #264
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_94774201
Maar het 'gerucht' dat JGL gecast is als Falcone is toch enigszins ontkracht?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:08:26 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94784181
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Maar het 'gerucht' dat JGL gecast is als Falcone is toch enigszins ontkracht?
Echt? Dat had ik nog niet gehoord.
  woensdag 30 maart 2011 @ 00:24:36 #266
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_94791655
Ja, hoewel dat op zichzelf ook enkel een gerucht is volgens mij, was niet echt een betrouwbare bron als ik het me goed herinner.
pi_94792111
Bane is een baas!
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:58:51 #268
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_94809578
En hop, er is alvast afgetrapt met speculatie over de hieropvolgende Batman-reeks ;)

quote:
Batman begint weer van voor af aan

Batman krijgt na The Dark Knight Rises weer een nieuwe filmreeks. Regisseur Christopher Nolan gaf al tijden geleden aan dat The Dark Knight Rises de laatste Batman-film is die hij wil regisseren en zal bij deze reboot alleen optreden als adviseur.

Dat zegt Warner Bros topman Jeff Rubinov tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.

"We krijgen binnenkort de derde Batman-film, maar daarna moeten we hem weer opnieuw uitvinden", vertelt Rubinov. "Chris Nolan en (zijn vrouw) Emma Thomas gaan hem weer produceren, dus we gaan met hen overleggen waar het verhaal over moet gaan."

Warner wil een van zijn grootste en meest lucratieve filmhelden niet zomaar opgeven. En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner, is het logisch dat de studio hem aanhoudt als adviseur.

Daarnaast circuleren nog altijd plannen voor een film over Justice League, een film waarin alle superhelden van DC Comics, waaronder Batman, tegelijk te zien zijn. Het zou daarom zinvol zijn de Batman-franchise warm te houden.

Grote concurrent Marvel Comics heeft haar versie al in de maak. The Avengers komt volgend jaar op 3 mei naar de Nederlandse bioscopen.

The Dark Knight Rises wordt volgend jaar een van de grote zomerfilms, met een premièredatum van 19 juli. Wanneer een volgende Batman-film in productie gaat, is nog niet bekend.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:47:09 #269
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_94811598
Ik ben bang dat we nooit een oude Batman zullen krijgen, dat lijkt me nog steeds het tofst om te zien.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 16:45:04 #270
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94814064
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Sequencial het volgende:
En hop, er is alvast afgetrapt met speculatie over de hieropvolgende Batman-reeks ;)

[..]

Wat een slecht stukje..."En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner". Dat gaat dus echt nergens over. De eerste Burton Batman film kostte 35 miljoen dollar en leverde uiteindelijk 411 miljoen dollar wereldwijd op. De drie delen die volgden, leverden ook nog 840 miljoen op, dus dat lijken me nog behoorlijke kaskrakers. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:28:16 #271
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_94815907
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat een slecht stukje..."En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner". Dat gaat dus echt nergens over. De eerste Burton Batman film kostte 35 miljoen dollar en leverde uiteindelijk 411 miljoen dollar wereldwijd op. De drie delen die volgden, leverden ook nog 840 miljoen op, dus dat lijken me nog behoorlijke kaskrakers. :+
Wat is het vierde batman deel van Burton dan?

Bovendien is 200 miljoen leuk voor Warner, maar voor zo'n grote maatschappij is dat geen succes... Echt succes begint een stukje daarboven

Cijfers:

Burton:
Batman (1989) Imdb: 7.6 Metascore: 66 RT: 71% Gross: $251,185,407 (USA) (10 December 1989)
Batman Returns (1992) Imdb: 6.9 RT: 79% Gross: $162,744,850 (USA) (18 October 1992)
Batman Forever (1995) Imdb: 5.4 Metascore: 51 RT: 44% Gross: $183,997,904 (USA) (5 November 1995)

Nolan
Batman Begins (2005) Imdb: 8.3 Metascore: 70 RT: 84% Gross: $205,343,774 (USA) (30 October 2005)
The Dark Knight (2008) Imdb: 8.9 Metascore: 82 RT: 94% Gross: $533,316,061 (USA) (1 March 2009)
The Dark Knight Rises:
King is much more than the weight of a crown
Natural patent of nobility
pi_94816073
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Kneivster het volgende:

[..]

Wat is het vierde batman deel van Burton dan?

Bovendien is 200 miljoen leuk voor Warner, maar voor zo'n grote maatschappij is dat geen succes... Echt succes begint een stukje daarboven
dus 200 miljoen was in 89 niet zoveel? daarom zijn er daarna ook zoveel vervolgen gekomen zeker!
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:38:45 #273
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_94816354
wel even een correctie voor inflatie toepassen inderdaad :P
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 17:55:29 #274
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94817111
Inderdaad, zo kan ik de geschiedenis ook wel herschrijven. :P

Zowel de eerste Batman-film als de derde waren de succesvolste films in hun jaar en het tweede deel eindigde op nr 3 in z'n jaar. Het waren echt kolossale succesverhalen.

Natuurlijk deed vooral The Dark Knight het erg goed, maar volgens nu.nl waren alleen de films van Nolan boxofficekrakers, wat dus compleet niet waar is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 18:00:45 #275
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94817295
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Kneivster het volgende:

Burton:
Batman (1989) Imdb: 7.6 Metascore: 66 RT: 71% Gross: $251,185,407 (USA) (10 December 1989)
Batman Returns (1992) Imdb: 6.9 RT: 79% Gross: $162,744,850 (USA) (18 October 1992)
Batman Forever (1995) Imdb: 5.4 Metascore: 51 RT: 44% Gross: $183,997,904 (USA) (5 November 1995)
Oh, en het derde deel was niet van Burton, maar van Schumacher...net zoals het vierde deel.
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:01:26 #276
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_94817320
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Oh, en het derde deel was niet van Burton, maar van Schumacher...net zoals het vierde deel.
Welk vierde deel? ~O>
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:13:32 #277
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_94817658
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:55 schreef Mike het volgende:
Inderdaad, zo kan ik de geschiedenis ook wel herschrijven. :P

Zowel de eerste Batman-film als de derde waren de succesvolste films in hun jaar en het tweede deel eindigde op nr 3 in z'n jaar. Het waren echt kolossale succesverhalen.

Natuurlijk deed vooral The Dark Knight het erg goed, maar volgens nu.nl waren alleen de films van Nolan boxofficekrakers, wat dus compleet niet waar is.
Dit zijn de films met de hoogste omzet uit de jaren van de Burton-Batman films. Zoals je ziet komen de opbrengsten van de batman films niet eens in de buurt...
1989 Indiana Jones and the Last Crusade. Gross: $474,171,806
1992 Aladdin. Gross: $504,050,219
1995 Die Hard with a Vengeance. Gross: $366,101,666

Bovendien hebben jullie wel gelijk dat 200 miljoen veel meer was in '89 dan nu, alleen had de filmindustrie toen nog niet te maken met het internet en de grote verscheidenheid aan gegevensdragers waarop films tegenwoordig verspreid kunnen worden, dus ik denk dat dat wel tegen elkaar weggestreept kan worden
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 18:14:26 #278
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94817691
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef Tanin het volgende:

[..]

Welk vierde deel? ~O>
Batman & Robin.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 18:15:53 #279
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94817752
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:13 schreef Kneivster het volgende:

[..]

Dit zijn de films met de hoogste omzet uit de jaren van de Burton-Batman films. Zoals je ziet komen de opbrengsten van de batman films niet eens in de buurt...
1989 Indiana Jones and the Last Crusade. Gross: $474,171,806
1992 Aladdin. Gross: $504,050,219
1995 Die Hard with a Vengeance. Gross: $366,101,666
Dat komt omdat je bij de Burton films alleen de opbrengst in de VS pakt en bij de films hierboven de wereldwijde opbrengst. :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:22:24 #280
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_94818001
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Batman & Robin.
Is er een Batman & Robin film?! :o :+
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:25:26 #281
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_94818095
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat komt omdat je bij de Burton films alleen de opbrengst in de VS pakt en bij de films hierboven de wereldwijde opbrengst. :')
Klopt, ik heb een foutje gemaakt bij de Burton films... mijn excuses!

Dit moeten de juiste cijfers zijn:
6/23/1989 Batman $411,348,924
6/19/1992 Batman Returns $266,822,354
12/25/1993Batman: Mask of the Phantasm - -
6/16/1995 Batman Forever $336,529,144
6/20/1997 Batman & Robin $238,317,814
6/15/2005 Batman Begins $372,353,017
6/15/2005 Batman Begins (IMAX) $15,900,000
2/26/2008 Justice League - The New Frontier - - - -
7/8/2008 Batman: Gotham Knight - - - -
7/18/2008 The Dark Knight $1,001,945,358
pi_94820776
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef Tanin het volgende:

[..]

Is er een Batman & Robin film?! :o :+
Ja, met George Clooney en Arnie. Beter ga je die zo snel mogelijk kijken anders heb je een gapend gat in je batmanfilmopvoeding :+
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:55:51 #283
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_94827021
Ik wil nooit meer aan een Batman film van Schumacher herinnerd worden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 maart 2011 @ 21:01:51 #284
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94827435
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Ik wil nooit meer aan een Batman film van Schumacher herinnerd worden.
Die heeft de franchise geen goed gedaan nee. :X
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 21:21:44 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94828671
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Het derde deel was nog wel van Burton, maar hij deed zelf niet de regie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 21:24:44 #286
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94828865
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef Breuls het volgende:

Het derde deel was nog wel van Burton, maar hij deed zelf niet de regie. :)
We hebben het natuurlijk nooit over de producer maar over de regisseur. Austin Powers is geproduceerd door Demi Moore, maar dat is toch echt geen Demi Moore film. :+
  woensdag 6 april 2011 @ 10:20:03 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95109944
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:16 schreef fwokker het volgende:

[..]

Ja, met George Clooney en Arnie. Beter ga je die zo snel mogelijk kijken anders heb je een gapend gat in je batmanfilmopvoeding :+
Als je die film gezien hebt ga je de films van Nolan alleen nog maar meer waarderen :)

Ik vond trouwens toen der tijd Batman Forever nog wel te doen. Toen was ik nog wel een stuk jonger (jaartje of 12/13) en keek ik nog heel anders tegen Batman aan.
  Admin woensdag 6 april 2011 @ 10:31:36 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95110338
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Mike het volgende:

[..]

We hebben het natuurlijk nooit over de producer maar over de regisseur. Austin Powers is geproduceerd door Demi Moore, maar dat is toch echt geen Demi Moore film. :+
De status van een regisseur als auteur van een film is zwaar overrated. Het is uit dezelfde filmserie met dezelfde producer als de eerste twee films, dus het is nog steeds een Burton film. Mede, maar toch.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 11:43:37 #289
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_95112947
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Breuls het volgende:

[..]

De status van een regisseur als auteur van een film is zwaar overrated. Het is uit dezelfde filmserie met dezelfde producer als de eerste twee films, dus het is nog steeds een Burton film. Mede, maar toch.
Batman Forever heeft echt niks meer met Burtons visie te maken. Vanaf hier werden de Batmanfilms erg camp en dat is precies waarvoor Joel Schumacher bekend staat.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:24:05 #290
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_95114446
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef Mike het volgende:

[..]

Batman Forever heeft echt niks meer met Burtons visie te maken. Vanaf hier werden de Batmanfilms erg camp en dat is precies waarvoor Joel Schumacher bekend staat.
Precies, waar Batman en Batman Returns zich nog afspeelden in een duister Gotham, stonden Batman Forever en Batman & Robin in het teken van zoveel mogelijk neonlichten per shot. Gatverdamme.
pi_95114980
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je die film gezien hebt ga je de films van Nolan alleen nog maar meer waarderen :)

Ik vond trouwens toen der tijd Batman Forever nog wel te doen. Toen was ik nog wel een stuk jonger (jaartje of 12/13) en keek ik nog heel anders tegen Batman aan.
Klopt ja, maar ik zag hem laatst weer en dat was ietsssss minder :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 7 april 2011 @ 10:11:25 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95158101
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klopt ja, maar ik zag hem laatst weer en dat was ietsssss minder :')
Ondanks dat Jim Carrey de rol van Riddler totaal verkrachtte (niet zo zeer door zijn toedoen, maar gewoon door het dramatische script) denk ik toch dat hij een geniale Riddler zou zijn in de wereld van Nolan.

Ik vond toen de uitwerking van Two-Face ook niet eens zo verschrikkelijk trouwens. Totaal anders dan die van Nolan, maar die van Forever kwam meer in de buurt bij de orginele Two-Face als crimeboss.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:41:53 #293
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95159084
Ik zou bijvoorbeeld Jude Law wel als sluwe en gemene Riddler willen zien eigenlijk...

Gewoon een mindfuckende psychopaat. Heerlijk.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:27:47 #294
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95160580
Michael Emerson _O_
pi_95165202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld Jude Law wel als sluwe en gemene Riddler willen zien eigenlijk...

Gewoon een mindfuckende psychopaat. Heerlijk.
Jude Law :')
  donderdag 7 april 2011 @ 13:31:40 #296
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95165276
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jude Law :')
Jude Law is een prima acteur. Er zijn betere, maar jouw reactie is :')
  donderdag 7 april 2011 @ 13:35:35 #297
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95165437
Zelfde reactie onder fanboys als toen Heath Ledger aangedragen werd.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:17:28 #298
13148 Shogo
Psycho...
pi_95167086
Een stukje van de eerste teaserposter!

:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:32:02 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_95167726
Nou ik moest er ook zonder photoshop wel gelijk aan denken, gaat wel weer heel erg richting B&R.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:42:11 #300
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95168215
Dat vind ik zo'n nadeel van die live-action films. In films als deze zien die kostuums er altijd zo fucking RUK uit...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 7 april 2011 @ 14:48:02 #301
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95168498
Die tepels mogen ze van mij wel lekker achterwege laten. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')