abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:33 #181
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92866257
PSH an sich zou misschien wel een goeie zijn natuurlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_92866489
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak :')
Eensch, ik moest 3x kijken voordat ik er ook een vrouw in kon vinden.. Catwoman moet toch sexy neergezet worden IMO
:::::
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:44:54 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92866671
Die van PSH valt nog mee, de rest is idd niet om aan te zien. En ja, PSH zou een goede zijn, ik heb eerder al gezegd, volgens mij is dat een van de meest underrated acteurs die er is. Als hij er wat aantrekkelijker uit zou zien zou hij veel populairder zijn.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_92866749
als ik die riddler zo zie ben ik toch blij dat ie (waarschijnlijk) niet in de film voorkomt. De Joker was een tegenstander die batman in grote moeilijkheden bracht door zijn complotten maar kwa fysieke tegenstand was het natuurlijk niets, 2 vuistslagen en hij was neer. Prima dus dat er nu met Bane een fysiekere tegenstander komt. Is weereens wat anders
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:47:19 #185
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92866781
Ik denk niet dat PSH ondergewaardeerd is, volgens mij net één van de hoogst aangeschreven acteurs die er rondlopen, zowel in het wereldje zelf als bij de filmliefhebbers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:51:33 #186
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92866973
Binnen het wereld je wel ja, maar bij het grote publiek...

En ik denk dat Riddler zeer zeker goed had kunnen werken als het een soort van Saw/Zodiac/Se7en/Die Hard 3 killer was geweest (ja dat zijn niet allemaal killers, maar voorbeelden van goede films waar iemand hints achter laat), maar ik ben blij dat ze het idd over een andere boeg gooien.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:15:24 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92868029
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
pi_92868038
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak. :Y ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit *O*
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92868463
quote:
15s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak. :Y ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit *O*
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
Zo nog niet over nagedacht, maar inderdaad joh.. Lijkt me echt super gaaf!
Du Arschloch!!
  FOK!Fotograaf woensdag 16 februari 2011 @ 16:52:50 #190
159915 -Menn0-
MNO
pi_92872909
Inderdaad! De Joker die Ledger neerzette was gewoon echt gek!
,,/
pi_92873717
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:13:33 #192
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92873920
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
Qua performance doen ze idd niet voor elkaar onder, ik vind (en ik denk dat dat is wat Barry bedoelde) alleen het karakter wat Ledger speelde boeiender.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:38:03 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92874932
Zoals Ledger/Nolan The Joker deden, waar zo goed omdat je nu eindelijk besefte wat voor impact zo'n gevaarlijke gek echt zou kunnen hebben op een stad. Hij was niet alleen compleet stapelgek, maar ook verschrikkelijk sluw, en uiteraard compleet harteloos en een terrorist, met als enige motief eigenlijk het scheppen van complete paniek en wanorde in een stad...

Dit was gewoon 100% zoals dat karakter altijd zou moeten worden neergezet.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 17:52:35 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92875517
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92875928
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.

Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..

Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:03:03 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92875946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig. :)
Ik zat zelf te denken aan 'Sheldon' uit The Big Bang Theory, maar ik weet niet of hij dat serieuze acteren ook aan zou kunnen en ook echt pure evil/gek kan spelen, in een serieuze donkere film.

Maar qua uiterlijk en qua stem zou hij in principe ideaal zijn als een 'lichte' versie van het karakter.

Jude Law zou het denk ik wel goed kunnen, zo'n zware duistere slimme rol. Ook qua uiterlijk wel een redelijke match, en je kunt dan echt focussen op de slimheid van The Riddler.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:02 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92876036
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef BarryButsers het volgende:
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.

Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..

Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Over Robin: Dat karakter hoort natuurlijk gewoon echt een kind te zijn, en niet een gespierde twintigjarige jongen die opeens 'wees' wordt en dan wordt geadopteerd door Wayne. Dat slaat helemaal nergens op.

Dus ja, Robin in de oude films was te idioot voor woorden.

Maar goed, wat betreft dat onderwerp begin ik aardig in herhaling te vallen :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:09:20 #198
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876201
Michael Emerson zou ik zelf wel erg vet vinden als Riddler. Maar dat is op het moment niet aan de orde. Misschien een Batman 4 met Riddler en Hush ofzo (die schijnen samen een goede story arc te hebben...?)
  FOK!Fotograaf woensdag 16 februari 2011 @ 18:14:30 #199
159915 -Menn0-
MNO
pi_92876405
Dit is toch de laatste Batman van Nolan?
,,/
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:16:08 #200
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876469
Ja, tenzij hij zijn plannen wijzigt wel ja. Maar dat betekent niet dat iemand anders meteen helemaal hoef te rebooten, die kan natuurlijk verder gaan waar Nolan gebleven is (en dat zal WB waarschijnlijk ook willen, gezien het succes van de huidige films)
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:19:02 #201
67640 SaintOfKillers
pi_92876602
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Tanin het volgende:
(en dat zal WB waarschijnlijk ook willen, gezien het succes van de huidige films)
Ik hoop net dat WB slim genoeg is om ermee op te houden en het niet te laten verneuken door een ander. Ik vermoed trouwens dat Bale, Caine, Freeman en Oldman ook niet zonder Nolan verder willen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:21:55 #202
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876695
Ik weet niet, als Nolan net als bij Superman een vinger in de pap houdt als producer, maar een ander verder gaat als regisseur, zie ik het nog wel gebeuren dat er een aantal blijven plakken, en ook WB verder wilt.
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:31:33 #203
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92880310
Het is nu ook wel bijna helemaal uitgemolken na de derde. Nu zijn we al aan het gissen over een goeie tegenstander...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:39:27 #204
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_92880827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef One_conundrum het volgende:
Het is nu ook wel bijna helemaal uitgemolken na de derde. Nu zijn we al aan het gissen over een goeie tegenstander...
Na de derde van Nolan mag het van mij ook wel even stoppen. Maar toch.... stiekum wil ik meer villains van het Batman universum zien in een Nolan jasje.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_92881480
Ik denk ook dat het na The Dark Knights Rises (voorlopig) voorbij is.
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:17:12 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92896578
Vergeet niet dat het niet alleen om Nolan gaat he.
Als Bale niet terug komt dan is het ook gewoon klaar. Zelfs als Nolan nog een film zou willen maken zal dit niet zonder Bale zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_92896681
Ik denk dat het eerder andersom is: Nolan wil niet verder, dus Bale ook niet.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:20:43 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92899121
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat het eerder andersom is: Nolan wil niet verder, dus Bale ook niet.
Ik denk dat het een wisselwerking is (zoals ik al zei)
Zonder elkaar willen ze niet verder. Volgens mij is er trouwens al eens gezegd (voordat de casting bekend werd) dat Nolan alleen verder wilde als de core cast van BB en TDK weer terug kwam (dus Bale, Caine, Freeman en Oldman)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:55:35 #209
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92900221
Om de 4 tot 6 jaar een Batman film van Nolan waarin Bruce Wayne steeds ouder wordt, ik zie het wel zitten.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:25:21 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92903572
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef RedGuy het volgende:
Om de 4 tot 6 jaar een Batman film van Nolan waarin Bruce Wayne steeds ouder wordt, ik zie het wel zitten.
En als hij oud wordt laten vervangen door Dick Grayson. Net als momenteel in de comics :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:58:10 #211
67640 SaintOfKillers
pi_92904076
Voor die acteurs is 't simpeler, als die om de 3/4 jaar eens een paar maanden aan Batman moeten wijden, so what. Nolan is telkens jaren met een film bezig en ik vermoed dat hij het na 3 films ook wel gewoon beu begint te worden en dat hij andere verhalen wil vertellen ipv. steeds te moeten terugkeren naar Batman. Een trilogie was het plan, dan houdt het op.
  Admin donderdag 17 februari 2011 @ 09:19:02 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92904520
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

En als hij oud wordt laten vervangen door Dick Grayson. Net als momenteel in de comics :)
Of nog beter; een verfilming van het verhaal waardoor Bruce verdwijnt. Natuurlijk op een geschikte manier vertaald naar film, dus niet exact hetzelfde verhaal, maar wow, dat lijkt me leuk om te zien. Zou wellicht meer iets voor een tv-serie zijn overigens.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92905788
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Na de derde van Nolan mag het van mij ook wel even stoppen. Maar toch.... stiekum wil ik meer villains van het Batman universum zien in een Nolan jasje.
Zolang het goede films zijn mogen ze het van mij uitmelken zolang ze willen.. Als het maar kwaliteit is boeit de kwantiteit me weinig moet ik zeggen
Du Arschloch!!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:02:26 #214
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92907266
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor die acteurs is 't simpeler, als die om de 3/4 jaar eens een paar maanden aan Batman moeten wijden, so what. Nolan is telkens jaren met een film bezig en ik vermoed dat hij het na 3 films ook wel gewoon beu begint te worden en dat hij andere verhalen wil vertellen ipv. steeds te moeten terugkeren naar Batman. Een trilogie was het plan, dan houdt het op.
Dit idd. Daarom misschien, heel misschien, met Nolan als producer, zijn broertje nog steeds als schrijver, maar iemand anders als regisseur, ala Superman. Maar ik verwacht niets eigenlijk.
pi_92907799

Gejat uit het topic in ONZ.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:01:09 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92953699
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan nog moeten die acteurs dat wel willen. Ik kan me voorstellen dat een acteur die alleen (of voornamelijk) in films speelt daarvoor kiest zodat hij elke keer wat anders kan spelen. Om dan elke zoveel jaar naar een bepaald karakter te moeten terug keren is misschien dan niet wat ze zoeken.

Wat Breuls zei zou heel mooi kunnen zijn, maar dan heb je wel weer een paar films nodig.
pi_92958979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:49 schreef Toad het volgende:
Ik denk ook dat het na The Dark Knights Rises (voorlopig) voorbij is.
Batman of the future
pi_92960679
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
Zoals Ledger/Nolan The Joker deden, waar zo goed omdat je nu eindelijk besefte wat voor impact zo'n gevaarlijke gek echt zou kunnen hebben op een stad. Hij was niet alleen compleet stapelgek, maar ook verschrikkelijk sluw, en uiteraard compleet harteloos en een terrorist, met als enige motief eigenlijk het scheppen van complete paniek en wanorde in een stad...

Dit was gewoon 100% zoals dat karakter altijd zou moeten worden neergezet.
Maar het staat verder van de originele batman comics af. De joker die jij beschrijft komt dichter bij de versie van Miller. Ook een interessant figuur, maar er bestaat ook een joker die minder psychopathisch is en meer pragmatischer is.
Michael Keaton zou trouwens de rol van de oude batman heel goed kunnen spelen. Wat mij betreft IS hij batman. In tegenstelling tot Bale die ik toch echt meer als een vervanger zie dan een batman.
  maandag 21 maart 2011 @ 08:24:19 #219
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_94408798
quote:
Gordon-Levitt speelt Holiday Killer in Batman-film

Joseph Gordon-Levitt kruipt voor de nieuwe Batman-film in de huid van Alberto Falcone, ook bekend als de Holiday Killer. Dat vertellen ingewijden aan filmvakblad Variety. Over de rol die Gordon-Levitt zou vertolken werd al een tijd gespeculeerd.

Alberto Falcone is de zoon van maffiabaas Carmine Falcone, die in Batman Begins uit 2005 gespeeld werd door Tom Wilkinson.

Of Wilkinson terugkeert in de nieuwe Batman-film The Dark Knight Rises is niet bekend. Falcone krijgt de bijnaam Holiday Killer omdat hij moordt op feestdagen.

Regisseur Christopher Nolan wil voor de nieuwe Batman-films, waarvan The Dark Knight Rises de derde is, realistischere vijanden.

Zo nam Batman het in Batman Begins op tegen vechtmeester Ra's al Ghul. In The Dark Knight kreeg de superheld het aan de stok met de doorgedraaide Joker, de laatste rol van de in 2008 overleden Heath Ledger.

Nolan liet eerder doorschemeren dat Batman het in zijn films niet opneemt tegen schurken als ijsman Mr. Freeze of de giftige Poison Ivy. Beide vijanden waren te zien in Batman & Robin uit 1997, tot nu toe de minst succesvolle uit de Batman-reeks. Arnold Schwarzenegger speelde Mr. Freeze, Uma Thurman tekende voor de rol van Poison Ivy.

The Dark Knight Rises, die volgend jaar vanaf 19 juli in de Nederlandse bioscopen draait, lijkt een reünie voor de acteurs uit Inception te worden. Nolan regisseerde ook de dromenthriller, die vorige maand vier Oscars won.

Gordon-Levitt was in die film te zien en ook Tom Hardy had een rol. Hij speelt schurk Bane in de nieuwe Batman-film. Michael Caine, die in Inception een kleine rol had, keert in The Dark Knight Rises opnieuw terug als butler Alfred.

Geruchten gaan dat ook Inception-actrice Marion Cotillard in de Batman-film speelt, maar welke rol zij zou krijgen is niet bekend.

Christian Bale neemt voor de derde keer de dubbelrol van Batman en Bruce Wayne voor zijn rekening. Ook Morgan Freeman en Gary Oldman keren terug, zij spelen Batmans hulpje Lucius Fox en politiechef Jim Gordon. Anne Hathaway speelt in The Dark Knight Rises de dubbelrol van Catwoman en Selina Kyle.
Nothing has changed. Everything has changed.
  Admin maandag 21 maart 2011 @ 08:35:16 #220
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94408956
Beetje naar NU.nl linken als we het zelf ook hebben. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94409336
Beetje jammer dat in die link dan niet wordt verwezen naar welke rol hij zal gaan spelen ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 12:36:00 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94415132
Hmmm wel interessant.
Dan gaat hij toch iets doen met een verhaal van Jeff Loeb. Wat ik alleen maar kan aanmoedigen want Loeb is ^O^

Ik zit even te denken hoe het verhaal ook alweer ging, maar er zat in ieder geval geen Bane in en Catwoman/Selena Kyle had maar een heel klein rolletje.
Misschien dat Marion Cotillard de zus van Holiday gaat spelen, uit Dark Victory? Die had toen ook best een belangrijke rol. Aanvankelijk zou het ook Gilda Dent kunnen zijn. Dat was de originele Holiday Killer, maar aangezien Dent niet getrouwd was toen hij dood ging in TDK valt die af.

Wel enigzins gewaagd dat hij een schurk erbij neemt die maar in 2 verhalen voor komt en dat zijn dan ook nog vervolgen op elkaar. Dat maakt het wel opvallend. Het is een klein karakter zonder rijke geschiedenis (en dus minder diepgaand) en daarnaast ook nog Bane die ook enigzins oppervlakkig is.

Hij zal er ongetwijfeld wat moois van maken en Holiday heeft wel potentie, maar het is wel (wederom) een opvallende keuze.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:39:15 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94415227
Heerlijk dat speculeren :D
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 maart 2011 @ 12:40:04 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94415256
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Of nog beter; een verfilming van het verhaal waardoor Bruce verdwijnt. Natuurlijk op een geschikte manier vertaald naar film, dus niet exact hetzelfde verhaal, maar wow, dat lijkt me leuk om te zien. Zou wellicht meer iets voor een tv-serie zijn overigens.
In de film knijpt hij er tussen uit en in de tv serie wordt uitgelegd waarom en wie 'm gaat opvolgen en hoe dat gedaan wordt. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94415522
  maandag 21 maart 2011 @ 13:27:28 #226
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94416821
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef Komakie het volgende:

Wel enigzins gewaagd dat hij een schurk erbij neemt die maar in 2 verhalen voor komt en dat zijn dan ook nog vervolgen op elkaar. Dat maakt het wel opvallend. Het is een klein karakter zonder rijke geschiedenis (en dus minder diepgaand) en daarnaast ook nog Bane die ook enigzins oppervlakkig is.
dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wil
  maandag 21 maart 2011 @ 13:29:40 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_94416904
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wil
Dat deed hij met Joker, Two-face en Ra's Al Ghul ook :)
  maandag 21 maart 2011 @ 21:21:37 #228
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_94441496
Wel te hopen dat Batman wat normaler gaat praten, imo het enige minpunt aan The Dark Knight
  maandag 21 maart 2011 @ 21:29:34 #229
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94442117
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Wel te hopen dat Batman wat normaler gaat praten, imo het enige minpunt aan The Dark Knight
Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel. :)
Smell the flowers while you can....
pi_94442728
Ik hoop dat gotham er nu eindelijk eens uitziet zoals gotham en niet als new York, verpest het echt voor mij.
pi_94442962
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat gotham er nu eindelijk eens uitziet zoals gotham en niet als new York, verpest het echt voor mij.
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 21 maart 2011 @ 21:43:22 #232
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_94443229
Als Batman inderdaad maar niet weer met die schorre rookstem praat, dat was too much.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_94443264
Niet met je eens, gotham heeft een bepaalde sfeer waarin het karakter Batman thuis hoort. Dat komt dus helemaal niet over in de films
quote:
Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:45:23 #234
67640 SaintOfKillers
pi_94443383
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel. :)
Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:49:16 #235
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94443706
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.
:D
Smell the flowers while you can....
  maandag 21 maart 2011 @ 22:16:41 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_94445859
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik stoorde me daar wel aan eigenlijk. Chicago is te schoon en zonnig, terwijl Batman en Gotham toch altijd een beetje gothic horen te zijn (en dan bedoel ik meer gotisch de architectuur dan de zelfmutilerende persoon met oogschaduw). Het hoeft niet Tim Burtonesque te zijn, maar dingen als The Narrows en Arkham Asylum zijn wel onafscheidelijk onderdeel van Batman-lore. Ik vond dat in Batman Begins uitstekend gedaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:18:22 #237
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_94445950
Als Chicago iets niet is, is het schoon. _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 21 maart 2011 @ 22:18:51 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_94445975
Oh ik ben er nooit geweest, maar hoor altijd van iedereen dat het een veel schonere stad is dan New York :@.

(maar het is in ieder geval stukken schoner dan Gotham, de vervallen megalopool)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:24:28 #239
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94446383
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Oh ik ben er nooit geweest, maar hoor altijd van iedereen dat het een veel schonere stad is dan New York :@.

(maar het is in ieder geval stukken schoner dan Gotham, de vervallen megalopool)
Misschien ben je in de war met San Francisco? Of wellicht is Chago de laatste jaren opvallend opgeknapt terwijl New York grotendeels een bende is gebleven? Ik heb geen idee want ik kom er nooit.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:27:52 #240
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_94446616
Ik vond NY persoonlijk veel schoner dan Chicago. Brooklyn natuurlijk daargelaten.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')