En zover ik weet een oude poster die ik al eerder voorbij heb zien komen geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
Ja, is toch leuk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussierenquote:
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspakquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren
Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman
[ afbeelding ]
Kirstin Bell als Harley Quinn
[ afbeelding ]
Neil Patrick Harris als Riddler
[ afbeelding ]
David Tennant als Riddler
[ afbeelding ]
Philip Seymour Hoffman as the Penguin
[ afbeelding ]
Eensch, ik moest 3x kijken voordat ik er ook een vrouw in kon vinden.. Catwoman moet toch sexy neergezet worden IMOquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak.ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit
![]()
Zo nog niet over nagedacht, maar inderdaad joh.. Lijkt me echt super gaaf!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)
Qua performance doen ze idd niet voor elkaar onder, ik vind (en ik denk dat dat is wat Barry bedoelde) alleen het karakter wat Ledger speelde boeiender.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
Ik zat zelf te denken aan 'Sheldon' uit The Big Bang Theory, maar ik weet niet of hij dat serieuze acteren ook aan zou kunnen en ook echt pure evil/gek kan spelen, in een serieuze donkere film.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig.
Over Robin: Dat karakter hoort natuurlijk gewoon echt een kind te zijn, en niet een gespierde twintigjarige jongen die opeens 'wees' wordt en dan wordt geadopteerd door Wayne. Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef BarryButsers het volgende:
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.
Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..
Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |