Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn
Really? Eric Robertson?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Tanin het volgende:
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
Ik zei dat ook niet in reactie op "wordt ie gebeld?" maar op "als ie gebeld wordt voor een kleine rol, accepteerd ie die dan?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guessquote:
In 500 days of summer vond ik m erg sterk. Kwestie van smaak waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Deckard het volgende:
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
Dat heeft meer te maken met dat ie gewoon een ramp is met geld beheren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...
Ja goed, maar als hij daarmee kan leven dan is er weinig mis toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...
Ik geloof niet dat Batman de moorden ook op een schuldig persoon zou afschuiven. Laat de politite dat maar doen. Daar is Batman sowieso niet voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat?) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.
-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.
Ik zie er wel wat in...
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat?) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.
-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.
Ik zie er wel wat in...
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:quote:"...They'll hate you for it, but that's the point of Batman...he can be the outcast..."
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.quote:"You can either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. I can do those thing because I'm not a hero, like Dent.I killed those people. That's what I can be."
In Gotham darkest hour one man will rise to conquer evil.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
Ja idd, daarom klonk het ook zo reeel die suggestie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
desperate times call for desperate measuresquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef japzooi het volgende:
[..]
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:
[..]
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:
[..]
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.
Denk ik....
Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
*kuch*quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Tanin het volgende:
Nolan lijkt zeer goed in te kunnen schatten hoe goed iemand in *zijn* film past, en hoe goed die persoon *zijn* rol kan vertolken. Daarbij houdt hij volgens mij vrij weinig rekening met eventuele slechte films die die acteur gedaan heeft.
Ik zie daarom Keira Knightly ook nog wel verschijnen, mocht Nolan vertrouwen in d'r hebben. Of hij dat heeft weet ik niet, maar ik zou d'r niet zomaar afschrijven omdat ze niet zo brilliant goed acteerde in enkele films.
Bovendien, de matige films waarin Kingsley speelt zijn matig vanwegen het script, of zijn medespelers, niet (of iig zelden) vanwegen zijn acteer kunsten.
Wat nieuwkomer betreft:
Robin Williams staat toch vooral bekend om komische rollen, met af en toe een goedaardige drama rol ertussen door. Ik zeg niet dat ie nooit een slechterik gespeeld heeft (dat deed ie wel in Insomnia, en erg goed), maar die rollen kennen de meeste mensen niet.
Als slechterik zou hij daarom juist een "nieuwkomer" zijn.
Of het gebeurd is natuurlijk een tweede, maar het zou kunnen...
The Dark Knight Returns en The Dark Knight Strikes Again (allebei van Miller) vind ik niet echt super goede voorbeelden hoe Batman eruit zou moeten zien. Sowieso is Batman dan al een oude man die al jaren geen misdaad meer heeft bestreden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef japzooi het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.
quote:Inception star Joseph Gordon-Levitt is in talks to reunite with Christopher Nolan for the directors third and final Batman film, The Dark Knight Rises.
Its unclear what role Gordon-Levitt will play in the film, though he has been rumored in connection with the threequel since last summer. However, Nolan struck down Internet rumors that the Riddler would appear in the film, as well as any notion that the Joker would make a return without the late Heath Ledger. The oft-rumored Hugo Strange is also a possibility, though details of the characters involvement are pure speculation at this point.
Anne Hathaway has already been confirmed as Selina Kyle (a.k.a. Catwoman) and Gordon-Levitts Inception co-star Tom Hardy is playing the musclebound baddie Bane. A third villain isnt out of the question, but would certainly complicate the plot as Nolan is building to a finale.
Another option would be Dick Grayson, a young circus performer orphaned by a mafia boss and taken in by Bruce Wayne (played by Christian Bale). In the comics, television series, and the 1995 movie Batman & Robin, Grayson ultimately becomes Robin, Batmans crime-fighting sidekick. Gordon-Levitt certainly has the chops to play the Boy Wonder, but both Nolan and Bale have downplayed the possibility of introducing Robin into this gritty Gotham. (Nolan said Grayson was in a crib somewhere during The Dark Knight.) Does that rule out Nightwing?
Cinematographer Wally Pfister recently spoke with the Kevin and Josh Movie Show (via RopeofSilicon) about the threequel and said of the script: Plain and simple hes done it. Its a phenomenal script. Hes still in the process of cutting it back because its a very long script right now, but its really phenomenal. He then said Nolan asked him to go back and rewatch the first two films, to which Pfister added, Dude, its a perfect trilogy. Pfster also said the goal is to shoot as much as they can in IMAX, continuing to push the boundaries of technical cinema like the filmmaking duo did on The Dark Knight. The opening scene of the movie will blow your mind, he said.
Shooting starts this Spring and, according to Deadline, the 29-year-old actor will have completed his starring role in Rian Johnsons Looper, a sci-fi time travel film with Bruce Willis that should hopefully be on everyones radar by now.
Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Komakie het volgende:
Tenminste, als je de normale lijn volgt.
Wat Nolan met een tijdlijn doet is niet super baanbrekend. Hij houdt zich in ieder geval aardig aan de "regels". Hij zal ook wel begrijpen dat het bestaan van Nightwing een reden heeft waar je niet zomaar omheen kunt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.
Het lijkt mij ook sterk.quote:Ik betwijfel dat het in de realistische, grauwe Batman-wereld van Nolan ook maar een beetje geloofwaardig is dat zijn Batman met een kind gaat rondzeulen.
Je zou het wel zeggen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Deckard het volgende:
Robin zou er gelukkig nooit in voorkomen dus op voorbaat is deze film al geslaagd.
Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen...
Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
In de films en de TV serie is hij idd waardeloos en gay. In de comics is hij een meerwaarde, en vooral de 3de Robin, Tim Drake.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen...
Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.
Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
Jah maar Yi Long hoe weet jij dit danquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.
ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
Ik zei ook alleen dat hij een beetje bad ass moet zijn. Iets meer dan in de tvseries bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.
ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik denk dat batman het al druk genoeg krijgt met catwoman, zowel catwoman én robin en ook nogeens bane en eventueel nog een maffiafiguur erbij wordt wel heel erg veel voor één film (want daar gaat het tenslotte om)
dat klopt maar daar kon je sommige karakters makkelijk minder screentijd geven. Dat kan bij een robin en catwoman niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.
Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.
Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.quote:Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
Daar heb je tegenwoordig gelukkig paperbacks voor. Alle Batman, Detective Comics, Robin, Nightwing etc die het verhaal vertellen netjes gebundeld zodat je als lezer vaak niet eens doorhebt dat je in een andere serie aan het lezen bent. Gelukkig heb je tegenwoordig ook iets minder van die grote crossovers tussen verschillende titels (althans niet meer zo erg als in de 90's)quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Deckard het volgende:
Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.
Dat is niet helemaal waar. Batman is lang niet altijd met Robin op pad. Bovendien geeft de hele batman-familie eromheen ook z'n eigen spanningen. Het gebeurt vaak genoeg dat Batman helemaal vervreemd van z'n allies. De Bruce Wayne: Fugetive verhaallijn is daar een goed voorbeeld van. Juist als het persoonlijk wordt komt de einzelganger in Batman naar boven en sluit hij zich af van de rest.quote:Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.
Omdat er een keer gezegd is dat Nolan met mensen wil werken waarmee hij al een keer gewerkt heeft wordt elke acteur of actrice die in een film van hem gespeeld heeft er weer bij gesleept.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Toad het volgende:
En nu wordt Marion Cotillard (weer) genoemd.
http://www.slashfilm.com/(...)he-dark-knight-rises
Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
En hierna nog zeker Ellen Page en Ken Watanabe.[ afbeelding ]
Het was ook sarcastisch. Dat ie dadelijk een Inception 2 maakt door al de acteurs terug te laten komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.
Denk niet dat hij terug gaat komen.
Tja Inception. Goede film, maar ik vind niet dat er een vervolg op moet komen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef Tanin het volgende:
Aan het einde van de film wel ja.
Ze zouden dus een deel 2 kunnen maken waarin blijkt dat dat allemaal een vooropgezet plan van Mal was, en dat die Saito of Ellen Page inhuurde om Cobb rust te laten vinden
Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens sommige bronnen () zouden ook Naomi Watts, Kate Winslet en Rachel Weisz al hebben samengezeten met Nolan voor de rol die nu mogelijk naar Cotillard zou gaan. Dezelfde figuren beweren dat het om Thalia Al Ghul zou gaan.
Dan is er de mogelijkheid dat er een vleugje "The Long Halloween" of "Dark Victory" in de film komt te zitten.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.
Dat blijft een beetje rond spoken. Misschien dat niet iedereen gelezen heeft dat Nolan gezegd heeft dat Riddler niet erin zit. Of Nolan heeft een leugentje om eigen bestwil gedaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Snieklaas het volgende:
Op nu.nl staat in het bericht over Cotillard dat Gordon Levitt waarschijnlijk toch The Riddler gaat spelen?
De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Breuls het volgende:
Gotham Knights zou een titel zijn die ze van mij in hun achterhoofd mogen houden voor een volgende film.
Gordon?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)
Zou kunnen, maar Knight denk ik aan Batman. Een gemaskerde (zoals een ridder ook is) vechter. Dan zou ik Robin een logische aanvulling vinden.quote:
En zover ik weet een oude poster die ik al eerder voorbij heb zien komen geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
Ja, is toch leuk?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussierenquote:
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspakquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren
Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman
[ afbeelding ]
Kirstin Bell als Harley Quinn
[ afbeelding ]
Neil Patrick Harris als Riddler
[ afbeelding ]
David Tennant als Riddler
[ afbeelding ]
Philip Seymour Hoffman as the Penguin
[ afbeelding ]
Eensch, ik moest 3x kijken voordat ik er ook een vrouw in kon vinden.. Catwoman moet toch sexy neergezet worden IMOquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak.ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit
![]()
Zo nog niet over nagedacht, maar inderdaad joh.. Lijkt me echt super gaaf!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)
Qua performance doen ze idd niet voor elkaar onder, ik vind (en ik denk dat dat is wat Barry bedoelde) alleen het karakter wat Ledger speelde boeiender.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
Ik zat zelf te denken aan 'Sheldon' uit The Big Bang Theory, maar ik weet niet of hij dat serieuze acteren ook aan zou kunnen en ook echt pure evil/gek kan spelen, in een serieuze donkere film.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig.
Over Robin: Dat karakter hoort natuurlijk gewoon echt een kind te zijn, en niet een gespierde twintigjarige jongen die opeens 'wees' wordt en dan wordt geadopteerd door Wayne. Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef BarryButsers het volgende:
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.
Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..
Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |