abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:25:05 #101
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92232708
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:42:12 #102
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92233569
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn :?
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:47:17 #103
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92233809
Ik denk eerder de nieuwe D.A., of een politie agent ofzo, en ja, ik denk wel degelijk een wat kleinere rol...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:27:19 #104
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92256947
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
Really? Eric Robertson?
The Most Incredible, Baby
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:06:53 #105
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_92267363
Tof dat Gordon-Levitt erin zit.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:51:44 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_92277280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Tanin het volgende:
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:27:36 #107
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92285230
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
Ik zei dat ook niet in reactie op "wordt ie gebeld?" maar op "als ie gebeld wordt voor een kleine rol, accepteerd ie die dan?"
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:07 #108
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92343218
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat? :') ) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.

-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.

Ik zie er wel wat in...
pi_92355945
klinkt idd plausibel
pi_92358284
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef Mr_DG het volgende:
Tof dat Gordon-Levitt erin zit.
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:56:39 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92363313
Ik moet zeggen dat toen ik nog 3rd Rock from the Sun keek ik nooit had gedacht dat die kerel het zo ver zou schoppen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:03:45 #112
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_92363497
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess :P
In 500 days of summer vond ik m erg sterk. Kwestie van smaak waarschijnlijk ja ;)
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_92365518
The Lookout http://www.imdb.com/title/tt0427470/ is ook een goede film met JGL
pi_92365825
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:42:25 #115
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92366044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Deckard het volgende:
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:09:53 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92366886
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tanin het volgende:

[..]

Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan... :N
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:37:31 #117
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92367925
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan... :N
Dat heeft meer te maken met dat ie gewoon een ramp is met geld beheren. _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92369378
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja goed, maar als hij daarmee kan leven dan is er weinig mis toch?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:27:03 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92511906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat? :') ) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.

-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.

Ik zie er wel wat in...
Ik geloof niet dat Batman de moorden ook op een schuldig persoon zou afschuiven. Laat de politite dat maar doen. Daar is Batman sowieso niet voor.

Alberto Falcone is wel iemand die in de wereld van Nolan past. Hij zit in een verhaal van Jeph Loeb in een wereld die net na Year One (van Frank Miller, waar deze Batman op gebaseerd is) is gecreeërd, maar hij is in dat verhaal een dusdanig groot karakter dat ik mij afvraag of Nolan daar wel aan wil.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:45:11 #120
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92528667
Ik bedoelde ook niet dat Batman actief de schuld in zijn schoenen zou schuiven, maar meer dat hij Gordon niet zou zeggen dat hij dat niet kan doen (waar hij dat bij een onschuldige wel zou doen)

Verder weet ik het ook niet, het was een suggestie die ik tegenkwam, en ik vind het het meest realistische idee tot nu toe.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:44:14 #121
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_92537166
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:

Ik zie er wel wat in...
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:

quote:
"...They'll hate you for it, but that's the point of Batman...he can be the outcast..."
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:

quote:
"You can either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. I can do those thing because I'm not a hero, like Dent.I killed those people. That's what I can be."
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.

Denk ik....
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  Admin woensdag 9 februari 2011 @ 10:51:39 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92537422
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 10:53:23 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92537473
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
In Gotham darkest hour one man will rise to conquer evil.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:20:53 #124
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92538517
quote:
Ja idd, daarom klonk het ook zo reeel die suggestie.
pi_92538531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef japzooi het volgende:

[..]

het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:

[..]

En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:

[..]

Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.

Denk ik....
desperate times call for desperate measures
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:09:37 #126
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_92540316
quote:
Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_92540450
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef Tanin het volgende:
Nolan lijkt zeer goed in te kunnen schatten hoe goed iemand in *zijn* film past, en hoe goed die persoon *zijn* rol kan vertolken. Daarbij houdt hij volgens mij vrij weinig rekening met eventuele slechte films die die acteur gedaan heeft.
Ik zie daarom Keira Knightly ook nog wel verschijnen, mocht Nolan vertrouwen in d'r hebben. Of hij dat heeft weet ik niet, maar ik zou d'r niet zomaar afschrijven omdat ze niet zo brilliant goed acteerde in enkele films.

Bovendien, de matige films waarin Kingsley speelt zijn matig vanwegen het script, of zijn medespelers, niet (of iig zelden) vanwegen zijn acteer kunsten.

Wat nieuwkomer betreft:
Robin Williams staat toch vooral bekend om komische rollen, met af en toe een goedaardige drama rol ertussen door. Ik zeg niet dat ie nooit een slechterik gespeeld heeft (dat deed ie wel in Insomnia, en erg goed), maar die rollen kennen de meeste mensen niet.
Als slechterik zou hij daarom juist een "nieuwkomer" zijn.
Of het gebeurd is natuurlijk een tweede, maar het zou kunnen...
*kuch*

*kuch*
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:45:28 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92553858
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:09 schreef japzooi het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar die titel kan op zoveel dingen slaan. Wat mij juist aantrekt in Batman is dat ie ondanks alle crimefighting juist zo'n anti-hero is. Althans in verhalen als The Dark Knight Returns van Miller (ik ken maar een relatief klein deel van alles wat Batman is). Dat zijn de character-arcs die ik interessant vind. Daarom vond ik TDK zo goed (naast het hele Joker verhaal natuurlijk) dat ze dat zo naar voren brachten. Als ze dat nu in deel drie allemaal teniet doen zou ik dat erg jammer vinden. Dus persoonlijk geloof ik niet dat ze dat nu allemaal weer om zouden draaien.
The Dark Knight Returns en The Dark Knight Strikes Again (allebei van Miller) vind ik niet echt super goede voorbeelden hoe Batman eruit zou moeten zien. Sowieso is Batman dan al een oude man die al jaren geen misdaad meer heeft bestreden.
Wat wel erg goed is aan die verhalen is dat het heel goed de donkere aard van Batman weergeeft. Eigenlijk is die nog donkerder dan dat Nolan dat doet.

Batman heeft in Gordon een bondgenoot, maar er zijn een heleboel politieagenten en politici die helemaal niet zo'n fan zijn van Batman. Bijvoorbeeld Agent Bullock.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:30:57 #129
231633 Xummon
of toch niet?
pi_92558307
quote:
Inception star Joseph Gordon-Levitt is in talks to reunite with Christopher Nolan for the directors third and final Batman film, The Dark Knight Rises.
Its unclear what role Gordon-Levitt will play in the film, though he has been rumored in connection with the threequel since last summer. However, Nolan struck down Internet rumors that the Riddler would appear in the film, as well as any notion that the Joker would make a return without the late Heath Ledger. The oft-rumored Hugo Strange is also a possibility, though details of the characters involvement are pure speculation at this point.
Anne Hathaway has already been confirmed as Selina Kyle (a.k.a. Catwoman) and Gordon-Levitts Inception co-star Tom Hardy is playing the musclebound baddie Bane. A third villain isnt out of the question, but would certainly complicate the plot as Nolan is building to a finale.
Another option would be Dick Grayson, a young circus performer orphaned by a mafia boss and taken in by Bruce Wayne (played by Christian Bale). In the comics, television series, and the 1995 movie Batman & Robin, Grayson ultimately becomes Robin, Batmans crime-fighting sidekick. Gordon-Levitt certainly has the chops to play the Boy Wonder, but both Nolan and Bale have downplayed the possibility of introducing Robin into this gritty Gotham. (Nolan said Grayson was in a crib somewhere during The Dark Knight.) Does that rule out Nightwing?
Cinematographer Wally Pfister recently spoke with the Kevin and Josh Movie Show (via RopeofSilicon) about the threequel and said of the script: Plain and simple hes done it. Its a phenomenal script. Hes still in the process of cutting it back because its a very long script right now, but its really phenomenal. He then said Nolan asked him to go back and rewatch the first two films, to which Pfister added, Dude, its a perfect trilogy. Pfster also said the goal is to shoot as much as they can in IMAX, continuing to push the boundaries of technical cinema like the filmmaking duo did on The Dark Knight. The opening scene of the movie will blow your mind, he said.
Shooting starts this Spring and, according to Deadline, the 29-year-old actor will have completed his starring role in Rian Johnsons Looper, a sci-fi time travel film with Bruce Willis that should hopefully be on everyones radar by now.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:29:35 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92561022
Hmm ik ben benieuwd.
Nightwing zal er niet in voorkomen aangezien je dan eerst een Robin zou moeten hebben. Tenminste, als je de normale lijn volgt.
Ik zou sowieso niet weten hoe je een Nightwing wilt verklaren op het moment dat je geen Robin hebt gehad.

We zullen zien wat hij gaat spelen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:32:45 #131
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92561209
Dat zou idd ruk zijn, als er zomaar opeens een nightwing is.

Ik ben nog steeds Pro-Robin, maar dan wel een ECHTE koter gespeeld door een EGHTE koter, en niet 1 of andere gespierde twintiger die wees wordt en vervolgens door Batman wordt geadopteerd(!) :')

Gewoon echt een 12-13 jarig kwetsbaar knulletje.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:39:12 #132
67640 SaintOfKillers
pi_92561613
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef Komakie het volgende:

Tenminste, als je de normale lijn volgt.
Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.

Ik betwijfel dat het in de realistische, grauwe Batman-wereld van Nolan ook maar een beetje geloofwaardig is dat zijn Batman met een kind gaat rondzeulen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:54:18 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92562639
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor Nolan nauwelijks essentieel is, dus dan gaan alle andere argumenten ook overboord.
Wat Nolan met een tijdlijn doet is niet super baanbrekend. Hij houdt zich in ieder geval aardig aan de "regels". Hij zal ook wel begrijpen dat het bestaan van Nightwing een reden heeft waar je niet zomaar omheen kunt.

quote:
Ik betwijfel dat het in de realistische, grauwe Batman-wereld van Nolan ook maar een beetje geloofwaardig is dat zijn Batman met een kind gaat rondzeulen.
Het lijkt mij ook sterk.
pi_92567144
Robin zou er gelukkig nooit in voorkomen dus op voorbaat is deze film al geslaagd.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:10:20 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92568279
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Deckard het volgende:
Robin zou er gelukkig nooit in voorkomen dus op voorbaat is deze film al geslaagd.
Je zou het wel zeggen...

Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
pi_92570139
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je zou het wel zeggen...

Ik vind Robin altijd een beetje een moeilijk geval. Aan de ene kant heeft hij ook wel zijn waarde, aan de andere kant is hij een beetje gay...
Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:38:35 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92570437
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je zou het wel zeggen...

In de films en de TV serie is hij idd waardeloos en gay. In de comics is hij een meerwaarde, en vooral de 3de Robin, Tim Drake.

Als je het karakter goed doet, zoals in de comics, dan zou het fantastisch kunnen zijn.
  donderdag 10 februari 2011 @ 00:17:56 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92575430
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hij is nooit echt gevaarlijk of angstaanjagend. Het is meer een sta-in-de-weg dan dat hij ook daadwerkelijk iets oplevert. Dat hij ook een wees is maakt hem nog meer overbodig.
Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.

Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
  donderdag 10 februari 2011 @ 01:56:27 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92577582
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Robin op zich is best een goed karakter. Zeker Tim Drake en (op een hele andere manier) Jason Todt zijn karakters die best goed in elkaar steken. Het verhaal van Dick Grayson is een beetje uitgekauwd en ook wat makkelijk, maar dat komt ook door de leeftijd van dat verhaal.

Zoals Yi al zei is hij in de comics wel veel beter neergezet dan in de TV series en oude films.
Vandaar ook mijn sceptische blik. In de series en films is hij altijd een beetje een watje, maar in de comics kan Robin ook best een beetje een bad ass zijn.
Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.

ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
pi_92577823
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Robin hoeft niet eens een 'bad-ass' te zijn wat mij betreft, maar ze helpen elkaar. Ik bedoel niet alleen dat ze samen boeven in elkaar rossen, maar zodra Bruce Wayne opeens de verantwoordelijkheid heeft over Dick/Robin, verandert het karakter van Bruce iets, maar je ziet ook dat Robin een wat rustigere en relaxtere uitwerking op Batman/Wayne heeft.

ALS je het karakter ECHT als 'kind'/tiener neerzet, dus ook echt die kwetsbaarheid, onwennigheid en onstuimigheid etc etc, gecombineerd met de nieuwe rol van Wayne/Batman als een soort vaderfiguur/mentor, dan kan dat gewoon prima werken.
Jah maar Yi Long hoe weet jij dit dan :) Hoe gaat dit prima werken ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 07:50:05 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92578607
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zei ook alleen dat hij een beetje bad ass moet zijn. Iets meer dan in de tvseries bijvoorbeeld.
pi_92583530
ik denk dat batman het al druk genoeg krijgt met catwoman, zowel catwoman én robin en ook nogeens bane en eventueel nog een maffiafiguur erbij wordt wel heel erg veel voor één film (want daar gaat het tenslotte om)
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:02:53 #143
67640 SaintOfKillers
pi_92583884
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik denk dat batman het al druk genoeg krijgt met catwoman, zowel catwoman én robin en ook nogeens bane en eventueel nog een maffiafiguur erbij wordt wel heel erg veel voor één film (want daar gaat het tenslotte om)
Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.
pi_92584258
quote:
2s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat zou toch nauwelijks drukker zijn dan de vorige 2, daar liep ook al genoeg volk rond.
dat klopt maar daar kon je sommige karakters makkelijk minder screentijd geven. Dat kan bij een robin en catwoman niet.
pi_92584871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.

Zelfde met dat spiderman gebeuren en dat gekloon. Dat is echt tot vervelends toe uitgemolken en onlangs zag ik nog hoe belachelijk dat verhaal is geworden met zoveel omwentelingen totaal verneukt dus.

quote:
Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.
pi_92585647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Deckard het volgende:

Ik heb alleen het gevolgd tot de eerste twee robins. Daarna ben ik afgehaakt op batman. Kwam ook met name dat men superhelden werelden met elkaar vermengde dat ik comics zat begon te worden. Want dan moest je die en die comic ook lezen hoe een verhaal in elkaar zat en hoe de verhoudingen waren. En soms bleken er dan ook weer grote loopholes in elkaar te zetten. Laat dan maar zitten.

Daar heb je tegenwoordig gelukkig paperbacks voor. Alle Batman, Detective Comics, Robin, Nightwing etc die het verhaal vertellen netjes gebundeld zodat je als lezer vaak niet eens doorhebt dat je in een andere serie aan het lezen bent. Gelukkig heb je tegenwoordig ook iets minder van die grote crossovers tussen verschillende titels (althans niet meer zo erg als in de 90's)

quote:
Als persoon vind ik hem niet echt interessant. Batman is alleen interessant in mijn beleving omdat hij geen superkrachten en nogal op de rand zit van het toelaatbare. En de psyche die daarbij komt spelen. Hij gaat zijn eigen weg en op het moment dat hij een vaste samenwerking aan gaat met iemand anders is het gevoel van er alleen voor staan er niet meer. Weg is de druk met de persoonlijke problemen waar hij alleen maar mee kan worstelen. Weg is de einzelganger.
Dat is niet helemaal waar. Batman is lang niet altijd met Robin op pad. Bovendien geeft de hele batman-familie eromheen ook z'n eigen spanningen. Het gebeurt vaak genoeg dat Batman helemaal vervreemd van z'n allies. De Bruce Wayne: Fugetive verhaallijn is daar een goed voorbeeld van. Juist als het persoonlijk wordt komt de einzelganger in Batman naar boven en sluit hij zich af van de rest.

Batman, Robin, Oracle etc. voegen juist iets aan Batman toe ómdat hij die einzelganger is. Het maakt hem minder eendimensionaal.
pi_92742917
En nu wordt Marion Cotillard (weer) genoemd.
http://www.slashfilm.com/(...)he-dark-knight-rises
  zondag 13 februari 2011 @ 22:16:16 #148
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92743279
En hierna nog zeker Ellen Page en Ken Watanabe.7.gif
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 13 februari 2011 @ 22:21:46 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92743761
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Toad het volgende:
En nu wordt Marion Cotillard (weer) genoemd.
http://www.slashfilm.com/(...)he-dark-knight-rises
Omdat er een keer gezegd is dat Nolan met mensen wil werken waarmee hij al een keer gewerkt heeft wordt elke acteur of actrice die in een film van hem gespeeld heeft er weer bij gesleept.

Ik hoop dat hij niet heel veel dezelfde acteurs neemt als in andere films.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:32:00 #150
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92744666
Volgens mij was het de bedoeling dat zij catwoman zou spelen en dat ging niet vanwegen haar zwangerschap...? Lijkt me dat het daar dan ook bij blijft.
  zondag 13 februari 2011 @ 23:16:41 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92747891
Misschien als de vrouw van James Gordon? In Batman Year One was ze ook zwanger.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:59:33 #152
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92764321
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
En hierna nog zeker Ellen Page en Ken Watanabe.[ afbeelding ]
Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.
Denk niet dat hij terug gaat komen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 14 februari 2011 @ 15:22:49 #153
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92770259
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ken zat al in Batman Begins natuurlijk, en stierf.
Denk niet dat hij terug gaat komen.
Het was ook sarcastisch. Dat ie dadelijk een Inception 2 maakt door al de acteurs terug te laten komen.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:28:30 #154
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92770507
Inception 2 zou nog best interessant kunnen wezen. De film waarin we erachter komen dat in Inception Mal Cobb's droom binnendringt om hem te overtuigen dat hij nu toch echt wel los mag laten en niet langer hoeft te rouwen.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:23:24 #155
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92773013
Maar Cobb had Mal toch al afgesloten? Het enige los eindje dat er was, was dat die totem bleef draaien. En dat alles toch een droom was. Misschien.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:25:26 #156
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92773118
Aan het einde van de film wel ja.

Ze zouden dus een deel 2 kunnen maken waarin blijkt dat dat allemaal een vooropgezet plan van Mal was, en dat die Saito of Ellen Page inhuurde om Cobb rust te laten vinden
  maandag 14 februari 2011 @ 18:50:59 #157
67640 SaintOfKillers
pi_92780427
Volgens sommige bronnen ( :') ) zouden ook Naomi Watts, Kate Winslet en Rachel Weisz al hebben samengezeten met Nolan voor de rol die nu mogelijk naar Cotillard zou gaan. Dezelfde figuren beweren dat het om Thalia Al Ghul zou gaan.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:04:52 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92781167
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:25 schreef Tanin het volgende:
Aan het einde van de film wel ja.

Ze zouden dus een deel 2 kunnen maken waarin blijkt dat dat allemaal een vooropgezet plan van Mal was, en dat die Saito of Ellen Page inhuurde om Cobb rust te laten vinden
Tja Inception. Goede film, maar ik vind niet dat er een vervolg op moet komen.

Anyway, we hebben het over Batman.
pi_92781327
Ik had liever Rachel Weisz gezien Of eigenlijk liever een onbekende.

[ Bericht 25% gewijzigd door Toad op 14-02-2011 19:14:00 ]
pi_92788568
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens sommige bronnen ( :') ) zouden ook Naomi Watts, Kate Winslet en Rachel Weisz al hebben samengezeten met Nolan voor de rol die nu mogelijk naar Cotillard zou gaan. Dezelfde figuren beweren dat het om Thalia Al Ghul zou gaan.
Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 14 februari 2011 @ 22:42:04 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92796817
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jep en Joseph Gordon Levitt gaat de zoon van de maffiabaas Maroni uit the Dark Knight spelen waarschijnlijk, waardoor het dus echt een soort van wraakfilm zal gaan worden denk ik.
Dan is er de mogelijkheid dat er een vleugje "The Long Halloween" of "Dark Victory" in de film komt te zitten.
pi_92802709
Het is allemaal nog maar speculatie he, we weten nog bijna niks.
pi_92807029
Op nu.nl staat in het bericht over Cotillard dat Gordon Levitt waarschijnlijk toch The Riddler gaat spelen?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:20:23 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92807130
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:11 schreef Snieklaas het volgende:
Op nu.nl staat in het bericht over Cotillard dat Gordon Levitt waarschijnlijk toch The Riddler gaat spelen?
Dat blijft een beetje rond spoken. Misschien dat niet iedereen gelezen heeft dat Nolan gezegd heeft dat Riddler niet erin zit. Of Nolan heeft een leugentje om eigen bestwil gedaan.
pi_92812435
Ik geloof nu.nl eerlijk gezegd niet zo.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:21:26 #166
268260 Dr.Mikey
pi_92818358
R.I.P DTS.
pi_92818673
Ja dus?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92818873
Oh? Dus de titel is Gotham Knights en hij komt 17 juni al uit?
pi_92819075
Poster is door een fan gemaakt.
pi_92819126
[/sarcasme]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:37:39 #171
268260 Dr.Mikey
pi_92819159
Jongens jongens toch.. het is toch een mooie poster ? En fanmade
Er wordt toch nergens beweerd dat het om een echte gaat ?
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 15 februari 2011 @ 14:46:02 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92819500
Gotham Knights zou een titel zijn die ze van mij in hun achterhoofd mogen houden voor een volgende film. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:00:33 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92825609
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Breuls het volgende:
Gotham Knights zou een titel zijn die ze van mij in hun achterhoofd mogen houden voor een volgende film. :)
De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:02:23 #174
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92825693
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

De s in knights zou dan wel weer kunnen refereren naar een Robin die zijn intrede doet (als zijnde meerdere ridders zeg maar)
Gordon?
  woensdag 16 februari 2011 @ 02:43:24 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92853425
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Tanin het volgende:

[..]

Gordon?
Zou kunnen, maar Knight denk ik aan Batman. Een gemaskerde (zoals een ridder ook is) vechter. Dan zou ik Robin een logische aanvulling vinden.
pi_92856547
Dus er word nu gediscussierd over de betekenins van een Fan-made poster....
|:(
:::::
Du Arschloch!!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 16 februari 2011 @ 09:43:07 #177
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92856586
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
En zover ik weet een oude poster die ik al eerder voorbij heb zien komen geloof ik. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 10:25:24 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92857690
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef BarryButsers het volgende:
Ja, is toch leuk? :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92863332
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:25 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, is toch leuk? :)
Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren :D

Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman

Kirstin Bell als Harley Quinn

Neil Patrick Harris als Riddler

David Tennant als Riddler

Philip Seymour Hoffman as the Penguin
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:30:29 #180
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_92866059
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Nou dan bij deze nog wat meer om over te discussieren :D

Marion Cotillard als Selina Kyle/Catwoman
[ afbeelding ]

Kirstin Bell als Harley Quinn
[ afbeelding ]

Neil Patrick Harris als Riddler
[ afbeelding ]

David Tennant als Riddler
[ afbeelding ]

Philip Seymour Hoffman as the Penguin
[ afbeelding ]
Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:35:33 #181
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92866257
PSH an sich zou misschien wel een goeie zijn natuurlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_92866489
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Stuk voor stuk lelijk en in het bijzonder die van catwoman. Damm lijkt wel een kerel in een slecht carnavalspak :')
Eensch, ik moest 3x kijken voordat ik er ook een vrouw in kon vinden.. Catwoman moet toch sexy neergezet worden IMO
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:44:54 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92866671
Die van PSH valt nog mee, de rest is idd niet om aan te zien. En ja, PSH zou een goede zijn, ik heb eerder al gezegd, volgens mij is dat een van de meest underrated acteurs die er is. Als hij er wat aantrekkelijker uit zou zien zou hij veel populairder zijn.
pi_92866749
als ik die riddler zo zie ben ik toch blij dat ie (waarschijnlijk) niet in de film voorkomt. De Joker was een tegenstander die batman in grote moeilijkheden bracht door zijn complotten maar kwa fysieke tegenstand was het natuurlijk niets, 2 vuistslagen en hij was neer. Prima dus dat er nu met Bane een fysiekere tegenstander komt. Is weereens wat anders
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:47:19 #185
67640 SaintOfKillers
pi_92866781
Ik denk niet dat PSH ondergewaardeerd is, volgens mij net één van de hoogst aangeschreven acteurs die er rondlopen, zowel in het wereldje zelf als bij de filmliefhebbers.
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:51:33 #186
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92866973
Binnen het wereld je wel ja, maar bij het grote publiek...

En ik denk dat Riddler zeer zeker goed had kunnen werken als het een soort van Saw/Zodiac/Se7en/Die Hard 3 killer was geweest (ja dat zijn niet allemaal killers, maar voorbeelden van goede films waar iemand hints achter laat), maar ik ben blij dat ze het idd over een andere boeg gooien.
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:15:24 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92868029
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
pi_92868038
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak. :Y ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit *O*
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92868463
quote:
15s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef rubje het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd hoe men met deze nieuwe BM denkt de vorige te overtreffen die dankzij de uitstekende Joker boven het gemiddelde uitstak. :Y ik vond Jack Nicholson als The Joker nog altijd de beste ooit *O*
Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
The Riddler KAN idd fantastisch zijn als villain, wanneer je de nadruk legt op het detective-werk van Batman en er een zootje gruwelijke misdaden tegenaan gooit....
Zo nog niet over nagedacht, maar inderdaad joh.. Lijkt me echt super gaaf!
Du Arschloch!!
  FOK!fotograaf woensdag 16 februari 2011 @ 16:52:50 #190
159915 -Menn0-
MNO
pi_92872909
Inderdaad! De Joker die Ledger neerzette was gewoon echt gek!
,,/
pi_92873717
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Heath Ledger zette hem veel donkerder en psychopatischer neer, persoonlijk houdt ik daar meer van.. (En zo een beetje de rest vd wereld ook)
De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:13:33 #192
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92873920
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

De twee batman films moet je niet met elkaar vergelijken. t Zijn verschillende benaderingen van de comic die ik allebei wel kan waarderen. Daar horen dus ook verschillende jokers bij. Nicholson deed dat meesterlijk. Ledger heeft in de andere benadering ook een ontzettend goede joker neergezet.
Qua performance doen ze idd niet voor elkaar onder, ik vind (en ik denk dat dat is wat Barry bedoelde) alleen het karakter wat Ledger speelde boeiender.
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:38:03 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92874932
Zoals Ledger/Nolan The Joker deden, waar zo goed omdat je nu eindelijk besefte wat voor impact zo'n gevaarlijke gek echt zou kunnen hebben op een stad. Hij was niet alleen compleet stapelgek, maar ook verschrikkelijk sluw, en uiteraard compleet harteloos en een terrorist, met als enige motief eigenlijk het scheppen van complete paniek en wanorde in een stad...

Dit was gewoon 100% zoals dat karakter altijd zou moeten worden neergezet.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 17:52:35 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92875517
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_92875928
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.

Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..

Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:03:03 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92875946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef Breuls het volgende:
NPH of David Tennant als the Riddler lijkt me op zich wel geinig. :)
Ik zat zelf te denken aan 'Sheldon' uit The Big Bang Theory, maar ik weet niet of hij dat serieuze acteren ook aan zou kunnen en ook echt pure evil/gek kan spelen, in een serieuze donkere film.

Maar qua uiterlijk en qua stem zou hij in principe ideaal zijn als een 'lichte' versie van het karakter.

Jude Law zou het denk ik wel goed kunnen, zo'n zware duistere slimme rol. Ook qua uiterlijk wel een redelijke match, en je kunt dan echt focussen op de slimheid van The Riddler.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:05:02 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92876036
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:02 schreef BarryButsers het volgende:
@deckard je hebt gelijk.. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de 2e filmstijl (dus die van Nolan), dat is wat ik bedoelde.. Ik ben een groot Nickelson fan qua acteur en vond zijn Joker vertolking destijds (ook nu nog wel hoor) erg goed.

Maar zoals tanin zei vind ik hedger/nolan hun vertolking boeiender, houdt wel van dat duistere en pasychopatische..

Maar als we kijken naar Two-Face en Riddler/Poison Ivy/Bane en Vicor Freeze (in mindere mate dan de rest imo).. Die characters zijn gewoon compleet verziekt in de oude serie. Vooral Harvey Dent, Bane (als domme kracht van Ivy) en theRiddler waren slecht. Robin was btw ook om te huilen hahaha
Over Robin: Dat karakter hoort natuurlijk gewoon echt een kind te zijn, en niet een gespierde twintigjarige jongen die opeens 'wees' wordt en dan wordt geadopteerd door Wayne. Dat slaat helemaal nergens op.

Dus ja, Robin in de oude films was te idioot voor woorden.

Maar goed, wat betreft dat onderwerp begin ik aardig in herhaling te vallen :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:09:20 #198
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876201
Michael Emerson zou ik zelf wel erg vet vinden als Riddler. Maar dat is op het moment niet aan de orde. Misschien een Batman 4 met Riddler en Hush ofzo (die schijnen samen een goede story arc te hebben...?)
  FOK!fotograaf woensdag 16 februari 2011 @ 18:14:30 #199
159915 -Menn0-
MNO
pi_92876405
Dit is toch de laatste Batman van Nolan?
,,/
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:16:08 #200
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92876469
Ja, tenzij hij zijn plannen wijzigt wel ja. Maar dat betekent niet dat iemand anders meteen helemaal hoef te rebooten, die kan natuurlijk verder gaan waar Nolan gebleven is (en dat zal WB waarschijnlijk ook willen, gezien het succes van de huidige films)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')