Nou, dan hoeven we ons geen zorgen te maken, want dan weet Nolan inmiddels goede vrouwen te strikken voor zijn films.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Film zal dan vast wel over venom gaan en misschien weer een rol voor Scarecrowquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Batman Arkam Asylum kwam hij anders ook over als domme kracht.
Wordt hier niet te makkelijk aangenomen dat hij de hoofd villian zou zijn ?
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Page is sowieso eenzijdig met haar grote woordjes altijd, dan vind ik Gyllenhaal een veel betere actrice.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Als betweter vond ik d'r wel overtuigend eigenlijk. Volgens mij zag ze er alleen een beetje jong uit voor de rol (aan de andere kant ook niet, het moest een student zijn). Ik ben met je eens dat er iets niet klopte, maar volgens mij lag dat niet zozeer aan haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle
Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle
Op FOK! weet ik het niet, maar ik had het ook over de IMDB en verschillende comic forums. Ik schrok soms over hoe ze daar praatte over Ledger.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens bullshit dat iedereen problemen had met Ledger toen hij werd bekend gemaakt als Joker (althans op FOK!). De consensus was dat het wel een verrassende naam was, maar dat Nolan wel wist wat hij deed en de meesten zagen het ook gewoon met vertrouwen tegemoet.
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.
Ik denk dat het laatste wel mogelijk isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.
Nieuw onderwerp!
Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Ik hoop het niet eigenlijk. Ik ben nu wel een beetje klaar met Scarecrow.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.
Nieuw onderwerp!
Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef Tanin het volgende:
Strange is nog niet ontkracht. Het zou mij nog steeds niet verbazen als die als minor villain nog terug komt...
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.
Scarecrow en Strange hebben helemaal niets met elkaar te maken. De ene is een wetenschapper/uitvinder en de ander een psycholoog.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).
Ja, ik weet dat het verschillende karakters zijn, maar als je kijkt naar het plot element dat ze kunnen vormen, lijken ze sterk op elkaar.
Het enige wat Scarecrow aan "gif" heeft is een gas dat voor angsten zorgt. Verder doet hij niets met chemie. Daarom vind ik het niet kloppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Tanin het volgende:
Ik weet dat ze niets met elkaar te maken hebben, maar een wetenschapper, of een experimenteel psycholoog die eerder al met een gif heeft lopen kloten, beide zouden Bane kunnen maken tot wat hij is.
Maar ja, Strange zou inderdaad zo maar kunnen, zowel in de task-force, als de persoon die Bane maakt tot wat hij is. Ik denk inderdaad niet dat hij de baas van Bane wordt, misschien dat hij het probeerd en Bane hem afmaakt ofzo, maar anders zou het Bane geen goed doen als karakter denk ik.
Misschien stiekem toch Riddler? Nee denk het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit gaat over nieuwe, recente gesprekken.
Niet dat hij Batman speeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...
[ afbeelding ]
"...this means something......."
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:20 schreef Patch het volgende:
Geruchten waren ook dat Robin Williams Dr. Hugo Strange wellicht zou gaan spelen
The horror.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef Tanin het volgende:
Robin Williams als Hugo Strange is een gerucht. Maar als er ooit een gerucht waar blijkt te zijn, denk ik dat dat het is.
Insomnia gezien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.
Wat een baas is deze man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...
[ afbeelding ]
"...this means something......."
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn
Really? Eric Robertson?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Tanin het volgende:
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
Ik zei dat ook niet in reactie op "wordt ie gebeld?" maar op "als ie gebeld wordt voor een kleine rol, accepteerd ie die dan?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guessquote:
In 500 days of summer vond ik m erg sterk. Kwestie van smaak waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Deckard het volgende:
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
Dat heeft meer te maken met dat ie gewoon een ramp is met geld beheren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...
Ja goed, maar als hij daarmee kan leven dan is er weinig mis toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan...
Ik geloof niet dat Batman de moorden ook op een schuldig persoon zou afschuiven. Laat de politite dat maar doen. Daar is Batman sowieso niet voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat?) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.
-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.
Ik zie er wel wat in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |